Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 23:08:he turk je bent lelijk
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 november 2008 om 23:27:Zeg jij speknek
oeh niet zo lelijk doen, kan het ook niet helpen dat mensen zo gek op me zijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 23:08:he turk je bent lelijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 23:33:Grappig dat juist iemand als jij dat zegt ..
hehe eindelijk zichtbaar.......ja ik ben grappig dat moet jij nu toch weten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 22:35:echt lelijk vindt
Speciaal een Feeek aanmaken om je ego op te krikken
Uitspraak van FapKeuning op woensdag 12 november 2008 om 23:56:Speciaal een Feeek aanmaken om je ego op te krikken
ik hoor net dat ze niet fake is
Uitspraak vanMensen met een kutPerfect by Nature
op donderdag 13 november 2008 om 00:10:
Nou nou niet zo vrouw onvriendelijk
Uitspraak vanWat voor de een lelijk is, is voor de ander knap.... of hoe die zin ook alweer luidPerfect by Nature
op donderdag 13 november 2008 om 00:10:
Mensen met een kutkarakter vind ik trouwens lelijk
kijk ik denk dat jij het enige goede antwoord hebt gegeven mop
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 09:53:makkelijk.. alle kerels die niet op mij lijken zijn lelijk.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 09:55:mirror78 is behoorlijk lelijk
Weetje esther als je nou een blonde dunne knappe meid was geweest, dan had je dat soort dingen kunnen zeggen.. Denk is ff 2x na en kijk in de spiegel
Maar je bent grappig hoor
hahahahaha zegt de GROOTSTE fout van de natuur. kijk je eigen topic ff na dan ben je gelijk uit je droom
als je dat soort dingen gelooft ben je gewoon dom, het is maar internet hoor
geloof in jezelf en kan tegen een geintje, maar dat kan jij niet zo goed he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 22:35:Ik vraag me af wanneer jullie iemand lelijk vinden?
Geen uitstraling, slechte zorg voor lichaam en de absolute topper: afgekloven nagels
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:00:Weetje esther als je nou een blonde dunne knappe meid was geweest, dan had je dat soort dingen kunnen zeggen.. Denk is ff 2x na en kijk in de spiegel dan snap je het toch zelf ook wel. Zielig biggetje, de lelijkste ben jij hier altijd nog
schat ik hou van mezelf zoals ik ben dus mij krijg je niet klein
thanx roro maar ik red mezelf wel tegen iemand die in een droomwereld leeft maar fijn om te weten dat ik niet de enige ben die haar uitkotst
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:08:schat ik hou van mezelf zoals ik ben dus mij krijg je niet klein
Tsja je hebt iig veel om van te houden
Ga iig geen mensen lelijk noemen als je zelf een kop als een kut hebt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:16:Tsja je hebt iig veel om van te houden
ja toch
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:16:Ga iig geen mensen lelijk noemen als je zelf een kop als een kut hebt
laatste aanpassing 13 november 2008 10:16
meisje als dat al niet meer mag, moet jij helemaal tape om je vingers krijge
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:18:meisje als dat al niet meer mag, moet jij helemaal tape om je vingers krijge
Weetje wat nou zo leuk is
Het doet zeker pijn als mensen er beter uitzien dan jouw
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:21:ik zie er beter uit dan jou ..
en dat moet jij jezelf ook wijs blijvenmaken mop
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:21:Het doet zeker pijn als mensen er beter uitzien dan jouw .. Boehoee
nee hoor, ik gun iedereen zijn ding, ik ben zelf erg tevreden met mijn uiterlijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:27:en dat moet jij jezelf ook wijs blijvenmaken mop
Hoeft niet, op down days kom ik altijd ff langs je profiel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:28:Hoeft niet, op down days kom ik altijd ff langs je profiel je beurt me op uit diepe dalen
ben blij dat ik wat voor je kan betekenen mop
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:31:ben blij dat ik wat voor je kan betekenen mop
Tuurlijk, je doet me goed
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:35:Tuurlijk, je doet me goed .. Blijf vooral hier lekker reageren
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:21:ik zie er beter uit dan jou
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:39:wat een vieze geur hangt er in de wijk tering ga je wasse ofzo
Misschien moet je ff bij die vieze ouwe kut van je een doekkie langs nemen
En wat kom jij nou weer reageren kan esther het weer niet alleen af?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:41:Misschien moet je ff bij die vieze ouwe kut van je een doekkie langs nemen
nee zal wel van jou pukkel afkomen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:41:En wat kom jij nou weer reageren kan esther het weer niet alleen af?
heb vrienden ro en jij????
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:41:En wat kom jij nou weer reageren kan esther het weer niet alleen af
jij kennelijk ook niet meisje aangezien jij die
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:41:vieze ouwe kut
ow dat jij dat zeg over je moeder zg valt me vies tegen van jou ROROtje...
mijn poesje stinkt niet jouwe wel ruik maar bah bah
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:44:jij kennelijk ook niet meisje aangezien jij die ga helpen
Topics openen over mensen is kansloos. Punt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:44:ow dat jij dat zeg over je moeder zg valt me vies tegen van jou ROROtje...
Whaha zielig wijf dat je er bent 29 jaar en je begint over me moeder? God wat een kinderachtig mokkel ben jij zeg
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:44:mijn poesje stinkt niet jouwe wel ruik maar bah bah
Het niveau van een 12jarige