Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 13:33:Moeilijk moeilijk.. als iemand zich anders voor doet dan hij of zij in werkelijkheid is. Ik vind iemand het mooist als die in balans is met zichzelf en zichzelf neemt zoals hij of zij is.
juist helemaal mee eens
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 17:05:Lekker rukken zeker en richten op die cam.
hmmmmmmmmmmmm kijk naar me!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 13:33:Moeilijk moeilijk.. als iemand zich anders voor doet dan hij of zij in werkelijkheid is. Ik vind iemand het mooist als die in balans is met zichzelf en zichzelf neemt zoals hij of zij is.
het gebeurt ook wel eens dat mensen zich voor doen als een ander omdat ze van partyflock verbannen zijn
en wel op partyflock willen komen en dan maken ze een fake profiel aan
dus niet iedereen die zich anders voordoet is daarbij ook meteen onzeker over zichzelf
juist helemaal mee eens
tuurlijk je voelt je knap lullig na die 4 fakes of niet
hmmmmmmmmmmmm kijk naar me!!!!!!
zie je wel, maar blijf jij maar fijn achter die cam, kun je ook niet andere mensen besmetten met je soa'tjes
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 22:35:Ik vraag me af wanneer jullie iemand lelijk vinden?
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 november 2008 om 13:33:Ik vind iemand het mooist als die in balans is met zichzelf en zichzelf neemt zoals hij of zij is.
En dit ook uitstraald
Mensen zonder inhoud en uitstraling vind ik lelijk.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 09:38:Mensen zonder inhoud en uitstraling vind ik lelijk.
maar in dit geval zouden mensen die niet in balans zijn ook bloedmooi kunnen zijn,
want heb een vriendin een hele meid, hoop problemen, maar een uitstraling waar je niet van terug hebt!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 09:43:maar een uitstraling waar je niet van terug hebt!
Dus vind ik haar waarschijnlijk niet lelijk.
Problemen die iemand heeft zeggen niks over mooi of lelijk zijn.
Als iemand van binnen een mooi mens is, dan straalt diegene dat uit.
De problemen die diegene heeft maken me geen ruk uit dan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 09:43:een vriendin een hele meid
Heb je ook halve dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 09:45:Dus vind ik haar waarschijnlijk niet lelijk.
Problemen die iemand heeft zeggen niks over mooi of lelijk zijn.
klopt
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 09:45:Als iemand van binnen een mooi mens is, dan straalt diegene dat uit.
De problemen die diegene heeft maken me geen ruk uit dan.
nee maar om maar te noemen, want van problemen raak je uit balans
als je geestelijk in de knoop zit raak je uit balans....
genoeg redenen om uit balans te raken eigenlijk
Uitspraak van MCBS!!! krijgt een kleine op vrijdag 14 november 2008 om 21:44:als ze er uit ziet als me ex
jij bent echt een idioot. zeg je dat nou uit haat? geloof namelijk niet dat je je ex lelijk vind.
jah sorry meer ben je niet waard!!!
oh die doet pijn
vind echt dat je wel het meest zwakke verweer hebt, van iedereen waar ik ooit mee gereld heb
schijnbaar ben ik toch te lief voor je
maarre neuken doe je wel met condoom he ouwe, nazaat van jou zou niet al te best zijn
Uitspraak van IndiGo Donderjager op maandag 17 november 2008 om 13:36:Esther is zeker niet lelijk ,als ze niet zo ver van me vandaan zou wonen dan zou ik zeker een poging wagen
kan jij ook niks aan doen dat je geen smaak hebt en slechte ogen
Uitspraak van IndiGo Donderjager op maandag 17 november 2008 om 13:36:Esther is zeker niet lelijk ,als ze niet zo ver van me vandaan zou wonen dan zou ik zeker een poging wagen
sorry te laat es. nazaat is er al
o my god arme kinders
ps het boeit me niet wat jij vindt
daarom blijf je ook zo lekker happen he perverd
Uitspraak van IndiGo Donderjager op maandag 17 november 2008 om 13:43:Jij ,mijn vriend , hebt slechts een beperkt zicht op bepaalde zaken denk ik
weet ik wel zeker
Uitspraak van IndiGo Donderjager op maandag 17 november 2008 om 13:43:Of moet ik je "verwenner" noemen
mensen die zichzelf die titel geven zijn wel erg sneu, zo van ik wil aandacht ik kom het tekort
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 13:50:oeoe..heb mun chippie's en rose al bij de hand hoor es ghehhehe
te laat moppie, de haas is um alweer gevlogen
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 13:52:te laat moppie, de haas is um alweer gevlogen
chips
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 09:31:het gebeurt ook wel eens dat mensen zich voor doen als een ander omdat ze van partyflock verbannen zijn
en wel op partyflock willen komen en dan maken ze een fake profiel aan
dus niet iedereen die zich anders voordoet is daarbij ook meteen onzeker over zichzelf
Dat is een hele andere reden..
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 14:15:Dat is een hele andere reden
dat wilde ik ook effe aangeven gezien iemand jou tekst een andere betekenis wilde geven
hey es . je kan me echt niet loslaten he!!! begrijp ik wel hoor ik ben nl ook erg lekker maar helaas voor jou! ik val op mooie vrouwen met inhoud en niet op dikke lelijke vrouwen die hun dagen invullen met slap gelul
Hou nou eens op om Ess af te kraken !Droeftoeter
ik geloof dat je dat tegen de verkeerde zegt san. zij blijft mij aanspreken! hard leers noemen ze dat. maarjha wat wil je als je geen leven hebt. als jij miss j goed kent weet je ook hoe ik in elkaar steek maar ik laat me niet afzeiken door een of ander 2e rangs breezer sletje die al 5 jaar dood is maar het zelf nog niet doorheeft! sorry
ik geloof dat je dat tegen de verkeerde zegt san.
Ik lees ook de forums he
miss j goed kent weet je ook hoe ik in elkaar steek
Haar ken ik wel ja....maar jou niet
sorry
hey es . je kan me echt niet loslaten he!!! begrijp ik wel hoor ik ben nl ook erg lekker maar helaas voor jou!
jij bent gewoon een gemakkelijke prooi, maar verder vind ik jou juist het prototype weinig inhoud en uitstraling
ik val op mooie vrouwen met inhoud en niet op dikke lelijke vrouwen die hun dagen invullen met slap gelul .
aaaah gossie en nu moet ik me aangesproken voelen
als jij miss j goed kent weet je ook hoe ik in elkaar steek
ja we weten dat je een enorme happert bent met een vreemde voorkeur voor fake profieltjes
ik laat me niet afzeiken door een of ander 2e rangs breezer sletje
hey flippo ik ben geen 18 meer he
begrijp ik wel hoor ik ben nl ook erg lekker
bovendien ben je een pervers mannetje, die zou ik nooit vertrouwen