vannacht lijkt me, een echte pf moeder (die zichzelf ook nog eens een MILF vind hoe kom je dr op) flockt tot minimaal 2 uur, zodat ze kan uitslapen terwijl haar dochtertje haar eigen ontbijt maakt
En jezelf twee porties zeker? ... belhamel
heb je geen zin om een keer met adhd uit te gaan?
Ah leuk... heb je geen zin om een keer met adhd uit te gaan? Alhoewel die meer van de Mc houdt, maar dat zal voor jou geen probleem zijn... als het maar uit de frituur komt toch
zou je de Mac overwegen?
In dat geval denk ik de liefde van je leven gevonden te hebben op pf.
Ah leuk... heb je geen zin om een keer met adhd uit te gaan? Alhoewel die meer van de Mc houdt, maar dat zal voor jou geen probleem zijn... als het maar uit de frituur komt toch
Bekijk anders eerst ff de foto's
.....of misschien koppelen we jou wel aan rene.
jullie zitten op dezelfde golflengte qua manier van communiceren
juist adhd.. hou het maar bij smileys... zo begrijp ik je tenminste een beetje
juist adhd.. hou het maar bij smileys... zo begrijp ik je tenminste een beetje
elkander
idd miss piggy... welke voetbalclub heeft jou voorkeur? Ik neem aan dat je van voetbal houdt als je hier post.
ja okee, maar of het nou in je voordeel spreekt als je je rechterhand als relatie ziet......ik weet het niet hoor
Welnee joh, ze hebben hem wijsgemaakt dat je als man interessanter bent voor wijven als je al een relatie hebt. Hij hoopt nou op meer pb's. Stuur hem maar wat.
lach je ons uit roks?
Feyenoord?
Nou da's ook het favoriete gespreksonderwerp van ADHD. En als hij toch niet wilt, ken je ook FCLacoste (aka FCLakakkie) proberen. Succes!
lach je ons uit roks?