Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik wil nog even melden dat de 2 overgebleven pallets van gister, inmiddels door DHL zijn opgehaald
Heb je hem er nog ff op aangesproken? Kan zo niet he.
ey schnjoep mijn opa is opzoek naar een rok kan jij hem helpen
escape weer?
ik ook mee, en me mattie jonk0 ook
Alles goed?
Over een uurtje begeef ik mij naar de p3, om daar een afscheidsconcert van de Osdorp Posse bij te wonen. Ik heb er erg veel zin in en ga mezelf behoorlijk bezatten
Morgenavond housewarming-party in zuidoost
Dat is diezelfde tour als waar we toen in Panama heen waren, afscheidstour duurt een jaar.![]()
Toen was de opening. Met Steen
Over een uurtje begeef ik mij naar de p3, om daar een afscheidsconcert van de Osdorp Posse bij te wonen. Ik heb er erg veel zin in en ga mezelf behoorlijk bezatten
lekker met jou?
nog plannen?
Ik ga lekker de 23ste in p60
Nee helemaal niks, uitzieken
vso
Dat is diezelfde tour als waar we toen in Panama heen waren, afscheidstour duurt een jaar. Toen was de opening. Met Steen
Hmm ok beterschap pik
jwt
Was het wel de 23e?
Ja jij heb het opgezocht aapjah!
Zeker weten, OP van vroeger is de shit moordenaars enz
Nu de deur uit om vast een biertje te nuttigen