Uitspraak van Corenalyzer op zaterdag 4 oktober 2008 om 23:51:ik heb nisk tegen homo's. maar ik vind het gewoon opvallend dat bijan alle irritante presentatoren homo's zijn.
alleen andre van duin is hip.
Hip, wat is dat nou voor gaylord praat?
Volgens mij heb jij gewoon een Spaanse kraag.
Mister anti-homo.
Uitspraak van QranQzinnig op maandag 6 oktober 2008 om 14:25:Maar gelukkig zit er een knop op de afstandbediening
1 maar? zeker een afstandsbediening voor vrouwen
Uitspraak van KateMossFan op maandag 6 oktober 2008 om 07:37:yolanthe v kasbergen..vreselijk mens
Nou idd! Denkt dat ze lekker is
Uitspraak van *Janientje* op maandag 6 oktober 2008 om 20:05:Denkt dat ze lekker is
Ze is een paar keer verkozen tot lekkerste van Nederland, dus zo gek is dat niet.
Ik vind er btw niks aan
Uitspraak van *Janientje* op maandag 6 oktober 2008 om 20:19:So? Who cares?
Al die mannen die op haar gestemd hebben, en Jan
Ik vind Wendy van Dijk irritant
Uitspraak van actief op zondag 5 oktober 2008 om 10:54:Maik de Boer
Die gast is echt the number one van fouter dan fout.
Volgens mij heeft die een piemeltje en een poesie.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 oktober 2008 om 20:31:Die gast is echt the number one van fouter dan fout.
Volgens mij heeft die een piemeltje en een poesie.
en dat zeg jij .....dacht jij zo openminded was........
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 oktober 2008 om 20:37:en dat zeg jij .....dacht jij zo openminded was........
Ik ben openminded ja, maar die gast die is echt irritant.
En het is geen Partyflocker, dan kan ik het makkelijk zeggen.
Uitspraak van *Janientje* op maandag 6 oktober 2008 om 22:29:hee shut youre c*ckfaces, ga geen ruzie zoeken doe je maar in een ander topic niet in de mijne!
Lol, we hebben geen ruzie maar gewoon een verschil van mening.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 22:33:Haha ik weet het niet..ach liefde en irritatie's kunnen vrij dicht bij elkaar zitten
that's why