Partyflock

Forumonderwerp · 1032660

Waarschuw beheerder
Ik droomde vannacht over dat ik in een boerenschuur was van m'n oom en dat ik 2 mensen op gruwelijke wijze vermoord had. :o Maar van de slachtpartij kan ik me alleen niks herinneren.
In ieder geval hing daar in die schuur iemand aan touwen vastgebonden ondersteboven met allemaal bloed enzo. En daarnaast lag iemand anders en die had ik dus ook vermoord. Ik werd toen opgehaald door m'n pa met de auto en ik schaamde me dood tegenover m'n pa. Maar op de een of andere manier kwam er niet echt een reactie van 'm. Het leek wel alsof die het niet zag ofzo. Maargoed, ik voelde me verschrikkelijk om wat ik gedaan had en moest me aangeven van mezelf, want hier was toch niet onderuit te komen; vroeg of laat zou ik wel gevonden worden met al die moderne technieken van tegenwoordig die niet te omzeilen meer zijn zowat. Alles flitste op dat moment aan me voorbij: ik zou m'n vrienden nooit meer zien, ik zou ze nooit meer recht in de ogen aan kunnen kijken, voor m'n ouders zou ik nooit meer hun normale zoon zijn, stigmatisering in de toekomst, nooit meer normaal door het leven kunnen. En natuurlijk een hele lange tijd de bak in (wat me echt een vreselijke hel lijkt). Wat voelde ik me immens verrot op dat moment. Niet normaal... het voelde echt zwaaaar realistisch aan. En toen kwam na een vreselijke paar minuten de verlossing: ik werd wakker! Godzijdank...
Was echt een kutdroom waar je U tegen zegt :jaja:

Wie heeft er ook wel eens van die dromen en waar gingen die dan over? Brand los!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 19:53:
Zal ik ook dromen als ik een levende drol in tomatensaus was zoals jou beroep

:d