rietje, moet je weer uitsloven hier?
heb je mijn taak over genomen ofzo?
ik denk dat ik altijd al een maatje erger ben geweest
ik ken alleen het woordje milf heur
ben een leeuw. ja dat gaat mij lukken
heerlijk luieren
ik ging vroeger record tijden bijhouden
heerlijk!!! ben ook toe aan vakantie
Ik ook heb nog wel 6 dagen staan buiten de kerstvakantie maar die neem ik lekker mee naar volgend jaar
weet ik wel zeker
ik had nog 8 weken aan vrije dagen over
Oh vertel
ben de zout weer vergeten bij de aardappels
Hoe kan je nou 8 weken over hebben Je hebt per jaar toch maar 5 weken ongeveer?
Die jongen heb ik leren kennen toen ik bij m'n broer was in Rio. Hij woont in Rio en zit bij het leger geloof ik. Is dan in Europa, dus ik zei kom dan naar A'dam Gaat ie doen
Ben benieuwd Wel gezellig! Is hij 5 dagen bij mij te slapen, dus wel leuk als ik ook vrij neem
hoeren !!
goed dat je er over begint trouwens, heb bij mn oude baan nog tan2 veel uren staan die ik natuurlijk wel uitbetaald wil krijgen nog
Gezellig ja moet je zeker doen kan die het feestgedrag van de Nederlanders eens meemaken
Hoe kan je nou 8 weken over hebben Je hebt per jaar toch maar 5 weken ongeveer?
Hoe kan dat indd ja
Ik ga idd zeker kijken of er dan een leuk feest is Hij komt alleen van maandag t/m vrijdag, dus dat is wel balen. Maybe is er in adam wat leuks te doen
vorig jaar niets opgenomen en 10 dagen extra bijgekocht. had dus op 01-01-08 > 12 weken aan vrije dagen
nou, ik had vorig jaar 9 maanden betaald vrij
er was geen opdracht voor me, dus ik kon op "de bank" zitten
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !
mensen zeiden tegen me dat ze me niet begrepen en dat ze zich kapot zouden vervelen enzo
hallo, je hebt toch hobbies? ik zou het liefst nooit meer werken, stelletje gekken
Ik heb morgen functioneringsgesprek mijn collega krijgt er 100,- bij en ik maar 50,- gvd dat gaat ie me maar eens mooi uitleggen
vorig jaar niets opgenomen en 10 dagen extra bijgekocht. had dus op 01-01-08 > 12 weken aan vrije dagen
Oh dat is wel jammer indd maar er is toch wel wat te beleven....he dat is jammer...
ik zou het liefst nooit meer werken, stelletje gekken
dat gaat ie me maar eens mooi uitleggen
Pardon bruto??? indd dat mogen ze mooi uitleggen belachelijk zeg
idd bona, dat zet ook geen zoden aan de dijk
Adam is altijd wel wat te doen
bruto ja bah. Werk gvd net zo hard als haar maar heb wel meer verantwoordelijkheden
Nee maarja, ik zit al 9 jaar op dezelfde functie dus groei zit daar niet in he dat heb je meer als je jong bent
belachelijk Mir echt walgelijk!
Daarom verander ik ook nu ff op mijn leeftijd van baan daar krijg ik mn loonsverhogingen door straks word
dat veel minder natuurlijk!!!
Ja maar een lekker stampfeest op zaterdag is ook altijd wel leuk om te laten zien
en hij moet sowieso een blowtje roken in een koffieshop! dat was het 1e wat
mn vriendin wilde doen uit Engeland hahaha en naar Nighttown heerlijk uit haar plaat
nee jij zwemt in het geld
https://partyflock.nl/photo/475708.html
zie mijn bericht .. ja toch?
zie mijn bericht .. ja toch?
mwah .. is gewoon een periode.. onzekerheid en wil ergens bij horen.
dat hebben we bijna allemaal wel in een bepaalde mate