Partyflock

Forumonderwerp · 1026637
567x bekeken
Waarschuw beheerder
Hallo, ik moet men verhaal gewoon aan iemand kwijt. Dus doe ik het hier maar...

Ik had een goeie vriendin, dat vroeger men liefje was. We vertelde alles aan elkaar, ja we praten veel enz..

Na een tijdje leerde ik haar een vriend van me kennen, daar groeide een relatie uit.

Maar de vriendschap tussen mij & haar bleef bestaan. Na een tijdje vroeg ze voor af te spreken.

Dat deden we dan, en ze vertelde me dat ze gevoelens voor me had, nog steeds,.. maar ik met mijn blinde kop zag dit niet in natuurlijk ! :(

Toen kuste ze me. En realiseerde ik me dat ik ook gevoelens voor had. Dit bleef zo voortduren voor enkele dagen. Er was dan ook meer dan kussen...

Na een tijdje begon ze te twijfele of ze nog voort wou gaan met haar lief. Daarom maakte ze het uit, maar hij begon te wenen. Daarom zei ze : ik geef je nog één kans.

Ze vertelde me alles over hem: Ik mag niet uitgaan zonder hem, ik moet op een bepaald uur thuis zijn, ik mag niet meer met mijn vriendinnen omgaan, hij was zeer bazig ( ze had er dan ook wel wat bang vn),...

Na 2 dagen was ik dan met haar aant praten op msn, en vertelde ze me dat ze me niet wou verliezen als vriend. Dus bleven we vrienden. Na een dag zag ik haar, en na dien zei ze, ik wou je kussen, ik kan niet zonder je. Daarna was haar liefje bij haar, ze deed alsof dat ze int sliep viel en kwam naar mij! ze kon zelfs geen sex meer met hem hebben.

Die zelfde avond bleef ze slapen, ik vertelde haar dat ik respect wou tonen voor haar en daarom niet direct sex wou hebben. Ze vertelde me dat ze het ging uitmaken, dat ze voor mij ging kiezen,...Dus dacht wat maakt het uit...

Na dit vertelde ze haar lief dat ze gevoelens voor mij had. Hij begon mij zwart te maken, en zij geloofde hem. Toch ging het tussen ons voort. Dan maakte ze het weer uit met hem.

Weer kwam die gast wenend achter haar.. en weer verkeerde ze.

Ze vertelde me ; ik zie je liever, maar ik twijfel gewoon te hard.

Ik vroeg wrm? ze vertelde me: ik heb medelijden met hem, en ook een verleden. En ook wat toekomst: Hij zal dingen doen dat jij nooit voor mij zal doen ( denk ik ) ... Zo koopte hij voor haar een boeket bloemen, een reisje samen naar parijs, en nu zijn ze samen naar de ardennen.

De jongen vertelde haar dat hij ging veranderen voor haar.. Maar hij zal later toch zelf de oude worden!

Die jongen had mij dan ook vn haar msn verwijderd. Maar zij voegde me trg toe en ze wou met mij praten, ze wou wat er tussen ons was, dat dat niet verdween.

Ik zei : je verteld hem alles, of ik doe het. Ze vertelde haar liefje dan dat we gekust hadden, en ze maakte mij ook wijs da ze verteld had dat we sex hadden gehad!

Maar later hoorde ik dat ze het ontkende.. Daarom zit ik hier nu ... ik heb ruzie met haar.

Ik weet geen raad met mezelf. Ik wil ze elke dag sturen. pffff

ik heb zoveel vragen...

- Denkt ze nog aan mij ?

- Komt ze terug? ( zeker als die gast weer de oude word )

- Als ze mij dan toch liever zag: wrm koos ze dan niet voor mij ?

ppffff.. Graag jullie raad/mening!

alvast bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dzN op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:31:
ik moet men verhaal gewoon aan iemand kwijt. Dus doe ik het hier maar

perfecte keuze knul (y)
ga dit ff op mijn gemak lezen en proberen raad te geven

Waarschuw beheerder
donateur

lekker laten gaan lijkt me het beste
op deze manier doorgaan schiet ook niet op zolang zij niet zeker weet wat ze wilt
en vriendschappen worden hiermee ook verpest :)

Waarschuw beheerder
donateur
Graag jullie raad/mening!

eerst een foto, dan zeg ik of je dr moet dumpen of niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je had haar allang anaal moeten bevredigen... (N)
Waarschuw beheerder
Graag jullie raad

cursusje nederlands misschien?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Three op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:44:
cursusje nederlands misschien?

Land: België

8)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon niks meer van je laten horen, als ik het zo lees, staat ze over een week weer bij je voor de deur :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:45:
Land: België

hmpf.. had al zo'n vermoeden, maar was te lui om te kijken. ik dacht, ik gok het erop.

Maar goed:

Cursusje Algemeen Beschaafd Belgisch misschien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:46:
gewoon niks meer van je laten horen, als ik het zo lees, staat ze over een week weer bij je voor de deur

precies en dan volgas neuQen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:49:
precies en dan volgas neuQen

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:38:
anaal moeten bevredigen..

anal rampage :honger:

Uitspraak van Three op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:47:
hmpf.. had al zo'n vermoeden, maar was te lui om te kijken. ik dacht, ik gok het erop.

:d

Uitspraak van Three op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:47:
Cursusje Algemeen Beschaafd Belgisch misschien?

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:52:
anal rampage

:roflol:

Waarschuw beheerder
- Denkt ze nog aan mij ?

-eeeuh, die vraag kan alleen zij beantwoorden. maar zoals ik het kan lezen met je verhaal ligt ze waarschijnlijk iedere avond te krikken met die andere rare gozer, denkend aan jouw belgische kop. :D
-naja, ze gaan naar de ardennen? dus terug komen ze zeker.
of ze meoten een ongeluk hebben gehad, indien dat het geval is alvast gecondoleerd.
-tsja, vrouwengevoelens zijn ingewikkeld. misschien was ze wel bang voor hem? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:57:
-eeeuh, die vraag kan alleen zij beantwoorden. maar zoals ik het kan lezen met je verhaal ligt ze waarschijnlijk iedere avond te krikken met die andere rare gozer, denkend aan jouw belgische kop.

:respect: haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:57:
-tsja, vrouwengevoelens zijn ingewikkeld. misschien was ze wel bang voor hem? :)

jup ze had bang van hem.. Ze vertelde mij dat zelf..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:46:
gewoon niks meer van je laten horen, als ik het zo lees, staat ze over een week weer bij je voor de deur :)

ik zag haar de laatste tijd egt veeel, ze wou me steeds in debuurt. Ze wou het goed maken met me.. maar pff...

toen ben ik er achter gekomen dat ze haar vriend niet verteld eeft van onze sex.. dus:s was ik kwaad en ben ik uitgevlogen..

En nu heb ik haar al meer dan 3 weken niet meer gehoord..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dzN op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:14:
jup ze had bang van hem.. Ze vertelde mij dat zelf..

sloeg hij haar? :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg geen reactie met mn enige serieuze post :/
belg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:18:
sloeg hij haar? :)

Dat denk ik niet. Maar ze vertelde me de volgende dingen:

Hij voelt zich beter omdat hij een hogere richting in school doet.

Hij zegt dat ik niet mag uitgaan zonder hem

Ik moet zelfs op een bepaald uur thuis zijn

Men vriendinnen zijn in zijn ogen geen goeie vriendinnen en daarom mag ik er ook niet met omgaan!
Waarschuw beheerder
ze eet van twee walletjes vriend(Y) laat haar eerst maar eens een keuze maken ipv dan bij jou en dan bij hem te komen uithuilen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:37:
ekker laten gaan lijkt me het beste
op deze manier doorgaan schiet ook niet op zolang zij niet zeker weet wat ze wilt
en vriendschappen worden hiermee ook verpest :)

probeer ik maar ik weet als ik haar weer ga zien, dat ik weer ga denken aan haar enz pfff

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dzN op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:22:
probeer ik maar ik weet als ik haar weer ga zien, dat ik weer ga denken aan haar enz pfff

sjah, liefde zuigt :)
en zo niet heb je pech als man
Waarschuw beheerder
stichting correlatie B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley3x0 op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:31:
stichting correlatie

oplossing voor al je relatie probleempjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dzN op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:22:
Men vriendinnen zijn in zijn ogen geen goeie vriendinnen en daarom mag ik er ook niet met omgaan!

lozen die gast. :\
of ze lult dat omdat ze anders geen smoesje tegenover jouw kan verzinnen
en graag van 2 walletjes eet 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:43:

hij zei ja je mag n iet omgaan met die vriendinnen blabla

en die vriendinnen gaven haar de raad om mj te kiezen...

Maarja

Neee ik weet egt wel dat ze me graag zag..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:43:

haar vried zei je mag niet met die vriendin oomgaan blabla

en die vriendinne gave haar de raad om mj te kiezen..

Maarja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dzN op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:51:
haar vried zei je mag niet met die vriendin oomgaan blabla

en die vriendinne gave haar de raad om mj te kiezen..

Maarja..

laat haar gewoon kiezen OF jou OF die vriend..

er zijn heus nog wel meer meiden hoor

Waarschuw beheerder
donateur
je moet wat harder worden en haar idd zoals er vaker gezegt is een keus laten maken,
ze kan jullie nou eenmaal niet allebei hebben he (y)

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Beste topicstarter,

Ik heb het idee dat je een beetje autistisch bent.. Het word tijd voor een nieuwe stap in je fijne relatie; Anale sex!

Veel mensen denken dat alléén homo's aan anale seks doen maar dat is (met name de laatste tijd) zeker niet het geval.
Meer en meer hetero’s en biseksuelen (her)ontdekken dat de anus een plekje is dat veel plezier kan geven voor beide partners.
Meestal bedoelen mensen met "anaalseks" dat iemand zijn penis in de anus van zijn partner brengt. Maar met een vinger een butt-plug of een (dunne) vibrator zijn er ook mogelijkheden te over. Het is "een mogelijkheid", iets dat je uit kan proberen als je (allebei -M/V-) het gevoel hebt dat je eraan toe bent.
Veel mensen krijgen een kick van het "perverse" idee, van het nieuwe. En als het met beleid gebeurt krijgen nog veel meer mensen een kick van het strakke gevoel dat het geeft (ook veel vrouwen zeggen dat zij zich prettig "gevuld" voelen als zij anaal vrijen vergelijken met vaginaal). Meer en meer vrouwen binden zich ook een dildo voor om het gevoel te ervaren wat het geeft om zelf eens iemand (M/V) te neuken.
Maar inderdaad is de meest voorkomende betekenis van "anale seks" toch, wat op straat wel "kontneuken" of "Grieks" genoemd wordt.

Hygiëne

Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.
Bloed hoeft nauwelijks zichtbaar te zijn met blote oog maar kan gevaarlijk zijn waar het om AIDS gaat.
Zèlfs als je middels een klysma hebt gezorgd dat de anus schoon is zodat er geen poep aan vingers of speeltjes blijft hangen, dan zitten er toch nog een hoop bacteriën in de endeldarm die voor lelijke infecties kunnen zorgen als ze op plekken terecht komen waar ze niet horen.
N.B. Dus bij een vrouw nooit dingen in haar vagina stoppen die in een/haar anus hebben gezeten. De bacteriën die in de darm leven kunnen ernstige ontstekingen veroorzaken wanneer zij in de vagina komen.

Voorzichtigheid!

Verder is voorzichtigheid op z'n plaats. Een anus is strakker dan een vagina het heeft gevoeliger slijmvlies dat ook sneller beschadigd kan worden en het heeft natuurlijk weinig "natuurlijk glijmiddel". Daarom moet je voorzichtig zijn als je binnendringt. De binnenvoering kan lelijk uitscheuren (en dat is gevaarlijk omdat daar lelijke ontstekingen door kunnen ontstaan).
Zeker wanneer iemand anaal "ontmaagd" wordt dan hebben zij vaak nog weinig controle over hun kringspiertjes (oefening baart kunst) en daardoor verkrampen zij. Ga dus niet gelijk proberen een penis naar binnen te werken (het is geen "werk" het gaat om het spel/genot). Begin een eerste keer eens met iets kleins. Een goed gesmeerde vinger (zonder haaltjes aan de nagel of vingers!) of een smal butt-plugje om eerst eens aan het gevoel te wennen dat er iets in de anus kan binnendringen. De eerste keren kàn er vaak niet eens méér in. De volgende keer kan dat misschien na eventjes zachtjes bewegen een tweede vinger? Het klinkt misschien alsof je iets aan het oprekken bent maar daar gaat het niet om. Het gaat eerder om de (bewuste) ontspanning van de kringspiertjes die er normaal onbewust de hele dag door voor zorgen dat er niks zomaar per ongeluk uit komt (denk maar eens aan de omvang van een grote bolus ... dan scheurt er toch ook niets?). Maar als je er nu ineens iets in wil duwen dan is dat in het begin onwennig.
Tip voor vrouwen: Voor sommige vrouwen is het makkelijker om hun anus te ontspannen als zij iets (een vinger of vibrator b.v.) in hun vagina krijgen.
Let er bij het "introduceren van voorwerpen" echter wel op dat zij niet voorbij de sluitspier schieten. U zal niet de eerste zijn die zich naar het ziekenhuis moet om de speeltjes te laten verwijderen. Daarom heeft een zogenaamde butt-plug ook een breder uiteinde zodat deze er niet ineens door kan schieten.

Anale speeltjes?

Ook normale vibrators in verschillende grootte (zonder verdikking aan het einde) worden nog wel eens anaal ingebracht. Daarbij komt het wel voor dat deze achter de tweede sluitspier belanden doordat zij te diep worden ingebracht. Dat betekent waarschijnlijk dat zo iemand als patiënt al huppend op een polikliniek belandt. Als het echt verkeerd wil kan het ding niet worden uitgezet en draaien de extra krachtige batterijen een uur of twee door.
Want zomaar eruit halen gaat namelijk niet meer als de sluitspier zich achter de vibrator gesloten heeft. Oppassen dus als je met speeltjes werkt die niet zo zijn gevormd dat zij een extra verdikking hebben aan het einde dat voorkomt dat het in z'n geheel naar binnen kan.

Communicatie & rust & beleid

En als je dan allebei(!) het gevoel hebt dat het kontneuken kan, dan geldt ook hier: met rust en beleid. Als je iets met kracht voorbij die gespannen spiertjes probeert te duwen dan reageren die spiertjes met verkramping als een soort van beschermende reflex en dan wordt "toch penetreren" alleen maar pijnlijk (los van de genoemde risico's).
Als iemand ontspannen is dan is de kans het grootst dat je anale seks samen tot iets leuks maakt. Praat dus met elkaar. Vraag de bottom hoe het voelt, vraag de top om het rustiger aan te doen of juist door te zetten. Maar praat en maak geluid.
Voor de bottom: Als je ervoor zorgt dat je je keel niet op slot zet is de kans groter dat je door blijft ademen en je gerichter kunt ontvangen. Voor de top: Als je een sfeer creëert waarin praten mogelijk is, dan maak je ook een sfeer waarin meer vertrouwen in jouw handelingen bestaat.
Eerst zachtjes tegen de ingang duwen. Dat is de eerste kringspier die vaak nog redelijk bewust kan worden ontspannen. Maar na ± een centimeter kom je de tweede tegen van glad spierweefsel die veel moeilijker bewust te ontspannen is. Niet doorheen gaan duwen dus!. Maar even wachten, glad maken, zachtjes duwen en een beetje glijden en weer even wachten, zachtjes duwen en weer ... gestaag maar zachtjes steeds verder vullen ... en dan rustig(!) neuken.
Alleen iemand met veel (véél) anale ervaring kan stevigere seks in haar/zijn kontje hebben

Glijmiddel en condooms

Er werd al duidelijk: je moet niet zuinig gaan doen over glijmiddel en condooms
Een aarsje heeft gevoeliger slijmvlies met minder "natuurlijk glijmiddel". Daarom moet je vooral niet besparen op glijmiddel en goede (extra dikke) condooms. Gewone condooms zijn namelijk niet stevig genoeg voor anale seks.
(En bij condoomgebruik geen vaseline of babyolie gebruiken). Glijmiddel is belangrijk want als het te stroef gaat dan heb je een grotere kans dat condooms scheuren en vooral: het is zeker niet lekker voor de bottom zodat zij/hij niet snel de neiging zal hebben om zoiets nog eens te herhalen. En dat is jammer. Want als je het allemaal voldoende smeert met een goed glijmiddel, dan is anale seks voor veel mensen (M/V) heel prettig.

Rimming & Fisting

Als je kunt vingeren dan kan je natuurlijk ook likken.
"Rimming" (of "rimmen" als vernederlandst woord) is het likken van, en ìn de anus. Er valt natuurlijk over smaak niet te twisten. Mensen die het idee wèl spannend vinden maar géén zin hebben in de lucht van poep: een klysma met een beetje rozenwater (géén reukwatertjes op alcoholbasis!!! en géén zeephoudende middelen) zou veel goedmaken.
Let overigens wel op eventuele ziektes of darmklachten waardoor bloed in de anus kan zijn. Een ander verhaal is het fisten dat natuurlijk óók anaal kan.

Tot slot

Het is aan ieder om uit te zoeken wat hij/zij lekker vindt, prettig vindt en/of over heeft voor zijn/haar partner... Niks moet. Waar je géén zin in hebt dat moet je niet doen!
En in ieder geval wensen wij iedereen
lots of fun!

Veel plezier met het zetten van de grote stap in de juiste richting!

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je gewoon ff 2 weekjes niks meer van je moet laten horen :)
Wnt tis absurt wat ze doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dzN op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:15:
was ik kwaad en ben ik uitgevlogen..

:lol: uitgevlogen! :respect:
[serieus aan]
uhm, je moet dr uit je kop zetten.. als zij zo doet mennn dat moet je je er niet eens druk om maken hoe leuk je haar ook vind.. she takes you in the maling.

uiteindelijk kom je er wel over heen :)
[serieus uit]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 18:26:
en zo niet heb je pech als man

:lol:

Uitspraak van PRINSES DENN O:) op zaterdag 30 augustus 2008 om 21:45:
she takes you in the maling.

and again: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 21:17:
Beste topicstarter,

Ik heb het idee dat je een beetje autistisch bent.. Het word tijd voor een nieuwe stap in je fijne relatie; Anale sex!

volgens mij ben jij autistisch. Oké je moet je eigen ondervindingen niet vertellen aan ons, ik weet dat je een moeilijk verleden achter de rug hebt , zeker met je papa die je veel anaal nam, daarom dat je het zo graag hebt ? mongool
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dzN op zondag 31 augustus 2008 om 01:15:
mongool

foei zo praten wij hier niet tegen elkander!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dzN op zondag 31 augustus 2008 om 01:15:
volgens mij ben jij autistisch. Oké je moet je eigen ondervindingen niet vertellen aan ons, ik weet dat je een moeilijk verleden achter de rug hebt , zeker met je papa die je veel anaal nam, daarom dat je het zo graag hebt ? mongool

Hoe je nu reageert is een duidelijke vorm van autisme.. Dat geeft niks knul (K)

Accepteer het, en ga over op anale sex..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 12:05:
Hoe je nu reageert is een duidelijke vorm van autisme.. Dat geeft niks knul (K)

Accepteer het, en ga over op anale sex..

tuurlijk reageer je frustratie maar op mij af.. ik weet dat je niet genoeg aandacht meer krijgt van je papa, en dat je nu iemand anders moet zoeken voor je te bevredigen met die anale sex ! en nee sorry ik ben NIET geintresseerd ;)

Veel geluk in je verdere zoektocht..

bye

Waarschuw beheerder
Je kan ook die vriend (laten) omleggen

Waarschuw beheerder
donateur
:hug:

De ontkenning, je zit helaas pas in het begin..

(K) lief belgje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 14:57:

(K) lief belgje!

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 14:57:

(K) lief belgje!

Zielig jongetje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Kusje lieve belg! (K)

Waarschuw beheerder
dumpen die hoer... ze played jullie alle 2 :[
Waarschuw beheerder
dat is toch simpel gevoelens of niet als ze nu al zo doet en geen keuze kan maken, maar wel haar vrijheid opoffert en alles doet wat hij eist en vervolgens weer wat bij jou probeert.. enzo maar beetje heen en weer blijft stuiteren dan moet je haar lekker aan de kant gooien of normaal vrienden blijven en verder niks... maar als ze dit nu met jou doet als ze bij hem is.. dan doet ze dat waarschijnlijk ook met een ander als ze eenmaal bij jou is en jij denkt gelukkig te zijn.... zoals jij zegt dat hij niet zal veranderen zo zal ook zij niet gaan veranderen...

Waarschuw beheerder
Graag jullie raad/mening!

ze houd je aan het lijntje.. van twee walletjes eten noemen ze dat..

koop een paar voetbalschoenen en schop haar daarmee onwijs hard onder haar muts de deur uit want ze is slecht nieuws (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 11:45:
ze houd je aan het lijntje.. van twee walletjes eten noemen ze dat..

Idd, Wat ze bij hem doet, zal ze vast ook bij jou flikken als ze wat met je heeft. Eeen vos verleerd zijn streken niet.

Als je dan echt niet zonder haar kunt, omdat jij denk dat ze je liefde van je leven is. Dan moet je haar laten kiezen en als ze dan echt zoveel van je houd dan komt ze na je toe en blijft ze bij je ;)

Suc6 en sterkte ermee.....

Gevoelens kunnen rare dingen zijn jwZ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 augustus 2008 om 17:37:
lekker laten gaan lijkt me het beste
en vriendschappen worden hiermee ook verpest

Juist! Moeilijk om het te laten gaan maar beter zo dan dat je nog maanden zo met haar doorsukkelt.

Succes ermee. :flower:
Waarschuw beheerder
- Denkt ze nog aan mij ?

alvast bedankt

kill them off!

nee even serieus: vergeet dan maar... I've learned that the hard way!

Waarschuw beheerder
Daarom zit ik hier nu

dus omdat je gedumpt bent zit je op PF :roflol: