Spoiler alert: Hij vindt Osama niet.
Microcosmos, Deep Blue,
Alles over hoogbegaafden is wel opzienbarend
Ik vind die docu's van Louis Theroux van de BBC wel tof. Schitterend hoe hij die absurde Amerikaanse culturen in beeld weet te brengen.
k ben sowieso een sucker voor docu's! Je steekt er soms nog weleens wat van op!
En ik had laatst 'Sicko' gezien, ook interessant
Deze jonges zijn echt de moeite waard,
het gaat hierbij vaak niet om de inhoud maar op de vormgeving en opbouw van de beelden.
Ik vind die docu's van Louis Theroux van de BBC wel tof. Schitterend hoe hij die absurde Amerikaanse culturen in beeld weet te brengen.
I shouldn't be alive, heb dvd box ook gekocht
Alles over hoogbegaafden is wel opzienbarend..
Panorama op de Canvas heeft ook vaak aardige docu's. Iedere zondag om 20.10 uur.
Had docu gezien die over intelligentie in het algemeen ging. Over zo genaamde pseude hoogbegaagde(of zo dergelijks) mensen die ziekste dingen konden(zoals kalanders uit de kop kennen, kunnen vertellen welke dag de 19de augustus 2120 is en zo). Mensen die hoofdtrauma gehad hebben, en opeens dingen konden die ze eerst niet konden. Gast ging na hersen infarct opeens allemaal rare shit schilderen
Deze lijkt mij ook wel wat; Religulous
Moet volgens mij nog uitkomen...
wat ze die dag gedaan had, wat er in het nieuws was die dag etc Hoe bizar is dat?!
Ik moet dat nu wel weten.
Namen mijn neger, ik wil namen.
gaat oa over de macht van kerken, de betrokkenheid van de amerikaanse regering op 9/11
en hoe een select groepje mensen aan het begin van de 20e eeuw de wereldmacht grepen.
Ik vond hem zeer interessant. Iemand die nog meer aanraders heeft over deze onderwerpen?
Grote complotten e.d. Let me know!
gaat oa over de macht van kerken, de betrokkenheid van de amerikaanse regering op 9/11
en hoe een select groepje mensen aan het begin van de 20e eeuw de wereldmacht grepen.
Ik vond hem zeer interessant. Iemand die nog meer aanraders heeft over deze onderwerpen?
Grote complotten e.d. Let me know!
Deze lijkt mij ook wel wat; Religulous
Moet volgens mij nog uitkomen...
![[img width=263 height=400]http://www.ilovebluejeans.com/images/Star_pics/2traci_lords.jpg[/img]](http://www.ilovebluejeans.com/images/Star_pics/2traci_lords.jpg)
A Very British Gangster (2007)
638 Ways to Kill Castro (2006)
Staan op me lijstje
Art of War (2009)
Hele interessante docu van History Channel, gaat over het boek 'Art of War' van Sun Tzu in relatie tot belangrijke veldslagen in de wereldgeschiedenis. De docu verklaart overwinning of verlies a.d.h.v. de strategieën en filosofie in 'The Art of War'.
Ik moet dat nu wel weten.
enthousiast als het over verlichtende mensen gaat.
Mystery Of Lake Toplitz
Majaa ze ging helemaal op in hoe vredig die man al niet was. En weet ik het allemaal al niet. Ging niet eens zo zeer over verlicht, maar hoe anders hij was dat mensen denken dat hij is.
Cowl
Ik ben ook fan (tot zekere hoogte).
Uitspraak van Sergius Aka Sergius op zondag 10 januari 2010 om 20:41:
Ik ben toch van mening dat niet het geloof het mens maakt, maar mens geloof.
Ik ook. En daarbij geloof ik dat God de mens geschapen heeft.
Kijk ANCIENT ALIENS dan maar eens
Erich von Däniken
en zie hier deel een van de 60 minuten durende docu.
Obama's deal van Frontline (actualiteitenprogramma van Amerikaanse zender PBS) uit april 2010.
¿Que es?
The Fog of War - Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara
Check out the big brains on Mac!
Verwijzing naar Pulp Fiction.
Cocaine Cowboys uit 2007. Douc gaat over het 'Miami Vice'-tijdperk, de eind jaren 70 en jaren 80 van de vorige eeuw in Florida
Neuh, heb je een link?