Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 00:49:Riep hij vanaf de 13e plaats
Maar we zullen zien he, Sparta is tenslotte de club van Rotterdam
ben je nou voor ajax/utrecht of sparta
gekke chantal
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 november 2008 om 01:11:ben je nou voor ajax/utrecht of sparta
gekke chantal
Denk je zelf ?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 november 2008 om 01:22:2 uitvakken helemaal vol
zit niet in ut uitvak
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 november 2008 om 02:02:helemaal gek
gekkeng horeng in het gekkenghuis
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 00:49:Maar we zullen zien he, Sparta is tenslotte de club van Rotterdam
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 november 2008 om 16:47:Utrecht, zo'n beetje het enige zekerheidje in het seizoen.
1-3 voor utje...
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 november 2008 om 10:33:1-3 voor utje...
zo staat het geschreven en zo zal het geschieden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 november 2008 om 17:51:Utrecht, zo'n beetje het enige zekerheidje in het seizoen.
Zeiden ze met de amstelcup finale ook
Denk dat UTCA op moet passen voor Fer en Wijnaldum, voor de rest stelt het feyenoord niet veel meer voor
Ontopic 1-3 zoals in me toto
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 10:58:En sindsdien is UTCA alleen maar beter geworden, jwz.
Hoor je mij niet zeggen, maar wil je daarmee zeggen dat feyenoord wel beter is geworden??
Ondanks het slechte voetbal van UTCA staan we wel 6 punten los van feyenoord dus zoveel beter zijn jullie nou ook weer niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 10:58:En sindsdien is UTCA alleen maar beter geworden, jwz.
nee sindsdien is feyenoord beter gaan voetballen cker!!!
wat een domme ezel
Ondanks het slechte voetbal van UTCA staan we wel 6 punten los van feyenoord dus zoveel beter zijn jullie nou ook weer niet
Nou, hou je daar dan maar aan vast. Ik zeg jou dat het voetbal bij Feyenoord een stuk frisser en beter is dan voorgaande jaren, alleen de resultaten zijn k*t (door dat continue kkgeklungel achterin). En vorige jaar wonnen ze drie keer dik van Utrecht, zonder 1 moment goed te zijn geweest.
houden zo pik
ben trots op je
wij horen niet bij de "zogenaamde top 3" jullie wel dus jullie zijn het eigenlijk verplicht om bij de top 5 te eindigen, alleen elk jaar zogenaamd weer beter zijn dan vorig jaar en voor het kampioenschap gaan, maar de eerste 10 jaar halen jullie geen kampioenschap geloof me
wij horen niet bij de "zogenaamde top 3" jullie wel dus jullie zijn het eigenlijk verplicht om bij de top 5 te eindigen, alleen elk jaar zogenaamd weer beter zijn dan vorig jaar en voor het kampioenschap gaan, maar de eerste 10 jaar halen jullie geen kampioenschap geloof me
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 november 2008 om 16:47:Utrecht, zo'n beetje het enige zekerheidje in het seizoen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 12:32:Whe, dat maakt me dag weer een beetje goed
Whehehe gelukkig maar dan
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 8 november 2008 om 12:35:Makkelijk .
zeker 8 keer
Wedden voor een doos bacardi dat je dat niet gaat lukken??
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 november 2008 om 13:36:utrecht de club zonder verleden en zonder toekomst" - Willem Van H.
En de club die zondag maar 1 uitvakje vol krijgt
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 november 2008 om 13:36:"utrecht de club zonder verleden en zonder toekomst"
Oh ben jij er zo één??
Een supporter die supporter is vanwege een verleden
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 8 november 2008 om 13:39:Goh
Deal of niet?
Uitspraak van Altijd de gekste op zaterdag 8 november 2008 om 13:49:En de club die zondag maar 1 uitvakje vol krijgt
Tijden veranderen he, tis ook niet leuk meer om daar te zitten!
Dooie boel tegenwoordig op de amstelcup finale na, was wel weer effies leuk
Uitspraak van Pietje B. op vrijdag 7 november 2008 om 17:51:
Utrecht, zo'n beetje het enige zekerheidje in het seizoen.
Zeiden ze met de amstelcup finale ook en dat jaar in de competitie was het ook 0-3 geloof ik dus ach zekerheidje is wat overdreven
Denk dat UTCA op moet passen voor Fer en Wijnaldum, voor de rest stelt het feyenoord niet veel meer voor
Ontopic 1-3 zoals in me toto
als je maar hapt

![D. VN [FR] :hyper:](/images/user/246300_1646749.jpg)