Partyflock

Forumonderwerp · 1035474
Waarschuw beheerder
het valt mij op dat het tegenwoordig vrij normaal is om stil te staan(met oordopjes) vooraan, midden en gewoon op de dansvloer en dat vrijwel iedereen dit dan ook gewoon doet!

Vooral bij de "tegenwoordige" hardstyle-feesten zoals bij scantraxx en afgelopen zaterdag trillogy, tijdens vrolijke jingeltjes en langdurige breaks allemaal met de handjes in de lucht en vrolijk meehuppelen maar als de bass er dan in komt stil staan voor je uit kijken...

Bijzonder jammer is ook nog wel feit dat mensen die wel losgaan daar nog op worden aangekeken ook, vraag luid dan ook wat deze mensen dan beweegt(:P) om naar dit soort feestjes tegaan...

Ben zelf ook meer van de "early" of echte hardstyle en als Dana dan afgelopen zaterdag op trillogy een paar geniale klassiekertjes gaat draaien vind ik het dan ook bijzonder jammer dat dat helemaal niet meer gewaardeerd word en mensen dan geirriteerd raken en het nog vervelend vinden als mensen zoals ik daar wel gewoon op dansen...

Zijn er meer mensen die dit opvalt, kan eigenlijk haast niet anders en zo ja wat zou er dan moeten gebeuren om dat te veranderen!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Waalie! op donderdag 20 november 2008 om 09:49:
Dit wordt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geroepen. Ook in 2004 liepen mensen te schreeuwen dat iedereen zo stil staat.

Volgens mij riepen ze toen ook al dat alles vroeger beter was :lol:
Waarschuw beheerder
Ik blijf gewoon stil staan. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op donderdag 20 november 2008 om 07:38:
sfeer

maak je zelf :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op donderdag 20 november 2008 om 08:06:
Mnja, relativeren he... Vergeleken met sommige mensen ging ik toch nog hard los ;p Alleen voor mijn doen een stuk minder :devil:

Dat is ook weer waar 8).

Uitspraak van Marcell. op donderdag 20 november 2008 om 08:06:
Gewoon negeren Riekle, gewoon negeren! b)

Nou vooruit dan maar 8).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !Waalie! op donderdag 20 november 2008 om 09:49:
Dit wordt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geroepen. Ook in 2004 liepen mensen te schreeuwen dat iedereen zo stil staat.
Onzinnnnnnn. Niet minder of meer dan anders...

Stimmt,

Al zo lang ik naar feesten ga heb je feesten / momenten waarop het kei en keihard los gaat en datzelfde heb je ook met minder losse momenten. Het is van elke tijd heb ik het idee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op donderdag 20 november 2008 om 07:38:
of ze kunnen alleen Jumpeng

njah doen ze dat tog xD beter dan niks:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BriandemM op maandag 3 november 2008 om 23:42:
Ben zelf ook meer van de "early" of echte hardstyle en als Dana dan afgelopen zaterdag op trillogy een paar geniale klassiekertjes gaat draaien vind ik het dan ook bijzonder jammer dat dat helemaal niet meer gewaardeerd word en mensen dan geirriteerd raken en het nog vervelend vinden als mensen zoals ik daar wel gewoon op dansen...

Zijn er meer mensen die dit opvalt, kan eigenlijk haast niet anders en zo ja wat zou er dan moeten gebeuren om dat te veranderen!?

Let nooit zo op andere mensen tijdens een feet (Y), maar viel me idd wel op dat tijdens set van Dana met Thrillogy er schandalig veel mensen waren die het niet 'begrepen'. Ook toen heb ik er niet op gelet maar waren er meerdere mensen die het nodig vonden me te vertellen dat ze die set niks vonden, heerlijke set was dat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op maandag 24 november 2008 om 01:00:
maar viel me idd wel op dat tijdens set van Dana met Thrillogy er schandalig veel mensen waren die het niet 'begrepen'

Ik denk dat ze niet begrepen dat eerst Noisecontrollers komen knallen en daarna opeens early hs met Dana... Ik bedoel...Laat Dana dan gewoon even wat langer draaien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 24 november 2008 om 09:10:
Ik denk dat ze niet begrepen dat eerst Noisecontrollers komen knallen en daarna opeens early hs met Dana

Nee, waren mensen die de EHS niet begrepen, de platen niet kende en het rommel vonden...
Waarschuw beheerder
had op qlimax helemaal mijn nacht ondanks gigantische zware werkdag en avond. was rond een uurtje of kwart over 12 in de dome.. en had helemaal mijn avond geen vermoeide beentjes enzo en werkelijk waar 1x naar plee geweest en verder aan 1 stuk door gerost 8) heeeeerlijk als het me meezit :P der waren gewoon verschillende onbekenden die mijn zeiden dat ik moest gaan zitten of me drinken kwamen brengen :roflol:
Waarschuw beheerder
Gewoon losgaaan!! anders ken je net zo goed op je kamertje hardstyle gaan luisteren
Snap echt niet wat die mensen daar doen ....

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, ik kan beter losgaan op hardcore? 8)
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
aan mij zal t iig niet liggen

ik ga wel los, daar kom ik voor
Waarschuw beheerder
Dit probleem komt niet alleen voor op hardstyle-feesten hoor....:(
Waarschuw beheerder
De muziek wordt toegankelijker en dat trekt ook een ander, breder publiek aan.

Veelal mensen die minder met hardstyle en dance muziek in het algemeen hebben, maar toch zo'n feestje willen bijwonen voor de gezelligheid of wat dan ook.

En ja.. die staan stil.

Van mij mogen ze thuisblijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 21:55:
je komt tog voor de muziek? die trillingen is gewoon het beste dat er is...

ja het beste dat er is om zo snel mogelijk bij een ziekenhuis van die gehoorsdingen te halen! idiote opmerking
Waarschuw beheerder
ja inderdaad zo waren wij zaterdag na beat control geweest beetje sneu iedereen stond stil en wij stonden te dansen. staan ze je nog raar aan te kijken.
nou ga dan thuis op de bank zitten en zet een cd'tje aan. :S
ma volgens mij is t stoer hoor om stil te staan tijdens een feest ;)
Waarschuw beheerder
Veel mensen komen er om gezien te worden/later vertellen dat ze er waren. Echte liefhebbers zijn zwaar in de minderheid.

Ik ben tot nu toe alleen op Hardcore feesten geweest en daar is het toch echt anders denk ik, weinig commercieel publiek. Iedereen komt er omdat ze van hardcore houden. Ik heb totaal niet het gevoel dat andere mensen het raar vinden dat jij uit je dak gaat en het naar je zin hebt..

Als jullie hardstylerts je hier aan ergeren kun je maar beter naar hardcore feesten gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat anderen doen? Moeten ze zelf weten.. Als de mensen waar ik mee ga gezellig los gaan met mij, intresseerd het me niks wat de rest doet. :)

Een feestje maak je zelf :cheer:
Waarschuw beheerder
Wat anderen doen? Moeten ze zelf weten.. Als de mensen waar ik mee ga gezellig los gaan met mij, intresseerd het me niks wat de rest doet.

Een feestje maak je zelf

helemaal mee eens :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SCORPIONRULES op dinsdag 4 november 2008 om 18:58:
nieuwe hardstyle van nu is allemaal HAPPY HARDSTYLE

Toch wel grappig.. Toen er vroeger bij de hardcore over HAPPY gesproken werd, was omdat het te soft, en blij en te snel en te commercieel was..

Met Hardstyle is het juist andersom.. Het is nu veel harder/sneller en imo VEEL beter dan wat het vroeger was. Al is HS wel het doel voorbij geschoten denk ik.. Neem aan dat het niet de bedoeling was toen deze style ontstond, dat het anno 2008 zo goed als hardcore zou worden.. Al had je daar in 2002 ook al uitschieters in, met o.a. Donkey Rollers NEW GENERATION BASSSSSSS!!!!

Nee doe mij die nieuwe HS maar, lekker de HELE nacht losgaan op die verspringende beats :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vera' op woensdag 26 november 2008 om 17:51:
Gewoon losgaaan!! anders ken je net zo goed op je kamertje hardstyle gaan luisteren
Snap echt niet wat die mensen daar doen

mee eens!

een keer rustig een :smoke: roken op de tribune ofzo oke.. maar je komt om los te gaan en niet om er als een zoutzak bij te staan!

Uitspraak van hardcore4lifebitch is in tha house op donderdag 27 november 2008 om 10:02:
Een feestje maak je zelf

dat zeker:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 22:10:
ja het beste dat er is om zo snel mogelijk bij een ziekenhuis van die gehoorsdingen te halen! idiote opmerking

jaja en daar weet jij natuurlijk alles van he? op thrillogy konden we nog een gesprek voeren 'redelijk' vooraan...

misschien iets meer feesten bezoeken, voor je een idiote opmerking gaat beantwoorden met een nog idioter antwoord?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 14:45:
jaja en daar weet jij natuurlijk alles van he? op thrillogy konden we nog een gesprek voeren 'redelijk' vooraan...

Echt waar? Ik vond het geluid eigenlijk wel goed op Thrillogy...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:08:
Echt waar? Ik vond het geluid eigenlijk wel goed op Thrillogy...

kwaliteit was niet verkeerd nee, maar het stond egt neit hard :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2008 om 21:55:
je komt tog voor de muziek? die trillingen is gewoon het beste dat er is...

Idd kansloze opmerking, daarbij produceer ik ook nog, mn oren moeten nog langer mee.

Zal binnenkort is een test laten doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 22:10:

Uitspraak van Kickass! op donderdag 27 november 2008 om 19:00:
Idd kansloze opmerking, daarbij produceer ik ook nog, mn oren moeten nog langer mee.

dus ik ben de enige die van harde muziek hou... nah jammer voor mij dus

maar vraagje he, heb je ook oordopjes in bij het produceren? jah ik produceer maar kan niet horen wat :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 19:10:

neehoor, hoe harder hoe beter....
(Let op, Ik zeg niet dat ik doof wil worden hoor.... das ook weer niet de bedoeling..)

Maar ik heb genoeg feesten meegemaakt waar `t geluid wel goed was de afgelopen 10 jaar, en mijn gehoor is nog steeds bijna 100%

Waarschuw beheerder

nee maar jouw opmerking was wel zo stom als ze groot was :)
als je dan zo graag je trommelvliezen voelt trillen prettig voor jouw
zal wel lachen als het bloed langs je oren eruit loopt!
Waarschuw beheerder

Ik ook hoor maar niet van die trilling, die voel ik wel maar daar hoef ik echt mn oren niet mee kapot te laten gaan :)
maar vraagje he, heb je ook oordopjes in bij het produceren? jah ik produceer maar kan niet horen wat

Mn volume staat vaak zacht en wanneer ik het hard wil horen ga ik iets van mn boxen vandaan, vrij logisch toch?

Maar ach, de een vind het prettiger dan de ander he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BriandemM op maandag 3 november 2008 om 23:42:
Vooral bij de "tegenwoordige" hardstyle-feesten zoals bij scantraxx en afgelopen zaterdag trillogy, tijdens vrolijke jingeltjes en langdurige breaks allemaal met de handjes in de lucht en vrolijk meehuppelen maar als de bass er dan in komt stil staan voor je uit kijken...

Zonde.... zulke mensen horen niet op feesten.
Ga dan thuis zitten met een cd'tje op de rand van je bed ofzo :P

Op een feest moet je uit je dak...daar kom je toch voor!:bounce:
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig staat iedereen liever stil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 4 december 2008 om 12:07:

Dat gaat toch nergens over.....
waarom.?
Durven we niet meer?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wordt zo geirriteerd van al die mensen die altijd stilstaan :[

gewoon beter :bounce:
Waarschuw beheerder
:yes: Gewoon losgaan op feestjes:)

Al heb ik soms ook feestjes dat ik totaal niet in de stemming kan komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op woensdag 26 november 2008 om 23:46:
Ik ben tot nu toe alleen op Hardcore feesten geweest en daar is het toch echt anders denk ik, weinig commercieel publiek.

1: Je hebt geen vergelijkingsmateriaal
2: :roflol:

Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 4 december 2008 om 12:07:

En terecht, gemak dient de mens jwt B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op elk feest zijn er zat mensen die wel kompleet los gaan!!
gewoon een leuk plekkie uitzoeken:D:D
Waarschuw beheerder
Héééééééééérlijk!!! Daarvoor ga ik naar feestjes:D Lekker de hele avond met me handjes in de lucht wapperen Woehoeeee:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van julian6 op woensdag 26 november 2008 om 23:46:
Ik ben tot nu toe alleen op Hardcore feesten geweest en daar is het toch echt anders denk ik, weinig commercieel publiek. Iedereen komt er omdat ze van hardcore houden. Ik heb totaal niet het gevoel dat andere mensen het raar vinden dat jij uit je dak gaat en het naar je zin hebt..

Als jullie hardstylerts je hier aan ergeren kun je maar beter naar hardcore feesten gaan

Ik heb anders ook echt gare hardcorefeesten meegemaakt waarbij veel publiek stil stond zoals bij slaves to the rave en een editie van nightmare 3 jaar geleden.
bij slaves to the rave ging onze groep hardstylers nog het hardste los had ik het idee :d

Uitspraak van Darkside Connection op woensdag 26 november 2008 om 18:19:
Dit probleem komt niet alleen voor op hardstyle-feesten hoor....

Nee het komt overal voor.
In ieder genre heb ik het wel eens meegemaakt.
Maar bij house lijkt het de norm om stil te staan heb ik het idee. Sensation white waar ik vorig jaar was was echt een trieste bedoeling. 35.000 man die stil staan :(
Gelukkig ging het een week later wel los (op hardstyle en hardcore uiteraard)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 5 december 2008 om 13:20:
Sensation white waar ik vorig jaar was was echt een trieste bedoeling. 35.000 man die stil staan

wat verwacht je anders?
de meeste mensen die daar lopen zijn bang om hun mooie witte kleertjes vuil te maken
nou of je moet kiezen, je hebt een super avond en je kleren zijn vuil dan stop je die in de wasmachine en gedaan
of je staat de hele avond stil, geen vuile plekken op je kleertjes alleen maar een stinkende sigaretten reuk.
nou ik heb liever vuile kleren weet mijn mama dat ik uit mijn dak ben gegaan!
Waarschuw beheerder
blaren op mijn poten, spierpijn aan mijn reet en stem nagenoeg pleite!! Alle energie eruit stampen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QranQzinnig op vrijdag 20 februari 2009 om 00:10:
stem nagenoeg pleite

ghehehe heb volgens mij vaak andere reden o:)
Waarschuw beheerder
ja idd door die klote breaks en dat gezang. Laastte tijd meer naar hardstyle feesten geweest en vind het wel vet, maar dat is volgens mij meer omdat ik me niet meer goed herinnner hoe vet hardcore is. Denk dat ik na promo weer helemaal om ben!
Dat je tenminste aan het einde van de avond pijn in je rug heb en pijn in je poten Dat zijn de echte avonden.

met hardstyle is dat nooit zo hevig..

je moet na 3 dagen nog naar die bekende vieze Feest Zweet Rook Meur ruiken:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op vrijdag 20 februari 2009 om 18:38:
je moet na 3 dagen nog naar die bekende vieze Feest Zweet Rook Meur ruiken

oh god na een feest douchen hoe goor is dat water dan :rot: dan loopt het over je lippen enzo en dan moet je haast al nekken vieze dode lucht :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djerk op vrijdag 20 februari 2009 om 18:46:
oh god na een feest douchen hoe goor is dat water dan :rot: dan loopt het over je lippen enzo en dan moet je haast al nekken vieze dode lucht :dood:

yegh... ben net 3 uur wakker, houdt je ff in ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je tenminste aan het einde van de avond pijn in je rug heb en pijn in je poten Dat zijn de echte avonden.

met hardstyle is dat nooit zo hevig..

Bij mij wel hoor :(
Bij het einde van hardbass had ik toch weer eens pijn in mijn linker heup.
nog eff en ik heb een protese nodig :nocheer: 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 22:58:
wat verwacht je anders?
de meeste mensen die daar lopen zijn bang om hun mooie witte kleertjes vuil te maken

Ach ik heb wel edities van white meegemaakt dat het dak eraf ging. Maarja toen werd er nog (hard)trance gedraaid.

je moet na 3 dagen nog naar die bekende vieze Feest Zweet Rook Meur ruiken

Er zit ook altijd een bepaalde geur aan mijn vaste feest-stampertjes die je haast niet eruit krijgt, zelfs niet met wassen. Gelukkig is het geen echte gore geur ofzo 8). Maar ik zou het ook niet als deo gebruiken als dat kon.

Waarschuw beheerder
Ce n'est pas possible!!! Sacreblue!!!!