Partyflock

Forumonderwerp · 1027513

Waarschuw beheerder
HELMOND - De politie is op zoek naar getuigen van een aanranding van vrijdagavond 29 augustus op de Heistraat. Tussen 21.15 en 21.30 uur is een 15-jarig meisje uit Zuidoost-Brabant daar lastiggevallen door een groep jongens. Toen ze op de fiets voorbij kwam, riepen ze naar haar en gingen haar achterna. Ze trokken haar van haar fiets ter hoogte van het voetbalveldje en sleurden haar mee in de richting van het voetbalveldje.

Terwijl één van de jongens haar een mes op de keel zette, werd ze aangerand door een andere jongen. De rest van de groep stond toe te kijken. Ondanks hulpgeroep door het meisje bemoeiden voorbijgangers zich er niet mee. Door slaan en schoppen kon het slachtoffer wegkomen op haar fiets.

Vier jongens gingen haar op hun fietsen achterna tot aan de cafetaria aan de Rembrandtlaan. Daar riep een man dat ze haar met rust moeten laten, waarop de jongens weggingen.

Het gaat om acht jongeren rond de 16 jaar met lichtgetinte huidskleur.

bron: 112brabant.nl

Ik vind dat wij dit moeten accepteren in Nederland ,wij moeten leren dat in andere culturen dit een heel normale manier van doen is.

Mee eens?

Waarschuw beheerder
Getinte huidskleur=allochtoon
Niet getinte huidskleur=autochtoon.

Vet Dus ik ben gewoon autochtoon b)
Waarschuw beheerder
Zolang je niet helemaal teelt met een halve liter euro shopper bier in je handen door de straten loopt val je niet op ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zaterdag 6 september 2008 om 11:54:
Zolang je niet helemaal teelt met een halve liter euro shopper bier in je handen door de straten loopt val je niet op

ja keertje werd ik wel voor een Pool aangezien. Toen ik met bierie in Park zat ja :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 11:32:
Tja...Wie gaat er dan ook na 20u door de Heistraat lopen...

Ze liep niet hoor. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 september 2008 om 20:33:
Het gaat om acht jongeren rond de 16 jaar met lichtgetinte huidskleur

joh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 11:47:
Getinte huidskleur=allochtoon
Niet getinte huidskleur=autochtoon

Nee, als we het over Noord-Afrikanen hebben -en dat zijn in 90% van de gevallen rifberbers- schrijven we hier in Nederland 'mensen met een lichtgetinte huidskleur'.

Want dat staat netter
Waarschuw beheerder
donateur
'mensen met een lichtgetinte huidskleur'.

vergelijk mij eens niet met dat berbertuig :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 6 september 2008 om 12:20:
Want dat staat netter

ooh ja. okai. Maar waarom staat er dan in Topic titel Allochtonen. En niet Noord Afrikanen. Of mensen rond middenlandse zee?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 00:26:
Ik moet zeggen dat onze "medelanders" er een vreemde manier hebben om "onze" vrouwen te versieren.

Nederlanders zijn het probleem van Nederland...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op zaterdag 6 september 2008 om 11:59:
Ze liep niet hoor.

Fietsen...Nog stommer...Daar willen ze allemaal je fiets hebben...

Waarschuw beheerder
voorbeeld stellen en paar van die gasten executeren..is het zo afgelopen.

Waarschuw beheerder
vuile honden! meteen nekschot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op vrijdag 5 september 2008 om 21:03:
idd niet meer dan normaal, had ze daar maar niet moeten fietsen, ja toch?

Precies, kwestie van gezond verstand gebruiken he 8).

Waarschuw beheerder
helemaal geakk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 13:13:
voorbeeld stellen en paar van die gasten executeren..is het zo afgelopen.

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 12:26:
Maar waarom staat er dan in Topic titel Allochtonen. En niet Noord Afrikanen. Of mensen rond middenlandse zee?

Vind ik zelf ook hoor. Het is wat het is. Maar de media gaan ervan uit dat het meisje niet zeker weet of het berbers waren, en dus gooien ze het op allochtonen en het politiek correcte 'lichtgetint' :/ Daarmee scheren ze wel alle allochtonen over één kam. En zoals Indigo al aangeeft, mensen met een kleurtje worden er ook niet echt blij van.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat wij dit moeten accepteren in Nederland ,wij moeten leren dat in andere culturen dit een heel normale manier van doen is.

ik vind dat jij in bar de roze anus van achter genomen moet worden door 18 homo's, dat is ook acceptatie van cultuur (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 6 september 2008 om 14:34:
Daarmee scheren ze wel alle allochtonen over één kam

Juist. (n)

maar goed. Al zijn dat Joden of Nederlanders. Russen of Roemen. Van mij appart mogen hun ademappels met lepel uitgerost worden :jaja:

Waarschuw beheerder

Misbruik komt onder alle bevolkingsgroepen voor. Alleen de afkeer die sommige allochtonen in hun opvoeding meekrijgen voor alles dat Westers is, maakt dat ze onze chicks gemakkelijker als een voorwerp zien, en de drempel wat lager is om ze te misbruiken.

Pak het bij de bron aan, het wederzijds respect dat te wensen over laat. En als dat niet gaat via praten, moet je het maar met de knuppel en de zweep erin slaan. Dat is ook de manier waarop in hun eigen land respect wordt gekweekt. Daar rost de politie zo iemand 24 uur lang met n zweep af als straf.
Waarschuw beheerder
lichtgetinte huidskleur

dat wil niet zeggen dat het buitenlanders zijn...
Waarschuw beheerder
Nou hehe, ik dacht al, wanneer zegt iemand het?

Er staat alleen maar lichtgetinte huidskleur, en mensen zijn er weer als de kippen bij om racistische onzin van de daken te schreeuwen. We weten nog helemaal niks over de afkomst van de daders, dus hou je vooroordelen voor je!

"maar goed. Al zijn dat Joden of Nederlanders. Russen of Roemen. Van mij appart mogen hun ademappels met lepel uitgerost worden maar goed."

Precies. Reageer op de handeling, niet op de dader. De handeling is verachtelijk, de afkomst in mijn ogen niet relevant.

Waarschuw beheerder
De afkomst is niet relevant, althans niet in de veroordeling van wat ze doen.

De aanpak moet imo wel op afkomst toegespitst worden. Als je een Marokkaan een taakstraf geeft lacht ie je uit. Die heeft nog meer angst voor de riem van zn vader.
Waarschuw beheerder
"De aanpak moet imo wel op afkomst toegespitst worden. Als je een Marokkaan een taakstraf geeft lacht ie je uit. Die heeft nog meer angst voor de riem van zn vader."

En dat dat in strijd is met de grondwet, de internationale rechten van de mens en zo'n beetje ieder verdrag in de wereld negeer je dan maar even? Belachelijk voorstel, sorry dat ik het zeg.

Waarschuw beheerder
Niet op papier, maar onofficieel. Bijvoorbeeld door iemand de taakstraf uit te laten voeren in een moskee of een islamitisch cultureel centrum, waar ie zijn criminele porum mag tonen aan zijn eigen volk die hem daarom met de nek zullen aankijken.

MAak gewoon bij de toepassing van taakstraffen gebruik van het overontwikkelde eergevoel dat die mensen hebben.... en gebruik dat eergevoel tegen hen.
Waarschuw beheerder
Ondanks hulpgeroep door het meisje bemoeiden voorbijgangers zich er niet mee

Nederland op zijn best!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 16:46:
waar ie zijn criminele porum mag tonen aan zijn eigen volk die hem daarom met de nek zullen aankijken.

:lol: alsof dat a) zal gebeuren, en b ) als of dit soort maatschappelijke schimmel daar ook maar iets van aantrekt. Jij begrijpt dat waarschijnlijk niet blauwbaardje, maar mensen zonder eergevoel lachen zich kapot om zulke straffen. Dit soort verkrachtende schijtvolk kapot trappen en in zee dumpen! Klaar! Wit, bruin, geel, rood, ze zouden godverdomme die staffen hier tot in het asosiale omhoog moeten brengen. Keihard en langdurig straffen. Maar ja....wij zeiken liever over het rookverbod.......en lopen door als er een meisje verkracht wordt door 4 man met een mes op de keel.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 6 september 2008 om 16:09:

Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 6 september 2008 om 16:19:
Er staat alleen maar lichtgetinte huidskleur, en mensen zijn er weer als de kippen bij om racistische onzin van de daken te schreeuwen. We weten nog helemaal niks over de afkomst van de daders, dus hou je vooroordelen voor je!

Wakker worden, zalvers. Als er staat dat ze alle acht een lichtgetinte huidskleur hebben en een meisje in groepsverband aanranden terwijl ze haar een mes op de keel leggen, dan is er maar één soort vuilnis dat in aanmerking komt.

Als het altijd dezelfde soort is die dit soort streken uithaalt, dan is afkomst zeker wel relevant, en mag deze in mijn ogen gewoon genoemd worden. Dat dit dus niet gebeurt komt omdat de afkomst slechts voor 95% zeker is, en niet voor 100%.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op zaterdag 6 september 2008 om 17:30:
maar mensen zonder eergevoel lachen zich kapot om zulke straffen.

Voor een Marokkaan is eer vaak het allerbelangrijkste. Belangrijker dan het geluk van hun zonen en dochters.

Uitspraak van .org op zaterdag 6 september 2008 om 17:30:
Dit soort verkrachtende schijtvolk kapot trappen en in zee dumpen! Klaar! Wit, bruin, geel, rood, ze zouden godverdomme die staffen hier tot in het asosiale omhoog moeten brengen. Keihard en langdurig straffen.

Nee, je moet effectief straffen. Als langdurig straffen effectief is, mogen ze dat van mij doen. Dat is het echter niet. Alle westerse landen met veel zwaardere straffen dan hier, kennen een hogere criminaliteit.

Ik zie meer in het invoeren van de sharia voor islamitische criminelen. Dus onthoofden van verkrachters, afhakken van dievenklauwen, stenigen van zedemisdadigers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 17:34:
Ik zie meer in het invoeren van de sharia voor islamitische criminelen. Dus onthoofden van verkrachters, afhakken van dievenklauwen, stenigen van zedemisdadigers.

Oh ja .. dat is realistish :gaap:

Voor een Marokkaan is eer vaak het allerbelangrijkste.

Jij begrijpt de wereld echt niet hé...

Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 6 september 2008 om 16:19:
De handeling is verachtelijk, de afkomst in mijn ogen niet relevant.

Klopt 3000% met je eens hoor laat dat voorop staan!!!, maar als blijkt dat dit soort handelingen zeer vaak van vuilnis van dezelfde afkomst is dan zou ik daar toch eens wat hardere actie tegen gaan nemen ipv pleistertjes plakken....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op zaterdag 6 september 2008 om 17:40:
Jij begrijpt de wereld echt niet hé...

Jawel, alleen betekent eer bij hun dat hun dochter alleen neukt nadat ze getrouwd is met een gast die haar ouders hebben voorgesteld of op zn minst goedgekeurd hebben.

Oh ja .. dat is realistish :gaap:

Alsof het verlengen van straffen realistisch is.

pleistertjes plakken....

Hebben ze naast de gewone en de negerpleisters dan ook Berberpleisters :o
Waarschuw beheerder

Mee eens?

wat denk je zelf :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 17:47:
Hebben ze naast de gewone en de negerpleisters dan ook Berberpleisters

:roflol: [img width=50 height=25 cacheid=0000053c0013e528fda3a2901a025290cf]http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_lollegs.gif[/img] Wat ben jij een leuke gozer ................. NOT
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn echt geen allochtonen geweest hoor, die houden zich niet bezig met dit soort praktijken. :s

Waarschuw beheerder
Nee, je moet effectief straffen. Als langdurig straffen effectief is, mogen ze dat van mij doen. Dat is het echter niet. Alle westerse landen met veel zwaardere straffen dan hier, kennen een hogere criminaliteit.

Terugsturen zie ik juist als oplossing. de sharia is in mijn ogen een middeleeuws iets wat helemaal niet thuis hoort in de westerse maatschappij.
Waarschuw beheerder
donateur
Oja dus die voorbijgangers zijn nu dus fout.
Iedereen weet zelf tog ook dat als je zo'n groepje van dat kankervolk ergens op aanspreekt dat ze beginnen te steken?
En als je wel een keertje dat meisje helpt en zo'n grafjoch een stalenpijp in ze nek legt, ben jij de schuldige en hij krijgt nog geld toe ook.

Wanneer zijn is heeeeeel even eerlijk, even niet zo politiek correct, het zijn niet een paar rotte appels, 85% van die generatie moslims is gewoon waardeloos volk wat nergens aan mee wil werken, hun handje ophouden en alles verpesten.

Dus doe je maar niks ,en laat je ze hun gang gaan ,terwijl er iemand voor zijn hele leven getekend wordt.
En verval je door je angst in het stigmatiseren van een hele groep.

Ik zou het niks als terecht vinden als de 4 berbervarkens die dit meisje aan gerand hebben door een paar omstanders of/en ik zelf met een stalen pijp wat schedelbasis fracturen en gebroken botten waren geslagen ,zonder daarbij de behoefte te voelen om een hele bevolkingsgroep aan te wijzen als schuldige.

Daarbij is het niet moeilijk te begrijpen dat ik dan niet moet gaan wachten tot de wouten komen en dan te doen alsof ik de held van de dag ben.
Je kunt op je vingers natellen dat je dan mee kan.

Ik ken verschillende slachtoffers die het als ergste hebben ervaren dat mensen niks deden en door lopen alsof er niks aan de hand was terwijl ze om hulp roepen.
Ik heb met me zelf af gesproken , Ik doe iets mocht ik het ooit mee maken
Al kost het me mijn leven ,ik sta voor waar ik in geloof.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 19:33:
de sharia is in mijn ogen een middeleeuws iets wat helemaal niet thuis hoort in de westerse maatschappij.

Ach komop je doet ze er alleen maar n lol mee als je ook dat stukje cultuur op hun toe past. Net zoals die slachtoffers van Abu Graib... n martelaar komt in de 7e hemel dus ze moeten niet zeiken, elke zweepslag die ze daar krijgen van de Yanks, levert hun n extra 9-jarige maagd op in het hiernamaals :P

En als ze dan in opstand komen als voor moslimcriminelen de sharia wordt ingevoerd dan kan je zeggen: zie je wel dat jullie seculier zijn? HOud dan ook in het vervolg je bek met je stomme reli-gezever :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van IndiGo Donderjager op zaterdag 6 september 2008 om 20:14:
Ik ken verschillende slachtoffers die het als ergste hebben ervaren dat mensen niks deden en door lopen alsof er niks aan de hand was terwijl ze om hulp roepen.
Ik heb met me zelf af gesproken , Ik doe iets mocht ik het ooit mee maken

iemand die ik ken heeft n keer vast gezeten omdat ie bij n verkrachter n mes in de rug stak nadat ie m betrapte. Zo'n mensen moeten godverdomme n lintje krijgen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 6 september 2008 om 17:34:
Wakker worden, zalvers. Als er staat dat ze alle acht een lichtgetinte huidskleur hebben en een meisje in groepsverband aanranden terwijl ze haar een mes op de keel leggen, dan is er maar één soort vuilnis dat in aanmerking komt.

Discrimatie en vooroordelen, gaat er een belletje rinkelen? :S

Iedereen weet zelf tog ook dat als je zo'n groepje van dat kankervolk ergens op aanspreekt dat ze beginnen te steken?
En als je wel een keertje dat meisje helpt en zo'n grafjoch een stalenpijp in ze nek legt, ben jij de schuldige en hij krijgt nog geld toe ook.

Wel een geprobeerd? Worden er dagelijks meisjes verkracht waarbij hulpschieters klappen uitdelen en de gene aan wie ze die klappen geven daar 'geld op toe krijgen?' Wat loop je nou stom te bazelen zeg!

handje ophouden

Wat word ik toch schijtziek van dat handje ophouden gelul. Pak gewoon de cijfers erbij en trek dan je grafmuil nog eens open. De bijstand is geen feest en geen 'geld om niks'. Zie jij maar een jaar van dat geld rond te komen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 20:23:
Zo'n mensen moeten godverdomme n lintje krijgen....

Ja joh, geweld met geweld oplossen is zo'n schitterende oplossing. Dat blijkt keer op keer in de geschiedenis. :S

Waarschuw beheerder
Als die gozer gewoon met zn vieze smerige poten niet aan dat wijf gezeten had, had ie ook niet naar het ziekenhuis gemoeten met n Victorinox-lemmet in zn rug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 6 september 2008 om 20:47:
Ja joh, geweld met geweld oplossen is zo'n schitterende oplossing. Dat blijkt keer op keer in de geschiedenis.

Heb jij je eigen forum plaatje wel eens bekeken? Wat predik jij nu tegen geweld man :S
Discrimatie en vooroordelen, gaat er een belletje rinkelen?

Of je maakt je druk over de problemen die er wél zijn en waar jioj je bek voor in het zand steekt!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 20:23:
iemand die ik ken heeft n keer vast gezeten omdat ie bij n verkrachter n mes in de rug stak nadat ie m betrapte. Zo'n mensen moeten godverdomme n lintje krijgen....

manmanman wat ken jij veel mensen zeg :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op zaterdag 6 september 2008 om 21:05:
manmanman wat ken jij veel mensen zeg :gaap:

Ja. Ik heb heeeeeeel veel vage kennisen.
Waarschuw beheerder
Discrimatie en vooroordelen, gaat er een belletje rinkelen?

Uhm.. nee..

Je kop doorlopend in het zand steken en alles goed willen praten, gaat er een belletje rinkelen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 6 september 2008 om 21:17:
Je kop doorlopend in het zand steken en alles goed willen praten, gaat er een belletje rinkelen?

Ik praat geen verkrachtingen goed, ik veroordeel de acties EN ik veroordeel het vieze, totaal ongestructureerde racisme dat mensen hier keer op keer botvieren.

Waarschuw beheerder
Ondanks hulpgeroep door het meisje bemoeiden voorbijgangers zich er niet mee

dit vind ik nog wel het ergste !
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 6 september 2008 om 21:21:
EN ik veroordeel het vieze, totaal ongestructureerde racisme dat mensen hier keer op keer botvieren

k wou net zeggen, dit is echt geen gedrag wat alleen bij allochtone mannen voorkomt.

Waarschuw beheerder
Finnen?

Waarschuw beheerder
Ondanks hulpgeroep door het meisje bemoeiden voorbijgangers zich er niet mee.

Dat kan ik nooit begrijpen he (n)

Zeker, we staan bekend als tolerant landje (n) dus moeten we niet rascistisch jegens andere culturen gaan doen zoals in andere landen wel gebeurd.

Oppakken en tegen een muur zetten dus. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 21:25:
dit is echt geen gedrag wat alleen bij allochtone mannen voorkomt.

Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 6 september 2008 om 16:09:

Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 6 september 2008 om 21:21:
totaal ongestructureerde racisme

Nou weet je wat? Dan pakken jullie een potje zalf en wat pleistertjes en gaan een eigen topic beginnen over hoe ook:
blanke mannen vrouwen verkrachten,
en blanke mannen stelen
en blanke mannen vechten
en blanke mannen hoer zeggen tegen vrouwen
en blanke mannen mensen beroven en....en.....en....

maar dan houden de rest van PF het hier even op hetgeen waar het topic over gaat te weten: Allochtonen randen meisje (15) aan Helmond
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 19:10:
Zijn echt geen allochtonen geweest hoor, die houden zich niet bezig met dit soort praktijken.

Precies, zijn gewoon 8 van die rijke klere kakkers, die na 6 weken Spanje nu nog ff een chickie doen. Volgende week begint school weer jwz.