heeft ook ze beste tijd gehad als ik de verhalen moet geloven...
Vorig jaar geweest, en ik geef dat plaatsje nog een paar jaar dan komt er niemand meer. Het is er 1 grote teringbende. Overal stinkt het. Prijzen worden veels te hoog.. voor zo'n zielig starbeachfeestje bijvoorbeeld, betaalde je al 25 euro entree (correct me if i'm wrong).
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 december 2008 om 21:22:
TMF-publiek
Maak een verouderd logo van tmf als lichtbak aan je kroeg vast (BioBio) en de mensen willen zelfs buiten op straat in de stinklucht staan terwijl de sfeer ver te zoeken is.
Ik heb me dr wel vermaakt, mede omdat er zoveel keus is in het uitgaan. Ook het appartement Kassavetis is wel een aanrader, voor wie helemaal los wil gaan, want alles mag in dit complex

Qua omgeving en sfeer kies ik dit jaar toch voor een wat mooiere bestemming!
Nog 1 tip voor de quadrijders.. kijk goed naar je papiertje als je een quad huurt. Ik heb er een ongeluk mee gehad en dat kostte me 850 euro. Ze lichten je op waar je bij staat, maar je kan er niks tegen doen, omdat je zo'n zielig papiertje hebt ingevuld met de verkeerde dekking. Ook willen ze deze dingen nog weleens 's nachts jatten(lees: eigenaar start met de reservesleutels jou quad en brengt hem terug naar de zaak.) Beter huur je een scooter/quad via de reisorganisatie, die zijn tenminste wel goed verzekerd.