Partyflock

Forumonderwerp · 1027024

Moeder dode baby in snikhete auto niet vervolgd

BREDA - De moeder die vorig jaar in Baarle-Nassau haar elf maanden oude baby urenlang in een snikhete auto achterliet, zal niet worden vervolgd voor de dood van het kind. De gebeurtenis was voor de moeder zo ingrijpend dat een straf vanuit het oogpunt van preventie en vergelding niet opportuun is, heeft justitie in Breda dinsdag bekendgemaakt.

De destijds 33-jarige lerares uit Chaam vergat het kind op 30 mei vorig jaar naar de opvang te brengen voordat ze ging werken. Het jongetje lag vijf uur in de auto toen collega's van de vrouw hem ontdekten. Het kind overleed door oververhitting en uitdroging.

De moeder werd verdacht van dood door schuld, maar niet aangehouden. Volgens een justitiewoordvoerster is er voldoende bewijs voor een rechtszaak, maar is evenwel besloten de zaak te seponeren

www.telegraaf.nl
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 20:50:
Ik heb nooit beweerd wiens tuin dat was

Niet???

Uitspraak van .org op dinsdag 9 september 2008 om 00:01:
Niet???

Nee.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 00:05:
Nee.

????

Oh...dan zal ik me wel vergist hebben in
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 19:49:
Ik zit van de 7 dagen per week er 1 dag thuis, en soms ben ik geen 1 avond alleen thuis maar zit ik bij vrienden.

Een schizofreen (hetgeen ik uiteraard niet ben) kan wel stemmen in zijn hoofd horen, maar geen huis van anderen om zich heen bouwen en dat weer afbreken en foto;s maken waar hij op staatterwijl ie bij 1 van zn maten in de achtertuin naar de zon aan het turen is, als dat allemaal niet bestaat

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 19:24:
Ik stalk niemand, en bovendien sta ik met naam en toenaam en foto (in mijn eigen achtertuin nota bene) op mijn profiel. Dus dat slaat helemaal nergens op wat je nu zegt

Ik heb al vaker gezegd: volgens mij ben je zwaar schizofreen, je liegt, bedriegt, verdraait, fantaseert en noem maar op, maar dit is volgens mij toch wel héél duidelijk of niet....maar als een ware Joran zal je je hier ook wel weer uit proberen te kronkelen:lol:
laatste aanpassing

Ja oke dat was n vergissing... mjah als je bedenkt dat ik daar zoveel zit dat ik zowat bij het meubilair behoor, dan is zon vergissing snel gemaakt...

nouja 't n teken dat je wel heel erg triest bent, dat je de moeite hebt genomen om dit na te zoeken.

ik bedoel, jij verspreekt je nooit als je woedend met iemand in discussie bent?
Verspreken is wat anders dan liegen bij ons ....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 00:31:
dan is zon vergissing snel gemaakt...

Tuurlijk joh, je vergist je in wiens tuin het is :lol: Zekerrrrrrr geloof ik meteen.
nouja 't n teken dat je wel heel erg triest bent, dat je de moeite hebt genomen om dit na te zoeken.

nee hoor hoef ik niet op te zoeken, daar heb je de "volgen" knop voor.....

Uitspraak van .org op dinsdag 9 september 2008 om 00:26:
maar als een ware Joran zal je je hier ook wel weer uit proberen te kronkelen

mjah als je bedenkt dat ik daar zoveel zit dat ik zowat bij het meubilair behoor, dan is zon vergissing snel gemaakt

:lol:
laatste aanpassing

Uitspraak van .org op dinsdag 9 september 2008 om 00:44:
Verspreken is wat anders dan liegen bij ons ....

Ja. Liegen is het bewust doen en de waarheid niet toe geven.
Tuurlijk joh........:gaap: jij wel.... je vergist je in de grond en het huis/tuin van je maat :lol: doe je dat ook wel met de meiden van je vrienden???? Oeps..sorry...ik vergiste mij....tsja, ik ben hier ook zo vaak, ik wist niet meer of het mijn eigen vrouwtje was of die van mijn maat :lol:...droplul.

Nee, het ging, voor zover dat ik me kan herinneren, erom dat ik iemand die mij beschuldigde een internethooli te zijn, duidelijk maakte dat ie mij zou kunnen vinden, terwijl hij zelf een anoniem profiel had.

Dus ik in al me haast dat neer getypt...

ik geef t nu toch toe dus wat zit je te zeiken lul.

Bovendien heb ik in n album dat alleen voor vrienden zichtbaar is, een foto uit mn eigen achtertuin... dus dan kan je nog zeiken wat je wil, het is gewoon n vergissing.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 01:37:
het is gewoon n vergissing.

hmzzzzz vergissing net als de moeder die der kind niet naar kdv bracht en in de auto liet zitten
gewoon een vergissing meneer de agent :roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 01:37:
het is gewoon n vergissing.

Uitspraak van .org op dinsdag 9 september 2008 om 00:55:
Tuurlijk joh

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 september 2008 om 15:33:
De destijds 33-jarige lerares uit Chaam vergat het kind op 30 mei vorig jaar naar de opvang te brengen voordat ze ging werken.

ik vraag mij af hoe je je eigen kind kunt vergeten naar de opvang tee brengen...:S
ze heeft het kind toch ook in de auto gedaan en is naar het werk gereden dus kan mij niet voorstellen dat je je eigen kind vergeet

in mijn ogen hadden ze dr wel een straf mogen geven...