Partyflock

Forumonderwerp · 1035474
Waarschuw beheerder
het valt mij op dat het tegenwoordig vrij normaal is om stil te staan(met oordopjes) vooraan, midden en gewoon op de dansvloer en dat vrijwel iedereen dit dan ook gewoon doet!

Vooral bij de "tegenwoordige" hardstyle-feesten zoals bij scantraxx en afgelopen zaterdag trillogy, tijdens vrolijke jingeltjes en langdurige breaks allemaal met de handjes in de lucht en vrolijk meehuppelen maar als de bass er dan in komt stil staan voor je uit kijken...

Bijzonder jammer is ook nog wel feit dat mensen die wel losgaan daar nog op worden aangekeken ook, vraag luid dan ook wat deze mensen dan beweegt(:P) om naar dit soort feestjes tegaan...

Ben zelf ook meer van de "early" of echte hardstyle en als Dana dan afgelopen zaterdag op trillogy een paar geniale klassiekertjes gaat draaien vind ik het dan ook bijzonder jammer dat dat helemaal niet meer gewaardeerd word en mensen dan geirriteerd raken en het nog vervelend vinden als mensen zoals ik daar wel gewoon op dansen...

Zijn er meer mensen die dit opvalt, kan eigenlijk haast niet anders en zo ja wat zou er dan moeten gebeuren om dat te veranderen!?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Ok :), ik zet van het weekend weer een nieuwe mix online, zal voor je beginnen met 155 en binnen een 15 minuutjes opvoeren naar 160 en dan kun je hem ff luisteren en oordelen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NW_DJW op woensdag 25 maart 2009 om 08:23:
Stem voor Technoboy

als hij sneller begint te mixen :)

Uitspraak van NW_DJW op woensdag 25 maart 2009 om 08:23:
Stem voor Tatanka

dat is nou eens een goed idee!

Waarschuw beheerder
nou die oordopjes heb ik ook in tegenwoordig, want het is niet normaal hoe vaak het geluid schel staat afgesteld. wil langer mee met mijn oren en voor de rest is het maar net waar je staat op een feest.

btw dit gebeurt bij elke stijl niet alleen bij hardstyle. Je hebt er nou eenmaal vaak dagjes mensen tussen die ook perse naar een feest moeten opeens.
Waarschuw beheerder
Volgens mij komt het door de oordoppen hoor, niemand hoort meer wat.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 maart 2009 om 20:35:
Ik kan toch echt niet stil staan, handjes in de lucht met de intro en wat mee zwingen en zodra de bas komt vol er op los niet meer denken wat anderen doen hup stampen! geen drugs en geen alcohol nodig. ik los normaal wel graag een biertje - tequila of noem het maar op (ben geen drugs mens, ben er op tegen - maja iedereen zijn ding) maar met zoon HC HS feesten kan ik zonder enige verdovende middelen helemaal los gaan.

opgelucht? :aai:

Uitspraak van NW_DJW op vrijdag 27 maart 2009 om 13:35:
Volgens mij komt het door de oordoppen hoor, niemand hoort meer wat.....

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 22:07:
ik los normaal wel graag een biertje - tequila of noem het maar op (ben geen drugs mens, ben er op tegen - maja iedereen zijn ding)

Wat een zever weer allemaal, volgens de wetenschap is alcohol trouwens vele malen schadelijker dan een pilletje xtc of lsd.
Vind stilstaan zelf trouwens ook maar echt niks, als de energie er even niet meer is ga je toch gewoon ff chillen aan de kant van de zaal of op tribunes of whatever. Niet in het midden van de zaal :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DarkBeatz op dinsdag 31 maart 2009 om 10:40:
Wat een zever weer allemaal, volgens de wetenschap is alcohol trouwens vele malen schadelijker dan een pilletje xtc of lsd.

je merkt het al in het verschil met de kater :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ton30071989 op dinsdag 31 maart 2009 om 12:54:
je merkt het al in het verschil met de kater

nou ik voel me van drank de dag erna anders een stuk beroerder dan van drugs ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op dinsdag 31 maart 2009 om 13:33:
nou ik voel me van drank de dag erna anders een stuk beroerder dan van drugs

Volgens mij werd dat ook gewoonweg bedoeld :D
Zal even de link meegeven naar die engelse BBC docu: XTC op 18 GHB geloof ik op 17, Tabak op 9 en Alcohol op 5 in ranking meest schadelijke drugs.

http://www.ninjavideo.net/video/6146
Je moet zorgen dat je java hebt en dan klikken op de "Click here to launch the NinjaVideo Helper Beta 0.3.8.1" link en die popup toelaten. En uiteraard zorgen dat je de divx web player hebt anders gaat het niet lukken, die Ninjavideo Helper doet trouwens niets mis met je pc, die zorgt er gewoon voor dat de films die ze uploaden op de bekende hosts langer online blijven etc, het is alsof je via een proxy naar hun videos kijkt.

Aanrader die docu :yes:

(Op youtube vind je hem trouwens ook wel: http://www.youtube.com/watch?v=ie9XRVae4tA&p=F15D388FEE1EA199&index=0&playnext=1 )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

dat bedoel ik inderdaad ook:)
na een nacht goed veel drinken is er de volgende dag echt niks van me over :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op dinsdag 31 maart 2009 om 10:40:
volgens de wetenschap is alcohol trouwens vele malen schadelijker dan een pilletje xtc of lsd.

Bovendien is de sfeer op een feest waar het merendeel drank op heeft ook 10x niks (N)

Same here :lol: Voor mij geen drank op een feest!
Waarschuw beheerder
Stilstaan is voor :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2009 om 23:16:
11. Tuneboy - Housenation (Dj Isaac Remix)
enige afknapper ind e set is nou nie echt een classic moetk zeggen (de remix dan)
anders wel vet nummer!

Wat een vet nummer is dat.. :kwijl:

Uitspraak van Ton30071989 op dinsdag 10 maart 2009 om 09:15:
hoe moe ik ook ben, als ik die hoor gaat het los

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 9 maart 2009 om 23:48:
Dat stilstaan gebeurt overigens vooral op de grotere hardstyle feesten heb ik het idee.

Is ook zo, in outland 2x geweest nu, gaat moeilijk hard los daar :P
Eigelijk vind ik de meeste kleine feestjes leuker dan grote, uitzonderingen daar gelaten..