Maar ik had het over producties DJ Zany die speedcore tracks gaat releasen, dat is toch ondenkbaar?
Jij noemde DJ Zany een hardstyle DJ.
Ik zeg dat ie in het verleden ook behoorlijk harde gabber heeft geproduceerd, dus waarom geen speedcore...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 20:58:Jij noemde DJ Zany een hardstyle DJ.
Hij richt zich nu toch ook op hardstyle, of word ik nu gek?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 20:58:waarom geen speedcore...
Misschien omdat het geen logische stap is?
Jij sluit Zany al bij voorbaat uit als speedcoreproducer omdat hij een hardstyle DJ is.
Ik zeg niet dat hij speedcore gemaakt heeft, maar stel het even hypothetisch...
Net zoals veel gabbertjes een hekel hebben aan Tiesto omdat hij een trancenicht is terwijl hij een hele reeks goeie hardcoreproducties op zn naam heeft staan
Ik zeg niet dat hij speedcore gemaakt heeft, maar stel het even hypothetisch...
Net zoals veel gabbertjes een hekel hebben aan Tiesto omdat hij een trancenicht is terwijl hij een hele reeks goeie hardcoreproducties op zn naam heeft staan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 21:26:Net zoals veel gabbertjes een hekel hebben aan Tiesto omdat hij een trancenicht is terwijl hij een hele reeks goeie hardcoreproducties op zn naam heeft staan
Jaja, we weten nu wel dat jij dat weet
Maar Zany gaat natuurlijk geen speedcore maken, doe normaal
laatste aanpassing
Veel te moeilijke vraag. Kan wel zeggen wat ik de beste mix ooit vind. The Assassins - This is not for fags Part1
heavy shit dit
heeeeeerlijk
gruwelijke slachtpartijen zie ik hier bij me voor de ogen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 15:08:I:Gor - Anti Nazi Pill
heavy shit dit
Uitspraak van N-666_hardcore devil op vrijdag 24 oktober 2008 om 16:07:Frazzbass & Komprex - Terror worldwide.
heeeeeerlijk
Mental Destruction - Oldschool Tendencies
gruwelijke slachtpartijen zie ik hier bij me voor de ogen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 22:46:Kan wel zeggen wat ik de beste mix ooit vind
Kreislaufstörung @ ''Böse Triebwerk''
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 20:58:Ik zeg dat ie in het verleden ook behoorlijk harde gabber heeft geproduceerd
Ja, met Vince - Grining Terror als ik het goed heb.
En dat is nog een ERG vet nummer ook !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 11:07:En dat is nog een ERG vet nummer ook
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 oktober 2008 om 15:35:oldskool-terror nummertjes
http://nl.youtube.com/watch?v=tPRTl9ZSSmM
Lekker gabber plaatje
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zaterdag 25 oktober 2008 om 18:07:Moby-1000
Vet nummer, maar geen speedcore
Micron - The Eye Of Hell
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 22:23:heb jij om de 2 uur het Beste speedcore nummer ooit ?
Mijn smaken verschillen snel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 20:27:Nee dus
Ja dus, maar dat is alleen maar Drone Noise & Ambient
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 20:11:Vet nummer, maar geen speedcore
Wel als ik ga dubbelen met 1000 bpm
deed ik vorig jaar op Speedfreaks & Terrorheads, ff 2 of 3 minuten lang dat 1000 bpm gedeelte
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 16:51:Wat een verdomd goed idee
Goh,
En ligt het nou aan mij of zijn jullie 2 plaatjes nou bijna hetzelfde
Uitspraak van Hammertime op donderdag 30 oktober 2008 om 17:56:Boozywoozy - spietkoor is voor mietjes
xD
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:12:En ligt het nou aan mij of zijn jullie 2 plaatjes nou bijna hetzelfde.
Denk het wel hè
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 20:11:Vet nummer, maar geen speedcore
Hoezo niet? 1000 BPM lijkt mij toch echt speedcore.
Nummer heeft zelfs nog in het Guinnes Book of Records gestaan voor snelste single ooit, op dat moment althans (1993).
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:44:Nummer heeft zelfs nog in het Guinnes Book of Records gestaan voor snelste single ooit, op dat moment althans (1993).
Zou ook al in 1992 kunnen zijn want toen was die plaat er ook al.
Uitspraak van Nick Druteh op zaterdag 1 november 2008 om 00:17:CSR mooiste
Deterrent Man - Speedcore Al Chiaro Di Luna
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:44:Nummer heeft zelfs nog in het Guinnes Book of Records gestaan voor snelste single ooit, op dat moment althans (1993).
Mja, heeft dat echt waarde?
En het begint op, wat, 130 BPM, dus dan zou je het ook dance kunnen noemen