| Betreft: | evenement: Q-dance: Scantraxx, zaterdag 4 oktober 2008 om 22:00 |
behalve dat iemand van t balkon aftiefde!
alleen jammer dat er aan het einde iemand van t balkon gevallen was, en half dood bloedend voor me neus lag, ben benieuwt of die t overleeft eeft.
En hij zat op de terugweg niet bij jullie in de bus en daarom ging het niet zo goed? Dat ken iedereen bedenken
politie kwam nog bij ojns in de bus om te vertellen dat ie in kritieke toestand in het ziekenhuis lag.
en dat niemand contact mocht opnemen met zijn ouders omdat de politie dat zelf ging doen
Vertel geen kwats...
want toen jij in de bus zat was hij nog niet in het ziekenhuis want toen waren we nog met hem bezig
politie kwam iig bij ons in de bus
dat verhaaltje vertellen
en namen zijn 2 kameraden mee
dus jij bedoelt gewoon dak uit me nek lul?
leuk feest
hoe was die hitmix btw
Scantraxx intro A-lusion
Frontliner & A-Lusion... en Headhunterz en ik bene helemaal tevreden
want wat ik heb gehoord schat ik em vet dood...
hij hoeste bloed op dus inwendige bloedingen in combi met drugs en alcohol
Uitspraak van *Backfire* op zondag 5 oktober 2008 om 13:04:
want wat ik heb gehoord schat ik em vet dood...
hij hoeste bloed op dus inwendige bloedingen in combi met drugs en alcohol
Wat een sensatie verhalen weer
Dat zou wel kunnen, misschien hadden ze ook wat vragen voor hun over wat er gebeurd was... maar in het ziekenhuis was ie zeker niet
hoe kom je daar bij?? hij ligt wel degelijk in t ziekenhuis nu
en zn vrienden moesten gewoon met de politie mee naar t ziekenhuis waarook zn ouders snel heen moesten
Ik maar zoeken naar die brute dj's die dat draaide
Waar had die flyer eigenlijk wat mee te maken die je op t einde kreeg?
It Has Started:
5 days, 7 hours, 50 minutes, 23 seconds..
uitgerekend kwam ik op donderdag 10 oktober om 15:00? Wordt dan de qlimax line up bekend gemaakt? Of de nieuwe X-Qlusive? Of mis ik iets!?
Die aftelling waar ik het overhad staat nu ook op www.q-dance.nl
Ra Ra wat is het ?
3 kwartier gereanimered toch?
tenminste, zag hem om half 7 al liggen (met broeders ernaast)
(had hem daarvoor ook al zien vallen)
en om kwart over 7 nog steeds...
blijkbaar ging het toch niet helemaal fijntjes met hem
Volgens mij is het rond 6.40 gebeurd. Zag wel dat de traumahelikopter om 07.03 is opgeroepen om naar de Heineken Music Hall te gaan. Maar ze waren hem toen niet aan het reanimeren maar wel aan het proberen stabiel te krijgen.
vond het jammer dat die zo kort was
had graag nog wel een paar lekkere oude knallers horen gekregen
Checklist goede punten
dj's check
sets check
show check
sfeer check
Heineken music heaven Check
al met al: goed feest? CHECK!!!
Daar kwam die nattigheid van boven dus vandaan Zat al raar te kijken.
Lijkt er op dat het gelukkig wel goed komt.
hoe waren de hardheadz?
Deed mij beetje denken aan Hardbass in Silverdome
Hij ligt nog in het ziekenhuis daar..
Een uur terug werd hij nog kunstmatig in coma gehouden weet niet hoe dat nu precies zit..
Hij heeft gebroken neus, beide jukbeenderen, oogkas en gehemelte.
Hij ligt nog in het ziekenhuis daar..
Een uur terug werd hij nog kunstmatig in coma gehouden weet niet hoe dat nu precies zit..
Hij heeft gebroken neus, beide jukbeenderen, oogkas en gehemelte.
Frontlinersss knallerssss
Maar in het Silverdome is het geen regen
mensen stonden raar te kijken als je zei dat het binnen regende
Bout locatie
Uitspraak van MvB op zondag 5 oktober 2008 om 17:47:
Ik wist vannacht ook nog niet dat het regen was
gore rookhok
hmh top locatie alleen de vloer is zoooo kut..
Iemand nog iets gehoord over die kerol die van het eerste balkon was gevallee nondejuuuu zag er niet goed uit
2 dames afgevoerd zien worden op brancard! Was ook nie al te prettig om te zien
Geweldige Sfeer, geweldig geluid...
2-sidez echt fucking geweldig!
Uitspraak van dr macabre op zondag 5 oktober 2008 om 16:52:
2 dames afgevoerd zien worden op brancard! Was ook nie al te prettig om te zien
Hier nog meer informatie over bekend????
Ja, Nobody said it was easy en Arise (na-goyah remix) zijn echt oud..
veel mensen gezien die er tussen uit werden gepikt!
waaronder n aantal van hen eerst geld moesten neerleggen en dan weer de zaal in mochten n bekende vroegen ze 500euro maar toen die zei dat ie dat niet had moest ie maar even 50 euro betalen
en mocht ie weer de zaal in
Pfff dat zou best kloppen aan wat mijn vrienden mij hebben vertelde....
Die hadden die gast om gedraaid toen ie op de grond lag, ze zeiden tegen me dat heel zijn gezicht in puin lag.
In ieder geval sterkte.
Uitspraak van -Lippie- op maandag 6 oktober 2008 om 07:17:
iemand trouwens die gast met die spongebob knuffel gezien? hij was aan het freaken zat gewoon die knuffel op de eten
Haha nee jammer genoeg gemist Wel een spongebob shirt voorbij zien komen maar die had volgens mij geen knuffel bij zich
Logische reactie om die gast om te draaien, maar ow zo gevaarlijk. Zeker als hij van zo'n hoogte gevallen is. Beste wat je kan doen is ruimte maken en zorgen dat de EHBO er bij komt, maar niet zelf gaan draaien want voor hetzelfde geld is zijn nek gebroken oid en maak je het een stuk erger dan het is. (of je moet zelf natuurlijk wel weten wat je doet omdat het je werk is oid.)
heb wel gehoord dat er mensen op de trapleuning aan het kauwen waren...
heb het nie tgezien maar als je sommige mensen zag lopen
geloof je het per direct
als je het ziet, en zijn nek is gebroken
zal je hem alsnog minimaal op ze zij moeten leggen
in de stabiele zijligging...
anders kan hij ter plekke stikken
dus omdraaien is goed maar niet te ver
@Co: Was jij die idioot in de trein vanochtend? Geniale pet
die regenboog pet en daar zown soort helicopter achtig ding op
sowieso moet je weten hoe je iemand in de stabiele zijligging moet leggen.
En ademhalling blijven controleren maar ja dat is in zo een zaal moeilijk te doen met al die trillingen.
Hallo mensen, hier een bericht van Hilbert.
ik ben 1 van de beste vrienden van Jeffrey.. (de jongen van het balkon)
ikzelf ben niet op het feestje geweest.. maar weet ongeveer wel wat er is gebeurt..
Jef was bij het HMH samen met 2 andere die Jef al een tijd kwijt was.. dus hoe hij over het balkon is "gevallen" blijft nog onduidelijk..
op het einde van het feest hebben die jongens Jef gezocht en uiteindelijk gevonden bij de EHBO.. daar was ook een trauma team en idd meerdere agenten.
Jeffrey is meteen na het AMC gebracht omdat zijn toestand kritiek was.
Jef is idd boven op z'n gezicht gevallen maar is gewoon met de ambulance weggebracht en dus niet met de helicopter..
zijn ouders zijn vrij snel ingelicht doordat 1 van de jongens (sven) een andere vriend heeft kunnen bereiken die de ouders van jef heeft kunnen bellen..
ze hebben Jeffrey een tijd in coma gehouden omdat hij erg veel pijn heeft..
halve wege de avond hebben ze Jef uit de coma gehaald en heeft jef aan alle kabels en slangen lopen trekken en lopen schreeuwen waardoor ze hem weer hebben "laten slapen"
later op de avond hebben ze dit nog een kker geprobeerd en dit keer ging het wel beter.. laatste nieuws is dus dat hij wel weer wakker is..
verder heeft hij bijna alles gebroken wat er in je gezicht te breken valt...
beide kaaken, gehemelte, jukbenen en 1 oog kast verbrijselt...
als het goed is word hij vandaag geopereerd aan zijn kaak.
doktoren hebben meerdere testen met hem gedaan en zijn tot de conclusie gekomen dat het positiever uitvalt als dat wat ze gedacht hadden..
wel is hij z'n neus kwijt wat ze dus zullen moeten reconstrueren..
er is alleen 1 probleem en dat is dat er uit de scan is gebleken dat er luchtbelletjes is zijn hersenen zijn waargenomen.. dit kan vanalles betekennen maar ook niets.. het is gewoon afwachten hoe alles gaat verlopen..
gelukkig is hij uit de kritieke situatie en lijkt het erop dat hij het gaat overleven.. zoals ze zeggen hij is weer in een stabiele fase...
ik was nog geen lid van hier maar heb me speciaal aangemeld om rare verhalen uit de lucht te halen..
ik zal jullie proberen om op de hoogte te houden...
mochten er vragen zijn stel ze dan gewoon en ik zal proberen ze te antwoorden.. al kan ik niet alles weten aangezien wij uit hengelo (twente) komen en hij in het AMC ligt en ik dus niet ten alle tijdfe bij hem kan zijn.. al zou ik dat graag willen
bedankt voor de gedachten en hoe jullie het betreuren.. hou jullie op de hoogte
groeten Hilbert
bedankt voor de gedachten en hoe jullie het betreuren..
hahah ja die heb ik gezien man xD stond vollop te space met die knuffel wat een waus
Uitspraak van Geitenwollensok op maandag 6 oktober 2008 om 12:05:
hahah ja die heb ik gezien man xD stond vollop te space met die knuffel wat een waus
haha ja man
ik dacht ik pak die knuffel eens even af, maar toen werd die gast helemaal leip
En ze moeten echt eens iets aan die kutvloer van de HMH doen, wat een ellende. Vooral boven was het spekglad.
ik wil terug!
als je het ziet, en zijn nek is gebroken
zal je hem alsnog minimaal op ze zij moeten leggen
in de stabiele zijligging...
anders kan hij ter plekke stikken
dus omdraaien is goed maar niet te ver
n bekende vroegen ze 500euro maar toen die zei dat ie dat niet had moest ie maar even 50 euro betalen
haha lol das wel helemaal lekker aangedikt ofniet dan
een keykoord kreeg met ingebouwde rits
keykoord kreeg met ingebouwde rits
veel mensen gezien die er tussen uit werden gepikt!
wel aardig vroeg... en besides, ze hebben nog nooit een groot geheim van een line-up gemaakt of niet?
Ik denk een nieuw concept!
hoe heet het nummer dat begin op 2m49s
Verder wordt Qlimax in mijn ogen elk jaar commercieler dus ja met zo'n teller weten ze wel nog meer de aandacht naar zich toe te trekken....
Enige minpuntje vond ik de "Scantraxx Hitmix". Die vond ik echt heel slecht en ik had er meer van verwacht.
was btw wel erg blij dat ik voor mijn 39 neergetelde eurootjes als klap op de vuurpijl een keykoord kreeg met ingebouwde rits
toen ben ik juist helemaaal uit me dak gedaan!
Scantraxx rootz, Rammelen
Duurde ook maar 15 minuten
Een meisje achter de bar vertelde mij dat ik 500 boete moest betalen als ik betrapt zou worden met roken in de zaal.
dan zou ik nu toch echt een half miljoen in het rood moeten staan
Weet jij nog welke platen er allemaal voorbijkwamen toen?
Wel bizar van die kerel van het balkon is gevallen Toen wij opweg naar de auto liepen, zagen we ook overal zwaailichten, en ze gingen richting de HMH. Hopelijk knapt ie snel weer op. Sterkte
kwil gvd terug
Uitspraak van Petratjee op maandag 6 oktober 2008 om 15:02:
shizzle my dizzle prophet en duro
thanks man!
Dit is niet bijzonder hoor. Gebeurd vaker dat ze de tribune voor het einde van de avond dicht gooien.
1 van de beste feesten van dit jaar
kwil gvd terug
Hier nog 1. Het was gewoon helemaal perfect. 1 van de beste feesten van dit jaar. Laaste uurtje vond ik ook helemaal te gek. Op naar thrillogy
vrij hinderlijk vond ik wel dat ik nergens een TimeTable kon vinden
waar de fuck heb je een time table voor nodig? boeie wie er draait, als ze maar knallen
mijn kin zat ertussen
en 500 euro boete voor roken met zo'n schraal vies klein rookhok
volgens mij rookte 80% van de mensen gewoon binnen hoor. rookbeleid
ben serieus blij dat ik niet naar dit feest ben geweest..
Hilarisch
ik lees hier een aantal keer dat er een 'drama' word gemaakt van het verhaal van de jongen die van het balkon viel, maar dat is niet zo.. het was gewoon een verschrikkelijk gezicht, want ik stond er zelf 2 meter vanaf toen het gebeurde.. en geloof me, ik ben dr niet vrolijk van geworden..
trouwens viel hij niet over de rand heen, hij hing aan de reling..
waarschijnlijk dacht hij dat hij naar beneden kon springen ofzo, maar het was natuurlijk hartstikke hoog..
ik zei nog tegen me vriend DAT gaat mis.. en op dat moment laat hij zijn handen los,
en valt dat hele eind naar beneden, op zijn hoofd..
ik heb nog nooit zoiets gezien, en was gewoon een paar uur in een soort 'shock' samen met mn schoonzusje..
hij bewoog niet meer, en hij bloedde echt verschrikkelijk.. en zn gezicht zag er idd niet goed uit..
dus er word zeker geen drama van gemaakt, want ik heb het met mijn eigen ogen gezien.. en het eerste wat ik dacht was, die is dood..maar gelukkig is dat niett zo.
ik hoop dat het allemaal goed komt met die jongen...
van het Forum op www.lsdb.nl
Hallo mensen, hier een bericht van Hilbert.
Shit, wat een gek is dat geweest dan.
misschien viel hij alsnog wel over de reling en kon hij zich not net vasthouden maar gleed toen weg kan t ook zijn he...
Heb dit voorval gelukkig niet mee gekregen
Het valt me wel op dat bijzonder veel mensen het voorval gezien hebben allemaal? En toen ik vroeg wat er gebeurd was niemand iets gezien had?
ik weet natuurlijk niet of dit o.a op mij sloeg..
maar ik wil even heel duidelijk maken dat ik nooit over zulke dingen zou vertellen, als ik niet zeker zou weten of ze waar zijn..
ik vind het al erg genoeg dat ik dit aan het einde van een top avond heb moeten zien,
maar ik vond toch dat ik het even moest melden voor de mensen die vragen hebben over wat er gebeurd is..
dus bij deze..
Misschien had ie het verkeerd ingeschat en dacht die jongen gewoon wel dat het kon. Beetje stunten, beetje klimmen je kent het wel
Tja dat je dan uiteindelijk ergens aan vasthangt en niet meer terugkunt lijkt me echt vreselijk.
Wat denk je dat er door die jongen zn hoofd is gegaan toen ie naar beneden viel, die heeft goed geweten dat het fout ging denk ik
ik vind het een beetje vaag...
als hij op dat balkon 8erin stond, en hij ging springen, kwam ie toch op het balkon eronder terecht? (dus nie veel meer dan 4 m?) of zag/zie ik dat nu verkeerd?
deze gaat er toch over hoe het feest was en niet over hem.
iedereen die dus niks nuttigs heeft te melden doe dat dan ook niet.
het was gewoon een verschrikkelijk gezicht, want ik stond er zelf 2 meter vanaf toen het gebeurde..
Het valt me wel op dat bijzonder veel mensen het voorval gezien hebben allemaal? En toen ik vroeg wat er gebeurd was niemand iets gezien had?
ik weet natuurlijk niet of dit o.a op mij sloeg..
maar ik wil even heel duidelijk maken dat ik nooit over zulke dingen zou vertellen, als ik niet zeker zou weten of ze waar zijn..
hoe was bv de platenkeus van Frontliner, ben ik erg benieuwd naar?
Tieft eens op man met je kutopmerkingen..
Dat gezegd hebbende kan ik echt niet begrijpen hoe je dat in je hoofd kan halen, hoe erg je ook aan de drugs zit..
Inderdaad, wat een held. Zo moet een mc gewoon wezen.
Niet teveel lullen, publiek oppeppen als het nodig is en gewoon zelf lekker losgaan .
heb nu al zin in zaterdag
mc da syndrome , headhunterz en frontliner knalle
Uelsen altijd een handige uitvalsbasis als je dicht bij de grens woont(t)(de)!!
Inderdaad, wat een held. Zo moet een mc gewoon wezen.
Niet teveel lullen, publiek oppeppen als het nodig is en gewoon zelf lekker losgaan .
Respect voor Da Syndrome !
Hier staat trouwens nieuwbericht over de jongen:
http://www.webregio.nl/102011227680837221/Jongen+valt+van+balkon+in+HMH.aspx
x2
The Prophet schijnt zoiets gezegd te hebben op de site?
Vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien had ie het verkeerd ingeschat en dacht die jongen gewoon wel dat het kon. Beetje stunten, beetje klimmen je kent het wel
Tja dat je dan uiteindelijk ergens aan vasthangt en niet meer terugkunt lijkt me echt vreselijk.
Wat denk je dat er door die jongen zn hoofd is gegaan toen ie naar beneden viel, die heeft goed geweten dat het fout ging denk ik
De betreffende jongen word in coma gehouden met een gebroken schedel, oogkas en verhemelte is mijn ter oren gekomen
inmiddels is ie alweer uit de coma en gaat t stukken beter met hem
wie kan me vertellen waar wel up te loaden????
Dan zo en zo weer aanwezig
Was wel ff stampen daaro!
http://www.vimeo.com/ als het goed is kan hier tot 700mb uploaden + ze hebben mooie beeld kwaliteit
Zo vrolijk dat ik in de rij,2 meter voor de controle,
ineens bedacht dat ik nog wat zooi in mn boxer moest stoppen.
Heb mijzelf kapot gelachen in de rij daar joh.
Voor mij zekers een van de betere feesten van dit jaar voor mij.
Op naar HouseQlassics en Qlimax
Controle stelde gelukkig weer niet zoveel voor
En ze moeten echt eens iets aan die kutvloer van de HMH doen, wat een ellende. Vooral boven was het spekglad.
en tassen hadden ze volgens mij geen tijd voor
en tassen hadden ze volgens mij geen tijd voor
nou wat 1 poes pas voor aankondiging van countdown!
Mijn menig: Je hebt echt een gruwelijk feest gemist
Ik vond echt super geweldig feest!!!!
Gewoon elkaar aankijken, lachen en BEUKEN!! Dat is voor mij het partygevoel
Heb geen chagrijnig gezicht gezien en vooraan ging iedereen helemaal los! Zoveel vrienden gemaakt zonder een gesprek te voeren! Gewoon elkaar aankijken, lachen en BEUKEN!! Dat is voor mij het partygevoel
waar blijven die live sets?
ff een updatetje omdat de intro en mijn eerste plaat niet in de opname zit
Is Project One een dj-set geweest of een live-act?
ff een updatetje omdat de intro en mijn eerste plaat niet in de opname zit: (de volledige liveset zullen we later op de website vervangen als deze omgezet is)
Uitspraak van Cotozz op zaterdag 11 oktober 2008 om 10:26:
Is Project One een dj-set geweest of een live-act?
Dj-set.
ik dacht al, ik mis iets
Het Partyscene-report staat inmiddels ook online, zie http://www.partyscene.nl/news/reports/2008/q-dance_presents_scantraxx
Ik heb er ook nog 2 vette filmpjes in gemikt voor de liefhebbers!laatste aanpassing 11 oktober 2008 13:54
Het Partyscene-report staat inmiddels ook online, zie http://www.partyscene.nl/news/reports/2008/q-dance_presents_scantraxx
Jawel joh, dr kwam nog een super high-tech r2d2 achtig robotje binnen lopen rond 1 uur!!!! Heel mooi
R2D2? Dat blik was langer dan 2 meter!
Is het zo raar dan dat we aan je woorden twijfelen?
Nooit doen
ach die zijn zelf gek dan
Die set van Project One is aardig vet.
En die van A-lusion ook Jammer dat ik soms wat gekraak hoor
en die Hitmix is ook al te downloaden
het harde geluid en sfeer zijn moeilijk terug te halen helaas