Partyflock

Forumonderwerp · 1038185
1 volger · 17176x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Eyzz!

Deze toppa is om ouderwets info met elkaar te kunnen delen en flinks te chillen. Whisky'tje erbij, crackpijpje in de hand etc. Zoals 't vroeger ooit was, zonder bitches enzo, jwt.

[img width=400 height=600 cacheid=0010325c002cf12b129a00fc1a02606b97]http://www.restaurantlakes.nl/images/lounge.jpg[/img]

:):)

Waarschuw beheerder
rudi :woepwoep:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Ellesse Warrior 7 januari 2009 22:50
Haha pwnd, gisteren nog in het nieuws dat de overheid een regel wil invoeren dat indien mensen (met voorbedachte rade) zich begeven op ijs dat
niet meer voldoet aan de eisen om op te 'schaatsen', zelf de onkosten moeten opbrengen voor politie/ambulance/brandweer

Ach, nu willen ze ook vuurwerk verbieden. Gehoord dat ze binnenkort ook bier, wijn, huisdieren, kinderen, karten, voetballen, wintersporten, zonnebaden, terrasjes en leven willen verbieden. Dit allemaal nog het aankomende jaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 8 januari 2009 om 08:31:
Dit allemaal nog het aankomende jaar.

Ik vind alleen dat ze de volgende dingen mogen verbieden:

- mensen die niks in topics te zoeken hebben
- drugsgebruikende jeugd
- schaatsers
- welp
- gideon
- mc donalds
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, nu willen ze ook vuurwerk verbieden. Gehoord dat ze binnenkort ook bier, wijn, huisdieren, kinderen, karten, voetballen, wintersporten, zonnebaden, terrasjes en leven willen verbieden. Dit allemaal nog het aankomende jaar.

Lang leven het huidige gristenkabinet idd :respect:
Gewoon alles verbieden, dat is de enige juiste oplossing van alle wereldproblemen!

Waarschuw beheerder
donateur

Gelukkig geen bap :woop:
Waarschuw beheerder
Mental Wreckage 8 januari 2009 10:17

Lang leven het huidige gristenkabinet idd
Gewoon alles verbieden, dat is de enige juiste oplossing van alle wereldproblemen!

Tezamen met links natuurlijk niets te zoeken in onze politiek, allthans niets anders dan ons land en leven kapot te maken. Geloof dat er 40.000 handtekeningen zijn om iets op de politieke agenda te krijgen. Petitie tegen godsdienstvrijheid lijkt me een prachtige om mee te starten. :)

Marco, bap is altijd al verboden geweest. ;)
Waarschuw beheerder
Herstel, alleen niet in de periode dag het nog in cola zat. :D Those were the days my friend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 8 januari 2009 om 10:56:
Tezamen met links natuurlijk niets te zoeken in onze politiek, allthans niets anders dan ons land en leven kapot te maken. Geloof dat er 40.000 handtekeningen zijn om iets op de politieke agenda te krijgen. Petitie tegen godsdienstvrijheid lijkt me een prachtige om mee te starten. :)

Leuk idee uiteraard, alleen denk ik dat een petitie op basis van het behoud van de scheiding tussen kerk en staat (waar deze lieden zich duidelijk niet aan houden) wat meer kans van slagen heeft dan een petitie tegen godsdienstvrijheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 8 januari 2009 om 10:57:
Herstel, alleen niet in de periode dag het nog in cola zat. Those were the days my friend

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Marco, bap is altijd al verboden geweest. ;)

:lol:

. Petitie tegen godsdienstvrijheid lijkt me een prachtige om mee te starten. :)

Religie en politiek moeten idd gescheiden blijven.
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 8 januari 2009 om 10:57:
Herstel, alleen niet in de periode dag het nog in cola zat. :D Those were the days my friend.

Toen zat ik nog in de luiers dit dat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 11:01:
petitie op basis van het behoud van de scheiding tussen kerk en staat

ja deh
Marco, bap is altijd al verboden geweest.

nee hoor
Waarschuw beheerder
Info:
Op dit moment heb ik pauze, ik heb zojuist bij de bakker een worstcroissant, een frikandelrol en een kip piri piri-broodje gehaald. Dat laatste was een probeersel en is me redelijk goed bevallen. Wat mij betreft had er iets meer kip in gemogen, want de smaak van bladerdeeg en chili-saus overheersde sterk.
Het croissantje en het kip-broodje zijn inmiddels op, dus ga ik nu verder met de frikandelrol.

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals vaker deze week heb ik me vandaag weer te goed gedaan met brood welke belegd werd met gesmolten kaas en pesto. Smaakte prima.

Overigens is Mike zijn internet afgesloten wegens het niet kunnen voldoen van een betaling doordat hij zijn rekening heeft laten blokkeren vanwege het kwijt zijn van zijn pinpas. In het ergste geval kunnen we pas over een week weer van zijn kwaliteitspostings genieten. Iets wat we uiteraard allemaal ten zeerste betreuren.

Mike, hou je taai deze dagen. :) Je kunt altijd bellen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zojuist werd mij pauze abrupt verstoord doordat er een grote bestelling binnenkwam. Deze moest snel afgestapeld worden, zodat de lege pallets weer mee kunnen met DHL. Echter was tijdens het afstapelen de chauffeur van DHL spoorloos verdwenen en is het nog maar de vraag of hij nog terug zal keren.
Hierover later meer.:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 12:25:
Mike, hou je taai deze dagen. Je kunt altijd bellen.

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 8 januari 2009 om 12:29:
Zojuist werd mij pauze abrupt verstoord doordat er een grote bestelling binnenkwam. Deze moest snel afgestapeld worden, zodat de lege pallets weer mee kunnen met DHL. Echter was tijdens het afstapelen de chauffeur van DHL spoorloos verdwenen en is het nog maar de vraag of hij nog terug zal keren.
Hierover later meer.

ik zou ze schieten

cancer 3 uur niks doen

op school :|
Waarschuw beheerder
brood welke belegd werd met gesmolten kaas en pesto

Culinaire wanprestatie.

Overigens is Mike zijn internet afgesloten wegens het niet kunnen voldoen van een betaling doordat hij zijn rekening heeft laten blokkeren vanwege het kwijt zijn van zijn pinpas. In het ergste geval kunnen we pas over een week weer van zijn kwaliteitspostings genieten.

Heel zuur.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HFC op donderdag 8 januari 2009 om 13:04:
Culinaire wanprestatie.

Hoezo? Deze ingredienten passen prima bij elkaar juist. :)
Waarschuw beheerder
wat een anus ben jij. Beter broodje insmeren met pesto, plakjes mozarella erop en tomaat. Nog wat peper en zout erover en klaar is kees.

gesmolten kaas met pesto :rot:

Waarschuw beheerder
Hoi.

Info: bijna klaar met balansen :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _O_ Dré _O_ op donderdag 8 januari 2009 om 13:31:
wat een anus ben jij. Beter broodje insmeren met pesto, plakjes mozarella erop en tomaat. Nog wat peper en zout erover en klaar is kees.

gesmolten kaas met pesto :rot:

Als mijn culinaire denkwereld wat beperkter zou zijn zou dit idd de enige optie zijn. Alleen nu schroom ik er niet voor om een stokbrood met wat laagjes kaas een pesto dressing te geven en deze in de oven te schuiven. Prima voedsel, wat je op het moment dat je die bakker bart creatie aanbid ook zeker zult waarderen.
Waarschuw beheerder
filet american met ei blijft toch ook altijd goed te versmaden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ben Lik op donderdag 8 januari 2009 om 13:40:
filet american met ei blijft toch ook altijd goed te versmaden

Laat daar geen misverstand over bestaan. :)
Waarschuw beheerder
bemoei je er niet mee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 23:03:
eyz fucking minimal apple mac nerd hou je mond

alles goed frank?

Dankje! Ben vooralsnog erg content met MacBook en denk eraan om een iMac aan te schaffen. Al lijkt het er niet op dat ik content er mee ben, gezien het water-incident van maandag jl.

Alles goed, Farid. Daar ook?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 13:23:
Hoezo? Deze ingredienten passen prima bij elkaar juist

Dit was Gideon zijn kans op je terug te pakken, maar hij laat 'm weer schieten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _O_ Dré _O_ op donderdag 8 januari 2009 om 13:31:
Beter broodje insmeren met pesto, plakjes mozarella erop en tomaat

+ basilicum!

Uitspraak van HFC op donderdag 8 januari 2009 om 14:26:
Dankje! Ben vooralsnog erg content met MacBook en denk eraan om een iMac aan te schaffen. Al lijkt het er niet op dat ik content er mee ben, gezien het water-incident van maandag jl.

waarom val je in herhaling frank?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op donderdag 8 januari 2009 om 14:26:

Whehe, ja man, goed goed b)

Uitspraak van actief op donderdag 8 januari 2009 om 15:35:

Ik had nog niet gereageerd 8)
Waarschuw beheerder

David -12

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HFC op donderdag 8 januari 2009 om 15:48:
David -12

Wie ben jij om mensen hun kudo-status te bepalen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 15:49:
Wie ben jij om mensen hun kudo-status te bepalen?

Omdat hij geen info geeft in dit topic, alleen maar zeurt. Vieze vuile mierenneuker. Was gewoon foutje.. Had aangepast én gepost (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+ basilicum!

als je goede pesto heb zit er al basilicum in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ben Lik op donderdag 8 januari 2009 om 15:56:

Ken je die winkel Marqt, geloof dat het zo heet 8) daar hebben ze pesto :kwijl:
Waarschuw beheerder
moet ie wel koud zijn :), warme pesto ben ik niet zo gek van, beete overheersend.

vanavond weer een bakkie pasta pesto halen bij le delici op de vijzelstraat, lekkerste die ik ooit geproeft heb.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op donderdag 8 januari 2009 om 15:50:
Omdat hij geen info geeft in dit topic, alleen maar zeurt

haha ja wilde vandaag een mooie thumbs-up foto van m'n lunch maken, maar moest alleen lunchen dus kon geen foto met m'n duimen maken :( maargoed, verder ter info: over 1 uur begint mijn weekend, waarna ik meteen de stad in ga: tijdelijke fiets halen op m'n vaders werk (mijne is helaas overleden), koptelefoon laten maken (plugje ligt er af :x), hopelijk schaatsen kopen als ze niet zijn uitverkocht en zak groen halen.. vervolgens avondje bankhangen met de vriendin, filmpje kijken gok ik. Morgenochtend om 10.00u mag ik voor 't eerst in 1 maand weer gaan rijlessen.. zo geen zin in :X daarna komt tussen 14u en 16u een monteur van KPN langs om voor de zoveelste keer mijn internet te repareren.. en dan begint 't weekend pas echt!

zo weer goed frank?

Uitspraak van Ben Lik op donderdag 8 januari 2009 om 15:56:

vers is 10x lekkerder..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Prima werk David!

+12.. (nu stop ik met kudos)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 8 januari 2009 om 16:13:
vers is 10x lekkerder..

Alles bij die toko Marqt is vers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op donderdag 8 januari 2009 om 16:15:
+12.. (nu stop ik met kudos)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Krijg straks bami voorgeschoteld hier. Ben benieuwd. Opzich kan je daar weinig aan verkloten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik het eten maar eens oversla en de komende uren even in coma ga liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 16:52:
Ik denk dat ik het eten maar eens oversla en de komende uren even in coma ga liggen.

jaar of 5?

Waarschuw beheerder
donateur
Nehh, dat vind ik zonde... ik zit nog in de bloei van m'n leven.

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 16:52:

Over ritmes gesproken :)

Waarschuw beheerder
we uiteraard allemaal ten zeerste betreuren.

:Cry:

Waarschuw beheerder
ik mis mike nu al :Cry: