Partyflock
 
Forumonderwerp · 1025097

Onderwerp is dubbel!

Zie "22-11-2008 Qlimax" voor eenzelfde onderwerp.
Ik heb via via gehoort dat qilmax dit jaar in de gelderdome word gehouden en de datum is ook bekent 22 November.
 
zijn er kluisjes?
er is verder nog niks bekend alleen dat het in gelderdome en 22-11-08 is
 
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 17:34:
zijn er kluisjes?

dit jaar niet, die staan nog op Almere-Strand
staan er drugshonden?
 
ik heb via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via­-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-v­ia-
via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-v­ia-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via­-via-via-via-via-
via-via-via-via-via-via-via-via­-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-v­ia-via-via-via-via-via-via-via-
via-via-via-via-v­ia-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via­-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-
via­-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-v­ia-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via­-via-via-
via-via-via-via-via-via-via-via-via-via­-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-v­ia-via-via-via-via-via-
via-via-via-via gehoord ­dat DJ Luna moet draaien, en dat er ook een bekend­e hardcore DJ staat geplanned aan het einde
Uitspraak van voicher op maandag 18 augustus 2008 om 17:35:
er is verder nog niks bekend alleen dat het in gelderdome en 22-11-08 is

gast

en daarvoor moet je een topic openen ?

:/
 
hij wil de eerste zijn begrijp je toch wel
staat al tijden in het qlimax topic :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 17:40:
ik heb via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-
via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-
via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-
via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-
via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-
via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-via-
via-via-via-via gehoord dat DJ Luna moet draaien, en dat er ook een bekende hardcore DJ staat geplanned aan het einde

Cool! altijd fijn om al wat te weten zo aan het eind van de zomer over Qlimax!
 
wow, fet gaaf mang
mag je beenwarmers aan?
wat voor camera neem jij mee?
doe je een duikbril op?
Hebbe ze rookruimtes ? :$
Zijn er ook DJ's?
 
ik hoorde van een matje die bij q-dance werkt dat het toch echt de 15de is hoor :/
 
is zeer topicwaardig dit

de eerste namen van de lineup zijn ook bekend

Luna
The Prophet
Dana
Zany
Brennen Heart
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van voicher op maandag 18 augustus 2008 om 17:29:
Ik heb via via gehoort dat qilmax dit jaar in de goffert word gehouden en de datum is ook bekent 22 November.
Coooooooooooooooooooooooooool :vaag:
Uitspraak van voicher op maandag 18 augustus 2008 om 17:29:
Ik heb via via gehoort dat qilmax dit jaar in Schubbekutterveen word gehouden en de datum is ook bekent 22 November.

Wablief??
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Dark Byte op maandag 18 augustus 2008 om 22:07:
Wablief??

Ik heb via via gehoort dat qilmax dit jaar in Schubbekutterveen word gehouden en de datum is ook bekent 22 November
Ik vind het best laat voor een Qlimax topic als je nagaat dat er afgelopen December al een topic geopend is over Decibel :lol:
begrijp niet dat mensen nog naar dit KUTfeest willen, ben er zelf ook aantal keer geweest maar ben twee jaar geleden tot de conclusie gekomen dat IK het een kutfeest vind!!

geluid: meestal redelijk maar niet echt hard

controles: belachelijk, undercoveragenten, politiehondjes

drukte: echt niet normaal, ohhhh we doen er nog even 1000 meer mensen bij is de gedacht ipv iedereen moeet fijn kunnen dansen

muziek: de hardstyle van tegenwoordig is een beetje eentonig geworden en trekt mensen aan die niet echt houseliefhebber zijn!!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 18:50:
ik hoorde van een matje die bij q-dance werkt dat het toch echt de 15de is hoor

ik wil ook een matje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:22:
ik hoorde van een matje die bij q-dance werkt dat het toch echt de 15de is hoor

Dan heeft jou matje niet rekening gehouden met Vitesse zelf, die moet namelijk volgende dag spelen, lijkt me sterk dat ze alles op tijd hebben opgeruimd, en die vrijdag is er ook een evenement in de gelredome, dus lijkt het me ook sterk dat Q-dance alles in een dag kan opbouwen..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:22:
ik wil ook een matje

matjes zijn idd erg cool
Uitspraak van Youne_z op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:35:
lijkt me sterk dat ze alles op tijd hebben opgeruimd

ach die rommel is zo opgeruimd jonge, 10 minuutjes vegen :yes





:)
Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:19:
muziek: de hardstyle van tegenwoordig is een beetje eentonig geworden en trekt mensen aan die niet echt houseliefhebber zijn!!

Vandaar dat jij bij de tunneltrance op Nature One stond en het geweldig vond, terwijl hier vooral gewoon de hardere hardstyle werd gedraait, meneer Mark.

Ben wel mee eens dat het commercieel feest is. Maar blijft toch speciaal om heen te gaan en zeker beter dan een gewoon avondje stappen

Voordeel dit jaar is dat ze een volledig nieuw thema gaan houden.

Controle's die komen er overal meer en strenger, ben er ook geen fan van maar je houd het toch.
Uitspraak van voicher op maandag 18 augustus 2008 om 17:29:
Ik heb via via gehoort dat qilmax dit jaar in de gelderdome word gehouden en de datum is ook bekent 22 November.

Echt waar joh :O .. Meen je dat nou serieus. Heb jij zulke goeie connecties dat je het nu al via via weet :respect: voor jou b)
Uitspraak van [J]imster op dinsdag 19 augustus 2008 om 15:21:
ordeel dit jaar is dat ze een volledig nieuw thema gaan houden.

is dat zo? zeiden ze namelijk een jaartje geleden ook en presto: het zag er allemaal bijna net zo uit als 2006 ... niet dat dat slecht was, had 2006 namelijk gemist maar toch :o
Uitspraak van [J]imster op dinsdag 19 augustus 2008 om 15:21:
Vandaar dat jij bij de tunneltrance op Nature One stond en het geweldig vond, terwijl hier vooral gewoon de hardere hardstyle werd gedraait, meneer Mark.

euhhhh , mr Jimmy ik stond daar omdat ze daar vaak de oude hardstyle/hardtrance draaien en daarnaast het geluid zo heerlijk hard staat in die bunker
Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 16:00:
euhhhh , mr Jimmy ik stond daar omdat ze daar vaak de oude hardstyle/hardtrance draaien en daarnaast het geluid zo heerlijk hard staat in die bunker

Tuurlijk je wilde gewoon bij deze duitse tv held staan 8)
Uitspraak van [J]imster op dinsdag 19 augustus 2008 om 16:25:
Tuurlijk je wilde gewoon bij deze duitse tv held staan

dat ben je zeker, benieuwd of je ook weer op de N1 uitzending komt!!
Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 16:52:
dat ben je zeker, benieuwd of je ook weer op de N1 uitzending komt!!

´Zou me niets verbazen :P
 
Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:19:
geluid: meestal redelijk maar niet echt hard

controles: belachelijk, undercoveragenten, politiehondjes

drukte: echt niet normaal, ohhhh we doen er nog even 1000 meer mensen bij is de gedacht ipv iedereen moeet fijn kunnen dansen

:yes: vind het met het jaar slechter worden, denk dat ik deze skip.
Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:19:
begrijp niet dat mensen nog naar dit KUTfeest willen

Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:19:
controles: belachelijk,

wattan ? mensen nemen illegale dingen mee dus wat jank je vent :/


Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:19:
muziek: de hardstyle van tegenwoordig is een beetje eentonig geworden en trekt mensen aan die niet echt houseliefhebber zijn!!

gast ga toch fietsen :roflol:
Uitspraak van markoes25 op dinsdag 19 augustus 2008 om 12:19:
muziek: de hardstyle van tegenwoordig is een beetje eentonig geworden en trekt mensen aan die niet echt houseliefhebber zijn!!

8) .. Dan ga jij toch lekker niet. Weer een kneus minder op het feest :cheer:
Uitspraak van Nemrah op dinsdag 19 augustus 2008 om 19:10:
gast ga toch fietsen

wou jij zeggen dat hardstyle niet eentonig is? er word gewoon veel te veel uitgebracht en daarom ook veel slechte muziek
vroeger echt vaak naar qlimax geweest, alleen kan de nieuwe hardstyle mij niet meer boeien ;) feest was toen meestal erg vet...
alleen drukte gaat ook helemaal nergens over...
Uitspraak van Nemrah op dinsdag 19 augustus 2008 om 19:10:
wattan ? mensen nemen illegale dingen mee dus wat jank je vent

wat jank je vent? vijf jaar geleden kon je, je shit nog laten testen op een feest, maar sinds die christelijke partijen in de regering zitten is het alleen maar erger aan het worden voor wat betreft controle's

maar die controle's zijn overal sterker geworden dus niet alleen bij Qlimax, al zijn ze daar wel het ergst
Uitspraak van -- YASMINE ; * op dinsdag 19 augustus 2008 om 22:42:
Dan ga jij toch lekker niet. Weer een kneus minder op het feest

daarom, jij weer blij!!!
Uitspraak van BassmaniaQ op woensdag 20 augustus 2008 om 08:36:
vroeger echt vaak naar qlimax geweest, alleen kan de nieuwe hardstyle mij niet meer boeien

precies
 
Uitspraak van markoes25 op woensdag 20 augustus 2008 om 08:36:
vijf jaar geleden

Corectie dat was voor het laatst in 1998 of 1999 ofzo de laatste keer dat ik mij kan herineren dat august de loor op die feesten stond was in 1998 op mysteryland :) het raare was er vielen toen meer doden in die tijd !!.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 08:50:
Corectie dat was voor het laatst in 1998 of 1999 ofzo

ik kan mij herinneren dat ik bij trance engergy en keer mijn pillen heb laten testen en dat was in 2001 of 2002.
 
Ooh dat kan wel dat was een keer een test case na die tijd ofzo! correct me if im wrong !
Uitspraak van markoes25 op woensdag 20 augustus 2008 om 08:36:
wat jank je vent? vijf jaar geleden kon je, je shit nog laten testen op een feest, maar sinds die christelijke partijen in de regering zitten is het alleen maar erger aan het worden voor wat betreft controle's

maar die controle's zijn overal sterker geworden dus niet alleen bij Qlimax, al zijn ze daar wel het ergst

Klopt in Arnhem zijn ze als geen ander. komt omdat politie gelderland midden een slecht image heeft en via deze weg mischien die positieve publiciteit in kan.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:12:
Ooh dat kan wel dat was een keer een test case na die tijd ofzo! correct me if im wrong

Die testen zouden ze ook gewoon op feesten moeten neerzetten, ik bedoel dan weten ze te mensten of ze goed spul hebbenof rattegif:P
Uitspraak van Nemrah op dinsdag 19 augustus 2008 om 19:10:
wattan ? mensen nemen illegale dingen mee dus wat jank je vent

Iedereen zijn eigen keus, voor wapens vind ik het goed, want daar kan je een ander wat mee aandoen. Drugs zijn eigen keuzen.
Uitspraak van BassmaniaQ op woensdag 20 augustus 2008 om 08:36:
vroeger echt vaak naar qlimax geweest, alleen kan de nieuwe hardstyle mij niet meer boeien feest was toen meestal erg vet...
alleen drukte gaat ook helemaal nergens over...

Tegenwoordig word er zeker wel goeie hardstyle gemaakt. Alleen mensen die er niet echt meer in zitten horen dan vaak de mindere of populaire blije liedjes. Maar er zijn nog nummers genoeg die steengoed zijn.
Mensen moeten niet zeiken, hardstyle word alleen maar beter. (F)
Vroeger was hardstyle juist eentonig!!
Uitspraak van [J]imster op woensdag 20 augustus 2008 om 10:07:
Tegenwoordig word er zeker wel goeie hardstyle gemaakt. Alleen mensen die er niet echt meer in zitten horen dan vaak de mindere of populaire blije liedjes. Maar er zijn nog nummers genoeg die steengoed zijn.

zeg ook niet dat er geen goede nummers meer worden gemaakt... het kan me alleen niet meer boeien ;)

op decibel nog wel in de early hardstyle gestaan en echt super vermaakt :D
Uitspraak van Belab op woensdag 20 augustus 2008 om 10:16:
Vroeger was hardstyle juist eentonig!!

Idd :yes:
Uitspraak van BassmaniaQ op woensdag 20 augustus 2008 om 10:18:
zeg ook niet dat er geen goede nummers meer worden gemaakt... het kan me alleen niet meer boeien

op decibel nog wel in de early hardstyle gestaan en echt super vermaakt

Klopt wel dat je muziek stijl toch wel veranderd in de jaren:P

Maar moet zeggen early hardstyle blijft ook altijd fijn om te staan 8)