Partyflock

Forumonderwerp · 1033621
1 volger · 1162x bekeken
Waarschuw beheerder
welk koffie merk wordt er gedronken onder de pf. bezoekkers!

en waarom drink je dat merk.

Waarschuw beheerder
donateur
lust geen koffie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 februari 2009 om 21:07:
lust geen koffie

zit tussen je oreng
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
al vele soorten geprobeerd, maar vind koffie echt niet lekker:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAMOS! op vrijdag 20 maart 2009 om 16:34:
Nespresso

Gaat de plaats van mijn Senseo innemen binnekort waarschijnlijk :yes: vind het steeds minder :/

Waarschuw beheerder
lust geen koffie

vroeger dronk ik koffie, met momenten wel meer dan twee liter. op een dag toen sloeg ik mijn knutselhokje kort en klein. ik stond gewoon te daveren op mijn benen van de zenuwen. sindsdien drink ik thee, en dat is sinds mijn 21 ste jaar nu ben ik er 58, dus reken maar uit hoelang ik geen druppel koffie meer gedronken heb
btw, nu ben ik héél rustig.

Waarschuw beheerder
Ik zuip altijd Krönung, verkopen ze hier overal ivm Duitse koopjesjagers, en ik heb het 1x geprobeerd omdat ik DE niet te zuipen vond en er eigelijk altijd aan blijven vasthouden.
Waarschuw beheerder
http://www.nu.nl/opmerkelijk/1929728/koffieproever-verzekert-tong-voor-11-miljoen-euro.html

LONDEN - De tong van de belangrijkste koffieproever van een wereldwijde koffieketen is voor 10 miljoen pond (ongeveer 11 miljoen euro) verzekerd, zo meldde de BBC.

Gennaro Pelliccia proeft persoonlijk elke rauwe koffieboon in zijn bedrijf in Londen, voordat deze wordt geroosterd en daarna vervoerd naar zijn winkels.

''Door mijn 18-jarige ervaring kan ik duizenden smaken onderscheiden'', aldus Pelliccia. Costa Coffee verkoopt wereldwijd elk jaar 108 miljoen kopjes koffie.

De verzekering werd afgesloten bij Lloyds of London.

''De smaakpapillen van een koffiemeester zijn net zo belangrijk als de stembanden van een zanger of de benen van een topmodel. Dit is een van de grootste verzekeringspolissen die voor één persoon is afgesloten, stelde een woordvoerde

toch lekker zon bakkie koffie, die al in de smoel van iemand anders is geweest :/

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 13:39:
Het product komt onder andere voor in de Filipijnen (waar het Kape Alamid genoemd wordt), in Vietnam, in Zuid-India en op de Indonesische eilanden Sumatra, Java en Celebes. Per jaar wordt slechts zo'n 200 kg Kopi Loewak geproduceerd.

ook op Bali...

maar de koffie is enkel zo bijzonder omdat hij zo bijzonder is, ik vond het nou echt niet fantastisch verfijnd smaken ofzow...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Douwe Egberts meestal voor mij en dan met name de espressobonen die ik nog wel zelf vers maal!