Partyflock

Forumonderwerp · 1037650

Poll, geopend op woensdag 19 november 2008, looptijd van 6226.3 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wie gaat er winnen?

6544%
Remy Bonjasky
4530%
Peter Aerts
2618%
Badr Hari
53%
Jerome Le Banner
32%
Gokhan Saki
32%
Ruslan Karaev
11%
Errol Zimmerman
00%
Ewerton Teixeira

Zaterdag 6 december is het weer zover!

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/b08_1206.htm

Artiest Sneaky-D
'of' ik ben gek aan het worden, maar ik kan heel die partij van aerts niet vinden
op die sbs-uitzending :S

Iemand een aanduiding qua op welke minuut die partij begint? (wel gezien via youtube maar toch)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 18:15:
Dan is vragen aan mij ook zinloos.

ligt eraan aan wie ik het nog meer vraag ouwe smeerlap

Uitspraak van Bontje* op zaterdag 6 december 2008 om 18:20:
ouwe smeerlap

:lol:

Doe klagen dan, doe doe doe
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 18:20:
Doe klagen dan, doe doe doe

tututtut O:) ik zeg niks

Hou je smoel dan :D
toernooi begon goed mooie wedstrijden veel K.O.
Had veel van de finale verwacht was ook een terrechte finale ik stond er eerst versteld van
dat Badr Hari zo ver zou komen en dan staat die terrecht in de finale en verpest die even een heel toernooi.

Hij is gewoon de beste op het moment, klaar.

Doet die domme actie niets aan af wat mij betreft. Vind het wel wat hebben eigenlijk, speelt duidelijk meer tussen die twee, dus misschien verdiende Remy het wel.

Hij had beter ze oogkas open kunnen trappen, had ie tenminste niet voor niets gediskwalificeerd geweest.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 17:26:
Voor jou levenslang stadion verbod

Jij mot es leren je smoel te houden :yes:

Waarover precies?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 19:06:
Hij had beter ze oogkas open kunnen trappen, had ie tenminste niet voor niets gediskwalificeerd geweest.

:S zeg dan niets.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 19:28:
zeg dan niets.

indd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 15:41:
Erg zwakke vertoning van Bonjasky om als een klein meisje te gaan zitten janken.

Wat denk je dat er door een topsporter heen gaat na maandenlange voorbereiding op zo'n moment? Geen enkele atleet wil op zo'n wijze kampioen worden; Hari heeft hem een eervolle overwinning ontnomen met smerig spel.

Niet alleen heeft hij, met z'n volle gewicht er in terwijl Bonjasky op de grond ligt (en dat komt veel harder aan dan wanneer je gewoon staand iemand op z'n bek mept), een klap gegeven, maar hij trapt ook nog eens door op het gezicht van Bonjasky nadat de scheids 'm weg probeerde te trekken. Blijkbaar zit die smerigheid er gewoon in bij dat stuk geteisem.

Wat mij betreft mag Hari nog een keer een ernstige schedelfractuur oplopen tegen een even smerige tegenstander (als die er al zijn), al heeft hij weinig hersens die beschadigd kunnen raken.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 19:06:
speelt duidelijk meer tussen die twee

Dat is wat zeker is, want hij toont wel groot respect richting Peter Aerts na zijn overwinning. (Gaat op de kniën voor hem)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 18:18:
'of' ik ben gek aan het worden, maar ik kan heel die partij van aerts niet vinden

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Iemand die de sport zo te schande maakt, die verdient het niet daar te staan. Remy dus verdiend winnaar.
Rare actie van die Badr Hari, lijkt zo uit het niets te komen zonder aanleiding.

Zo verneukt ie het mooi voor zichzelf, want hij was die ronde goed bezig.

Maar terechte diskwalificatie, want je tegenstander op die manier opzettelijk blesseren zonder dat ie zich kan verdedigen is laag...
Hari toont geen berouw

YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”

Tja, Badr zal nooit berouw tonen. Dat is nou eenmaal moeilijk voor een straatmocro als Hari. Als Badr zo graag op de grond wil knokken, moet ie lekker aan de MMA mee gaan doen. Maar dat doet hij niet, omdat ie dan wordt afgemaakt.

@ Sycore .. ja die had ik ook al gezien, maar t'ging me effe om de wedstrijd binnen de SBS replay, wou het
commentaar even horen in NL bij die match.

Heb er ook echt een kutgevoel over verder, ik ga er maar vanuit dat een spoiler-alert niet meer nodig is hier.
De manier waarop die Badr gewoon effe Aerts KEIHARD neer krijgt, dat dwingt respect af bij iedere serieuze vechtsport
liefhebber. Als je dan ook nog eens als moslim op je knietjes gaat voor Peter, dan vind ik je helemaal een topper.
En toch alles zo verneuken in die finale, ik snap er niets van. De manier waarop Badr zijn recovery's deed, rustig ..
door ze'n neus ademen, relaxxed .. doorgaan en weer knallen, echt hij staat aan de top met zijn prestaties en dan toch
dat issue met Remy :S Las her en der al dat Badr zich zat te irriteren aan de defense van Remy en dat hij gewoon wou knokken
ipv dat rustige afwachten, maar goed .. wat moest Remy anders doen? Ik zou ook effe 2x nadenken na het zien van de afslachting
van Aerts. Uit de replay's blijkt wel dat'ie opzich flink raak zat met die laatste headkick, zeker als je op dat moment ontspannen
bent en geen klap verwacht, ja dan voel je die tik vast wel. Verder Heb ik geen idee of er enige vorm van acteerwerk van Remy bij zat.

Kut allemaal! Lig er geen nacht van wakker als Sem niet meer in de K1 komt, maar Badr was nou juist de frisse wind daar. :(
laatste aanpassing
Mijn mening over het wangedrag van Hari is dat hij (nog) geen complete vechter is.
Hij kan wel matten. Alleen hij werd gefrustreerd van het feit dat ie de stijl, die Bonjasky koos in deze partij, niet trok.
Bonjasky bleek hier dus wel een uitstekend en compleet vechter, aangezien hij wel de opdracht kan uitvoeren.

En iedereen die zegt dat het laf was om te blijven liggen, moet eens bedenken hoe laf het is om iemand die op de grond ligt zo op het hoofd te stampen.

Hulde aan Remy Bonjasky. Terechte K1 champion.

Wat een arrogante reactie van die Hari,

"op de stoep fietsen mag ook niet "

ik vind dat als je jezelf niet onder controle hebt,dat je gewoon weg nog niet klaar bent om op dat niveau te vechten..
hij is sterk,hij is snel..en heeft genoeg talent...maar er komt ook een stukje respect bij kijken...en hoeveel respect hij ook gaf aan Aerts,hoe weinig respect hij toont voor iedereen in dit wereldje...

je moet ook kunnen verliezen,en dat kan hij kennelijk niet,want met zon actie,en zon reactie degradeer jejezelf in mijn ogen direct tot straatschoffie...en ik vond het altijd geweldig om m te zien vechten..
maar nu? :(

en ik wil er eigenlijk niet over beginnen,want het is sport en het hoort daar niet bij...maar het is toch weer een " marrokaan" die dit soort gedrag tentoonspreid...zal het in de genen zitten? :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 01:28:
...zal het in de genen zitten?

Niks nieuws toch.
Die marokkaan is zo stom als het achtereind van een varken 8)

marokkaans trekje.

knietje had raak moeten wezen van remy :jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 01:28:
en ik wil er eigenlijk niet over beginnen,want het is sport en het hoort daar niet bij...maar het is toch weer een " marrokaan" die dit soort gedrag tentoonspreid...zal het in de genen zitten?

Een beetje weer jammer dit.. Volg K1 al jaren en er zijn meerdere vechters geweest die na de bel door geslaan/getrapt hebben. Omdat het een Marokkaan is, worden er nu andere dingen bijgehaald?? Veroordeel hem als een sporter. Stomste actie in zijn leven denk ik.

Hij is zeker arrogant, dat maakt hem ook wie hij is!

Uitspraak van hardworkdedication op zondag 7 december 2008 om 01:36:
Van deze site: dit soort 'mensen' geeft alles behalve henzelf de schuld

kan ook heel veel anti islam, over zijn moeder, terrorisme reakties hier gaan citeren wat ik ben tegengekomen wbt Hari..
laatste aanpassing
Mjah..wat is gebeurd...had nooit mogen gebeuren
Maar die dingen gebeuren...
Moet toch zeggen dat ik op dit belachelijke incident na..Hari vreselijk goed vond weer..

Vond het echt één vd mooiste K1 van de laatste jaren(Y)
Uitspraak van SYCORE op zondag 7 december 2008 om 08:59:
Omdat het een Marokkaan is, worden er nu andere dingen bijgehaald??

Hij begint toch zelf over fietsen over de stoep, zal vast niet ze eigen fiets geweest zijn 8)

Wat een heerlijk gevecht was dit: Manhoef - Slowinski

http://nl.youtube.com/watch?v=TkexyqkkiN8
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 7 december 2008 om 09:06:
zal vast niet ze eigen fiets geweest zijn

Haha (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 09:22:
Manhoef

Dat was DE partij, die Slowinski wist niet wat hem overkwam. Stond een beetje dwaas rond te kijken na weer een paar stoten op z'n kop. Jammer dat het geluid daar weg viel, ik had Fred graag los horen gaan.
laatste aanpassing
wat hij gedaan heeft kan echt niet,dus moet hij berouw tonen!!! je gaat tocht niet tegen over Peter Aerts buigen en knielen.

allah heeft de moslim de waardigheid gegeven , voor niemand anders te buigen dan voor de heer zelf , de schepper ...

vroeger verbood onze profeet (vzmh) de mensen hem te aan bidden , hij zei jullie moeten niet mij aanbidden , maar allah

JUIST!! Dat bedoelde ik dus ook! Dat was in de halve finale, echt een mooie wedstrijd maar dat hij ging knielen voor Aerts...! Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Toen hij verloor dacht ik daar gelijk aan 'had tie maar niet moeten knielen'... Een Moslim behoort alleen op zijn knieen te gaan voor de Almachtige, voor niks of niemand anders. Punt!

Uitspraak van Bananeman op zondag 7 december 2008 om 09:06:
Mjah..wat is gebeurd...had nooit mogen gebeuren
Maar die dingen gebeuren...

Die dingen gebeuren idd vaker. Twee jaar geleden was het Badr Hari zelf die een harde trap na kreeg van Karaev terwijl hij al op de grond lag. Le Banner heeft ook al eens iemand KO geslagen terwijl de scheidsrechter de partij al had beeindigd en Yvel heeft zelfs een keer een scheidsrechter KO geslagen omdat hij het niet eens was met een beslissing. Badr Hari heeft veel fans maar ook veel vijanden maar denk dat iedereen het erover eens is dat het de beste vechter is met de mooiste vechtstijl en die ons vaak trakteerd op prachtige KO's.

Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Remy Bonjasky"

Zei ik toch..
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 6 december 2008 om 20:36:
Iemand die de sport zo te schande maakt, die verdient het niet daar te staan. Remy dus verdiend winnaar.

Duidelijk, wat een droeftoeter die Hari. Wat denkt hij wel niet? Ik, Badr Hari, trap toch gewoon even lekker na als ik dat wil.
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 7 december 2008 om 09:06:
Hij begint toch zelf over fietsen over de stoep, zal vast niet ze eigen fiets geweest zijn

:lol:

:respect: voor Remy. Uitstekende vechter die tenminste wel respect kan opbrengen voor z'n collega's en de sport in het algemeen.
Uitspraak van Dave'79 op zondag 7 december 2008 om 11:00:
Dat was DE partij, die Slowinski wist niet wat hem overkwam. Stond een beetje dwaas rond te kijken na weer een paar stoten op z'n kop. Jammer dat het geluid daar weg viel, ik had Fred graag los horen gaan.

Super gevecht idd. Gelijk een stuk minder om naar te kijken, zonder (goed) commentaar.

echt jammer dit van Hari want vind dat dus echt een goeie vechter, maar zoiets slaat nergens op en zkr nie in de finale van K1 :no:

Uitspraak van Vlaco op zondag 7 december 2008 om 11:29:
voor Remy. Uitstekende vechter die tenminste wel respect kan opbrengen voor z'n collega's

Tevens een goed acteur
laatste aanpassing

Tering wat zonde dit zeg. Die Hari had ook zonder deze grappen gewonnen, want zoals eerder gezegd hier momenteel de beste vechter.
Maar ja, als Brian uit DGK je voorbeeld is 8)

Jammer. Maarja, soms slaan de stoppen door en denk je ik maak het hier en nu af.
Overigens mooi hoe die scheids Hari wegtrekt, duwt en vastpakt, niet bang die kleine Jap.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 11:38:
Tevens een goed acteur

Wie weet ja, maar wat Hari deed hoort ie gewoon niet te doen. Terechte diskwalificatie.

Werkzaam bij Underground Alert
Uitspraak van Vlaco op zondag 7 december 2008 om 12:03:
maar wat Hari deed hoort ie gewoon niet te doen

Aard van 't beestje!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 08:52:
knietje had raak moeten wezen van remy

Juist toen die down ging en remy zen scheenbeen ff lekker in zen gezicht wou plaatsen zag die helaas nog aankomen :D
vond ik eigenlijk ook wel jammer...had het hem van harte gegund :D
Vond het echt één vd mooiste K1 van de laatste jaren

:yes:

Vond het echt één vd mooiste K1 van de laatste jaren

Absoluut! Jammer van de anti-climax, Hari was ff van het padje af, Heeft ie niet nodig, zo'n talent. Maar ze mogen elkaar gewoon niet dat zie je.

Volgend jaar wint ie hem wel. En ergens heeft Badr wel een punt. Remy vecht echt veels te passief en daar is ie door gefrustreerd geraakt. Alleen had ie zoiets nooit mogen doen.
laatste aanpassing

Wat een afgang die finale zeg!! Wat een zwakke vertoning van Badr want wat vocht hij goed.
Het werd overduidelijk zwart voor zijn ogen en gezien zijn reactie erna had hij er absoluut geens spijt van.
sorry... Maar het eerste wat ik dacht was dat dit een typische "Marrokanenstreek" was.

Remi terechte winnaar en volgend jaar hopelijk wel een sportieve Badr Hari want hij vocht als een beest :yes:
Partij van de finale was toch van Manhoef zijn kant, die wil ik nog eens kampioen zien worden :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 14:39:
Het werd overduidelijk zwart voor zijn ogen

Letterlijk en figuurlijk ja

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 11:25:
dat het de beste vechter is

en dat is die dus niet. Want een goede vechter heeft ook defensief alles op orde en daarin bewijst Remy een veel completere vechter te zijn :)

Uitspraak van Viptweak op zondag 7 december 2008 om 11:24:
wat hij gedaan heeft kan echt niet,dus moet hij berouw tonen!!! je gaat tocht niet tegen over Peter Aerts buigen en knielen.

allah heeft de moslim de waardigheid gegeven , voor niemand anders te buigen dan voor de heer zelf , de schepper ...

vroeger verbood onze profeet (vzmh) de mensen hem te aan bidden , hij zei jullie moeten niet mij aanbidden , maar allah

JUIST!! Dat bedoelde ik dus ook! Dat was in de halve finale, echt een mooie wedstrijd maar dat hij ging knielen voor Aerts...! Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Toen hij verloor dacht ik daar gelijk aan 'had tie maar niet moeten knielen'... Een Moslim behoort alleen op zijn knieen te gaan voor de Almachtige, voor niks of niemand anders. Punt!

Stelletje mongolen zeg! MOet dan echt elke actie met het geloof te maken hebben?? Mag niet iemand zijn respect tonen naar een ander op de manier die hij zelf toepasselijk vind? Stelletje zeikertjes zijn de moslims af en toe.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 15:01:
en dat is die dus niet. Want een goede vechter heeft ook defensief alles op orde en daarin bewijst Remy een veel completere vechter te zijn

Remy is misschien wel completer maar lang niet zo explosief als Hari!! Ik denk ook dat Hari deze pot zou winnen.. Alle acties kwamen uit zijn hoek en dus ook de punten. Remy had alleen de 8 tellen mee.