Partyflock
 
Forumonderwerp · 10298
­ Nederland
 
Ik kom nou al een jaar of 2 bijna wekelijks in de Danssalon op donderdagavond/nacht, nou vroeg ik me af, komen daar nog meer PF-ers??? Op vrijdag/zaterdag ben ik er echt nooit maar dus specifiek op donderdag.
 
ja kweenie, op donderdag is het het drukst volgens mij. Ook de enige plaats waar ze na 2 uur nog lekkere muziek draaien. Altijd knallen hoor tot 4 uur!!

en tis in Eindhoven natuurlijk :D
Ik kom er tegenwoordig niet meer zo vaak. Eeen jaartje of 7 geleden zat ik er elke vrijdag, dat was toen echt de coolste dag, en de jaren erna dus vaak op donderdag. Maar dat was toen Marco V er nog draaide, tegenwoordig vind ik de muziek niet meer zo denderend. Maar was wel van plan om binnekort weer eens binnen te wippen, nu het nog kan, en dan kunnen we wel een borrel pakken samen lijkt me!!! (k)
Danssalon gaat sluiten !
 
ze willen toch 's avonds nog wel doorgaan? dat je er tot een uur of 10 kan eten en dat het daarna los gaat?
ze wilden er een soort van Grand Cafe van maken....heel luxe
maar dat gaat ook al niet door....

het wordt nix.....

ik persoonlijk hoop dat Id-t het opkoopt, daar schijnen ze wel raad mee te weten :)

tot op nu toe gebeurt er helemaal NIX met de danssalon....na sluiting dan
ik weet trouwens niet wanneer ie gaat sluiten....
weten ze volgens mij zelf niet eens....
Word idd nix, heb gehoord dat er een "Dire Gezusters" inkomt, dat zit ook in Nijmegen en is een walgelijk studentencafe. Ik zie t ook zomber in, eerst de Hollywood weg en nu Danssalon bye bye...zucht...waar moet dat heen met onze stad???
de 5611 moet ik nog es heen

een nieuwe tent in eindhoven....komen wel top namen qua dj`s

elke avond een ander soort muziek.....moet je ehct wel een flyer voor bij de hand houden :)

toch ga ik er nog eens kijken
en troost je...Helmond heeft helemaal NIX

tja de haven.....allemaal 14 jarigen in kroegjes waar ze van die hollandse meezingers draaien....

niet voor mij weg gelegd.....
 
Hee jackie,

laatste maanden was de muziek juist weer supergoed, er heeft een of andere jong menneke gedraaid, draaide echt veel techno tussendoor en het laatste halfuur was gewoon steevast beukende hardstyle. Echt waardeloos dat ie dicht gaat, 26 juli al ofzo :( De Rechter en 5611 zijn wel leuk maar die zijn maar tot 2 uur open he, op dond, das echt schraal. De komende donderdagavonden zijn GrimPie en ik nog wel in de dans te vinden... bij wijze van afscheid dan, kunnen we er wel een borrel op drinken. Het laatste weekend hebben ze ook nog alle DJ's van de laatste jaren, BEHALVE marco, dat slaat helemaal nergens op, dies groot geworden in de danssalon note bene.

*met weemoed terugdenkt aan de Marco V. In Charge--avonden op donderdag* :'(
ik heb het ook niet over de donderdag avonden

vond die softe muziek (weet niet onder welk vakje die stijl hoort) ook wel heel cool...alleen veel van die vieze ventjes binnen die niet van je lijf kunnen blijven
heb hier ook cd`s liggen met die muziek....oa SOAP

das tenminste wt ik daar hoorde toen ik er een tijdje geleden eens was op een vrijdag ofzo....
he Robske, donderdag weer lekker stampen ja!

als het goed is ben ik dan net een paar uurtjes klaar met mijn opleiding :D ff vieren natuurlijk dan he!!

zijn er nog meer PF'ers die donderdag naar mijn afstudeerfeestje in de danssalon komen? ;)
This ook alweer een tijd geleden dat ik in die tent geweest ben...

5 a 6 jaar geleden was de donderdagavond met marco v "in charge" de vaste :bounce: avond..

Misschien dat ik op korte termijn nog wel eens langs wip voordat de tent sluit.. :-)

Tja eindhoven gaat niet echt lekker met discotheken...als ze het goed willen doen, moeten ze het evoluon verbouwen, en daar een dikke tent van maken... :-)
danssalon donderavond Mijn avond!!
like my style....evoluon ombouwen !!!!!

kan gewoon niet beter !!!!
dat is inderdaad een superlocatie Lady Ant, wat zit er nu eigenlijk in??? kunnen we niet een xtje een feestje daar organiseren, eigenlijk moet daar gewoon de vetste discoteek van nederland in komen natuurlijk :D

voor de mensen die niet weten waar het over gaat....

het Evoluon:


 
Eindhoven sucks idd vwb echt vette tenten. Maar ja, de Zino ligt op een half uurtje, je kunt naar de Atmoz, de Matrixx en ook Zaandam vind ik goed te doen hoor!
hee Rob,

De danssalon heeft nu zijn laatste weekend gehad..maar idd 26 juli is er groot feest omdat de danssalon dan zoveel jaar bestaat. en ze gaan verbouwen. maar ik vind het zelf niks wat er nu van komt. ach ja....eindhoven is beetje aan veranderen qua uitgaan jammer....

hoe vond je trouwens shine????

mzzlss
 
tijdje geleden wat vaker, nu nog maar zelden op donderdag in de danssalon...en op vrijdag of zaterdag al helemaal nooit!

op 28 juli is het afscheidsfeessie van de danssalon!
hmm begrijp ik hieruit dat ik niet as donderdag in de danssalon kan :bounce: :cry:

hmm met z'n allen naar de rechter dan maar, is niet stampen maar wel chill...

Swingingbaby> liep jij nou ook op Illuminate? (ik liep met Rob)
laatste aanpassing
as donderdag zijn ze nog gewoon open trouwens (volgens www.danssalon.nl dan)

robske> donderavond bij mij ff indrinken he :D
laatste aanpassing
 
ja de danssalon is nog open tot en met 28 juli!
dan is pas het afscheidsfeest!
 
Ik moet werken tot 22:00 he, maar daarna kom ik zeker ff langs. En zaterdag Awake woehooeeeee, kunnen we nog in Leiden blijven pitten of gaat dat niet door??
Ben er al lang niet meer geweest eigenlijk. Door de weeks stappen is niet echt goed te combineren met je werk/stage wanneer je om 6:30 op moest staan.
 
deze donderdag sla ik over...heb vrijdag een feessie in de matrixx..en zaterdag sensation. :bounce:
er zijn nu dus al 3 mensen van PF die donderdag in de danssalon komen stampen :D

-ikke
-Robske
-WackieJacky

zijn er nog meer mensen die langs gaan komen?
 
kwam er eerst regelmatig, ben er al eventjes niet meer geweest op donderdag.. (wel op zondag)

Misschien ideetje voor morgenavond?!?!
to nicolle> je bent welkom. WackieJacky, robske en ik zijn er morgen iig! hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

zien we je morgen?
 
fftjes kijken of er vanavond meer vrijwilligers zijn, dan ben ik misschien ook van de partij!
als beetje mooi weer is kom ik ook wel weer een keer langs

ben er ook al een half jaartje neit meer geweest.
eigenlijk sinds marco zijn 1 maandelijkse optreden in de danssalon opgaf.
kan iemand even zeggen dat ik leef??? me bek smaakte vanochtend alsof ik uit een graf kwam :s

hehehe ik heb gister niemand gezien :/ maar dat ook komen omdat ik zelf te lam was ;p

is WJ of nicolle nog geweest?
 
Wat zit je nou te zeuren, IK was er toch??? :P
Muziek was weer als vanouds lekker, die prutser van vorige week hadden ze gelukkig thuis gelaten... had wel iets harder gemogen van mij maar goed. Een hoop clubklassiekers gehoord, en dat is ook wel toepasselijk vind ik.

Hee pep, TELEFOON AL WEER GEVONDEN??? :D WHAHAHA
 
ben wel geweest, maar heeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes :-(
Dus niemand gezien :-(
 
Das wel HEEL kort ;)
hahhaa volgende x ietsje langer mensen ;p

rob> volgnes mij heb jij mijn telefoon ;)
Kwam vroeger wel es op donderdagavond in de Danssalon....
Ze moeten echt een keer een tent neerzetten in Eindhoven met de hardere stylen.. Vroeger draaiden ze in de Yes nog wat steviger, das nu ook veel minder geworden.. En dan dynamo elke vrijdag voor de liefhebbers, maar die gaat nu ook tegen de grond...
Wie gaat dr mee een discotheekje bouwen die tot een uur of 6 minstens open is? :p
vind ook dat er ergens iets steviger gedraait moet worden ja!!

was 2 maanden geleden op woensdag avond in de AOR en toen kwam er een gast met een sampler en die zette daar ff een hele lekkere hardcore set weg, waren maar 15 man aanwezig ofzo maar allemaal uit ons dak:D

als er weer zo'n avond is post ik het hier wel ff, komen er vast meer mensen :D
Deze Eindhovenaar vind de Danssalon op donderdags ook wel rielekst.

En ik heb even wat nieuws voor de mensen die op zoek zijn naar een hardstyle tent in EHV. Check de Revolution maar eens een keer. Zit op de Stratumsedijk )(over het bruggetje, na 50m links)( Deze tent is nog niet zo lang geleden geopend en het is echt zwaar knallen daar iedere zaterdag.

2 GrimPie: Laat idd de volgende keer ff wat horen als er weer zoiets in de AOR te doen is.
 
Hee Grim, in de AOR, dat moest techno voorstellen, maar het was wel goed blazen ja :D

13 juli is er een mooi technofeessie in de AOr maar dan zal iedereen wel in de Arena staan...
he andre, ben vandaag ff over stratum gelopen maar heb niks gezien, zit ie langs de dommel soms of naast de toedels ofzo (hoop niet dat je die bedoeld :s ;) )

na de zomer gaat de AOR weer met een nieuw programma draaien denk en dan zal ik wel ff posten wanneer de leuke feestjes zijn, afgelopen jaar draaide michel de hey elke maand een donderdag avond en dat was ook altijd erg gezellig...
laatste aanpassing
Stel vriendjes van mij hebben twee weken terug ook een feessie in de AOR gegeven, E-Town Techno. Geloof dat ze eind oktober weer een feetsje gaan geven want het was goed bevallen. Tja, en dan hebben we nog de TechNoNonsense avonden in de Effenaar en daar zullen we het mee moeten doen. De Revoltution vind ik echt zwaar bout, zeker omdat dat vroeger het Funki Bizniz domeid was, als je dan nu toch kijkt naar de sfeer (voor zover die er hangt), en ze draaien dus ook alleen maar hardstyle, beetje simepl allemaal. Maar da's my opinion...
 
E-Town Techno ben ik nog even binnengelopen tegen een uur of 3... muziek was goed, veel freaky mensen, echt wel voor herhaling vatbaar dus. Jammer dat er niemand mee wilde :)
 
Artiest Venance
Auw Jaxtra! Deze mefrouw draait in Revolution..:(
Haha :Dnouja..draaien, ben aangenomen, heb er wel al beetje gedraaid, maar sta voor de maand augustus iig al ingepland.. Anniehouw, d'r word er best hard gedraait (hardstyle/oldskool), alleen tis nog niet echt bekend bij de mensen. Ik vind het igg best te toeven daar, but like you said ; dat zijn maar meningen he.. ;)
(K)
 
2 grimpie: t zit NIET op startums eind, maar op de stratumse DIJK. je moet die brug over en dan n teringeind lopen nog.

Volgens mij zat daar vroeger de Funky Biznizz (of zoiets)
 
Hee Grim, ben je met je luie aars onderhand al eens terug uit Ibiza? AS weekend is het laatste Danssalon weekend he, dus daar moeten we nog even van genieten. Afgelopen donderdag was redelijk gezellig, muziek was wel apenslecht :@, het zal ook niet he, de laatste weken laten ze een of andere prutser achter de draaitafels (http://www.watbenjedan.com) Komend weekend draaien er veel (oude) DS Dj's dus qua muziek moet het toch wel goed zitten (hoop ik dan). Gaan we donderdag nog even flink sta(p)(m)pen :bounce: dan? Ik wilde eigenlijk rond een uur of 12 binnen zijn, for nostalgia's sake. Gaan we daarvoor wel even indrinken in de Rechter ofzo :bier:, of in Casa Jorrit.

En dan zullen we alvast maar eens na gaan denken over wat we voortaan op donderdag zullen gaan doen :( Rechter/5611 is een goed alternatief maar die sluiten zo vroeg :frusty:
laatste aanpassing
He Robske...ik was er ook donderdag..hoe kunnen we elkaar nu niet egzien hebben, het was helemaal niet druk... :-(
 
Ik moet eerlijk zeggen: ik was aan de anti-biotica en heb toch stevig doorgedronken dus ik heb niet echt uitgekeken naar PF-ers :(
Maar je hebt ook elke keer wat anders aan! Aan de foto's te zien heb ik je een keer voorbij zien komen op Extrema maar ik herkende je echt niet! Heb zo'n beeld van je in je Boevenpakje :)
*KICK*

wie gaan er nou donderdag allemaal naar de danssalon??? robske en ik zijn er denk wel :d

meeting om 1:00 boven bij de bar ofzo?
 
Welke bar? :D

En wel even komen he mensen, het is de laatste donderdag dat het kan. Avondje nostalgie dus (hoop ik dan)
laatste aanpassing
 
hoorde ook dat ze gaan sluiten. failliet is me verteld.