Partyflock

Forumonderwerp · 1032635
2 volgers · 16662x bekeken
Waarschuw beheerder
[img width=800 height=450 cacheid=001010c5002cb2816140b7e01a0258f0e4]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12000/123116.jpg[/img]

World at War is het vijfde deel uit de Call of Duty-serie en keert terug naar de gebeurtenissen rondom de Tweede Wereldoorlog. De game speelt zich, in tegenstelling tot voorgaande delen, echter gedeeltelijk af in Oost-Azië en Rusland, waar je als soldaat te maken krijgt met een totaal andere manier van oorlogvoering.

De Japanners waar je mee te maken krijgt zijn namelijk bereid te sterven voor hun land en keizer, en zullen daarom minder snel dekking zoeken wanneer ze geen ammunitie hebben of bijna het leven laten. Ook klimmen ze in bomen, vallen ze aan uit het gras en andere begroeiing. Daarnaast speel je in Call of Duty: World at War tevens als een soldaat in het Russische leger, waarbij je zowel de Japanners van het Sovjet-territorium af moet zien te houden en aan de andere kant opstoomt richting Berlijn om het tij te doen keren in Europa.

In de strijd tegen de nieuwe vijand krijg je de beschikking over een groot wapenarsenaal, met bijvoorbeeld een vlammenwerper. In de Aziatische bossen en jungles schuilt op elke plek gevaar en de vlammenwerper geeft spelers de mogelijkheid bomen, struiken en ander gewas in vuur en vlam te zetten en zo de vijand uit te roken. Daarnaast kent World at War een reeks voertuigen om de wilde omgevingen eenvoudiger te doorkruisen en soldaten enigszins te beveiligen tegen de gevaren van hun tegenstanders.

World at War bevat, net als zijn voorganger, uitgebreide online multiplayer-mogelijkheden, waarbij met zestien man in totaal gevochten kan worden. Nieuw is de mogelijkheid om met vier personen online in de coöperatieve modus te spelen. Zo worden spelers gedwongen samen te werken tegen de vijand, terwijl zij de missies uit de singleplayer gezamelijk voltooien.

[img width=800 height=450 cacheid=001010c8002cb2851b80e4801a0258f0e4]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12000/123114.jpg[/img]

Nog ff wachten en hij is er. De multiplayer beta is inmiddels volop bezig, en moet zeggen het ademt echt call of duty. De setting is weer even wennen na "modern warfare" maar toch wordt dit opzeker weer een topper.
toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOSSI FTS op donderdag 13 november 2008 om 11:03:
en dikke maps??

nogal :D

voor asylumn ofzo, erg vet :d
Waarschuw beheerder
zow cod5 is binnen dadelijk flink gamen.
Waarschuw beheerder
ik hem even gereserveerd en haal straks op of anders morgen vroeg :D

ben toch schieuwnierig :)

Waarschuw beheerder
speelde net een potje domination op een klein veld, ben de naam ff kwijt maar dat was echt kicke :D, nu nog ff w88 totdat k hardcore domination kan spelen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 15:27:
nu nog ff w88 totdat k hardcore domination kan spelen :D

hardcore ctf zit er zeker niet in?
Waarschuw beheerder
1.5 dag over de single player gedaan op zn moeilijkst..
beetje tegenvallend :(

coop is wel ontzettend vet :)

Waarschuw beheerder
waar zijn de beloofde boomklim en speel dood perks??? verder ziet de game er weer gelikt uit
Waarschuw beheerder
ik ben redelijk tevreden over CODwaw :yes:
mooie grote levels, de wapens zijn erg cool, ledematen die rond vliegen :p

multiplayer :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2008 om 19:31:
waar zijn de beloofde boomklim en speel dood perks??? verder ziet de game er weer gelikt uit

misschien eerst een keer de prestige in..?
Waarschuw beheerder
Zeker wel een dikke game, ondanks dat ik er een Live-Ban voor heb gekregen :[
Leuke levels.

Alleen is dat level met die sniper wel een beetje afgeleid van Cod4...

Artiest Dave S
Waarschuw beheerder
Gisterochtend zo blij als een klein kind naar de winkel... ik vind hem echt vet! COD4 is iets strakker maar deze is wel lekker duister.
Multiplayer meteen maar effe doorgestampt naar 21 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StevieW op zaterdag 15 november 2008 om 10:24:
Zeker wel een dikke game, ondanks dat ik er een Live-Ban voor heb gekregen

Same here :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StevieW op zaterdag 15 november 2008 om 10:24:
Zeker wel een dikke game, ondanks dat ik er een Live-Ban voor heb gekregen :[

Leuk he ombouwen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Colonel Sanders op zaterdag 15 november 2008 om 12:58:
Uitspraak van StefanDaMan :[ op zaterdag 15 november 2008 om 10:24:
Zeker wel een dikke game, ondanks dat ik er een Live-Ban voor heb gekregen

Same here :/

Kijkt me stug. Toevallig Saint Row 2 en Fall out 3 ook gespeeld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reverb op zaterdag 15 november 2008 om 14:32:
Saint Row 2

:yes:
En ik denk dat het aan Saints Row ligt.
Die preview versie.
Waarschuw beheerder
bij cod4 stoorde ik me bijna nergenst aan.....

maar wat mij opvalt bij codWAW is het grote aantal #$%^&*($%^&*( lijers, die alleen maar respawn killen
vanmorgen ook bij capture the flag (iets waar het veel bij gebeurt) een figuur.. K/D 66-2

voor de rest gaat tie best aardig, gisteren met 4 man co-op gedaan :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op zaterdag 15 november 2008 om 13:29:
Leuk he ombouwen.

:yes: heeft me al veel geld gescheeld, dus van de week ff een nieuwe kopen B)

Uitspraak van Reverb op zaterdag 15 november 2008 om 14:32:
Lijkt me stug. Toevallig Saint Row 2 en Fall out 3 ook gespeeld?

Saints Row heb ik wel gespeeld ja, maar was bij Cod Waw iets te snel online (11 nov) dus eigen schuld vette dikke bult
Artiest {SHOWLIST artist 33801, 16564}
Waarschuw beheerder
Mooi spel, wel beetje jammer van het geluid. Als er iemand naast je staat te schieten klinkt het 100 meter verder.
wel vette maps, erg wennen aan die wapens als je COD 4 gewend bent.

Waarschuw beheerder
gisteren avond maar ff besteld :woop:
Waarschuw beheerder
ik vind de multiplayers maps niet echt (y). te groot, teveel huisjes. allemaal net ff teveel van alles. dat was bij cod4 veel beter gedoseerd, en dat maakte het juist zo vet.

om over die vervelende tanks nog maar te zwijgen :S
Waarschuw beheerder
Lijkt meer een uitbreiding voor cod4 dan een nieuw spel. Beetje more of the same. Gelukkig was het de laatste cod die zich in de 2e wereldoorlog afspeelt.
Waarschuw beheerder
De ontwikkelaar is dan ook niet dezelfde van CoD4 (Infinity Ward) die gasten zijn al bezig met CoD 6 :D. Zal ongetwijfelt rond november 2009 in de winkel liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op zondag 16 november 2008 om 18:12:
De ontwikkelaar is dan ook niet dezelfde van CoD4 (Infinity Ward) die gasten zijn al bezig met CoD 6 :D. Zal ongetwijfelt rond november 2009 in de winkel liggen.

Bron?

Waarschuw beheerder
de dikke duim ? :lol:

Waarschuw beheerder
cod 6?
cod 5 moet nog uitkomen
cod world at war is geen cod 5

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 08:05:
cod 6?
cod 5 moet nog uitkomen

uhm, ja wel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toef op zondag 16 november 2008 om 18:12:
De ontwikkelaar is dan ook niet dezelfde van CoD4 (Infinity Ward) die gasten zijn al bezig met CoD 6 .

Klopt Treyarch heeft deze geproduceerd, net als cod 3, infinity ward heeft cod 4 gemaakt, en de beide spelmakers zijn echt geen vrienden van elkaar, staat genoeg op internet over conflicten tussen de 2 producenten.

Vlak voordat de nieuwste Call of Duty, genaamd World at War, in de winkelschappen ligt, is een relletje ontstaan tussen de ontwikkelaars van de franchise. Het bedrijf Infinity Ward heeft de serie geïntroduceerd, maar heeft deel 3 en de jongste telg uitbesteed aan Treyarch. Call of Duty: World at War zal aankomende vrijdag al in de winkelschappen liggen.

De community manager van Infinity Ward, Robert Bowling, heeft op zijn officiële blog echter aangegeven dat hij bepaalde uitspraken rondom World at War spuugzat is. Recentelijk zei Noah Heller, die voor Activision over de Call of Duty-franchise gaat, het volgende over World at War:

"In de vorige Call of Dutys kostte het misschien twee of drie schoten met de zogenoemde bolt action rifle om iemand dood te schieten. Nu hebben we ervoor gezorgd dat je met één schot een vijand doodt, aangezien de speler dat verwacht."

Dit schoot Robert Bowling van Infinity Ward in het verkeerde keelgat. Hij is het meer dan zat dat er elke keer maar weer naar Call of Duty 4 verwezen moet worden als het om World at War gaat. Op enigszins cynische wijze voegt hij daaraan toe dat World at War genoeg unieke promotiepunten heeft. Nazi-zombies, bijvoorbeeld.

Hij zegt verder dat Heller "completely fucking wrong" zit en dat de pers niet meer met deze "Senior Super Douche" van Activision moet praten. Bowling lijkt dus tamelijk gefrustreerd te zijn door de continue verwijzingen naar Call of Duty 4 door Heller.

Waarschuw beheerder
cod 6?
cod 5 moet nog uitkomen

gast.. als jij denkt dat COD4 ooit een echte COD game is geweest en COD5 niet.. dan ben je helemaal niet thuis in de Call of Duty reeks..
COD is en blijft WW2.. en of het genre nou uitgemolken is of niet.. COD4 is nooit een echte COD game geweest omdat het een modern genre had:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had toch echt ergens gelezen dat deze COD geen cod 5 is, omdat hun niet bevoegd zijn om er een cijfer aan te koppelen meen ik, dat mag alleen de eerste ontwikkelaar en aangezien er 2 zijn. Maar goed, kan zijn dat ik het fout heb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 17 november 2008 om 12:45:
COD4 is nooit een echte COD game geweest omdat het een modern genre had

wat is dat nou voor onzin.

de toekomstige titels van zowel treyarch als infinity ward zullen zich niet meer in
WO2 afspelen. Zijn dit dan ook geen echte cod delen? Denk dat de producers daar wel over beslissen...

Waarschuw beheerder
gast.. als jij denkt dat COD4 ooit een echte COD game is geweest en COD5 niet.. dan ben je helemaal niet thuis in de Call of Duty reeks..
COD is en blijft WW2.. en of het genre nou uitgemolken is of niet.. COD4 is nooit een echte COD game geweest omdat het een modern genre had

wtf? cod kan zowel WW2 zijn als toekomst
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben gewoon weer blij dat je weer eens met tanks ken racen net als in COD UO
en niet meer zo van die SHIPMENT schijt kleine pleuris levels.
hey is een goed spel basta
Waarschuw beheerder
COD is en blijft WW2.. en of het genre nou uitgemolken is of niet.. COD4 is nooit een echte COD game geweest omdat het een modern genre had

oeoeoe bikkel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 12:45:
omdat hun niet bevoegd zijn om er een cijfer aan te koppelen meen ik

het hele verhaal rondom het wisselen tussen Infinity Ward en Treyarch bedoel je?
de uitgever is en blijft Activision dus zal het spel gewoon genoemd worden hoe Activision dat wilt..

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 12:48:
de toekomstige titels van zowel treyarch als infinity ward zullen zich niet meer in
WO2 afspelen

mm.. denk je? dat zei men ook na COD3 en kijk eens wat Treyarch nu weer met COD5 op de planken legt?

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 12:48:
Denk dat de producers daar wel over beslissen...

jammer genoeg zien de uitgevers enkel een en masse blockbuster titel die miljoenen per jaar kan opleveren..
helaas is men na UO het zicht op het echte spelen verloren.. de singleplayer is altijd goed geweest de multi is alleen maar ingewikkelder en belachelijker geworden

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 12:57:
cod kan zowel WW2 zijn als toekomst

call of duty heette het eerste spel wat uitgekomen is.. geen toevoegsel niets meer en minder dan een FPO die zich tijdens WW2 afspeelde..
Activision heeft na COD2 besloten dat het spel een serie zou worden waarin COD3 de eerste zou zijn en om die reden ook geen toevoegsel zoals Modern Warfare of World at War kreeg..
jammer genoeg hebben ze besloten destijds dat het WW2 genre niet afdoende zou zijn voor toekomstige gamers omdat het uitgemolken zou zijn.. en dat terwijl er met Medal of Honor Airborne bewezen werd dat er nog zoveel dingen beter konden en gemaakt konden worden..

Uitspraak van BOSSI FTS op maandag 17 november 2008 om 13:00:
oeoeoe bikkel.

.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 17 november 2008 om 13:42:
mm.. denk je? dat zei men ook na COD3 en kijk eens wat Treyarch nu weer met COD5 op de planken legt?

Treyarch heeft al bevestigd dat dit de laatste wo2 cod is geweest.

jammer genoeg zien de uitgevers enkel een en masse blockbuster titel die miljoenen per jaar kan opleveren..
helaas is men na UO het zicht op het echte spelen verloren.. de singleplayer is altijd goed geweest de multi is alleen maar ingewikkelder en belachelijker geworden

Ze spelen op de vraag van veel mensen in. Verder is WO2 een setting die veel mensen inmiddels wel een beetje gezien hebben. (zo'n beetje elke belangrijke slag uit wo2 is wel na te spelen in diverse games)

Dat verklaart ook wel het succes van cod4: modern warfare.

slechte multiplayer? Cod4 en WAW hebben juist een hele sterke multiplayer die alom geprezen wordt.

jammer genoeg hebben ze besloten destijds dat het WW2 genre niet afdoende zou zijn voor toekomstige gamers omdat het uitgemolken zou zijn.. en dat terwijl er met Medal of Honor Airborne bewezen werd dat er nog zoveel dingen beter konden en gemaakt konden worden..

slimme zet. WO2 is al vaak genoeg behandeld.

Laat ze nu maar eens Vietnam of Afghanistan/Irak doen ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 13:58:
Dat verklaart ook wel het succes van cod4: modern warfare.

het echte succes achter die game is gewoon de multiplayer die goed gebouwd is.. persoonlijke mening is dat het te ingewikkeld en onnodig langdradig is door de challenges

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 13:58:
Laat ze nu maar eens Vietnam of Afghanistan/Irak doen ofzo.

WO1
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met de servers, zijn deze al een beetje online, en vooral de "sniper servers"?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 17 november 2008 om 14:11:
persoonlijke mening is dat het te ingewikkeld en onnodig langdradig is door de challenges

jouw persoonlijke mening doet er niet toe. :D

die multiplayer zit prima in elkaar en ingewikkeld is hij niet. Je hebt wel gelijk dat het succes van cod4 grotendeels te danken is aan de goede multiplayer. De singleplayer is ook goed alleen wat aan de korte kant. Maar dat is met bijna elk spel zo tegenwoordig.

En Wo1. tja leuk idee, maar denk dat het niet gaat aanslaan met nog ouder wapentuig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 14:23:
jouw persoonlijke mening doet er niet toe.

helaas niet ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 november 2008 om 14:23:
En Wo1. tja leuk idee, maar denk dat het niet gaat aanslaan met nog ouder wapentuig.

met een kanon schieten.. een dubbeldekker vliegen.. 8)

Waarschuw beheerder
Spel slaat nu op een level steeds vast :P .. gr
Waarschuw beheerder
mensen, is het de moeite waard om 60 euro neer te leggen voor COD WAW? ik heb COD 4 niet gespeeld...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op maandag 17 november 2008 om 17:20:
mensen, is het de moeite waard om 60 euro neer te leggen voor COD WAW?

Neej

Uitspraak van Soon. op maandag 17 november 2008 om 17:20:
mensen, is het de moeite waard om 60 euro neer te leggen voor COD 4

Jaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
heb je ook nog wat argumenten derbij?

COD4 haal ik sowieso niet voor 60 euro, die game is een jaar oud!
Waarschuw beheerder
hey mensen heb net het spel gekocht. hopa meteen spelen nu ben ik bij
3de level ofzo ..en dan kom ik in een bunker moet ik een radio kapot maken ook gedaan en dan "REGROUP ON SERGEANT"

en dan doe ik dat,maar gebeurt nix sta ik voor een deur die niet op gaat.
iemand die mij kan helpen !

al vast bedankt !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 17 november 2008 om 17:26:
COD4 haal ik sowieso niet voor 60 euro, die game is een jaar oud!

Als het een jaar oud is hoeft het niet per se verouderd te zijn..
Ik heb me er bijna 10 dagen mee weten te vermaken.
Als je een paar sappies in de kroeg gaat doen ben je ook zo 60 euri kwijt... (al blijft het een hoop geld natuurlijk) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelukt ! foutje in het spel .. 1 soldaat liep niet meer die homo !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben online level 14 nu

gaat wel los online

goed spel :respect:
Waarschuw beheerder

nee wat is het dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op maandag 17 november 2008 om 17:26:
heb je ook nog wat argumenten derbij?

euuh ja, COD WAW is gejat van COD4. cod 4 naar mijn mening betere wapens, mooier, hectischere multiplayer.

COD 4 is net iets verzorgder!

die 60 euro meer waard dan de nieuwe editie!