Partyflock

Forumonderwerp · 1032635
2 volgers · 16555x bekeken
Waarschuw beheerder
[img width=800 height=450 cacheid=001010c5002cb2816140b7e01a0258f0e4]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12000/123116.jpg[/img]

World at War is het vijfde deel uit de Call of Duty-serie en keert terug naar de gebeurtenissen rondom de Tweede Wereldoorlog. De game speelt zich, in tegenstelling tot voorgaande delen, echter gedeeltelijk af in Oost-Azië en Rusland, waar je als soldaat te maken krijgt met een totaal andere manier van oorlogvoering.

De Japanners waar je mee te maken krijgt zijn namelijk bereid te sterven voor hun land en keizer, en zullen daarom minder snel dekking zoeken wanneer ze geen ammunitie hebben of bijna het leven laten. Ook klimmen ze in bomen, vallen ze aan uit het gras en andere begroeiing. Daarnaast speel je in Call of Duty: World at War tevens als een soldaat in het Russische leger, waarbij je zowel de Japanners van het Sovjet-territorium af moet zien te houden en aan de andere kant opstoomt richting Berlijn om het tij te doen keren in Europa.

In de strijd tegen de nieuwe vijand krijg je de beschikking over een groot wapenarsenaal, met bijvoorbeeld een vlammenwerper. In de Aziatische bossen en jungles schuilt op elke plek gevaar en de vlammenwerper geeft spelers de mogelijkheid bomen, struiken en ander gewas in vuur en vlam te zetten en zo de vijand uit te roken. Daarnaast kent World at War een reeks voertuigen om de wilde omgevingen eenvoudiger te doorkruisen en soldaten enigszins te beveiligen tegen de gevaren van hun tegenstanders.

World at War bevat, net als zijn voorganger, uitgebreide online multiplayer-mogelijkheden, waarbij met zestien man in totaal gevochten kan worden. Nieuw is de mogelijkheid om met vier personen online in de coöperatieve modus te spelen. Zo worden spelers gedwongen samen te werken tegen de vijand, terwijl zij de missies uit de singleplayer gezamelijk voltooien.

[img width=800 height=450 cacheid=001010c8002cb2851b80e4801a0258f0e4]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12000/123114.jpg[/img]

Nog ff wachten en hij is er. De multiplayer beta is inmiddels volop bezig, en moet zeggen het ademt echt call of duty. De setting is weer even wennen na "modern warfare" maar toch wordt dit opzeker weer een topper.
toch?
Waarschuw beheerder
beetje zonde dat ik nu al 10uur op de mp beta heb, maar dat wordt toch gewist over n week
kan ik weer alles unlocken... al weet ik nu wel welke wapens goed zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
download ook de reloaded versie:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*Installeert RELOADED versie*
Waarschuw beheerder
het werkt hier nie :S

zelfde gezeik als met dead space, als ik het niet aan kan dan zou die tenminste moeten opstarten zelf dat doet die niet click exe aan en meteen stopte die...
terwijl ik cod4 allang heb uitgespeeld (zelfde engine)
snap er niets van :rot:

mn 3dcard moet het aan kunnen en cpu ook, tenzij er n bepaalde chip in moet zitten ofzo.... (best oude cpu)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 8 november 2008 om 21:20:
het werkt hier nie

Hier ook niet, geinstalleerd zie je menu en alles en als ik de crack eroverheen gooi dan blijft het beeld zwart. Al een aantal keer opnieuw geinstalleerd en ook al een andere RELOADED gedownd... iemand suggesties?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 8 november 2008 om 21:20:
het werkt hier nie :S

hier wel :p

punk buster geinstalled misschien??
want dat heb ik namelijk niet gedaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik krijg m ook niet gedownload :cry: :@
*dan nog maar een paar nachtjes wachten tot ie op de ps3 komt :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 9 november 2008 om 00:10:
punk buster geinstalled misschien??
want dat heb ik namelijk niet gedaan

lijkt me stug dat het daar aan ligt... het doet helemaal niets als ik erop druk niet eens n opstart scherm

denk dat je minimaal n dual core nodig hebt, cod4 doet het wel (die is toch beter)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 9 november 2008 om 12:44:
lijkt me stug dat het daar aan ligt... het doet helemaal niets als ik erop druk niet eens n opstart scherm

denk dat je minimaal n dual core nodig hebt, cod4 doet het wel (die is toch beter)

Ik zal straks even Xp service pack 3 erop gooien, misschien dat hij dan werkt. Wil em eigenlijk wel even spelen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 9 november 2008 om 12:44:
denk dat je minimaal n dual core nodig hebt,

das onzin. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op zondag 9 november 2008 om 13:11:
das onzin

"Game-o-Meter Result:
You're set! Your machine's built for speed and can handle the minimum requirements!
"

nou volgens hun test kan ik het draaien (futuremark test), waarom start die dan niet op?
voor de gein ff windows ghosten en het clean gaan testen

http://www.yougamers.com/gameometer/10282/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 9 november 2008 om 13:48:
mss mn windows of de crack

of het de crack is kom je zo achter natuurlijk

www.gamecopyworld.com
en je heb zo een andere crack

als dat niet werkt, tja dan weet ik het ook niet
maar de game is wel leuk :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 9 november 2008 om 13:51:
of het de crack is kom je zo achter natuurlijk

http://www.gamershell.com/news_63318.html
ff de beta testen, als die het ook niet doet dan ligt het niet aan de crack

crash kan ook aan de soundcard liggen, ook ff teste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omg ik krijg die beta niet eens geinstalleerd :s

error2 transform-pakket :s

fuck dit ga wel cod4 spelen, is toch veel beter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op zaterdag 8 november 2008 om 22:04:
Hier ook niet, geinstalleerd zie je menu en alles en als ik de crack eroverheen gooi dan blijft het beeld zwart

hoe kom jij bij het menu zonder crack?
ik krijg dan insert cd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 9 november 2008 om 14:46:
hoe kom jij bij het menu zonder crack?
ik krijg dan insert cd

Dat heb ik ook, en als ik daarna de crack erover gooi dan blijft het beeld zwart. Net service pack 3 geinstalleerd, misschien dat hij het dan wel doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op zondag 9 november 2008 om 15:18:
en als ik daarna de crack erover gooi dan blijft het beeld zwart

zover kwam ik niet eens, mn firewall zag de exe niet eens (dat betekend dat die nooit is opgestart) ik denk dat je n bepaalde chip nodig hebt in je cpu die ik dus net mis

jij moet je drivers updaten denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoogstwaarschijnlijk kan je de beta niet eens meer spelen als je die andere hebt geinstalleerd heb ik gehoord, dus ik install hem nog niet.
Waarschuw beheerder
nou ik heb cod4 er weer opgegooid en kan alles aan op high, dus ik vindt dit gedoe met cod5 maar raar, wel ff wennen ben nu team fortress 2 gewend :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 9 november 2008 om 16:08:
jij moet je drivers updaten denk ik

Zijn up to date. over een uurtje weet ik meer dan installeer ik hem nogmaals. Zie het wel.
Waarschuw beheerder
bij cod4 moet je mssmp3.asi verwijderen als die crashed na de intro, mss is dat hier ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb hem nu werkend, nieuwe directx erop gedaan en las op andere forums dat het even duurt voordat je in het spel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op zondag 9 november 2008 om 19:51:
Heb hem nu werkend, nieuwe directx erop gedaan en las op andere forums dat het even duurt voordat je in het spel komt.

dat had ik met red alert 3
hoor muziek en een paar graphics
maar het echte menu doet er bijna 2 minuten over om 'op te starten'

Waarschuw beheerder
Hier doet hij het gwn :).. @ amd 6000+

Waarschuw beheerder
donateur
Vet spel !

Gisterenacht uitgespeeld..
Het zijn 14 singleplayer campaigns

De vlammenwerper is vet !!
Zitten een paar gevarieerde missie's bij (Snipen,Vliegtuig level, Tank level)

De tussenfilmpjes vind ik wel tegenvallen tov CoD 4..
Gistere nog ff de Nazi Zombie-mode gedaan,(Y)
Waarschuw beheerder
Quote:
"Seriously man…. You’re killing me! If I see one more Call of Duty 4: Modern Warfare google alert come through my inbox, that ends up being a COD:WaW article that is only showing up because YOU referenced Call of Duty 4: Modern Warfare more times than you mention World At War…. Especially when you’re pulling shit out of your ass. Come on man, interview about your game. Not OURS!"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 10 november 2008 om 16:06:
Quote:
"Seriously man…. You’re killing me! If I see one more Call of Duty 4: Modern Warfare google alert come through my inbox, that ends up being a COD:WaW article that is only showing up because YOU referenced Call of Duty 4: Modern Warfare more times than you mention World At War…. Especially when you’re pulling shit out of your ass. Come on man, interview about your game. Not OURS!"

lol

maar werkt ie bij jou nou al?
Waarschuw beheerder
Na een tijdje spelen gaat hij bij mij in slowmotion... vet vaag. Alles beweegt dat trager en genoeg reden m hem dan uit te doen.
Waarschuw beheerder
Had vandaag de beta versie voor PC gedownload.... ken ik niet online spelen omdat ze vandaag de beta servers hebben platgelegd.... :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quido op maandag 10 november 2008 om 19:07:
Na een tijdje spelen gaat hij bij mij in slowmotion... vet vaag. Alles beweegt dat trager en genoeg reden m hem dan uit te doen.

*Mompelt iets met framerate*

Bijna uitgespeeld, wel vet spel, maar het wordt me nu allemaal wel een beetje afgezaagd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op maandag 10 november 2008 om 19:38:
ken ik niet online spelen omdat ze vandaag de beta servers hebben platgelegd.... :(

www,wehebbenaltijdnoghamachiommetwatvriendensamenteQnallen.co.uk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 10 november 2008 om 21:33:
www,wehebbenaltijdnoghamachiommetwatvriendensamenteQnallen.co.uk

Vast wel voor jou ja...

Speel gewoon weer rustig verder op 4.
Waarschuw beheerder
Een vraagje betreft de co-op.

Jw kan met iemand via Xbox Live samenspelen in singeplayer maps. Is het ook zo dat ik samen met iemand de hele singeplayer kan doorlopen? En mocht ik bijvoorbeeld weer in mijn eentje door willen, kom ik dan verder dan de level(s) die ik al behaald heb? En mocht ik dan weer willen co-op-en kan ik dan ook weer verder gaan met iemand waar ik eerder zelf gebeleven was. Hoop dat iemand hier een duidelijk antwoord voor me heeft, want voor eerst dat ik ga co-op-en dan.
Waarschuw beheerder
ik zag maar dat wist ik al eerder dat je ipv de heli in cod4 nu honden hebt die of je afkomen. lijkt me vervelend als je midden in een gevecht zit en zonder je het weet komt zoon hond op je af.
Waarschuw beheerder
hij was te snel te krijgen tot lvl 44 :o maar had veel plezier op de xbox beta versie :D ik ga hem ook zeker halen.!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op maandag 10 november 2008 om 23:43:
weet komt zoon hond op je af.

"They send their dogs." :lol:
Als ze springen, knifen :YES:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van de andere kant is het wel fijn dat er honden in zitten dan kunnen ze die campers eens kapotscheuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 12:16:
Vet spel !

Gisterenacht uitgespeeld..
Het zijn 14 singleplayer campaigns

De vlammenwerper is vet !!
Zitten een paar gevarieerde missie's bij (Snipen,Vliegtuig level, Tank level)

De tussenfilmpjes vind ik wel tegenvallen tov CoD 4..
Gistere nog ff de Nazi Zombie-mode gedaan,

je bent me voor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op dinsdag 11 november 2008 om 01:03:
van de andere kant is het wel fijn dat er honden in zitten dan kunnen ze die campers eens kapotscheuren.

:yes: of die ruk spawnkillers :[

Waarschuw beheerder
Nice game .. vind spel net zo fijn als COD4.. al1 filmpjes zijn minder.. maar het spel speelt lekker :) ..

Waarschuw beheerder
donateur
Filmpjes vind ik ook idd minder..
Nog minder is de co-op!
Het beeld is niet gevuld, en is echt irritant. (met zijn 2e althans)

Waarschuw beheerder
patch 1.1 is al uit :lol:
Waarschuw beheerder
Enig idee of er een demo is voor de ps3?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MitchvandeLust op woensdag 12 november 2008 om 12:01:
Enig idee of er een demo is voor de ps3?

Geen idee, en al zou ie er zijn, de demo's doen het niet meer (voor multiplayer)

Wel kan je cod downloaden en patchen voor singleplayer, althans voor de pc is die er, voor console let ik niet op.
Kijk eens op nieuwsgroepen. (Y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Vind hem vet!

Is een beetje COD4 aan de speed ... wat een chaos! haha

Waarschuw beheerder
vanmiddag telefoontje van eplaza gehad dat ie binnen is

vanaaf dus lekker loos hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 17:12:
vanmiddag telefoontje van eplaza gehad dat ie binnen is