1146x bekeken
Biseswar heeft helemaal geen kwaliteiten of een goed afstandschot misschien
ach als hij de goals maakt zoals gisteren en uit bij roda toen hij een keer inviel (ook al zo'n gekke, en ook nog belangrijke goal) zal hij vast wel IETS kunnen. Ik snap wel dat jij negatief doet om een beetje in te gaan tegen het overdreven optimisme wat betreft hem. Maar het moet wel een beetje hout snijden eh
Als je je bij Heracles en De Graafschap niet kan onderscheiden van de rest en zelfs op de bank belandt, heb je niet de kwaliteiten om in Feyenoord 1 te spelen. Heb ooit één goede wedstrijd van hem gezien en dat was zijn eerste tegen ado. Is gewoon een pingeldoos en gisteren pakt dat toevallig twee keer goed uit. Enige kwaliteit van hem is kracht misschien.
Enige kwaliteit van hem is kracht misschien.
Dat komt door Verbeeks Krachthonk....Hij zal er wel iedere dag 4 uur lang zitten ofzo....
Dat komt door Verbeeks Krachthonk....Hij zal er wel iedere dag 4 uur lang zitten ofzo....
zo mot het,zweten zallen ze!
Als je je bij Heracles en De Graafschap niet kan onderscheiden van de rest en zelfs op de bank belandt, heb je niet de kwaliteiten om in Feyenoord 1 te spelen.
Dat was een kwestie van mentaliteit, geen kwestie van gebrek aan talent.
Als Verbeek het voor elkaar weet te krijgen dat die gozert voor hem door het vuur wil gaat het gewoon nog wat worden. Eindelijk eens geen ideale schoonzoon, van mij magtie het alleen daarom al redden.
kwestie van mentaliteit én talent... of wil je beweren dat je ooit een goede wedstrijd van hem gezien hebt?
voetbal gaat om momenten.
Dus ik zou eventueel ook mee kunnen doen?
kwestie van mentaliteit én talent
dat betekent niet meer snuiveng
Dus ik zou eventueel ook mee kunnen doen? Want mijn passing is subliem, geef heel veel assists
ja precies.
En tijdens de wedstrijd op Z zo'n gehandicapte een bal van Lucius, huileng
soort zoekt soort.
hihihihihihihihi
hockey?
op Z zo'n gehandicapte
hockey?
Biseswar heeft helemaal geen kwaliteiten
Als hij geen kwaliteit had schiet hij ook niet zulke ballen als gister de goal in. Hij is nog jong, maar bij Feyenoord speelt hij beter dan bij de graafschap/heracles, dat heb ik altijd gevonden en zie hem zeker uitgroeien tot een goeie aanvaller.