Partyflock

Forumonderwerp · 1023614

AMSTERDAM - Het rookverbod in ons land brengt de veiligheid en beveiliging van bedrijven in gevaar. Doordat werknemers noodgedwongen in drommen naar buiten lopen om een sigaret op te steken, verdwijnen vaker spullen van de werkvloer.

Dat stelt Securitas-beveiligingsexpert en particulier onderzoeker Gerard Bongers. „In tegenstelling tot voor de invoering van het rookverbod marcheren rokers zes, zeven keer per dag naar buiten. Hierdoor zijn medewerkers nauwelijks nog te controleren op het meenemen van goederen uit het bedrijf”, stelt Bongers.

„Voorheen volstond de visitatiecontrole bij vertrek na werktijd, maar nu er veel vaker heen en weer wordt gelopen, moeten bedrijven bij extra beveiligingspersoneel inhuren om bij de uitgangen het personeel goed te kunnen controleren. In de praktijk doen bedrijven dat niet, omdat ze met het inzetten van extra mensen op kosten worden gejaagd.”

Volgens Bongers worden onder werktijd voornamelijk de kleinere ‘leuk voor thuis’-artikelen of voorwerpen met aanzienlijke waarde door de bedrijfspoort gesmokkeld. Vaak is de uitgang dichtbij het parkeerterrein, zodat de dief de spullen eenvoudig alvast in de auto kan leggen. „Zeker bij magazijnen en logistieke bedrijven kunnen de rookpauzes de ondernemer duur komen te staan. Ik heb meegemaakt dat personeel voorwerpen in de schoenen mee naar buiten smokkelde.”

Bongers adviseert bedrijven hoe dit nieuwe probleem kan worden tegengegaan. „Als een ondernemer de colonne niet meer kan controleren, kan hij er beleid van maken dat wandelaars steekproefsgewijs eruit worden gepikt. Met deze pakkans ontmoedig je diefstal. Bij de nooduitgangen kan hij een alarmsysteem laten plaatsen, zodat een werknemer meteen in de kijker staat als hij de nooddeur open doet om daar een sigaret te roken.”

Maar ook andere gevolgen van het rookverbod brengen de veiligheid van bedrijven in gevaar, zegt Bongers „Werknemers die buiten staan te roken, laten bij mooi weer de deur nogal eens openstaan. Insluipers loeren hierop. En als het slechter weer is, zoeken de rokers binnen hun heil, vaak op plaatsen binnen het gebouw waar het officieel niet mag en waar het door brandgevaar ook niet zou moeten. Je ruikt het op het toilet of in het trappenhuis, je ziet in machinekamers volle asbakken staan. En er zijn rokers die de asbak stiekem wegwerken bovenop het systeemplafond, al dan niet met een smeulende peuk erin. Met alle gevaren van dien.”

Bron: telegraaf.nl
------------------------------------

Oplossing: Niet meer roken onder werktijd :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:12:
een raakvlak is dat je er verslaafd aan kan raken

:roflol:

abdul had gelijk, het is idd grappig 'discussieren' met jou..

Uitspraak van dex op woensdag 20 augustus 2008 om 00:13:
bladiebla..
er is er nog geen 1 die een normaal (lees: onafhankelijk wetenschappelijk) onderzoek heeft gedaan en deze resultaten gepubliceerd heeft.
dit is ook al vaker aangegeven, maar daar wil je niets van weten.. jij hebt gelijk toch :')

Daarom is het ook de wetenschappelijke norm op dit moment :lol: Al die doktoren in de gezondheidszorg kunnen geen onderzoeken lezen zeker :aai:

*edit* en Dex telkens als ik je vraag om bronnen haak je af. Dus nu ook weer: geef mij de onderzoeken die volgens jou NIET kloppen en geef aub aan waarom jij dat vindt.
laatste aanpassing

dit is ook al vaker aangegeven, maar daar wil je niets van weten..

heb hier ook al regelmatig lijsten van onderzoeken getoond die aantonen dat roken en meeroken slecht is, maar dat wordt door de rokers voor het gemak ook nooit op gereageerd. en het tegendeel beweren is trouwens helemaal sneu, onderzoek of niet :aai:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:14:

;) vind het alleen zo jammer dat jij niets aan de discussie toevoegd, je bent net een kapotte grammafoonplaat :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:15:
Daarom is het ook de wetenschappelijke norm op dit moment Al die doktoren in de gezondheidszorg kunnen geen onderzoeken lezen zeker

jij in ieder geval niet ;) of hoe noemen ze dat? selectief lezen he ;)
hoe groot is volgens jou de kans dat je iets oploopt van meeroken?
en ja voor de mietjes vind ik dat er rookvrije, alcoholvrije en sexvrije cafe's moeten komen.
Kunnen wij gewoon in de gezellige cafe's blijven

Artiest System
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:05:
Je hebt gelijk. Recente wetenschappelijke inzichten laten zien dat nicotine verslavender is als heroine

Bewijs. Laat zien.
Daarom is het ook de wetenschappelijke norm op dit moment

bron?

Dex telkens als ik je vraag om bronnen haak je af.

bron?

Dus nu ook weer: geef mij de onderzoeken die volgens jou NIET kloppen en geef aub aan waarom jij dat vindt.

gast je was er zelf bij in dat topic, je hebt er notabene zelf op gereageerd..
zo verrot is je geheugen hoop ik niet?

nogmaals:
echt kerel, jij degradeert jezelf zo op dit forum de afgelopen paar weken...
dat je ook niet meer reageert in topics als je weer eens onder de tafel wordt geluld is gewoon zwak..
een keer toegeven dat je er geen fuck van weet komt imho intelligenter over dan dit oeverloze gebrabbel (Y)

doe er wat aan...

Uitspraak van Wappie! :bounce: op woensdag 20 augustus 2008 om 00:20:
rookvrije, alcoholvrije en sexvrije cafe's moeten komen.

Alcoholvrije en seks vrije vind ik best. Zuipen kan ik thuis ook, neuken doe ik overal
maar om het in de stad gezellig te maken wil ik wel blijven roken :)

*edit* en Dex telkens als ik je vraag om bronnen haak je af. Dus nu ook weer: geef mij de onderzoeken die volgens jou NIET kloppen en geef aub aan waarom jij dat

wappie heeft een hele bron voor je opgezocht en die negeer je gewoon, dus kom nou niet met die onzin tomirror heeft geen zin jij leest toch niet :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:16:
hier ook al regelmatig lijsten van onderzoeken getoond die aantonen dat roken en meeroken slecht is, maar dat wordt door de rokers voor het gemak ook nooit op gereageerd. en het tegendeel beweren is trouwens helemaal sneu, onderzoek of niet laatste aanpassing 20 augustus 2008 00:17

lees bron wappie :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:22:
neuken doe ik overal

heb je zin om bij mij een bakkie te komen doen?
bij mij geen rookverbod uiteraard...

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 augustus 2008 om 00:21:
Bewijs. Laat zien.

De verslavende werking is gelijksoortig aan die van heroïne of cocaïne (16 mei 1988, United States Surgeon General C. Everett Koop).

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicotine

‘Nicotine is een heel klein molecuul dat heel snel wordt opgenomen in het bloed, en al binnen tien seconden in de hersenen zit. Het beloningssysteem in de hersenen wordt dus razendsnel bediend; daarom is roken verslavender dan heroïne of cocaïne, waarbij dat proces veel langer duurt. De hersenen leggen bijna onmiddellijk een verband tussen de daad en de beloning. Dat maakt roken extreem verslavend.’ En, benadrukt hij, heel gevaarlijk bovendien: ‘Eén op de twee mensen gaat dood aan de gevolgen van roken.’

Bron: http://www.volkskrant.nl/wetenschap/article1033853.ece/Roken_wordt_psychische_afwijking

Dex, nogmals:
*edit* en Dex telkens als ik je vraag om bronnen haak je af. Dus nu ook weer: geef mij de onderzoeken die volgens jou NIET kloppen en geef aub aan waarom jij dat vindt.

Uitspraak van Wappie! :bounce: op woensdag 20 augustus 2008 om 00:26:

Ik bedoel, ik doe het dan wel overal maar dan wel met 1 vaste partner he!
Dus sorry je aanbod sla ik af.

Uitspraak van Wappie! :bounce: op woensdag 20 augustus 2008 om 00:26:

Relatie: ja

:x

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:33:
Relatie: ja

:lol:
@ Tomirror

Zie je wel, jij gunt mij mijn vrjiheid niet. Ik doe wat ik wil en ik heb jouw bemoeienissen niet nodig.

Echt een misselijk mannetje ben je. en je laat wederom je ware gezicht zien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:31:
Dex, nogmals:

gast ik word moe van je...
je hebt er in dat topic zelf op gereageerd en aan de kant geschoven omdat jij en je onderzoeksheldjes niet ongelijk konden hebben..

ik ga niet jouw shit opzoeken omdat jij niet meer weet wat je zegt...
waren ook niet mijn posts waarop je reageerde trouwens..
ga eerst maar zoeken, dan mag je weer verder brabbelen..
je mag van die gast niet roken, niet neuken...

pffff.....
Uitspraak van Wappie! :bounce: op woensdag 20 augustus 2008 om 00:36:
en je laat wederom je ware gezicht zien

yeah right.. alsof er een dag komt dat ie dat durft..
t grote boze internet he :[

Uitspraak van dex op woensdag 20 augustus 2008 om 00:41:
gast ik word moe van je...
je hebt er in dat topic zelf op gereageerd en aan de kant geschoven omdat jij en je onderzoeksheldjes niet ongelijk konden hebben..

ik ga niet jouw shit opzoeken omdat jij niet meer weet wat je zegt...
waren ook niet mijn posts waarop je reageerde trouwens..
ga eerst maar zoeken, dan mag je weer verder brabbelen..

Zie je wel, eerst dingen gaan roepen en het vervolgens niet kunnen bewijzen. Kom op dex, niet zo flauw doen hoor. Als je roken wilt goedpraten kom dan ook met wetenschappelijk bewijs aanzetten. En niet die ene blogpost die ik al zo vaak voorbij heb zien komen ;) Dat was de mening van 1 persoon waar verder door geen enkele wetenschapper naar mijn weten op gereageerd heeft dus de desbetreffende post heeft de huidige inzichten over roken niet veranderd.

Wat vond je van mijn bronnen trouwens?

Uitspraak van Wappie! :bounce: op woensdag 20 augustus 2008 om 00:43:
je mag van die gast niet roken, niet neuken...

pffff.....

Je mag best van mij neuken hoor, maar als je op je profiel hebt staan dat je een vriendin hebt en vervolgens een open sollicitatie neerzet op het forum bij de eerste vrouw die het over sex heeft dan is er iets niet goed. Weet je vriendin dat je met andere vrouwen het bed wilt delen? :lol:

*edit* en je hebt zelfs dit op je profiel staan:

Verder wil ik nog wel kwijt dat ik altijd op zoek ben naar vrouwen. Ik val vooral op oudere rijpere vrouwen, liefst van boven de 35 en beetje volslank. Ik werk op een schip en als ik dan na maanden op zee te hebben gevaren aan land kom denk ik maar aan 1 ding...
Heb jij interesse, bel me dan gerust! Mijn nummer is 06-26816901.
Ik wacht met spanning op je...

Cherr is de helft van de vrouwen die jij zoekt en ook nog eens slank. Volgens mij is er iemand aan het liegen op zijn profiel :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:46:
dan is er iets niet goed.

Is dat ook wetenschappelijk bewezen dan? man waar bemoei je je mee?
@ tomirror

wanneer heb jij voor het laatst geneukt eigenlijk? of ben je nog maagd? (ik gok op het laatste)

Maar als je het doet, doet het dan wel veilig he !?? Het is namelijk wel wetenschappelijk aangetoond dat je er SOA's van kan krijgen, dus kijk uit!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:46:
Cherr is de helft van de vrouwen die jij zoekt en ook nog eens slank. Volgens mij is er iemand aan het liegen op zijn profiel

De teer is hem in zijn bol gelagen. Zou me niks verbazen als hij asfalt zou schijten. :lol:
Uitspraak van Mike E op woensdag 20 augustus 2008 om 01:00:
De teer is hem in zijn bol gelagen. Zou me niks verbazen als hij asfalt zou schijten.

Jij nog schapie geneukt Hakim?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:14:

Vooral als ze zoiets zegt:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:18:
vind het alleen zo jammer dat jij niets aan de discussie toevoegd, je bent net een kapotte grammafoonplaat

Schei nu toch uit ester anders pis ik nog in me broek. :lol:
Uitspraak van Wappie! :bounce: op dinsdag 19 augustus 2008 om 23:56:
ik hoef niet eens mezelf te bedenken of ik nou verslaafd ben of niet.
Ik wil gewoon niet stoppen! Ik hou van roken en ik blijf roken zolang ik dat wil. Ik merk helemaal niks van een verslaving omdat ik niet eens probeer te stoppen. Leuk he? En GELUKKIG dat ik ben!

Ik drink ook bier. Dat vind ik LEKKER ! soms sta ik smorgens op en dan is het zo'n regenachtige zondag. Nou dan ga ik gewoon lekker aan het BIER. ja smorgens vroeg ja! Schijt aan! ik vind het lekker en ik stop er pas mee als ik dat zelf wil.

Grappig dit. Nog ff en je begint op die badmuts te lijken. :lol:
Uitspraak van Mike E op woensdag 20 augustus 2008 om 01:05:
Grappig dit.

Ik zie dat jij helemaal geen foto van jezelf op je profiel hebt gezet. Ben je ZO lelijk?

aapjes

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 21:40:
Je rookt nu toch? Kennelijk hebben ze jou een verslaving achtergelaten. Daarnaast zullen jouw longen niet zo schoon zijn als je zelf denkt. En blijkbaar hebben ze ook nog eens jou een bepaald asociaal gedrag achtergelaten waardoor jij denkt overal maar te kunnen roken. Ze hebben je kennelijk meer beinvloed dan je zelf weet.

Nee, ik rook niet meer. Nooit een verslaving geweest ook. Daarnaast denk ik dat ik beter weet welke invloed mijn ouders op mij hebben gehad dan jij, toch?

Dan nog ff wat: hoe denk jij te weten dat ik asociaal gedrag vertoon of dat ik overal maar zou roken? Ten eerste rook ik dus niet meer, wederom een domme aanname op basis van een paar oude foto's in mijn profiel, ten tweede heb ik dat nooit gedaan op plaatsen waar andere mensen er last van konden hebben en asociaal gedrag vertoon ik al helemaal niet; ik zal de laatste zijn. Ziekelijke gedachtes heb je; typisch extreemlinks figuur. Misschien dat Woutertje Bos en manwijf Halsema een keer een triootje in een duistere kelder wel zien zitten met je? Dominantie en onderdanigheid spelen kennelijk al jaren een grote rol binnen linkse kringen. Aan de ene kant willen ze macht over iedereen uitoefenen, aan de andere kant was Melkert, ook zo'n zielige bemoeizucht, er een groot fan van om afgeranseld te worden in duistere Amsterdamse kerkers, misschien dat die ook wel wil meedoen; kun je sigaretten op hem uitdrukken. Zeker weten dat hij daarna ook niet meer gaat roken; weer een zieltje gered.

De pot verwijt de ketel? Ik heb de onderzoeken gelezen, nu jij nog.

Ik lees inderdaad onderzoeken, geen propaganda. Roken is slecht, net als drank, net als drugs, net als stress, net als te kort slapen, net als te lang slapen, net als teveel eten, net als te weinig eten, etc. Ik heb zelf de keuze gemaakt er een keer mee te beginnen, ik heb er ook zelf net zo makkelijk weer voor gekozen en volgehouden om het niet meer te doen.

Ik sport veel, ik doe niet aan drugs, ik drink niet, ik gok niet, mag ik dan ff zelf bepalen of ik wel of niet rook? Heb ik echt die arrogante uitgezakte smoelwerken in Den Haag niet voor nodig om dat voor mij te bepalen. Er is er daar namelijk geen één waar ik een pittige discussie mee schuw; ik win het stuk voor stuk van ze. De meeste van die clowns halen zelf meerdere keren per week een witte neus terwijl ze hun secretaresse stiekem neuken terwijl hun gezinnetjes thuis in alle naïviteit denken dat papa weer eens een uitgelopen vergadering heeft. Diezelfde clowns hebben trouwens wél een rokershok op hun werkplek, in tegenstelling tot de rest van Nederland. En dan gaan zij mij vertellen wat ik wel of niet moet doen?? Leuke trekpoppetjes inderdaad voor het klootjesvolk wat niet zelf kan nadenken, maar ik ben prima in staat om wel zelf na te denken; daar heb ik die bemoeizuchten niet voor nodig. En jou dus ook niet.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 23:48:
Rokersvergelijking :lol:

De desbetreffende gevolgen die hier beschreven worden komen door de verkapte geest van enkele individuen die slecht reageren op alcohol. Bij roken is het een directe relatie. Roken is schadelijk voor de gebruiker en de mensen om hen heen. Geen enkele individuen in dit geval maar 99,9%.

Enkele individuen? Moet je even komen kijken hier in het weekend als heel Noordwijk aan Zee volstroomt met volk van heinde en ver en het tafereel wat zich ieder weekend voltrekt rond 2.30u zaterdagnacht, als de kroegen leeglopen. Wij hebben hier per jaar meer ME-uitrukken dan Rotterdam dankzij drank. Er zijn hier al meerdere zwaargewonden en doden gevallen dankzij drank.

En roken schadelijk voor onschuldige omstanders en alcohol valt wel mee? Mijn vader heeft in 1991 een bijzonder zwaar auto-ongeluk gehad; één of andere dronken klootzak reed met 130KM per uur om een paar auto's heen, door het rode licht en zo de zijkant van mijn vader's auto in toen hij van zijn werk op Schiphol naar huis reed. Hij heeft 8 maanden lang thuisgezeten om te revalideren, technisch onderzoek wat later plaatsvond wees uit dat hij dood was geweest als de impact 10 milliseconden vroeger of later was geweest. Hoe het voelt om een telefoontje te ontvangen dat je vader een zwaar auto-ongeluk heeft gehad, dat de brandweer hem momenteel aan het uitknippen is en dat men nog niet weet of hij uberhaupt nog leeft en het traject van 8 maanden daarna ga ik je niet eens vertellen; dat begrijp je toch niet. Wonder boven wonder ging hij weer aan het werk na die 8 maanden revalidatie, maar tot op de dag van vandaag heeft hij nog klachten van dat ongeluk. Die teringlijer die hem aanreed had niets, op een paar blauwe plekken na; een vrachtwagenchauffeur notabene, die de risico's maar al te goed zou moeten begrijpen. Zulke schade heb ik nog nooit aangericht zien worden door roken bij een onschuldige omstander; jij?

Als je mij ergens pislink mee kan krijgen dan is het wel het goedpraten van alcohol, "want het is een maatschappelijk geaccepteerd iets (harddrug) en het valt allemaal wel mee". Voor dat ongeluk was ik al niet zo'n fan van alcohol, daarna gingen mijn ogen pas echt goed open. Dan ga je duidelijk zien wat het echt aanricht: daar zit het probleem van onze maatschappij. Maar dat gaat niet aangepakt worden, want dat is een heilig huisje en het brengt lekker veel geld in het laatje.

Als laatste: mijn longen zijn niet schoon, die van jou ook niet. Komt voornamelijk door de luchtvervuiling die in de randstad hangt; luchtvervuiling die mede door Woutertje Bos veroorzaakt is, in de tijd dat hij nog een hoge pief bij Shell was, datzelfde ventje die mij nu gaat vertellen wat goed voor mij is terwijl hij bij een bedrijf werkte wat de aarde structureel naar de klote helpt. Maar ondanks mijn zwaar vervuilde longen druk ik wel zes keer in de week 10.000 tot 12.000 kilo per keer weg in de sportschool, puur natuur, geen anabolentroep dus; 60.000 tot 70.000 kilo per week dus, ondanks mijn verrotte lichaam wat volgens jou op sterven na dood is. Doe jij ook met je "onvervuilde" longen? :)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:31:
‘Nicotine is een heel klein molecuul dat heel snel wordt opgenomen in het bloed, en al binnen tien seconden in de hersenen zit. Het beloningssysteem in de hersenen wordt dus razendsnel bediend; daarom is roken verslavender dan heroïne of cocaïne, waarbij dat proces veel langer duurt. De hersenen leggen bijna onmiddellijk een verband tussen de daad en de beloning. Dat maakt roken extreem verslavend.’ En, benadrukt hij, heel gevaarlijk bovendien: ‘Eén op de twee mensen gaat dood aan de gevolgen van roken.’

Filosofisch gezwets. Cocaine en heroine zijn sowieso al niet vergelijkbaar aangezien heroine lichamelijk verslavend is (al na de 1e keer gebruik) en cocaine niet. 1 Sigaret maakt je nog geen nicotineverslaafde. Dus dit "bewijs" kan zo de prullenbak in. Dat zul jij ongetwijfeld wel met me eens zijn.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 02:09:
Als je mij ergens pislink mee kan krijgen dan is het wel het goedpraten van alcohol, "want het is een maatschappelijk geaccepteerd iets (harddrug) en het valt allemaal wel mee". Voor dat ongeluk was ik al niet zo'n fan van alcohol, daarna gingen mijn ogen pas echt goed open. Dan ga je duidelijk zien wat het echt aanricht: daar zit het probleem van onze maatschappij. Maar dat gaat niet aangepakt worden, want dat is een heilig huisje en het brengt lekker veel geld in het laatje.

Ik vind het heel vervelend voor jou en je familie dat dat ongeluk gebeurd is, maar dat is geen probleem van alcohol, dat is het probleem van iemand die met drank op achter het stuur zit en brokken maakt.
en selectief quoten kan je ook al..
wel het laatste zinnetje meenemen he..
De verslavende werking is gelijksoortig aan die van heroïne of cocaïne (16 mei 1988, United States Surgeon General C. Everett Koop). Velen vinden deze vergelijking echter onjuist.[/qoute]

[quote element=message id=38776532]{element is niet toegankelijk}Wat vond je van mijn bronnen trouwens?

volkskrant is geen wetenschappelijke bron..
alleen wat citaatjes en er staat nergens een referentie in naar een wetenschappelijk onderzoek, mag je ook niet verwachten he van de VK..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:44:
Als je roken wilt goedpraten

dat is mijn insteek niet eens :lol:
niet roken is gezonder klaar.. iedereen weet dat maar daar gaat het hier niet eens om :')
en ik heb ook nog nergens anders beweerd..

dr is zoveel gezeik over en zoveel baggeronderzoeken die alles alleen maar opblazen...
van die bende dat als jij het leest, je denkt de nieuwe bijbel te hebben gevonden..
ik lach me kapot als een of andere harrie hier met cijfertjes van stivoro oid komt aanlopen..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 00:44:
Zie je wel, eerst dingen gaan roepen en het vervolgens niet kunnen bewijzen.

jij weet ook dondersgoed wat ik bedoel, ga nou niet t kleine huilmeisje uit lopen hangen..
in dat andere topic werd door iemand heel simpel uitgelegd dat er nog geen een anti-rook onderzoek aan de voorwaarden voldoet van een normaal onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek..
jij hebt in dat topic er zelf op gereageerd, dus waarom moet ik dat als bron posten..
beetje omgekeerde wereld he..

goeiemorgen mederokers :smoke: hoe verloopt de discussie vsndaag :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
ToMirror, ik ga niet meer in op de kwestie( s) die jij hier levend probeert te houden. Wel wil ik even duidelijk meegeven dat onderzoeken in vele gevallen zeker geen feiten zijn. Er zijn ook onderzoeken waarin beweert wordt dat voor veel mensen het roken juist goed is. Er zijn ook onderzoeken waarin naar voren komt dat, wanneer een groot deel van de rokers stopt, er een gigantische financiële strop te wachten staat in de zin dat er niet genoeg ouderenopvang is en tevens alle berekeningen voor gezondheidszorg en pensioen teniet worden gedaan. Ook zijn er dagelijks onderzoekuitkomsten welke onwaar blijken door nieuwe inzichten.... Onderzoeken zijn nog altijd een relatief begrip en de betrouwbaarheid is in de meeste gevallen op zijn minst discutabel.

Stel dat we alle zaken zouden verbieden waarvan in het afgelopen decenium als uitkomst van één of ander onderzoek is gebleken dat deze slecht zouden zijn voor de gezondheid van de mens. Dan had jij vandaag een moestuintje mogen gaan pachten en flink gaan zaaien (wel eerst even een bodemsanering uitvoeren ;)). Supermarkten zouden in ieder geval nagenoeg leeg zijn en zonder dat moestuintje zou je waarschijnlijk binnen no-time aan hongersnood overlijden. :)
laatste aanpassing

haleluja :respect:

:smoke:

heeey loeder schatje (L) alles goed met jou ;)

heey ja skatje met mij is alles goed.. met jou ook?? Lust je ook een sigaretje?:smoke: :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:02:
heey ja skatje met mij is alles goed.. met jou ook?? Lust je ook een sigaretje?

ja best wel, ik ga er zo weer 1 roken :smoke: zal wel weer een hoop frutratie opwekken bij de niet rokers,
maar ik mag zelf weten wat ik in mijn tuin doe ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:07:
maar ik mag zelf weten wat ik in mijn tuin doe

Nog wel ja:lol: Als het aan die anti-rokers ligt, mag da binnenkort ook al nie meer:rot:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:10:
Nog wel ja Als het aan die anti-rokers ligt, mag da binnenkort ook al nie meer

ach ja, die anti rokers mogen het van mij proberen hoor, totaal verbod kan er niet komen, is slecht voor de economie :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:17:
ach ja, die anti rokers mogen het van mij proberen hoor, totaal verbod kan er niet komen, is slecht voor de economie

Hihihi, jij bent net zo dom als je eruit ziet.

Ze pakken de rokertjes wel via de zorgpremie. ;)

https://partyflock.nl/topic/1025251:Staatsvergunning_om_te_roken
laatste aanpassing

Uitspraak van Mike E op woensdag 20 augustus 2008 om 09:50:
Hihihi, jij bent net zo dom als je eruit ziet

:gaap:
Uitspraak van Mike E op woensdag 20 augustus 2008 om 09:50:
pakken de rokertjes wel via de zorgpremie.

ja en, wat heeft dat te maken met wat ik zeg einstein :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 10:21:
ja en, wat heeft dat te maken met wat ik zeg einstein

Een hele hoop en ook weer niks! Hoop geblaat wat kant nog wal raakt.

:)

Uitspraak van Mike E op woensdag 20 augustus 2008 om 10:29:
Een hele hoop en ook weer niks! Hoop geblaat wat kant nog wal raakt

zelfkennis de beste jongen (Y) :lol:

-
laatste aanpassing
Hihihi....

:)
Abdul-Hakim 20 augustus 2008 10:29
wat kant nog wal raakt.

"Kant nog wal" en even ervoor iemand dom noemen?

Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 20 augustus 2008 om 10:57:
"Kant nog wal" en even ervoor iemand dom noemen?

:lol: man you are screwed mike

herhaling

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 23:44:

Uitspraak van Mike E op woensdag 20 augustus 2008 om 10:47:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 17:04:

Dit is 1 en dezelfde persoon..... :jaja:

Dus hij/zij is niet alleen tegen een rookverbod
maar ook nog schizofreen ;) :roflol: