Daar waar de Feyenoord hooligans een erectie overhielden aan de loting houdt men bij het stadsbestuur en ordehandhavers het hart vast. Feyenoord ontvangt in de laatste wedstrijd in de groepsfase van de UEFA Cup Poznan, dat dinsdag al aankondigde met duizenden supporters naar Rotterdam af te zullen reizen. Volledig artikel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 22:50:Wat doet De Rekening tegenwoordig?
die gast in de gracht, dat was De Rekening.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 oktober 2008 om 19:51:ps.denk dat je bij dit soort wedstrijden aardig wat in huis moet hebben om naar rotterdam te gaan.
ik heb verders niks met feyenoord,maar eerlijk is eerlijk.
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 december 2008 om 13:48:Hehehe typisch joods antwoord: maanden roepen dat ze buiten het veld ons kort gaan slaan en als het dan niet gebeurd "ze hebben toch gewonnen"
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 december 2008 om 13:45:Tsjonge jonge, er word hier aan censuur gedaan. In dit topic gaat het er juist toch om, alsof iedereen hier in dit topic lieve schatjes zijn.
Wazi, nazi...dank je...ik voel me vereerd
je poolse vriendjes hebben niet echt gedaan wat je gehoopt had he
Wat een stoere praat van die FeyeNerds hier zeg, alleen maar omdat jullie met groep criminelen 1 pool hebben aangepakt voelen jullie je oppermachtig hahaha wat een grap. Als je op YouTube de reakties leest bij de filmpjes van die wedstrijd dan is het toch wel duidelijk dat heel europa de mislukkelingen van FeyeNerd als een grote grap beschouwt. Lees elke reaktie en geef gewoon toe dat jullie in europa zowel op voetbalgebied als in "Hooligans" geen rol van betekenis spelen.
Als FeyeNerd in Poznan had moeten spelen dan waren er wel honderd roodwitte sukkels in de grachtengordel geworpen.
Als FeyeNerd in Poznan had moeten spelen dan waren er wel honderd roodwitte sukkels in de grachtengordel geworpen.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 december 2008 om 11:02:Lees elke reaktie en geef gewoon toe dat jullie in europa zowel op voetbalgebied als in "Hooligans" geen rol van betekenis spelen.
sukkel
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 december 2008 om 11:02:Als Feyenoord in Poznan had moeten spelen dan waren er wel honderd roodwitte sukkels in de grachtengordel geworpen.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 december 2008 om 11:02:Nerdje
ben je
Uitspraak van lindaaatje op maandag 22 december 2008 om 11:04:Waar waren jouw helden nou om ons te laten zien hoe dat werkte met allochtonen?
ja rekening, wanbetaler
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 december 2008 om 11:02:Als Feyenoord in Poznan had moeten spelen
keken wij niet met 3000 man toe als onze medesupporters de kenker werden geslagen op zo'n beetje alle vakken in het stadion waar mensen zitten
Maar "als" en "dan" telt niet. je staat gewoon voor lul met je praatjes
Uitspraak van lindaaatje op maandag 22 december 2008 om 11:04:Zag ze voor de wedstrijd lekker op de Kruiskade Chinees vreten
en shoarma op de groene hilledijk.
ekte nazi's. jewaited.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 december 2008 om 11:08:rekening
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 11:17:staat gewoon voor lul met je praatjes
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 11:17:keken wij niet met 3000 man toe als onze medesupporters de kenker werden geslagen op zo'n beetje alle vakken in het stadion waar mensen zitten
FEYENOORD
Uitspraak van actief op zondag 21 december 2008 om 13:50:je poolse vriendjes hebben niet echt gedaan wat je gehoopt had he
Ga nog meer filmpies opzoeken
Hunnie dit, hunnie dat, hebben we gemerkt ja... net als Wisla paar jaar geleden.. kakkies worden gesloopt dit dat, uhu
Uitspraak van actief op zondag 4 januari 2009 om 13:28:waarom quote je mij nou?
Omdat ik geen zin had om het over te typen
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 januari 2009 om 13:16:Ik zie jullie Feyenerds echt niet zo te keer gaan.
Wij niet maar Vak410 wel, kijk maar op 4:21
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 13:46:Wij niet maar Vak410 wel, kijk maar op 4:21
Uitspraak van Alalalalalong op zondag 4 januari 2009 om 14:12:kakkies worden gesloopt dit dat
door wie dang? die pootjes op je profielfoto?
Uitspraak van knetterwaus 010 op zondag 4 januari 2009 om 14:16:door wie dang? die pootjes op je profielfoto?
Sukkeltje ben je ook
Uitspraak van Alalalalalong op zondag 4 januari 2009 om 14:19:Zeg het de volgende keer even als je een van ons op die foto ziet topboiii. Dan wordt je gesloopt pootje.

![Sahin[HkW]](/images/user/237187_910349.jpg)