Partyflock

Forumonderwerp · 1025540
Waarschuw beheerder
Hallo, ik heb een auto gekocht en die vol zit met kleine deukjes, hij is wit en ik wil hem zwart hebben. Nu wil ik de hele auto gaan schuren en erna laten spuiten Het lijkt makkelijk, maar volgens mij gaat dat nog best tegenvallen. Wie weet wat voor schuurpapier ik ervoor moet gebruiken en waar ik op moet letten.

Wie heeft er tips voor mij??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'janine' op dinsdag 2 september 2008 om 12:40:
knuppeltje

Beetje rustig tegen mn vrouw he
Waarschuw beheerder
1 hele makkelijke oplossing is gewoon remvloeistof over je auto heen te kwakken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'janine' op dinsdag 2 september 2008 om 12:40:
Ey knuppeltje hij is wit met een gele onderkant, zoals de bumpers is geel de rest is wit met zwarte sier randen.

hey balletje, misschien moet je een keer Nederlandse zinnen leren maken en de volgende keer bij de aankoop van een auto gewoon een fatsoenlijke nemen.

Kleine tip, geen dank!
Uitspraak van Rexel op zondag 7 september 2008 om 22:02:
Beetje rustig tegen mn vrouw he

zo is het :flower:
Waarschuw beheerder
schuurmachine eroverheen,

ff informeren bij garage,

of je kijkt dat programma weeler deelers 8) weet je ook hoe ze dat doen ^^

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op maandag 8 september 2008 om 19:43:
of je kijkt dat programma weeler deelers weet je ook hoe ze dat doen ^^

Bij dat wheeler dealers werken ook maar een stel beunhazen, als je daar van moet leren kan je beter stoppen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 22:17:
Bij dat wheeler dealers werken ook maar een stel beunhazen, als je daar van moet leren kan je beter stoppen...

Ja man :\ laatst hadden ze een Porsche met dikke 3 delige BBS wielen er onder, hun commentaar "Ja iemand zonder smaak heeft deze verschrikkelijke gouden wielen er onder gezet, wij maken hem weer mooi origineel" Flikkerden zo die BBS wielen weg, die dingen zijn een rug waard :rot: Bovendien wil ik die auto's van hun ook niet int echt zien....

Of die keer dat die Suzuki jeep niet door de keuring kwam omdat die zo verrot was :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op woensdag 10 september 2008 om 17:36:
Of die keer dat die Suzuki jeep niet door de keuring kwam omdat die zo verrot was

Ja, knappen ze zogenaamd een auto op voor een paar duizend euro, vergeten hem te keuren :roflol: Konden niks meer voor dat ding krijgen :lol: