Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Alleen voor Digeon..de echte, jij en ik zaten op het niveau van ..snap jij het? Was leuk je weer eens te zien.. je hebt zelfs nog achter voor me staan dansen..nadat je zei die TOA zijn sukkels..na een x of 10 dat gehoord te hebben ging ik je bijna geloven...
GIDEON! Je had gelijk hoor. Wat een chicks daar in Breda bij 't glazen huis! Als je van beugels en minderjarig houdt, tenminste.
Vrij irritant uit zijn verband.
Nou, over deze topic wellicht?
Nog niet zo wakker Mike? De "topic-interface" is uit zijn verband getrokken door die images.
Ja, ik wil wel werken, maar daarvoor heb ik 2 bepaalde sleutels nodig.
Ja, dat is inderdaad werk.
En dat is ook nog eens niet zo motiverend.
ik wil wel werken, maar daarvoor heb ik 2 bepaalde sleutels nodig
Gideon heeft de boel vooral zelf de verkeerde kant op laten gaan met zijn onhoudsloze en nietszeggende posts.
Leg uit?
Iedere keer weer willen we dat het opgenomen wordt.... gebeurt niet... iedere keer weer nemen we ons voor dat we nu goed voorbereiden.. weer geen tijd/kans.... iedere keer weer bek af daardoor en ritme kwijt... etc etc etc. Waar blijft ons geld van het hele jaar? Waar blijven boekingen? Ik heb van dat geld van het hele jaar draaien wel 1 hele jas voorgeschoten. Me so happy. Nog steeds geen studio uitbreiding, geen cd-speler.... etc etc. Schiet allemaal fantastisch op!
Ja, ik wil wel werken, maar daarvoor heb ik 2 bepaalde sleutels nodig.
Elke keer weer opnieuw voor 3 kippen en een ei die het wel interesseert. Iedere keer weer willen we dat het opgenomen wordt.... gebeurt niet... iedere keer weer nemen we ons voor dat we nu goed voorbereiden.. weer geen tijd/kans.... iedere keer weer bek af daardoor en ritme kwijt... etc etc etc. Waar blijft ons geld van het hele jaar? Waar blijven boekingen? Ik heb van dat geld van het hele jaar draaien wel 1 hele jas voorgeschoten. Me so happy. Nog steeds geen studio uitbreiding, geen cd-speler.... etc etc. Schiet allemaal fantastisch op!
So mutch voor overheerlijke motivatie om weer al die kutvakken in die tyfuskast door te lopen, terwijl je weet dat we nu al te weinig tijd hebben om echt de set neer te zetten zoals we zouden willen.
De biergriet?