Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 18:24:Hij stuurde me net pb dat ie niks meer gaat posten
kut dj
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op woensdag 19 november 2008 om 18:26:kut dj
Ja nou gaan we tegen je keren redje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 11:08:fucking haters!
We waren allemaal fan
Hij gaat slecht om met z'n fans
Is wel te merken aan dit topic dat je weinig fans over houd Redje, er word bijna niks meer gepost
laatste aanpassing
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op vrijdag 21 november 2008 om 10:20:RedjenG is nix meer
Hij stuurde me gistere een pb, dat ie naar draaitafels aan het kijken is, dus misschien krijg die weer een 'comeback'
Is er nog nieuws?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 november 2008 om 11:32:Hij stuurde me gistere een pb, dat ie naar draaitafels aan het kijken is, dus misschien krijg die weer een 'comeback'
geloof niet meer in hem
Uitspraak van Vax Enfico op maandag 17 november 2008 om 19:45:Rees jor vist foh Redjengvisst!! :redjengbokss:
_0_
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 23:30:redjeng is de mang!
redjen for president!
WAS !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 23:30:redjen for president!
ja die snapt gewoon hoe alles in elkaar steekt
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 13:54:Nee hij stuurde me vanacht pb dat ie 'de schaduw in gaat'
missch kunnen we dan binnenkort een album verwachten
dat hij gewoon rust nodig heeft om het in elkaar te plakken
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 14:03:Nee echt de schaduw in, niet meer flocken enzo
Ik weet niet echt wat ie ermee bedoelde
of hij kijkt gewoon stiekem mee
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 01:15:neej idd
Beetje vaag hoor bedoel als je wilt weten
wat mensen ervan vinden kan je het er niet eens posten
hoe kan je dan comments krijgen en misschien een toekomstige boeking pff
mjah ik ben over een tijdje lange tijd niet meer op pf
Ga leven zoeken buiten het internet LOLL
niet dat ik die nog hebt maar okeej.........
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 14:17:neej idd
Beetje vaag hoor bedoel als je wilt weten
wat mensen ervan vinden kan je het er niet eens posten
hoe kan je dan comments krijgen en misschien een toekomstige boeking pff
mjah ik ben over een tijdje lange tijd niet meer op pf
Ga leven zoeken buiten het internet LOLL
niet dat ik die nog hebt maar okeej.........
Zoo gek, na 1 sigaretje en 2 bakken koffie begon er ineens iets te borrelen in mijn buik. Net effe lekker compleet leeg gescheten. Echt zo'n lichtbruine warme hoop. En stinken dat het deed. Opzich allemaal leuk en aardig, maar ik zit al op mijn werk en daar hebben ze van die leuke open hokjes. Normaal gesproken poep ik niet in open hokjes maar het kon echt gewoon even niet anders. Nu stinkt de hele zooi hier naar totale verrotting...