Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 10:06:echt he
had m niet zo vol verwacht
ach joh, dit is gewoon een hangjongeren plek geworden, in het weekend mooie drankverhalen
wil ook nog eens een ps3 halen maar nu nog ff niet
nah ben altijd een PS mannetje geweest heb 1 en 2 ook nog staan
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 12:59:in het weekend mooie drankverhalen
na afgelopen weekend geen drankverhalen meer van mij
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 12:59:nah ben altijd een PS mannetje geweest heb 1 en 2 ook nog staan
ja ik ook! maar me broertje mocht van mn ouders kiezen wat ie wilde een xbox of ps3 en hij koos een xbox
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 12:59:nah ben altijd een PS mannetje geweest heb 1 en 2 ook nog staan
ik had altijd alles van de nintendo .. maar nu speel ik alleen nog maar (GT en) PES eigenlijk op de ps2
maar dat ook haast nooit, omdat niemand tegen mij wilt spelen
stel je niet aan
hoe vaak ik al heb gezegd: "ik drink nooit meer" aankomende vrijdag sta ik gewoon weer bij de slijter hoor
maar me broertje mocht van mn ouders kiezen wat ie wilde een xbox of ps3 en hij koos een xbox
we all make mistakes
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 13 oktober 2008 om 13:03:ik had altijd alles van de nintendo
heb laatst mn snes nog gevonden
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 13 oktober 2008 om 13:03:maar dat ook haast nooit, omdat niemand tegen mij wilt spelen
haha is dit een soort van intimidatie ofzo?
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:04:hoe vaak ik al heb gezegd: "ik drink nooit meer"
joh dat zeg ik ook bijna ieder weekend
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:04:Zo'n WII lijkt me ook wel geinig, alleen denk dat je daar snel op uitgekeken ben
vind dat je veel te veel inspanning moet leveren bij dat ding
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 13 oktober 2008 om 13:10:die krengen zijn nu 149,-?
ja best genaaid idd, geloof dat een paar maanden geleden 100,- meer kwijt waren (N)
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 13 oktober 2008 om 13:03:ik had altijd alles van de nintendo
ja dat heb ik ook nog gehad, een Gameboy en een SNES
maar dat ook haast nooit, omdat niemand tegen mij wilt spelen
haha is dit een soort van intimidatie ofzo?
haha dat is de uitdaag tactiek
vind dat je veel te veel inspanning moet leveren bij dat ding
haha nou dat Bowlen en Honkbal is wel vet
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 13 oktober 2008 om 13:18:gamecube
dit was een flop toch?
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 13 oktober 2008 om 13:18:zijn gewoon feitjes die ik met jullie deel
we zullen zien
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:19:dit was een flop toch?
neehoor, vette zelda's
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:16:haha dat is de uitdaag tactiek mindgames van Dante hierzo
any time any place (U)
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:16:haha nou dat Bowlen en Honkbal is wel vet
ik bakte er niet zo veel vna
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:19:we zullen zien
precies
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:24:Metal Gear Solid
wat een vet spel was dan zeg
any time any place
ik bakte er niet zo veel vna
ik was toen in Hilversum voorafgaand aan Project Domination, toen met drankie op ( I know
wat een vet spel was dan zeg
echt een heldenspel, alle lichten uit en dan die game aan, als je dan gesnapt werd
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:32:toen met drankie op ( I know )was dat toch best gezellig
kan me voorstellen dat het dan een stuk leuker is ja
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:32:echt een heldenspel, alle lichten uit en dan die game aan, als je dan gesnapt werd adrenaline
hehe vette shit idd
jammer dat die delen erna een beetje tegen vielen
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 12:59:dit is gewoon een hangjongeren plek geworden
idd _0_
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 12:59:in het weekend mooie drankverhalen
zal wel leuk worden dit weekend. heb vrijdag een vrijgezellenavond
niet van mezelf
dat zeg ik ook elke week
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 14:18:zal wel leuk worden dit weekend. heb vrijdag een vrijgezellenavond
poeh ik feest in de Melkweg, en zaterdag maar chillen met een fles hier thuis
hee thp
eurosjoppertje?
ben net terug van vakantie dus dat kan ik nu alleen maar betalen
eurosjoppertje?
ben net terug van vakantie dus dat kan ik nu alleen maar betalen
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 13:48:ja 2 was nog wel dik op die boot, kon je je in lockers verstoppen enzo
hehe oja 2 heb ik wel nog heel ff gespeeld, was nog wel te doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 14:18:dat zeg ik ook elke week
ik drink normaal niet
nouja niet zo veel dan
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 14:24:en zaterdag maar chillen met een fles hier thuis
Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 13 oktober 2008 om 16:34:eurosjoppertje?
Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 13 oktober 2008 om 16:34:ben net terug van vakantie dus dat kan ik nu alleen maar betalen
waar ben je geweest
ik heb nog zat
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 17:04:het is gewoon goed voor je
een glas alcohol per dag is goed voor je, volgens onderzoekers
dit is 1 glas
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 17:04:de tijden van wankelend thuis komen zijn over
ja ik dacht ook dat ik er klaar mee was, maar ik ben ze nu weer aan het her-introduceren sinds een jaartje
laatste aanpassing
Mensen die 1 glas alcohol per dag drinken hebben een 20% lagere sterftekans dan mensen die niet drinken. Op het gebied van hartinfarcten en hersenbloedingen hadden ze zelfs 30% tot 40% minder sterftekans dan niet-drinkers. Dit beweert Dr. Richard Doll van de Oxford University. In dit artikel wat dranken op een rij zodat je je keuze kunt maken...
Scotch
Wordt gemaakt van gerst en heeft een effect op verhoogd cholesterol (LDL) en bevordert de toename van goed cholesterol (HDL). Het gaat ook coagulatie (stolling) van het bloed tegen
(aan te raden voor mensen met neiging tot verminderde bloedcirculatie en als je lange vliegreizen moet maken), is ook in mate gunstig bij diabetes.
Bier
Bevat spoorelementen Silicon en Boron die nuttig zijn om de botten sterk te houden. Het bevat ook vitamine B6 wat weer een positief effect heeft op het voorkomen van hartinfarcten
door het verlagen van het aminozuur Homocysteine.
Bloody Mary
Wordt gemaakt van Wodka en tomatensap. Wodka is goed voor Irritable Bowel Syndrome (spastische darm syndroom) en helpt tegen infecties en uitslag. Tomatensap bevat lycopeen wat de kans verlaagt op prostaat-, borst- en longkanker. Dus goed voor zowel mannen als vrouwen.
Vermouth
Wordt gemaakt van juniper kersen en gin. Goed voor het ontgiften van lever en nieren. Gin en Vermouth hebben anti-inflammatoire effecten en verlagen ook de kans op reumatische arthritis.
Rode wijn
Dit is de topper van alle dranken, hiervan mag je zelfs twee glazen per dag om je kans op hart- en vaatziekten drastisch te verminderen. Hiervan getuigen meer dan 1000 wetenschappelijke onderzoeken. Ook kan het ingrediënt resveratrol in de druivenvelletjes de verspreiding van herpes stoppen. Verder zitten er bioflavonoïden in, die het immuunsysteem ondersteunen en anti-oxidanten die vroegtijdige aftakeling tegengaan.
Witte wijn
Bevat twee magische ingrediënten: Tyrosol en caffeic acid (ook in olijfolie), deze bestrijden ontstekingen waaronder reumatische arthritis. Verder bevat witte wijn ook anti-oxidanten.
Rum met vruchtensap
Wanneer je de bottenversterkende mineralen in rum combineert met vruchtensap heb je een goede combinatie.
Scotch
Wordt gemaakt van gerst en heeft een effect op verhoogd cholesterol (LDL) en bevordert de toename van goed cholesterol (HDL). Het gaat ook coagulatie (stolling) van het bloed tegen
(aan te raden voor mensen met neiging tot verminderde bloedcirculatie en als je lange vliegreizen moet maken), is ook in mate gunstig bij diabetes.
Bier
Bevat spoorelementen Silicon en Boron die nuttig zijn om de botten sterk te houden. Het bevat ook vitamine B6 wat weer een positief effect heeft op het voorkomen van hartinfarcten
door het verlagen van het aminozuur Homocysteine.
Bloody Mary
Wordt gemaakt van Wodka en tomatensap. Wodka is goed voor Irritable Bowel Syndrome (spastische darm syndroom) en helpt tegen infecties en uitslag. Tomatensap bevat lycopeen wat de kans verlaagt op prostaat-, borst- en longkanker. Dus goed voor zowel mannen als vrouwen.
Vermouth
Wordt gemaakt van juniper kersen en gin. Goed voor het ontgiften van lever en nieren. Gin en Vermouth hebben anti-inflammatoire effecten en verlagen ook de kans op reumatische arthritis.
Rode wijn
Dit is de topper van alle dranken, hiervan mag je zelfs twee glazen per dag om je kans op hart- en vaatziekten drastisch te verminderen. Hiervan getuigen meer dan 1000 wetenschappelijke onderzoeken. Ook kan het ingrediënt resveratrol in de druivenvelletjes de verspreiding van herpes stoppen. Verder zitten er bioflavonoïden in, die het immuunsysteem ondersteunen en anti-oxidanten die vroegtijdige aftakeling tegengaan.
Witte wijn
Bevat twee magische ingrediënten: Tyrosol en caffeic acid (ook in olijfolie), deze bestrijden ontstekingen waaronder reumatische arthritis. Verder bevat witte wijn ook anti-oxidanten.
Rum met vruchtensap
Wanneer je de bottenversterkende mineralen in rum combineert met vruchtensap heb je een goede combinatie.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 17:03:waar ben je geweest
ameland
lekker fikkie stoken
en hasjies roken
top vakantie samen met de vriendin en wat strohrum
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 17:12:die moet ik eens tegen me dokter vertellen
geoorloofd zuipen voortaan
precies af en toe, eens in de week ofzo
ik drink ook alleen in het weekend
gebeurd zeer zelden dat ik doordeweeks drink, maar dan is het alsnog 1 biertje ofzo
uitzonderingen daar gelaten wegens vakantie oid
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 17:19:maar ik ben ze nu weer aan het her-introduceren sinds een jaartje
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 17:35:geoorloofd zuipen voortaan
2,5 liter in een weekend vind ik wel netjes
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 17:44:2,5 liter in een weekend vind ik wel netjes
je heb zeker zo een 3 liter fles aan de muur hangen
over baco gesproken moet nog naar de slijter kijken of ze de aanbieding nog hebben
zag ik pas, een doos met een fles bacardi, 2 glazen en 2 andere flesjes en houten bacardi stamper, voor mojito, was maar 25 euro
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 17:50:je heb zeker zo een 3 liter fles aan de muur hangen
nou heb ze wel vaak gehad
afgelopen Mei zijn we wel naar Center Parcs geweest met een groepie, toen wel twee 3 literflessen meegenomen voor een weekendje, die maandag maar niet gewerkt
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 17:50:een doos met een fles bacardi, 2 glazen en 2 andere flesjes en houten bacardi stamper, voor mojito, was maar 25 euro
ja had dat een keer gehad ( van me oma notabene
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2008 om 17:35:gebeurd zeer zelden dat ik doordeweeks drink, maar dan is het alsnog 1 biertje ofzo
uitzonderingen daar gelaten wegens vakantie oid
doordeweeks sowieso niet, tenzij niemand skunk bij zich heeft
en in het weekend hangt het ook een beetje af wat ik verder nog bij me heb
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 17:57:alleen uit bescherming voor mezelf haal ik maar gewoon iedere vrijdag en zaterdag een liter anders dan weet ik het wel
ik heb het voordeel dat ik nog thuis woon anders had ik nu waarschijnlijk ergens in de goot gelegenn ofzo
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 19:31:haha nou ik woon ook thuis, alleen me ouders hebben der maar vrede mee gesloten
Die hebben geen andere keus het is toch al hopenloos met jouw
laatste aanpassing
Uitspraak van oopie | OPTJENKERE op maandag 13 oktober 2008 om 19:35:Die hebben geen andere keus het is toch al hopenloos met jouw
haha ja
Uitspraak van actief op maandag 13 oktober 2008 om 19:37:haha ja nu moet ik iedere avond koken om nog enigszins aan een goed beeld te kunnen voldoen
Ok denk dat je je daar wel mee kan redden ja
Uitspraak van oopie | OPTJENKERE op maandag 13 oktober 2008 om 19:41:Ok denk dat je je daar wel mee kan redden ja
met een koks en bakkersdiploma moet dat toch wel lukken
Uitspraak van oopie | OPTJENKERE op maandag 13 oktober 2008 om 19:47:precies wel lekker als je hier op bezoek ben hoef ik niet te koken
haha ja en als je als returning favour nou ff een lekkere Milwaukee college girl regelt is iedereen blij
naja ik mag eigleijk ook niet zeiken, ik mag thuis smoken
ideaal! ik kom gauw een keer langs