Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Op jou? Omdat je zo'n gekse organisator bent zeker?
Wie de neuk is Lew Ashby?
Oa en omdat ik razend populair bent nationaal en internationaal
Gefrustreerd omdat hij je niet boekt?
En jij pretendeert Californication te kijken? M.a.w. je lult maar weer wat mee...
Mike kende t al voordat jij t kende
Ja en hij voelt zich te goed voor onze contest
Look, it's ultimate frustration boy!
Niet alleen voor jullie contest
En je was 't met me eens oock toen op msn, mja dat zul je hier natuurlijk niet zo snel posteng.
Dus je vindt jezelf beter dan Noize Suppressor, Evil Activities, Vince, Catscan, Tommyknocker, Mad Dog, Amnesys, Angerfist, Endymion, Tha Playah?
Oh en dan vergeet ik Mark N , Teknoist, Dolphin, Meander/Ophidian & Tapage etc.
Nee jij bent de enige die altijd over msn loopt te mekkeren hier
De nadruk moest liggen op "jullie", niet op "contest"
Nounou..
je vind je te goed voor elke contest?
Wat bedoel je nou gast? Durf duidelijke taal te posten!
Ja Gideon dat is wel zo hoor.
Ik doe gewoon niet meer aan contests mee inderdaad. Heeft er niks mee te maken dat ik me te goed ervoor vind, ik vind het gewoon nutteloos en heb er geen zin in.
Je hebt zonder mee te doen, idd al heel veel bereikt
Tieum heb 100 dezelfde nummers.
Maar eerlijk is eerlijk, vond het destijd wel puike muziek.
Omdat ie Mia neukt? Vind het wel lachen Hank en Lew samen, alhoewel er maar één held blijft en dat is Hank zelf natuurlijk. Op een goede 2e plek komt Charlie hehe.
M.a.w. je lult maar weer wat mee
Ik doe gewoon niet meer aan contests mee inderdaad. Heeft er niks mee te maken dat ik me te goed ervoor vind, ik vind het gewoon nutteloos en heb er geen zin in.
Tieum heb 100 dezelfde nummers.
En dat had dus niet mogen gebeuren
beetje halve info , in je eigen info lounge geven
Kwam erop neer dat gideon een topscore had met inkball destijds (krijg je gratis bij windows vista) en hij kreeg daarover ruzie omdat johny-b zei dat hij een hogere score had. Nou van het een kwam het ander en gideon en johny raakten slaags. Om dit niet verder te laten escaleren op pf hebben de admins dus ervoor gezorgd dat de bovengenoemden elkaars posts niet meer kunnen lezen. Maar nu kwamen ze elkaar dus online ergens anders tegen, namelijk op ICQ. Nou daar zei johny b dus dat tieum een sukkel was en toen werd gideon boos. En dat had dus niet mogen gebeuren.
Zijn we klaar voor vanavong b0iis?