Partyflock

Forumonderwerp · 1036824
Wie heeft het gezien op rtl 4 ( Nieuws ) zo ong. 5minuten geleden.
Over partyflock.

Slaat toch nergens op :S
Gaat weer nergens over.
Uitspraak van Qapam op vrijdag 14 november 2008 om 18:45:
het ging er alleen om als je ging solicteren, dat ze dan gingen googlen op je naam

Als ze mij googlen, komen ze niet op PF of Hyves terecht, maar ergens anders..... wat ook wel minder leuk is..

Dacht dat het om leeftijd ging, want daar ben ik het wel mee eens.... alle kinderen van PF af :[
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 november 2008 om 10:15:
dat dan weer wel :LOL:

tja die zitten nog in hun beginsellen van hun leven...horen dingen te leren en uit te vinden, interactief bezig te zijn met ouders en leeftijds genootjes :)

heb ik er ook op zitten :LOL:

alleen maar goed (Y)

vind je???

te erg gewoon :S er zitten meer jonkies en of fakers op dan de echte daadwerkelijke persoon / party ganger!

een concept wordt al snel verneukeratief als er geen goed beleid gesteld wordt.

Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 18 november 2008 om 10:26:
Uitspraak van Qapam op vrijdag 14 november 2008 om 18:45:
het ging er alleen om als je ging solicteren, dat ze dan gingen googlen op je naam

Als ze mij googlen, komen ze niet op PF of Hyves terecht, maar ergens anders..... wat ook wel minder leuk is..

dat vind ik een beetje erg oppervlakkig...als je goed werk aflevert en je werk altijd goed gedaan hebt en zo door blijft gaan...wat wil een google search dan meer of minder zeggen over een betreffende persoon die solliciteert...ik noem dat negatief speculeren...en overigens iets wat niet met werk te maken heeft.

zou een x persoon dergelijke dingen doen, wat niet naar de oren staat van een bedrijf of persoon bij wie er gesolliciteerd wordt, heeft dat er geen moer mee te maken want dat is buiten werk tijd! doe en zou je het tijdens werk tijd doen dan is dat verhaal natuurlijk geheel anders!

als ik een drankje doe (na werktijd) wat heeft dat voor gevolgen voor de baas, juist geen

ik vind het in deze opstelling nog al behoorlijk oppervlakkig en platonisch!