Partyflock

Forumonderwerp · 1027849

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Marokkaanse ukkies terroriseren Den Haag

Den Haag lijdt al een tijdje onder het terreur van Marokkaanse jongeren. Vooral in de buurt van het Zuiderpark is de overlast groot: berovingen zijn bijna orde van de dag. Wie denkt dat het gaat om volwassen criminelen heeft het mis.

Op het filmpje is te zien hoe een jongen wordt beroofd en mishandeld door Haagse jochies. Een van de jongens zou inmiddels zijn opgepakt en voor langere tijd vastzitten.

Morgen een uitgebreid verslag in De Telegraaf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 10:59:
Rene Steegmans bijvoorbeeld

Joes Cloppenburg :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 9 september 2008 om 10:34:
Ik vind wel dat je verschillende culturen, verschillend moet benaderen.

Wel eens van aanpassen gehoord als je je hier als Marokkaan definitief wil vestigen???
Maar nee hoor, ik als Marokkaan ga er maar van uit dat iedereen hier in NL maar rekening houdt met mijn cultuur, normen, waarden en op de koop toe ook nog ns MIJN zoontjes opvoedt, omdat dat heel normaal is bij ons in de bergen in het rifgebied :rot:
Wow, geweldige instelling en daar ga je het ver mee schoppen in NL :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat het Gros van die Haagsche Ado suppoters niet veel beter zijn...
Kunnen we die ook niet ergens heen sturen die stelletjes :loser: 's
Naar de zeebodem ofzo of is dit weer te grof

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 15:21:
Kunnen we die ook niet ergens heen sturen die stelletjes 's

Als je dat over die marokkanen zei, dan krijg je zeker strafpunten voor, nu je het over ADO fans hebt zal dat wel door de wetten van Partyflock kunnen. Hoezo discriminatie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 13:27:
Ga je zometeen ook sneeuwwitje voorlezen?

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 14:57:
Dan krijgen we hier het Wilde Weste

Gelukkig woon ik in het minder wilde oosten... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 14:29:
jammer dat ie ze niet achter zijn scooter aanbindt en ze net zo lang door de straten heensleept totdat hun marrokezenhuid eraf is..en dan die kutouders laten zeggen welk hoopje bloed hun kind was, raden ze het goed,mogen ze blijven leven in een interneringskamp,fout dan wacht hun hetzelfde lot als hun kutkinderen alleen dan achter een auto aan.( Dikke theedoeken krijg je niet zo snel over de grond gesleept met een scootertje).

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 14:29:
een waarheid als een koe

:vaag:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 14:52:
Ken je dat verhaal van die verkeersregelaar bij IKEA die een automobilist aansprak op het feit dat deze met zijn auto asociaal op een invalidenparkeerplek stond??? Die verkeersregelaar kon het avontuur volgens mij niet meer na vertellen

Wat ik al zei, gekken blijf je altijd houden. Als jij daar je leven op in wilt stellen, veel plezier...
Of denk je dat we mensen die graag met een Mini Cooper verkeersregelaars aanrijden, kunnen tegenhouden door ze niet meer aan te spreken?
En zo ja, weegt dat dan op tegen het constant in angst leven?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 14:23:
waarom denk je dat het tussen aanhalingstekens staat

Dat is de reden waarvoor ik het ook vroeg. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 15:17:
Wel eens van aanpassen gehoord als je je hier als Marokkaan definitief wil vestigen???
Maar nee hoor, ik als Marokkaan ga er maar van uit dat iedereen hier in NL maar rekening houdt met mijn cultuur, normen, waarden en op de koop toe ook nog ns MIJN zoontjes opvoedt, omdat dat heel normaal is bij ons in de bergen in het rifgebied
Wow, geweldige instelling en daar ga je het ver mee schoppen in NL

(Y)

Waarschuw beheerder
Whaaa wat een commotie weer zeg. Spektakel op de telegraafsite... Start de movie... Eerst wat reclamewerk en dan de hoofdfilm... Schokkend hoor. Een groep (bestaande uit allerlei vogels, wat bruinen, wat Haagse matjes, een kaalkoppie en wat breezersnollen) galt een sukkel. Is echt nog noooooooooooit voorgekomen in dit land. Schandalig zeg. Dat een paar van die ukkies stoer gaan doen omdat die grotere gasten ze toch wel beschermen, echt nog nooit gezien. Waar gaat het heen met deze wereld. Dit was toch niet de bedoeling toen we die gastarbeiders hierheen haalden??
Waarschuw beheerder
jammer dat dit nou nooit bij mij gebeurde..... ;-)
Waarschuw beheerder
dat kansloze volk vindt vastzitten ook alleenmaar cool. Krijgen ze weer respect van de botha's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op woensdag 10 september 2008 om 00:51:
dat kansloze volk vind vastzitten ook alleenmaar cool. Krijgen ze weer respect van de botha's

Dan maar lijfstraffen invoeren. Gewoon 100 stokslagen (en dan wel over zijn gehele lichaam en publiekelijk uitgevoerd uiteraard) voor dat ventje van 11 en dat ie daarna zijn medische behandeling uit eigen zak mag gaan betalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 15:33:
Hoezo discriminatie

Omdat we het niet hebben over een religie, bevolkingsgroep,sekse enz enz
maar gewoon over en hersenloze groepje kudde dieren die alleen
niets waard zijn....

Dat is het verschil ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 01:13:
Dan maar lijfstraffen invoeren. Gewoon 100 stokslagen (en dan wel over zijn gehele lichaam en publiekelijk uitgevoerd uiteraard) voor dat ventje van 11 en dat ie daarna zijn medische behandeling uit eigen zak mag gaan betalen.

Mag niet van Amnesty en de coalitie
Waarschuw beheerder
wie heeft er ook al 3 waarschuwingen dankzij dit topic?

:woop:
Waarschuw beheerder
me..moet nu op teentjes lopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 11:17:

Dus eigenlijk wil je dat iedereen weer het recht in eigen hand neemt en dat we 100 jaar teruggaan in de tijd??? :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 11:36:
Dus eigenlijk wil je dat iedereen weer het recht in eigen hand neemt en dat we 100 jaar teruggaan in de tijd???

ja maar dan wel selectief..mag alleen als het kleine teringschoffies en aanhang betreft :p:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op woensdag 10 september 2008 om 12:12:
ja maar dan wel selectief..mag alleen als het kleine teringschoffies en aanhang betreft

OK en alle andere zware criminelen die gaan we als volwaardige burgers behandelen??? :( :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 9 september 2008 om 11:38:
Hoezo niet? Als iemand mij aanvalt, mep ik em terug hoor. Zelfs als een meisje dat doet. Meisjes zonder reden slaan is niet acceptabel, maar als een meisje mij bedreigd en slaat.. dan mep ik der gewoon hoor. Zelfde als bij die kleine kutkinderen in dat filmpje.

Heel de famillie van achmed staat er bij en als je een ventje of meisje slaat kan je rekenen op iig 1 mes tussen je ribben en 1 in je nek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 11:17:

En daar gaat het dus fout. Ik kon ook een paar fikse klappen krijgen als ik iets deed wat totaal niet door de beugel kon en soms werden er andere dingen gebruikt als ik iets geflikt had, wat mijn ouders al helemaal niet konden waarderen. In dat laatste geval hielp het wel en heb ik er na zoveel jaar ook geen lichamelijke of mentale schade aan overgehouden.

Als het aan amnesty ligt krijgen volgens mij zelfs de zwaarste criminelen nog een nachtzoen voor het slapen gaan.

Dat ze strijden voor mensenrechten, waarbij mensen betrokken zijn, die helemaal niets doen maar op hun sodeflikker krijgen, kan ik begrijpen. Maar dit rottuig moet met de harde hand aangepakt worden. Fuck de mensenrechten op dat moment.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 11:36:
Dus eigenlijk wil je dat iedereen weer het recht in eigen hand neemt en dat we 100 jaar teruggaan in de tijd???

Ja, dat is precies wat ik wil...nou goed :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 10 september 2008 om 12:24:
Heel de famillie van achmed staat er bij en als je een ventje of meisje slaat kan je rekenen op iig 1 mes tussen je ribben en 1 in je nek.

(Y)...maar dat willen sommige mensen hier niet begrijpen. Die vinden dat we het eigenlijk maar moeten accepteren of moeten oplossen door rustig te praten.

Nog ff en we zijn hun slaafjes, er wordt nu al genoeg voor ze gekropen. De generatie die hier kwamen om te werken, zijn het probleem niet direct. Het is de tweede, derde en vierde generatie wat momenteel voor de problemen zorgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 13:01:
Het is de tweede, derde en vierde generatie wat momenteel voor de problemen zorgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 13:01:
De generatie die hier kwamen om te werken, zijn het probleem niet direct. Het is de tweede, derde en vierde generatie wat momenteel voor de problemen zorgen.

Oh ja wel..die hadden hun kinderen beter moet opvoeden..
Juist bij de eerste is het mis gegaan..
maar dat kwam zoals gewoonlijk mede door de regering..
Die vond toen en nu de economie belangrijker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vieze volksverraders in Den Haag. En de volgende generaties het lekker op laten lossen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 15:38:
Juist bij de eerste is het mis gegaan..

dat is toch het probleem niet :/

HEt probleem is dat toen we te lui waren om onze handen vies te maken en dat we daarvoor mensen lieten komen uit mocroland en turkije.

En nu zijn ze er en lopen we te klagen en vandaag dag begint het weer van voor af aan met de polen en de oost duitsers.

Dat is nog steeds de belangrijkste reden van het kabinet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 10 september 2008 om 15:56:
HEt probleem is dat toen we te lui waren om onze handen vies te maken en dat we daarvoor mensen lieten komen uit mocroland en turkije.

Bullshit, al vanaf half jaren 70 waren deze mensen niet meer winstgevend. Volgens mij zitten er hele andere redenen achter.

En nu zijn ze er en lopen we te klagen en vandaag dag begint het weer van voor af aan met de polen en de oost duitsers.

Die gaan vanzelf weer terug, poolse economie loopt erg goed. En hun zijn bovendien blank, dus minder opvallend wanneer ze zich hier vestigen. Meer cultuursgelijkheid etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 september 2008 om 16:07:
En hun zijn bovendien blank

Is dat het fundamentele probleem van je? :/

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 september 2008 om 16:07:
Bullshit, al vanaf half jaren 70 waren deze mensen niet meer winstgevend. Volgens mij zitten er hele andere redenen achter.

Ja kerel, het is zo en zo is ook mijn ouders ook maar hier naartoe gekomen.

En wat voor reden dan?

Echt niet om jou te zieken. al zouden ze dat misschien wel moeten doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:56:
Whaaa wat een commotie weer zeg. Spektakel op de telegraafsite... Start de movie... Eerst wat reclamewerk en dan de hoofdfilm... Schokkend hoor. Een groep (bestaande uit allerlei vogels, wat bruinen, wat Haagse matjes, een kaalkoppie en wat breezersnollen) galt een sukkel. Is echt nog noooooooooooit voorgekomen in dit land. Schandalig zeg. Dat een paar van die ukkies stoer gaan doen omdat die grotere gasten ze toch wel beschermen, echt nog nooit gezien. Waar gaat het heen met deze wereld. Dit was toch niet de bedoeling toen we die gastarbeiders hierheen haalden??

(y) Voor veel mensen is dit echt schokkend omdat ze nou vanachter het computerscherm voor het eerst in hun leven getuige zijn van dit soort gruwelijkheden

Waarschuw beheerder

Ze hadden ook kunnen weigeren en in hun eigen land kunnen blijven, maar ze hebben ervoor gekozen hierheen te komen dus horen ze zich ook aan te passen aan de nederlandse cultuur, wetten, waarden en normen. En niet denken dat ze hierheen kunnen komen en dan NL, maar even veranderen in een islamitisch land.

Van mij mogen zo veel buitenlanders hierheen komen als ze maar willen, maar aanpassen staat gewoon voorop. Ik kan me voorstellen dat ze zich niet willen bekeren tot een ander geloof of tot geen enkel geloof, maar ze kunnen wel respect hebben voor de wetten, gebruiken, waarden en normen die heersen in een land. Als wij naar een ander land gaan moeten wij ons daar ook aanpassen. Schoenen uit in een tempel, hoofddoek op en bedekkende kleding aan bij bepaalde religieuze plekken, etc.

Waarschuw beheerder
dat is toch het probleem niet

HEt probleem is dat toen we te lui waren om onze handen vies te maken

zeg ik toch :/

maar dat kwam zoals gewoonlijk mede door de regering..

;)

Waarschuw beheerder
Aanpassen of terug keren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 10 september 2008 om 16:11:
Ja kerel, het is zo en zo is ook mijn ouders ook maar hier naartoe gekomen

Minder. Welke reden zeg je? Ze willen het volk verdelen, ik zie geen andere reden. Geen weldenkend mens zou anders zo veel verschillende etnische volkeren in één klein landje gooien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 14:52:
Ken je dat verhaal van die verkeersregelaar bij IKEA die een automobilist aansprak op het feit dat deze met zijn auto asociaal op een invalidenparkeerplek stond??? Die verkeersregelaar kon het avontuur volgens mij niet meer na vertellen :/
Leuke maatschappij leven wij tegenwoordig in en het wordt er niet beter op met die lui die de regering blijft binnenhalen, die geen woord NL spreken en een middeleeuwse levenstijl op na houden..

Dat is vandaag de dag de normale manier om met elkaar om te gaan idd...misschien maar beter dat ze juist niet de huidige normen overnemen eigenlijk... :x
De huidige norm lijkt iig "er bovenop meppen als iets je niet aanstaat...of iig een grote mond geven"... :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 18:28:
Aanpassen of terug keren.

Nederland is een marokkaansland geworden.

Artiest {SHOWLIST artist 23445, 37031}
Waarschuw beheerder
IEDEREEN moet gewoon met z`n poten van iemand anders z`n spullen afblijven! Als je iets wilt ga je er maar voor werken en niet de makkelijkste uitweg kiezen.

fuckin hell zeg die moet weg, die moet weg, het is hun schuld, kk hier kk daar tjeezs :looser:
zien jullie nou echt niet in dat we met elkaar moeten leven? nederland bestaat uit verschillende culturen leer daar maar mee leven, het zal altijd zo blijven...

hatcheee

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 10 september 2008 om 16:11:
Ja kerel, het is zo en zo is ook mijn ouders ook maar hier naartoe gekomen.

Ah, dat verklaart veel.
Waarschuw beheerder
Anti-Murken SPray????????????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt niet normaal meer. En dan diegene die zeggen; Die jongen moet meer voor zichzelf opkomen.. Tuurlijk doet hij niks. Maar als dat in het karakter van die jongen zit, tja dan zit dat er gewoon niet in. Dan kun je zeggen dan moet hij niet in zo'n park komen maar het is echt te gek voor woorden. Hoe die jochies op die scooter zitten dan. Laat mu stukkie reiju dan laat me stukkie reiju dan. Je ziet ook dat hij helemaal in het begin al een kleine tik krijgt van een oudere Nederlandse jongen. Lijkt me duidelijk dat als die bange jongen in klap uitdeeld hij al die kkjochies achter zich aankrijgt.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:56:

Klopt helemaal.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 15:21:
Kunnen we die ook niet ergens heen sturen die stelletjes 's

Zie niet in wat dit met Ado te maken heeft.

Waarschuw beheerder
als je zo'n ventje ziet hollen met een tas je poot uit steken :$
laatste aanpassing