Partyflock

Forumonderwerp · 1037374

Jhon van Beukering kreeg aanvankelijk een maand de tijd om op gewicht te komen, maar maandag bleek dat de aanvaller van NEC al op zijn streefgewicht zit. Hij ging van 90 kilo naar 82,5 kilo. Als beloning heeft trainer Mario Been hem direct terug bij de selectie van NEC gehaald.

"Het is heel simpel: hard trainen", zo citeert AD/Sportwereld de aanvaller. "Ik heb thuis een eigen krachthonk, met een fiets, een boksbal en een loopbandje en daar ben ik vorige week direct begonnen met trainen. Zo ben ik telkens meer en meer afgevallen. Nu zit ik dus al op het gewicht wat de club wil.''

Van Beukering zou vorig weekend eigenlijk beginnen tegen PSV, maar moest van Been vanwege zijn overgewicht een disciplinaire schorsing uitzitten op de tribune. Ook zaterdagtegen Roda JC was hij niet van de partij. "De trainer vertelde me wat de consequentie was van het te zwaar zijn en dat hij het niet kon maken naar de groep toe me bij de selectie te houden. Ik kon alleen beamen dat hij daar gelijk in had.''

De 24-jarige Velpenaar heeft wel een verklaring voor zijn overgewicht van vorige week. "De avond voor de weging was ik uit eten geweest. En die morgen zelf had ik stevig ontbeten. Dus daardoor zat ik sowieso iets hoger dan normaal is. Kijk, ik eet altijd normaal. Alleen in de avonduren moet ik oppassen met wat ik nog eet. Als ik dan nu honger heb, neem ik bijvoorbeeld een stukje fruit in plaats van iets hartigs.''

"Als ik iets eet, dan lijkt het alsof de kilo's er zo aanschieten. Maar als ik dan vervolgens hard train, vliegen de kilo's er ook altijd weer af. Ik zeg eerlijk, ook ik schrok vorige week toen ik op die weegschaal stond. In eerste instantie geloofde ik het niet, maar ik zag het getal ook zelf op het schermpje staan. Op dat moment wist ik wél dat de kilo's er allemaal vlug weer af zouden zijn", aldus Van Beukering.

www.voetbalzone.nl

sjonny van de burgerking

laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 12:59:
tja zou kunnen indd

dit dat zus zo

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:01:
dit dat

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:01:
zus zo

boks

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 19:48:
wat een weekje speed wel niet teweeg kan brengen

Hij is de laatste tijd een van de snelste op de training heb ik gehoord.
laatste aanpassing

sjonny van de bap
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 13:28:
Hij is de laatste tijd een van de snelste op de training heb ik gehoord.

En opruimen na de training pakt hij altijd de lijnen jwt
was da voor dieet dan, ik mot dat ook hebbe
Uitspraak van oozie op donderdag 20 november 2008 om 10:53:
was da voor dieet dan

speed :coke:

en bap
Pep in het ziekenfonds, lekker lange dagen!!

Uitspraak van Ockels op donderdag 20 november 2008 om 14:14:

:lijn:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 november 2008 om 14:22:

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 20:37:
wat dat betreft had die beter aan de speed kunne zitten

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 19:17:
wat dat betreft had die beter aan de speed kunne zitten

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 november 2008 om 15:57:

Jhon van Beukering was vanwege overgewicht bij NEC even op een zijspoor beland. Na hard trainen, raakte de aanvaller echter in rap tempo zeven kilo kwijt. Daardoor haalde Mario Been hem weer terug bij de selectie en speelde Van Beukering tegen NAC Breda (1-1) gewoon weer mee. "We zijn weer dikke vrienden", sprak de trainer na afloop met een glimlach.

Uitspraak van Joey Buttafucko op zondag 23 november 2008 om 19:55:
Jhon van Beukering was vanwege overgewicht bij NEC even op een zijspoor beland. Na hard trainen, raakte de aanvaller echter in rap tempo zeven kilo kwijt. Daardoor haalde Mario Been hem weer terug bij de selectie en speelde Van Beukering tegen NAC Breda (1-1) gewoon weer mee. "We zijn weer dikke vrienden", sprak de trainer na afloop met een glimlach.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 19:38:
Hij ging van 90 kilo naar 82,5 kilo

moet ik ook gaan proberen enzow :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 19:38:
sjonny van de burgerking

Whahahaha...die foto man!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 november 2008 om 20:49:

Uitspraak van D. VN [FR] :hyper: op maandag 24 november 2008 om 22:28:
We zijn weer dikke vrienden", sprak de trainer na afloop met een glimlach.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 november 2008 om 09:30:
We zijn weer dikke vrienden

dacht dat ie afgevallen was:S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 15:47:
We zijn weer dikke vrienden

NIJMEGEN - De maker van het spandoek met het logo van Burger King, met in plaats van die naam Beukering, heeft dat doek woensdag aangeboden aan Jhonny van Beukering.

"Mooi spandoek. Had ik wel willen hebben", zei de spits zaterdag na het duel tegen NAC. Hij vond het mooi dat de maker het nu kwam geven. "Ze durven in ieder geval te komen."

De maker vond het prachtig hoe Van Beukering reageerde. "We hebben hem ook een boek van Sonja Bakker gegeven, om op gewicht te blijven." De spits moest onlangs zeven kilo afvallen om terug in de selectie te mogen.