8326x bekeken
Duidelijk PES 
JWT dat was dan weer wèl vette shit...
![[img width=640 height=480]http://www.fifabenelux.com/fifagraphy/FIFA97/fifa97009.jpg[/img]](http://www.fifabenelux.com/fifagraphy/FIFA97/fifa97009.jpg)

Als PES dat nu doet is het spel compleet...
Met 97 had je ook dat zaalvoetbal
JWT dat was dan weer wèl vette shit...
![[img width=640 height=480]http://www.fifabenelux.com/fifagraphy/FIFA97/fifa97009.jpg[/img]](http://www.fifabenelux.com/fifagraphy/FIFA97/fifa97009.jpg)
Als PES dat nu doet is het spel compleet...
noem eens wat punten op die jij beter bij pes8 vindt dan bij fifa08.
De gameplay van de Fifa 09 demo vind ik niet echt je van het. Nog steeds 't zelfde als 08
Gameplay van PES 2008 is nog vele malen beter (in mijn ogen dan
Hoop dat PES 09 er beter uitziet als 08, gameplay is op 08 basis..
Het is jammer dat konami geen rechten krijgt voor spelers en clubnamen.. Maarja, dat is al jaren het probleem..
De gameplay van de Fifa 09 demo vind ik niet echt je van het. Nog steeds 't zelfde als 08
Gameplay van PES 2008 is nog vele malen beter (in mijn ogen dan ) En gameplay is toch echt het belangrijkste voor mij, daarna de graphics
Hoop dat PES 09 er beter uitziet als 08, gameplay is op 08 basis..
Het is jammer dat konami geen rechten krijgt voor spelers en clubnamen.. Maarja, dat is al jaren het probleem..
geen woorden meer aan toe te voegen eigenlijk
Het is jammer dat konami geen rechten krijgt voor spelers en clubnamen
???
heb het laatste deel niet gespeeld, maar in pes5 en 6 enzo hadden ze toch wel aardig wat echte teams en spelers. En van de landen waarvan de spelers niet kloppen zijn ze iig meteen herkenbaar. Niet zoals bv het NL-elftal in Fifa2008
heb het laatste deel niet gespeeld, maar in pes5 en 6 enzo hadden ze toch wel aardig wat echte teams en spelers. En van de landen waarvan de spelers niet kloppen zijn ze iig meteen herkenbaar. Niet zoals bv het NL-elftal in Fifa2008
Spaanse competitie geen licentie dit keer.. Maar goed, zullen daarna wel weer optionfiles op internet staan met de juiste namen etc..
Wanneer komt ie eigenlijk uit?
release datum 15 Oktober 2008
fifa09 speelt een stuk sneller als 08, t voelt een btje aan als pes7
vond pes08 onrealistisch snel gaan... alsof die ventjes allemaar zwaar waus waren
vond pes08 onrealistisch snel gaan... alsof die ventjes allemaar zwaar waus waren
PES 2008 was ook slecht
6 vind ik de beste
Inderdaad...volgens mij zijn hier voornamelijk PC gamers...
wanneer komt die eigenlijk? (PS3)
Weet ik niet, is vertraagd omdat er problemen waren ofzo
volgens mij zijn hier voornamelijk PC gamers...
PES 3,4,5 en 6 heb ik die hard op de PC gespeeld.
Totdat mn PC pes 2008 niet meer trok op mn oude Ahtlon XP 2200
Moet nog steeds een killerpc kopen, maar heb er nu even geen geld voor.
Daarom dus vaak op de ps3 gespeeld, maar het liefst speel ik ook op de pc.
WTF???
Ja maar komt denk ik ook omdat ik PES al speel vanaf deel 3 op de pc.
Daarna eigenlijk nooit overgestapt naar console.En toen deel 4 uitkwam had ik op dat moment geen PS2 en vond het ook onnodig om die aan te schaffen. Dus vanaf deel 4 online gebattled op de pc.
release datum 15 Oktober 2008
Thnx
laatste aanpassing
lklk
laatste aanpassing
motherfucking PES baby !! 
de gameplay is fenomenaal ! Fifa vind ik daarin weer vele malen zwakker.
PES is meerdere keren zo realistisch als Fifa. Je eigen spelers maken is nog nooit zo vermakend geweest
Alleen heeft Fifa 1 groot voordeel. en dat is het hele gebeuren om het veld heen.
Transfers, contractenregeling, echte namen, meerdere competities (kut dat PES nog steeds niet de Bundesliga erbij heeft
)
de gameplay is fenomenaal ! Fifa vind ik daarin weer vele malen zwakker.
PES is meerdere keren zo realistisch als Fifa. Je eigen spelers maken is nog nooit zo vermakend geweest
Alleen heeft Fifa 1 groot voordeel. en dat is het hele gebeuren om het veld heen.
Transfers, contractenregeling, echte namen, meerdere competities (kut dat PES nog steeds niet de Bundesliga erbij heeft
laatste aanpassing
PES is meerdere keren zo realistisch als Fifa

![Dan [CORE CRIMINAL]](/images/user/566137_3483229.jpg)