Dit lijk hier een beetje op die eindeloze mijn programma is beter dan het jouwe discussie waar niemand ooit zijn gelijk zal halen omdat niemand gelijk heeft.
MAAR IK HEB WEL GELIJK? IK GEBRUIK FRUITYLOOPS. Pff, ik gebruik reason.
Amai das voor kindjes wi. Alle wat je zegt ben je zelf. Ik ben toch veel professioneler bezig dan jij.
Echt hilarisch. Beethoven, die was pas professioneel. Als jullie ooit doof worden maar nog in staat zijn om steengoeie muziek te maken,
dan mogen het jullie eens op jullie neus zetten. Maar nu zouden we er beter me stoppen want het is eigenlijk wel een beetje zielig aan het worden.
Jullie moeten wel echt onzeker zijn over jullie talenten, dat jullie zich verstoppen achter een façade van arrogantie.
Maar ey, jullie zijn niet de enige hoor, heb daarjuist een topic gelezen waar ze een jonge beginner zwaar voor aap aan het zetten omdat hij technieken zocht om betere melodieën te maken. Zo overgetalenteerd dat ze bang waren om hun kennis te delen.
Mja heb de link hier onder geplaatst, ik had er namelijk totaal geen probleem mee om mijn kennis met die jongen te delen. En kijk, ik deel hem zelfs met jullie. Jullie gaan er zeker beter van worden.
Ik maak muziek omdat ik ervan geniet om muziek te maken en ben jij nu professioneler bezig, het zal mij een worst wezen. Ik ga er niet minder van genieten en hou nog altijd evenveel talent over. peace
https://partyflock.nl/topic/1043063:Paar_melo_s_advies_graag] hier staat interessante informatie waar je proffesionele melodieën mee kunt maken