Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 21:33:Ik vind aardbeien lekker
Al moet ik eerlijk zeggen dat ze nu minder smaken, dan in de zomer.
idd.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 november 2008 om 21:31:ja tis me dr eentje hoorrr
:geevkudowsz:
ik zie liever dat afellay of koevermans er nu 2 inschiet en ze winnen met 1-2, beter voor nl in europa al gun ik het sommige psvers hier op pf niet
kunnen ze mensen met dit soort opmerkingen niet standaard een ip-ban geven, ga de wereld verbeteren, een boom knuffelen of iets in die richting.
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op dinsdag 4 november 2008 om 21:43:kunnen ze mensen met dit soort opmerkingen niet standaard een ip-ban geven, ga de wereld verbeteren, een boom knuffelen of iets in die richting.
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op dinsdag 4 november 2008 om 21:43:kunnen ze mensen met dit soort opmerkingen niet standaard een ip-ban geven, ga de wereld verbeteren, een boom knuffelen of iets in die richting.
Waarom zou je niet voor PSV zijn als ze tegen Olympique moeten? Ik zie dan liever PSV winnen, en het levert punten op waardoor er in ieder geval niet minder clubs actief in Europa kunnen zijn in de toekomst
Of heb je liever dadelijk 2 UEFA Cup plaatsen en 1 CL voorronde bijvoorbeeld?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 22:06:Of heb je liever dadelijk 2 UEFA Cup plaatsen en 1 CL voorronde bijvoorbeeld?
Is meer dan genoeg,stel droeftoeters...Waarom zoveel plaatsen hebben als je toch nooit wint
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 22:06:Waarom zou je niet voor PSV zijn
de tering eeeeh....
Uitspraak van Zondag gehaktdag op dinsdag 4 november 2008 om 21:18:wat een spits
moet je gelijk geven dat het een topspits is
maar volgens mij hield jij je niet met Psv bezig, maar dat blijkt maar weer!
Uitspraak van appeltje voor de dorst op dinsdag 4 november 2008 om 22:42:psv schande in europa.
zeg dan niks
Uitspraak van appeltje voor de dorst op dinsdag 4 november 2008 om 22:42:Uitvak zat ook weer lekker vol
psv schande in europa.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 november 2008 om 11:50:psv weer een kansloze nederlaag in europa.
Uitspraak van Too Many Daves op woensdag 5 november 2008 om 00:39:Vind dat altijd zo'n gelul, ik ga echt niet pisvee juichen omdat dat ooit in de toekomst over 7 jaar eens een voordeeltje zou kunnen zijn voor NAC.
er zijn heus wel meer clubs waar jij fan van bent die europa in gaan
Uitspraak van Zondag gehaktdag op woensdag 5 november 2008 om 12:49:eindhoven voetbal hoofdstad durven ze dan nog te zeggen wat een losers..
Jullie hebben laatste jaren idd veel gepresteerd in NL. Laat staan in europa. Weten jullie eigenlijk nog wel hoe de opzet van CL is?
Dus ja ehv nog steeds voetbal hoofdstad van NL ja, ook al is het erg armoedig gesteld met het voetbal in ehv!
Jullie hebben laatste jaren idd veel gepresteerd in NL. Laat staan in europa. Weten jullie eigenlijk nog wel hoe de opzet van CL is?
Dus ja ehv nog steeds voetbal hoofdstad van NL ja, ook al is het erg armoedig gesteld met het voetbal in ehv!
we hebben niet veel gepresteerd de laatste paar jaar door een knkerbeleid ben ik met je eens.
Maar we hebben nog ALTIJD meer gepresteerd dan die gefrustreerde lampjes uit Eindhoven die denken
dat hun nu ineens in de voetbalhoofdstad wonen.
1stad 1land 1club AFCA
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 november 2008 om 06:36:zeg dan niks
Uitspraak van appeltje voor de dorst op dinsdag 4 november 2008 om 22:42:psv schande in europa.
Uitspraak van Zondag gehaktdag op woensdag 5 november 2008 om 13:07:we hebben niet veel gepresteerd de laatste paar jaar door een knkerbeleid ben ik met je eens.
Maar we hebben nog ALTIJD meer gepresteerd dan die gefrustreerde lampjes uit Eindhoven die denken
1stad 1land 1club AFCA
Uitspraak van Zondag gehaktdag op woensdag 5 november 2008 om 13:07:1stad 1land 1club AFCA
je moe nie zoveel rokeng mang
Uitspraak van Zondag gehaktdag op woensdag 5 november 2008 om 13:07:we hebben niet veel gepresteerd de laatste paar jaar door een knkerbeleid ben ik met je eens.
Maar je weet nog wel hoe de opzet is van CL?
Succes in de EUFA ( en dat meen ik echt!!!)
Uitspraak van actief op woensdag 5 november 2008 om 13:12:we hebben niet veel gepresteerd de laatste paar jaar door een knkerbeleid ben ik met je eens.
1stad 1land 1club AFCA
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 4 november 2008 om 22:51:de tering eeeeh....
Uitspraak van actief op woensdag 5 november 2008 om 13:09:whe
Wat een gezeik, dus omdat je voor Ajax bent kun je niet bij een wedstrijd waar Ajax geen enkel belang bij heeft voor PSV zijn?
Is dat omdat je anders geen echte bent ofzo
Ga volgende keer wel voor Marseille supporteren voor de TV
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 november 2008 om 13:30:Ga volgende keer wel voor Marseille supporteren voor de TV

![D. VN [FR] :hyper:](/images/user/246300_1646749.jpg)