geeft jouw hersen capaciteit al aan als je denkt dat je hiervoor al een HBO nodig hebt
Vertegenwoordigers hebben vaak wél een HBO-opleiding gehad
....en dat doe je in de overige 10% van je tijd?En dan heb je er ook nog een vaste baan naast.........
je bent echt een topper!!!
Ik heb een baan voor 20 uur in de week
Ik zou graag nog even door gaan met je belachelijk maken maar eigenlijk doe je dat zelf al dus dat hoef ik eigenlijk niet te doen..........
Kan je niet gewoon chronische jeuk krijgen op plekken waar je je niet kan krabben?
Afgezien van je kneuzen gedrag vind ik je verschrikkelijke arrogante houding en je superioriteitgevoel weerzinwekkend. Moet je eens kijken hoe een super nerd als jij (met je dikke pens terwijl je zelf nog geen reet gepresteerd hebt in je leven en waarschijnlijk nog bij pappie en mammie woont) praat over laag opgeleiden.
Niks bereikt? Ik heb een hbo-opleiding afgerond, werk op hbo-niveau, ben docent en heb mezelf in 2 jaar tijd zo goed leren produceren dat ik er een platendeal aan over hield. En dat heb ik zonder hulp van wie dan ook gedaan want met mn ouders heb ik sinds mijn 18e nauwelijks contact meer.
Man man man... wat een topper ben je ....vandaar al die 59 fans en die indrukwekkende hoeveelheid optredens. Ja man.....high class!!
Reeloop (scoorde 3 top-40 hits in Duitsland) heeft 8 optredens en 14 fans meer dan ik
De populariteit van de muziekstijl die we beiden produceren en draaien zorgt daarvoor, niet het gebrek aan succes of erkenning
Wie de fuck denk jij wel dat je bent joh?
Iemand die goed kan nadenken, en zijn standpunt kan beargumenteren zonder in persoonlijke aanvallen te verzanden of in het onjuist weergeven van de werkelijkheid.
Dus mensen met een laag niveau hebben geamputeerde hersens?
Nee, maar het is wetenschappelijk bewezen (was ook een topic dr over op PF) dat het IQ van mensen die ver onder hun niveau werken meetbaar daalt. Metaforen gebruiken heb je zeker ook geen kaas van gegeten?
Moet je eens kijken wat jij allemaal doet, eet, aanraakt etc. met die arrogante poten van je…..moet je eens kijken hoeveel daarvan door “pauper volk met pauperbaantjes” gemaakt is.
Allemaal door mensen in China. Daar zijn farbrieksarbeiders geen paupers, althans het grootste deel niet, gezien het feit dat daar gewoon véél meer productiewerk is dan hier, in % van de beroepsbevolking.
Totdat je afvoer verstopt zit of je weggetje opnieuw bestraat moet worden (oh nee…..die van je ouders). Je huis geschilderd moet worden of je auto gemaakt.
Doe ik allemaal zelf. Heb 3 maanden geleden nog de oprit bij vrienden bestraat, kan prima met gereedschap omgaan en ook motorproblemen van een auto zou ik mezelf al proberend mee kunnen helpen... ik heb jarenlang aan modelbouw gedaan o.a. tanks en vliegtuigen, zowel electronica, precisietechniek, maar ook een afvoer repareren etc. kan ik prima zelf.
Dán heb je ze ineens wél nodig ….al die paupers met hun minderwaardige banen en minderwaardige leventjes. Als die stumpers die geen huis van 3 ton kunnen betalen.
Nee dus. En ja in sommige gevallen wellicht, heb ik ze wel nodig (vuilnismannen etc) maar dat wil niet zeggen dat tussen hun werken me niet klinisch depressief zou maken.
Je bent een schande voor de mensheid…een walgelijk arrogant stuk vreten (die zelf niets gepresteerd heeft…………………)
Haha, dat mag je vinden. Vooralsnog heb jij geen 1 punt gemaakt dat ik niet onderuit heb weten te halen. Ik beschouw paupers niet als minderwaardig, maar wel als minder nodig. Juist in de laagopgeleide categorie is de werkloosheid het hoogste, en dat wil je gaan oplossen door HBO-ers met hun te laten concurreren?
Jij bent een schande voor het collectief IQ van ons land, voor je stad Groningen, voor de mensheid, en voor alle mensen die Fedde heten