Partyflock

Forumonderwerp · 1039725
388x bekeken
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Alles veranderd. Manier van denken en doen, mensen met wie je omgaat, persoonlijk gedrag, principes... noem maar op.

Als ik erover nadenk hoeveel "periodes" ik gehad heb, zijn het er veel meer dan ik dacht.
Elke "periode" voel je je eigen gewoon totaal anders als bijvoorbeeld een jaar daarvoor.
Hiermee bedoel ik weer; manier van denken en doen, en de mensen die je om je heen hebt etc...

Jullie ervaring? Zien jullie dit als positief of negatief?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op woensdag 3 december 2008 om 13:35:
Ontopic, anders oprotte ofzo :)

:roflol: noob
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 december 2008 om 15:19:
Ja kijk je begint gewoon met een kleine en eindigt met een verschrompelde. That's life

het gaat niet om de maat maar om wat je er mee doet

:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op woensdag 3 december 2008 om 13:22:
manier van denken

denk altijd het zelfde, altijd met me hersengs

Waarschuw beheerder
Als ik erover nadenk hoeveel "periodes" ik gehad heb, zijn het er veel meer dan ik dacht.
Elke "periode" voel je je eigen gewoon totaal anders als bijvoorbeeld een jaar daarvoor.
Hiermee bedoel ik weer; manier van denken en doen, en de mensen die je om je heen hebt etc...

Ik heb precies hetzelfde.. af en toe merk ik pas echt dat ik qua gedrag veel veranderd ben.. en qua denken ook..

ik heb het als positief ervaren maar ook weer als negatief het heeft dus twee kanten

Waarschuw beheerder
Je veranderd continu door nieuwe ervaringen en visies.
De mens veranderd constant wat betreft wie je bent.
Maargoed, dit is al in eerdere berichten vermeld:p
Waarschuw beheerder

Mijn ervaringen zijn positief en negatief, maar tegenwoordig zet ik alles om in positiviteit. Dingen komen en dingen gaan en er is altijd licht aan de eind van de tunnel, en dit zijn de dingen die je persoonlijkheid veranderen en waarmee je een sterke en zekere persoonlijkheid ontwikkeld.

But let's face it! This is life!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart Xtreme!!!1 op woensdag 3 december 2008 om 20:58:
Mijn ervaringen zijn positief en negatief, maar tegenwoordig zet ik alles om in positiviteit.

Goeie zaak.

Waarschuw beheerder
Wie je bent verandert juist niet. Ik denk dat je juist eerder steeds dichterbij jezelf komt gedurende je leven. óf juist steeds verder van jezelf vandaan gaat... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2008 om 12:07:
Wie je bent verandert juist niet. Ik denk dat je juist eerder steeds dichterbij jezelf komt gedurende je leven. óf juist steeds verder van jezelf vandaan gaat...

Zo heb ik het nog nooit bekeken. Klinkt wel erg logisch idd..:)