triple mitshu?
die mogen niet eens in de schaduw staan van de pillen van vroegah
Gast een veilige/ normaale dosis is tussen de 60 en 120 mg mits je niet elke maand of vaker gebruikt!!
Mitsu's zijn 110 /140 mg en dus echt veel!!
koop dan mdma en vul je eigen cappies noob
vroeger was alles beter
lhoewel Parkzichtpartys in Maasgebouw zijn nog steeds super gezellig.
Nix zieligs aan maar je moet je niet vergelijken met andere generatie...Niet oordelen over waar je nixxxxxx van weet
Uitspraak van Buurmah op woensdag 12 november 2008 om 20:31:
Waar zijn de salmi's
allemaal opgevroten door de housers van toen op=op
zat heroïne in
Hero in pille??
ja, daarom vond iedereen ze zo geweldig!
maat van me heeft ze toen der tijd laten testen en in die van hem zat hero verwerkt!
MDMA blijft MDMA, het heeft bestands middelen waar je niet van af kan wijken.
jaja en toch is er verschil in mdma.
het heeft bestands middelen waar je niet van af kan wijken.
Is toch niet alleen daar te krijgen? Als dat wel zo is, hoe kan dat dan?
china en tegenwoordig rusland, maar die kwaliteit is niet echt best en waarschijnlijk niet eens de moeite
om af te draaien aangezien een draaier er bijna een halve kilo per liter verlies op maakt.
Maar gast, je serotonine systeem is na al die jaren inmiddels helemaal geragd, no wonder dat je pillen met meer inhoud moet hebben dan vroegah. Het effect van de 1e keer krijg je niet meer terug.
Daarnaast, kans is groter dat er toen best nog wat MDA bij zat..
had die tijd ook wel mee willen maken...maar toen zat ik nog aan 't hoofdrekenen en taal
had die tijd ook wel mee willen maken...maar toen zat ik nog aan 't hoofdrekenen en taal
Mitshu's zijn de enigste die nog te beetje goed zijn
Ik had op qlimax een echte oude van 2,5 jaar oud.
Het waren ongeveer 1,5 jaar geleden mijn aller eerste pillen.
Ik had toen maar een halfje of een hoekje nodig om een uurtje of 4 te vliegen
Nu doe ik datzelfde op een hele. Mijn persoonlijke conclusie is dus dat ik tollerantie op heb gebouwd. Al is het niet heel veel want van meer dan 1,5 pil ga ik vaak nog steeds dingen zien
Misschien dat mensen hun eigen opgebouwde tollerantie ervaren als "pillen zijn slechter geworden" terwijl dat niet helemaal het geval is?