paar kilootjes
neem jij nog een paar kilootjes gevulde speculaas mee zaterdag?
kluisjes? ^^
P60, amstelveen
during r_AW
serieuze vraag
turkey
ja, beetje tegenovergestelde van de ramadan
ik ook, maar dat ken ook komme doordat ik nog niks heb gegeten
ja, maar komt wel vaker voor hoor..
als ik thuis zit, dan beweeg ik amper en verbrand ik ook weinig.
ik ben ook nog eens mega lui, dus ik blijf gewoon zitten tot ik echt honger krijg. dat is meestal rond deze tijd, ik heb net 5 broodjes op dus
als ik thuis zit, dan beweeg ik amper en verbrand ik ook weinig.
ik ben ook nog eens mega lui, dus ik blijf gewoon zitten tot ik echt honger krijg. dat is meestal rond deze tijd, ik heb net 5 broodjes op dus
pep progamma
filmpje?
heeft de brammie verzonnen toen iedereen ineens gezond ging eten
dacht dat de mensen steeds ongezonder gingen eten
wat een hoere dag zeg
ben verrot, gewoon van het niks doen
ov schoot ook niet op, sliep bijna in de bus
dan kunnen ze naar brammie
serieus, ik ging kwartier eerder weg zodat ik tram eerder had, maar overstappen op bus ging niet goed want een bus eerder dan die ik normaal heb was al weg, dus kon kwartier wachten op de bus die ik normaal ook heb
leuke is, kreeg gister zo een kettingmail, stond in: morgen wordt de dag van je leven, ofzo, of je beste dag
ja vastben vandaag het meest sacherijnig dan andere dagen
maarjah, zometeen blow visite, dus wordt zo wel weer vrolijk
begon trouwens al kut want vanmorgen reed de tram voor mn neus weg waardoor ik 10 of 15 minuten in de kou kon wachten en half uur te laat kwam
serieus, ik ging kwartier eerder weg zodat ik tram eerder had, maar overstappen op bus ging niet goed want een bus eerder dan die ik normaal heb was al weg, dus kon kwartier wachten op de bus die ik normaal ook heb
druk verkeer dus reizen duurde ook nog kwartier langer ofzo
leuke is, kreeg gister zo een kettingmail, stond in: morgen wordt de dag van je leven, ofzo, of je beste dag
ja vast ben vandaag het meest sacherijnig dan andere dagen
ik heb net 5 broodjes op dus
5 stuks waar laat je het joh
Heb zo een sollicitatie gesprek