Partyflock

Forumonderwerp · 1031180
In Gouda hebben zo'n twintig Marokkaanse jongeren donderdag de MCD-supermarkt aan het Driewegplein geplunderd. De politie kwam pas na vijf kwartier opdagen omdat de zaak geen hoge prioriteit had. De daders waren immers toch al verdwenen en in de tussentijd waren er bovendien nog twee andere incidenten waarbij directe inzet vereist was, zo verklaart een politiewoordvoerder vandaag in De Telegraaf de gang van zaken.

Volgens de filiaalmanager is op de haarscherpe videobeelden te zien dat de uitsluitend uit Marokkanen bestaande losgeslagen puberbende zonder het verplichte winkelwagentje of mandje plotseling dreigend de supermarkt binnenstormt. Buiten het zicht van de camera's laden ze volgens de manager de meegebrachte rugzakken vol met snoep en blikjes drank. ''Ze wisten precies waar de camera's hangen. Er moet dus wel sprake zijn geweest van een gecoördineerde actie", aldus de filiaalchef.

Een medewerkster van de supermarkt sprak een van de Marokkaanse huftertjes aan op zijn gedrag, waarop zij van dichtbij werd bekogeld met gestolen rollen Dextro-druivensuiker. Zij hield daar een grote blauwe plek aan over. Ze gaat daarvan aangifte doen van mishandeling. Aangifte van diefstal van de dextrorollen is niet mogelijk, omdat volgens de politie ''de rollen Dextro toch weer terug zijn."

'Buiten proportie'
Gisteren liet korpschef Jan Stikvoort van de politie Hollands-Midden weten dat er niets bijzonders aan de hand is in Gouda met Marokkaanse jongeren en dat de politiek de zaken enorm opklopt. Ook de Amsterdamse burgemeester Job Cohen zegt vandaag in een interview met de Volkskrant dat het debat in de Tweede Kamer over de problemen met de Marokkaanse jeugd in Gouda 'buiten proporties' was.

Cohen: ''De problematiek met Marokkaanse jongeren is serieus, ook in Gouda, en mensen hebben daar last van. Maar de politie doet er veel aan. Dat is in het Kamerdebat over Gouda echter niet naar boven gekomen.''

Eerder deze week werd bekend dat een groep van vijftien Marokkaanse reljongeren vorige week in Amsterdam een filiaal van Albert Heijn heeft geplunderd en daarna het personeel bedreigde.

bron: telegraaf,fok

Waarschuw beheerder
whe

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:43:
gewoon doorgaan ja ....

Ja?

Waarschuw beheerder
doet pijn he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:38:
Bestraffen voor wat ze gedaan hebben + extra straf ter voorkoming van een incident wat erop lijkt

Omg... :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:51:
Omg... :X

Wat had jij dan in gedachte?

Op de trein naar het oosten zeker ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:51:
Omg...

Wat, voor zover ben jij niet zo'n iemand die "enkeltje Afrika!" roept, dus leg uit ajb :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arnoud B. Stem op mijn nieuwe poll!!!!!! op zaterdag 4 oktober 2008 om 14:18:
De politie kwam pas na vijf kwartier opdagen omdat de zaak geen hoge prioriteit had.

Dat is Nederland... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:46:
gast, als jouw mind net zo wezenloos is als die blik van je op je forumplaatje... en daar lijtk het wel op, aan je opmerking te zien, dan kan je net zo goed niks zeggen :x

Whahahahha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:58:
Wat, voor zover ben jij niet zo'n iemand die "enkeltje Afrika!" roept, dus leg uit ajb

Figuren die tot dit soort daden is staat zijn hebben dus niks te verliezen.
Wat voor straf had jij dan in gedachten? Een werkstraf of celstraf zal niet veel uithalen aangezien ze niks te verliezen hebben en niet onder de indruk zullen zijn.
Het station genaamd praten met de buurt/ouders/verenigingen e.d zijn we allang gepasseert. Ik ben voor keiharde maatregelen, en ja, Ikz ie ze graag op het vliegtuig terug gezet worden met familie en al. Als de familie van dit soort personen ze goed had opgevoed zouden ze in mijn ogen dit soort dingen niet in het hoofd halen.

Maargoed, ik ga film kijken, ik zie morgen wel wat voor reacties er allemaal geplaatst zijn en ik reageer daar op indien ik daar zin in heb.
Alvast weltrusten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arnoud B. Stem op mijn nieuwe poll!!!!!! op zaterdag 4 oktober 2008 om 14:18:
In Gouda hebben zo'n twintig Marokkaanse jongeren donderdag de MCD-supermarkt aan het Driewegplein geplunderd. De politie kwam pas na vijf kwartier opdagen omdat de zaak geen hoge prioriteit had. De daders waren immers toch al verdwenen en in de tussentijd waren er bovendien nog twee andere incidenten waarbij directe inzet vereist was, zo verklaart een politiewoordvoerder

je weet tog dat ze meer belang hebben aan boetes uitschrijven. de rover heid..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 20:43:
Figuren die tot dit soort daden is staat zijn hebben dus niks te verliezen

Onzin. NIEMAND die in Nederland woont verkeert in de positie dat hij of zij niets te verliezen heeft.

Met de rest van je bijdrage ben ik het voor 100% eens. Als de ouders niet aangepakt worden, wordt dit probleem nooit opgelost. Het is gewoon raar dat berbers het opvoeden van hun kinderen niet als hun taak zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ohhh...dus gaan we gezellig met zn allen bij jou thuiszitten met een biertje en een playboy(Y)

Waarschuw beheerder
ik zeg met scherp schieten

Waarschuw beheerder
met jou als schild.
Waarschuw beheerder
De politie schijt 7 kleuren stront. Ik heb een x een reportage gezien met een verborgen camera gefilmd in de wijk kanalen eilanden in Utrecht. De politie rende gillend de busjes in tijdens een falende arrestatieactie! Diep en diep triest dat het zo moet hier in het land. En.. ik zou me de oren uit me kop schamen als ik een Marokkaan zou zijn als ik elke week lees dat onopgevoede kutmarokkaantjes het weer verpesten!

Waarschuw beheerder
'politie rende gillend de bus in' (y)...:lijn:..:woop:...:aai:...:dood:
laatste aanpassing

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
heb ik me laatst toch even goedkoop een paar rolletjes dextro op de kop weten te tikken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zaterdag 4 oktober 2008 om 18:37:
het is nu wachten tot zo'n extreem rechts groepje opstaat met een mannetje of 100/200 en al die buurtjes afgaat om al die lelijke mocro's met hun afschuwelijke tyfus koppen compleet te verbouwen

Sta zelf op dan held!! Waaom moet een ander dat altijd doen? Vind je het logisch dat Marokkanen de straten overnemen, bijna iedereen is te schijterig :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 20:43:
Figuren die tot dit soort daden is staat zijn hebben dus niks te verliezen.
Wat voor straf had jij dan in gedachten? Een werkstraf of celstraf zal niet veel uithalen aangezien ze niks te verliezen hebben en niet onder de indruk zullen zijn.
Het station genaamd praten met de buurt/ouders/verenigingen e.d zijn we allang gepasseert. Ik ben voor keiharde maatregelen, en ja, Ikz ie ze graag op het vliegtuig terug gezet worden met familie en al. Als de familie van dit soort personen ze goed had opgevoed zouden ze in mijn ogen dit soort dingen niet in het hoofd halen.

Tsjah, geen werkstraf of celstraf, maar een geldboete zou werken denk ik. Zorg dat deze zo hoog is dat niet alleen de persoon in questie, maar ook de gehele familie de dupe is van deze daad. Dan zal de familie echt wel de (wrs een) jongen aanspreken op zijn gedrag :)
Waarschuw beheerder
In Gouda hebben zo'n twintig Marokkaanse jongeren donderdag de MCD-supermarkt aan het Driewegplein geplunderd.

Kan dat wel begrijpen als je ziet wat je moet afrekenen bij de kassa voor een vol karretje!

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:43:
gewoon doorgaan ja ....

ben ik met je eens jullie moeten lekker door gaan (y)

aan alles komt een einde !

ik smeer persoonlijk jullie brood als jullie op het vliegtuig worden gezet :aai:

steeds meer mensen gaan op wilders stemmen door dat gedrag!
en dan! mijn vriend ben je bij 3 strikes OUT
en als je nederlands bent...

militaire dienst dan maar 8) ga maar lekker vechten tegen je vrienden daaro
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rock tha house op zondag 5 oktober 2008 om 11:11:
Tis ook allemaal veel te duur aan het worden, je moet ergens aan overhouden

Nou ja zeg!

Papegaai thuis?

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg het land uit zetten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 oktober 2008 om 11:28:
ik zeg het land uit zetten

Rocker bedoel je toch! Zijn we het een keer eens. :bloos:

Rockertje kijk ff naar de tijd als iemand wat schrijft. ;)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op zondag 5 oktober 2008 om 11:32:
Rocker bedoel je toch! Zijn we het een keer eens.

stokerd :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 oktober 2008 om 10:48:
Tsjah, geen werkstraf of celstraf, maar een geldboete zou werken denk ik. Zorg dat deze zo hoog is dat niet alleen de persoon in questie, maar ook de gehele familie de dupe is van deze daad. Dan zal de familie echt wel de (wrs een) jongen aanspreken op zijn gedrag

Ook dit houd een keer op..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 5 oktober 2008 om 11:32:
Rocker bedoel je toch! Zijn we het een keer eens.

Hmmzzz is goed, maar wel naar een lekker warm land.. Nee geen Siberie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2008 om 21:04:
ik zeg met scherp schieten

Waarschuw beheerder
Doodstraf voor deze hyena's!

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Buschauffeurs, kraamverzorgsters, politie, winkelmedewerkers, ambulancepersoneel
...

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 oktober 2008 om 11:28:
ik zeg het land uit zetten

(y)
Waarschuw beheerder
allemaal deruit stelletje lafaards beetje supermarktjes overvallen en plunderen en de omaatjes mogen we nou jullie omaatjes pakken? :loser:

Waarschuw beheerder
arnoudbloem

Ik weet wat er onder jou avatar staat :lol:

dapper ^^

doet me denken aan dat liedje :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neqschot/ doodsschop a la American History X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op zaterdag 4 oktober 2008 om 19:44:
En daarna ff in een militair camp pleuren om ze normen en waarden bij te brengen!

en dan op de frontlinie duwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kroegfilosoof :9 op zondag 5 oktober 2008 om 20:55:
neqschot / doodsschop a la American History Xlaatste

hahahahaha heel goed, eindelijk een keer iemand met verstand en wijze uitspraken :lol:
Waarschuw beheerder
Gisteren liet korpschef Jan Stikvoort van de politie Hollands-Midden weten dat er niets bijzonders aan de hand is in Gouda met Marokkaanse jongeren en dat de politiek de zaken enorm opklopt.

racisteng
Waarschuw beheerder
smerige hunden..tijd dat er mocro bloed gaat vloeien in NL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 6 oktober 2008 om 09:43:
smerige hunden..tijd dat er mocro bloed gaat vloeien in NL

Zonder commentaar. :rot:

Waarschuw beheerder
Maar de politie doet er veel aan

De politie kwam pas na vijf kwartier opdagen omdat de zaak geen hoge prioriteit had. De daders waren immers toch al verdwenen en in de tussentijd waren er bovendien nog twee andere incidenten waarbij directe inzet vereist was, zo verklaart een politiewoordvoerder vandaag in De Telegraaf de gang van zaken.

jaja.
Waarschuw beheerder
Maarja goed uh over de blanke rot jonges hoor je dan weer niks he..
wollah... beetje onzin..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JanTerror op woensdag 8 oktober 2008 om 08:04:
Hangen.

grappig dat is precies wat op zijn avatar staat :lol:

Waarschuw beheerder
iesch koeltoer !!!!!