Partyflock

Forumonderwerp · 1023438

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Het je laten bezwangeren door een (Antilliaanse)bendeleider raakt onder Nederlandse meiden in Hellevoetsluis steeds meer in zwang. Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?, zo lijken de lokale jonge meiden daar te denken, schrijft vandaag het AD. Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind.

Ondanks dat concrete cijfers ontbreken, spreken deskundigen over een ''verontrustende modetrend''. Woonmaatschappelijk werker Nicko van Straaten legt uit: ''Nederlandse meisjes van een jaar of 15, 16 die hangen rond groepen Antilliaanse jongeren. Ze zijn compleet onder de indruk van die stoere gozers. Ze bieden zichzelf aan. Vergelijk het maar met de trend onder de Nederlandse meiden van vroeger. Toen rees jouw ster ook als je de populairste jongen of meisje van de klas aan de haak had geslagen.''

Ervaringsdeskundige Tamara Schilthuizen weet er alles van. De nu 28-jarige Hellevoetsluise liet zich zelf zeven jaar terug door een Antilliaan bezwangeren. ''Als je van een stoere, populaire Antilliaanse man zwanger raakt, dan heb je het gemaakt als meisje. Dan kun je zeggen ‘ik ben zwanger van hém’. Je bent dan nummer 1 en niet nummer 3 of 4 voor zo’n jongen. Het geeft je aanzien; je bent immers de moeder van zijn kind. In de klas heb je het ook helemaal gemaakt.''

Tamara baalt er wel van dat Antilliaanse mannen vaak in een kwaad daglicht worden gesteld. ''Ik weet dat Antilliaanse mannen bekend staan als niet erg betrouwbaar, maar ik zie dat die jonge meisjes daar overheen stappen. Ze klagen er een dag over, maar de andere dag zie ik ze toch weer bij zo’n jongen staan in het winkelcentrum. Bovendien, die meisjes willen het zelf. Ze kunnen altijd zelf beslissen of ze van hem zwanger willen raken.

Maatschappelijk werker Gerswhin Bonevacia van het ID-plein ziet de trend ook: ''Je ziet dat meisjes bewust zwanger raken van een populaire groepsleider om erbij te horen. Ze proberen hem dan ook vaak te binden, maar dat lukt niet. Voor de groepsleden werkt het krijgen van zoveel mogelijk kinderen bij zoveel mogelijk vrouwen statusverhogend. In sommige groepen komt dat zeker voor. Het is stoer op om je 20ste, 22ste te zeggen dat je zes kinderen bij zes verschillende vriendinnen hebt. De vrouw draait voor de zorg op.’’

Deskundigen zien overigens wel dat de jongens de afgelopen jaren steeds trotser zijn geworden op hun kinderen, maar ze bemoeien zich nauwelijks met de opvoeding. ''Je hebt echt McDonald’s-momenten, dat zijn de dagen dat pa er helemaal voor zo’n kindje is. Meisjes vinden het in het begin nog leuk, maar als die kinderen een jaar oud zijn, dat is het nieuwe ervan af, dumpen ze hun baby bij oma en gaan ze weer feesten en hangen.’’

Bron: fok.nl

Te triest voor woorden; waar is de tijd gebleven dat baby's uit liefde werden geboren...zucht ;-)

Waarschuw beheerder
:rot:

Waarschuw beheerder
bah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 10:18:
Te triest voor woorden

:jaja:

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind.

zeaauuuu oud :gaap:

in den helder is dat al jaren zo en zal zo ook blijven. Die tokkie wijffies willen allemaal een neger kind zodat ze tenminste 1 neger krijgen die niet bij hun wegloopt

Waarschuw beheerder
-1
:dood: jezus, als je denkt dat het echt niet erger wordt
Waarschuw beheerder
donateur
Te triest voor woorden; waar is de tijd gebleven dat baby's uit liefde werden geboren...zucht

Wanneer was die tijd dan?

Waarschuw beheerder
+1
welkom in de multiculti

Waarschuw beheerder
-1
donateur
haha hoe kansloos :D

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Weer wat nieuws , geen breezer slet maar dan leider slet . En over wat voor zogenaamde stoere etterbakken hebben we het dan .
Waarschuw beheerder
Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind

:roflol: whawhahwhawhaha
Waarschuw beheerder
donateur
Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?,

:vaag: stukje..

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op donderdag 7 augustus 2008 om 10:24:
jezus, als je denkt dat het echt niet erger wordt

Nou inderdaad...Wat een bizar iets weer...
Persee zwanger willen raken van een bendeleider om je status te verhogen.

En natuurlijk gelijk je jeugd weg te gooien...Nee das stoer tegenwoordig :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaar dat sommige jongens schoensmeer op hun gezicht smeren
Waarschuw beheerder
Ervaringsdeskundige Tamara Schilthuizen weet er alles van. De nu 28-jarige Hellevoetsluise liet zich zelf zeven jaar terug door een Antilliaan bezwangeren. ''Als je van een stoere, populaire Antilliaanse man zwanger raakt, dan heb je het gemaakt als meisje. Dan kun je zeggen ‘ik ben zwanger van hém’. Je bent dan nummer 1 en niet nummer 3 of 4 voor zo’n jongen. Het geeft je aanzien; je bent immers de moeder van zijn kind. In de klas heb je het ook helemaal gemaakt.''

Aanzien is ook het belangrijkste :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:29:
Vandaar dat sommige jongens schoensmeer op hun gezicht smeren

:lol:

Waarschuw beheerder
Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind.

:loser: Medelijden met zo'n baby dan!!
Waarschuw beheerder
+1
Die meisjes moet je naar strafkampen sturen, hoertjes :rot:
Waarschuw beheerder
Gul van die boys (y)

Deskundigen zien overigens wel dat de jongens de afgelopen jaren steeds trotser zijn geworden op hun kinderen, maar ze bemoeien zich nauwelijks met de opvoeding. ''Je hebt echt McDonald’s-momenten, dat zijn de dagen dat pa er helemaal voor zo’n kindje is.Meisjes vinden het in het begin nog leuk, maar als die kinderen een jaar oud zijn, dat is het nieuwe ervan af, dumpen ze hun baby bij oma en gaan ze weer feesten en hangen.’’

Hahaha...Kinderen af en toe meenemen naar de mac, scheelt oma weer tijd...Niets dat je beter doet herinneren wie papa ook alweer was dan een happy meal..

Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

Dan spoor je echt niet als meisje om je met dit soort gasten in te laten :looser: mogen wat mij betreft meteen met die gasten teruggestuurd worden naar het land van herkomst van de vader :[
Waarschuw beheerder
+1
Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?,

Ze heeft wel een mooi kindje, das dan wel weer waar. Maar het blijft een dom rund

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:37:
Dan spoor je echt niet als meisje om je met dit soort gasten in te laten

De Hopi Boys :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pino op donderdag 7 augustus 2008 om 10:38:
Ze heeft wel een mooi kindje,

Toch liever gewoon kaas(F)

Waarschuw beheerder
Dan spoor je echt niet als meisje om je met dit soort gasten in te laten mogen wat mij betreft meteen met die gasten teruggestuurd worden naar het land van herkomst van de vader

inderdaad.. ze gaan maar in eigen land hosselen.. ze zeggen zelf toch dat ze geen zin hebben om te werken.. nou wat te fuck kom je dan hier doen? opzouten.. of afschieten dat gaaijes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:42:
afschieten dat gaaijes.

Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
schitterend filmpje, gast verkondigt dat ie kilos afpakt van afrikanen, en de commentator zegt dat de gemeente bezig is jongerenwerkers aan te nemen :vaag: :rot:

lang leve NL :D :cheer:
Waarschuw beheerder
omfg, doe éven normaal :/
Waarschuw beheerder
Daar ga je dan:

What's on my mind: dat mijn leven alleen maar bestaat uit werken, kinderen opvoeden, rekeningen betalen en slapen pppffff

Een lekker leven heb je dan met je geldverdienende gangster vriend

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Double T :yes: op donderdag 7 augustus 2008 om 10:44:
lang leve NL

Daar ligt vooral de schuld idd. We hebben die gasten binnengehaald en geen werkgever die zo'n Hopi aanneemt uiteraard; in een winkel bijvoorbeeld zal hij zeggen "Swa, zal ik je hosselen?" in plaats van "Wilt u afrekenen"? :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Dat je per ongeluk zwanger raakt vind ik geen crime en kan gebeuren . Dat was vroeger al zo en dat gebeurt nog steeds . Maar om je nou bewust vol te laten duwen voor het aanzien :| Dan is er toch wat mis gegaan in de bovenkamer van zo,n mokkel . Wat zou zo,n meid later zeggen tegen der kind ???? Mama was niet populair vroeger , maar toen jij werd geboren toen wel . Maar pappa zit nu in de bak en geeft niks om je en ik ook niet meer . Want niemand weet meer wie ik ben en ben nu niet meer populair . Maar onze buurmeid van 15 waar jij mee op school zit , is nu pappa der bitch :| als ie vrij komt .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Toen rees jouw ster ook als je het populairste meisje van de klas had geslagen

Dan was je dé man idd b)

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
''Als je van een stoere, populaire Antilliaanse man zwanger raakt, dan heb je het gemaakt als meisje. Dan kun je zeggen ‘ik ben zwanger van hém’. Je bent dan nummer 1 en niet nummer 3 of 4 voor zo’n jongen. Het geeft je aanzien; je bent immers de moeder van zijn kind. In de klas heb je het ook helemaal gemaakt.''

[img width=800 height=599 cacheid=000e6a120029162ba10390d91a024d2523]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fd/Bristol.zoo.western.lowland.gorilla.arp.jpg/800px-Bristol.zoo.western.lowland.gorilla.arp.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stoere, populaire Antilliaanse man

[img width=800 height=600 cacheid=00141c560005906aea9f8f301a024d254f]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/63/Gorila.JPG/800px-Gorila.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
En alsof Antilianen de enige zijn die voor een mooi getint kindje kunnen zorgen, er lopen toch wel meer bruintjes rond hier in NL??? :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Te triest voor woorden

Idd, bah (N)
Waarschuw beheerder
Dat filmpje ook, hoor die gengsters praten dan op tv nota bene.
Met tientjes lopen zwaaien. :roflol:

Wat een kansloze lui. (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 10:41:
De Hopi Boys

*proest*
Lachwekkend:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat mij betreft meteen met die gasten teruggestuurd worden naar het land van herkomst van de vader

Idd

[img width=800 height=600 cacheid=000fc5bd002c1fcd6acc84ae1a024d25bf]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bc/Summit_view.jpg/800px-Summit_view.jpg[/img]

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hopi poep :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 10:49:
en geen werkgever die zo'n Hopi aanneemt uiteraard; in een winkel bijvoorbeeld zal hij zeggen "Swa, zal ik je hosselen?" in plaats van "Wilt u afrekenen"?

Het klinkt nogal 'spottend', maar het is wel zo:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:49:
Wat zou zo,n meid later zeggen tegen der kind ???? Mama was niet populair vroeger , maar toen jij werd geboren toen wel . Maar pappa zit nu in de bak en geeft niks om je en ik ook niet meer . Want niemand weet meer wie ik ben en ben nu niet meer populair . Maar onze buurmeid van 15 waar jij mee op school zit , is nu pappa der bitch als ie vrij komt

:roflol:

Waarschuw beheerder
+1
einde van t filmpje: "investeren in jongerenwerk om hun op t rechte pad te krijgen"

:lol: ff serieus :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 11:09:
Het klinkt nogal 'spottend'

Gelukkig maar ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:49:
Dan is er toch wat mis gegaan in de bovenkamer van zo,n mokkel

[img width=549 height=497]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/ComparitiveBrainSize.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 11:12:
einde van t filmpje: "investeren in jongerenwerk om hun op t rechte pad te krijgen"

ff serieus

Oudhollandsch polderen:lol:

Waarschuw beheerder
Snap die ouders van die meiden dan ook niet, je laat je dochter toch niet met kansloze gasten omgaan?? Of ligt dat puur aan het milieu waar die meisjes vandaan komen?

En Antiliaansse mannen zijn over het algemeen niet echt handelbaar, dan zwijg ik maar over de vrouwen :x :lol:

Waarschuw beheerder
+1
het zal je dochter maar wezen die met zon ****** aanpapt:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Double T :yes: op donderdag 7 augustus 2008 om 10:44:
gast verkondigt dat ie kilos afpakt van afrikanen, en de commentator zegt dat de gemeente bezig is jongerenwerkers aan te nemen

:lol: inderdaad.. die gast zegt ook dat ze geen zin hebben om te werken.. en wat doet de gemeente....
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 11:17:
Snap die ouders van die meiden dan ook niet, je laat je dochter toch niet met kansloze gasten omgaan?? Of ligt dat puur aan het milieu waar die meisjes vandaan komen?

Vaak weten die ouders dat niet eens..

Waarschuw beheerder
+1
Bimbosletten. :dood:

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Schobbejakker op donderdag 7 augustus 2008 om 11:22:

Yeah.. right:rot: :S
Wat ben je dan voor waardeloze ouder als je je 0,0 voor je eigen kind interesseerd:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 11:26:
Wat ben je dan voor waardeloze ouder als je je 0,0 voor je eigen kind interesseerd

Dezelfde ouder als dat dat kind zal worden van die neger..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 10:26:
welkom in de multiculti

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=376 height=384 cacheid=000fc5cc002c1fdde08315cf1a024d26b2]http://i294.photobucket.com/albums/mm90/wild7even/breezer.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=300 height=278 cacheid=001289bc002c1fe0b19fc6421a024d26c1]http://i45.photobucket.com/albums/f71/blach-cat-charlie/breezer.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Nee, vaak worden ouders voorgelogen tot het te laat is. Maar ja, als je oprecht interesse toont in de kids en net zo oprecht met ze communiceert, gebeurt het minder snel dat ze liegen, althans, dat is mijn mening.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
''Als je van een stoere, populaire Antilliaanse man zwanger raakt, dan heb je het gemaakt als meisje

Ik maak liever carrière....

Waarschuw beheerder
[img width=591 height=354 cacheid=00002191000043a72b3a8b7f1a024d26e9]http://negerzoenmoetblijven.punt.nl/upload/intro.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Nooit geweten dat er buitenlanders in hellevoetsluis woonden :D

weer wat geleerd!
Waarschuw beheerder
Te triest voor woorden; waar is de tijd gebleven dat baby's uit liefde werden geboren...zucht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Wat ben je dan voor waardeloze ouder als je geeneens weet met wie je kind omgaat:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MindFucker op donderdag 7 augustus 2008 om 11:35:
Nooit geweten dat er buitenlanders in hellevoetsluis woonden

weer wat geleerd!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Schobbejakker op donderdag 7 augustus 2008 om 11:28:
ouder

[img width=383 height=510]http://img.photobucket.com/albums/v678/mightybloemkool/6.jpg[/img]
Foto: Ma Flodder

Waarschuw beheerder
http://bijlmerstyle.blogspot.com/2007_04_01_archive.html

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 11:39:
Wat ben je dan voor waardeloze ouder als je geeneens weet met wie je kind omgaat

Kom op, Leipe...hield jij vroeger ook niet liever je mond bij bepaalde personen die je in je vriendenkring had en daarmee je ouders in het ongewisse achterlatend? ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest volk
how low can you go (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van paradini op donderdag 7 augustus 2008 om 11:50:
triest volk
how low can you go (n)

die sletjes of die negers?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tamara baalt er wel van dat Antilliaanse mannen vaak in een kwaad daglicht worden gesteld. ''Ik weet dat Antilliaanse mannen bekend staan als niet erg betrouwbaar, maar ik zie dat die jonge meisjes daar overheen stappen.

Voor de groepsleden werkt het krijgen van zoveel mogelijk kinderen bij zoveel mogelijk vrouwen statusverhogend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jstyle op donderdag 7 augustus 2008 om 11:34:
Ik maak liever carrière....

als speedgriet zeker :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 11:29:
welkom in de multiculti

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op donderdag 7 augustus 2008 om 11:58:
Uitspraak van -Rene op donderdag 7 augustus 2008 om 11:29:
welkom in de multiculti

Ach ik zou ook niet echt gelukkig zijn als mijn zoon of dochter met een of andere kamper of matje thuiskwam, laat staan een kale met een bomberjack en kisten :[ :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 12:03:
Ach ik zou ook niet echt gelukkig zijn als mijn zoon of dochter met een of andere kamper of matje thuiskwam, laat staan een kale met een bomberjack en kisten

Nee, en dat ze dan heel vrolijk tegen je begint te zingen:

"Pa, ken jij de Hosselman, de Hosselman, de Hosselman,
zeg, ken jij de Hosselman, de vader van mijn kiiindje..."

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 11:49:
Kom op, Leipe...hield jij vroeger ook niet liever je mond bij bepaalde personen die je in je vriendenkring had en daarmee je ouders in het ongewisse achterlatend?

Mwohaaa... dat zal vast wel eens een keer zijn voorgekomen ja:/
Alleen zijn dit meiden die om 08:00 uur de deur uit gaan (zogenaamd naar school) en dan vrolijk om 22:30 uur weer binnen komen wandelen op een doordeweekse dag:S
En als het pa of ma enigzins interesseerd, dan zal de vraag gesteld worden: waar was jij de hele dag???
En als dit de mentaliteit is in een gezin, dan moeten pa- en ma lief niet gek opkijken als dochterlief na 9 maanden geheel 'onverwacht' een caramelkleurig kindje uitpoept:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 12:10:
Alleen zijn dit meiden die om 08:00 uur de deur uit gaan (zogenaamd naar school) en dan vrolijk om 22:30 uur weer binnen komen wandelen

Kutleraren...je kunt dat nablijven ook overdrijven ;-)
En als het pa of ma enigzins interesseerd, dan zal de vraag gesteld worden: waar was jij de hele dag???

Klopt helemaal; en je weet als ouders verdomd goed wanneer je kiddy liegt :yes:
En als dit de mentaliteit is in een gezin, dan moeten pa en ma lief niet gek opkijken als dochterlief na 9 maanden geheel 'onverwacht' een caramelkleurig kindje uitpoept

Tja, en dan helpt een excuus als "Maar pappa, je weet toch dat ik heel veel in de zon heb gezeten afgelopen zomer?" ook niet echt, nee ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 12:14:
Klopt helemaal; en je weet als ouders verdomd goed wanneer je kiddy liegt

Als je je interesseerd voor je kinderen ja:yes:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 12:14:
Tja, en dan helpt een excuus als "Maar pappa, je weet toch dat ik heel veel in de zon heb gezeten afgelopen zomer?" ook niet echt, nee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 12:08:
Nee, en dat ze dan heel vrolijk tegen je begint te zingen:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 11:49:
Kom op, Leipe...hield jij vroeger ook niet liever je mond bij bepaalde personen die je in je vriendenkring had en daarmee je ouders in het ongewisse achterlatend?

Hetzelfde geldt voor jongens die op een doordeweekse schooldag pas na 23:00 uur weer naar huis gaan en een naive pa en ma die geen kritische vragen stellen m.b.t. de dure merkkleding van zoonlief en hoe die aan die gloednieuwe scooter van 3000 ballen is gekomen:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Te triest voor woorden

:( :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 11:48:
http://bijlmerstyle.blogspot.com/2007_04_01_archive.html

[img width=836 height=593 cacheid=000fc5e2002c2016ce4e500e1a024d2d2c]http://bp3.blogger.com/_qNGFmdAnbQ4/RiJjMj7RMyI/AAAAAAAAAA0/AncFa5N4DlA/s1600/01.jpg[/img]

De Verenigde Straten! :lol:
Propz voor de woordspeling, daar niet van maar die gasten denken gvd. echt dat ze in een <insert lame gangsterclip> spelen.
En lekker met je praatjes en je gehosselde shit volop op internet en tv.
Masterminds. :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 11:56:
als speedgriet zeker

Waarschuw beheerder
+1
ik ga me ook late bezwangeren, heb altijd al stoer willen zijn.
En ik ben gek op aanzien:jaja:

Waarschuw beheerder
Toen rees jouw ster ook als je de populairste jongen of meisje van de klas aan de haak had geslagen.''

:roflol: wat een uitspraak :roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder
Die grieten hebben meestal het iq van een stoeptegel, t gaat meestal al vroeg fout.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
pfff waar gaat het heen met nl..

Waarschuw beheerder
donateur
(Antilliaanse)bendeleider

En er zijn dus serieus bendes die hij leid ??? Moeten ze dan ook lidmaatschaps geld betalen of wat . En krijgen die meiden dan korting , als ze hun eigen laten naaien ???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 13:43:
En er zijn dus serieus bendes die hij leid ??? Moeten ze dan ook lidmaatschaps geld betalen of wat . En krijgen die meiden dan korting , als ze hun eigen laten naaien ???

pfff waar gaat het heen met nl..

Tis hier zo langzamerhand 1 grote bende :p

Waarschuw beheerder
En er zijn dus serieus bendes die hij leid

Volgens mij maken ze er alleen een bende van :lol:

Waarschuw beheerder
laat antiliaans bendeleiden nu net mijn studie zijn:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/08/tsunami_van_antillianen_verwac.html#comments

Waarschuw beheerder
Snap niet dat de vaders van die chicks die gasten niet gewoon hardstikke dood maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:03:
Snap niet dat de vaders van die chicks die gasten niet gewoon hardstikke dood maken.

Zijn ze waarschijnlijk te dronken of te laveloos voor:/

[img width=1024 height=768 cacheid=000fc5fa002c2034c3741ba11a024d32f1]http://i25.photobucket.com/albums/c78/ruthjetutje/Afbeelding005.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een stoere, populaire Antilliaanse man

bestaan die dan :p
laatste aanpassing

Werkzaam bij Event Lounge
Waarschuw beheerder
tuurlijk wel!! tss--->:loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hebben die wangsta's in hellevoetsluis ook tattoo's met Hellevoetsluis Style?
Waarschuw beheerder
Hellevoetsluis

daar heb je het al :p
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gebeurt al honderden jaren...tja, vrouwen met wansmaak. Jammer maar helaas, afijn, "normale" mannen met enigszins perspectieven hoeven ze ook niet dus ja...:x
Ze proberen hem dan ook vaak te binden, maar dat lukt niet.

joh wat een verrassing. :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 15:03:

jij was toch tegen de doodstraf?? :o

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 14:45:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/08/tsunami_van_antillianen_verwac.html#comments

Och och, probeer GS te mijden, maar moest toch maar weer eens even kijken.

overal willen nederlandse meiden het liefst een neger. Ze denken dat een geteerde paal langer staat o.i.d....

uit de toespraak bij een jubileum van een cwi-ambtenaar..

"en van één familie, van vier generaties de dossiers behandeld"

En dan het toetje:

[img width=750 height=600 cacheid=000fc68e002c2123925f2fe01a024d43a0]http://img137.imageshack.us/img137/7901/motivator410563nx9.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 augustus 2008 om 12:08:
Pa, ken jij de Hosselman, de Hosselman, de Hosselman,
zeg, ken jij de Hosselman, de vader van mijn kiiindje.

die is grappig, dat moet ik toegeven :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 20:02:
die is grappig, dat moet ik toegeven

Vond ik ook:lol:
Waarschuw beheerder
Ervaringsdeskundige Tamara Schilthuizen

Is een vriendin van me en heb wel eens op haar dochter gepast. Eerlijk is eerlijk, haar dochter is echt een heel mooi kindje, wat anderen er ook van mogen denken.
En zij is ook een tof wijfie en niet dom te noemen.
Had alleen nooit verwacht dat ze zo in de krant zou staan.

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/2507765/Wie_wil_geen_mooi_getint_kindje.html
http://frontpage.fok.nl/nieuws/96758

Uitspraak van SuB Bass op donderdag 7 augustus 2008 om 19:56:
En dan het toetje:

Waarom plaats je hier prive foto's van iemand of heb je dat ergens bij Fok ofzo vandaan gehaald?

Gerswhin Bonevacia

:| Volgens mij ken ik die ook, maar op zeker niet als maatschappelijk werker!
Of er moeten er meer zijn met die naam.... kan ook.

Maar goed, ben blij dat ik in elk geval niet met de trend mee doe. Ik maak liever carriere..:P op een normale manier, zeg maar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindFucker op donderdag 7 augustus 2008 om 11:35:
Nooit geweten dat er buitenlanders in hellevoetsluis woonden

Man, natuurlijk... wat denk ie, dat het hier een soort gat is?
Je kan nog beter in Rotterdam wonen dan hier, want Hellevoetsluis is een soort van heel groot ghetto, vooral een de ene kant van het kanaal...
Nieuwe gedeelte van H'sluis valt wel mee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:40:
Nieuwe gedeelte van H'sluis valt wel mee..

uhu
Nieuwe gedeelte

Zegt het al.
Kennen die negers met hun dealers inkomen + uitkering niet betalen of verantwoorden waar het geld vandaan komt.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:51:
verantwoorden

Je moet niet verantwoorden,
je moet gewoon hosselen!
Waarschuw beheerder
unfuckingbelievable :no: how low can you go :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ervaringsdeskundige Tamara Schilthuizen

Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:37:
Is een vriendin van me en heb wel eens op haar dochter gepast. Eerlijk is eerlijk, haar dochter is echt een heel mooi kindje, wat anderen er ook van mogen denken.
En zij is ook een tof wijfie en niet dom te noemen.
Had alleen nooit verwacht dat ze zo in de krant zou staan.

:|

Uitspraak van G.I.T. haai :D op vrijdag 8 augustus 2008 om 02:24:
unfuckingbelievable

Idd :frusty:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
T zal je dochter maar zijn die zo'n kind krijgt :/

Waarschuw beheerder
Hellevoetsluis is een soort van heel groot ghetto,

makkelijk toch, de paar goeie mensen evacueren en de rest platspuiten met sarin :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 12:03:
Ach ik zou ook niet echt gelukkig zijn als mijn zoon of dochter met een of andere kamper of matje thuiskwam, laat staan een kale met een bomberjack en kisten

hahaha :lol: racist :[
die meiden zijn zoooooooo dom he :roflol: die kerels gaan van het ene nest in het andere nest en erg intelligent zijn ze ook niet, beetje jammmer dat je daar een kind voor moet opwekken voor respect? :roflol:
als ik zoon meid zie lopen denk ik tut -tut wat een dommmert :lol:
probleem hiervan is dat de kinderen een kwade opvoeding gaan krijgen omdat papa een klootzak is omdat hij ieder wijf neukt :),en papa geen geld geeft voor luiers en melk :x zoon kind verdiend dat niet! :x dat kind is slachtoffer van die domme mensen en zullen waarschijnlijk later gaan dealen en op straat rondhangen.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:26:
dat kind is slachtoffer van die domme mensen en zullen waarschijnlijk later gaan dealen en op straat rondhangen..

Ofterwijl beter abortus laten plegen of kind afschieten ast geboren is :) ?

Waarschuw beheerder
zoon kind verdiend dat niet!

Je bedoelt dat zo'n achterlijke pauperzwijnen geen kind verdienen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:30:
Ofterwijl beter abortus laten plegen of kind afschieten ast geboren is ?

beter je eigen niet zo laten foppen :)
kind kan er niks aan doen,voorkomen = beter dan genezen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:39:
Je bedoelt dat zo'n achterlijke pauperzwijnen geen kind verdienen

ook dat! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:41:
kind kan er niks aan doen,voorkomen = beter dan genezen!

Ik denk dat het probleem dan ook ligt aan de opvoeding van het kind en de oplettendheid van de ouders :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:43:
Ik denk dat het probleem dan ook ligt aan de opvoeding van het kind en de oplettendheid van de ouders

hoe kansloos is de opvoeding als je gewoon een mooie mokka-baby wil :)
das hetzelfde om bv een chiwawa aanschaffen omdat Paris Hilton er 1 heeft :rot:
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:43:
oplettendheid van de ouders

wat denk je van het HIV probleem ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:46:
hoe kansloos is de opvoeding als je gewoon een mooie mokka-baby wil :)

K weet niet hoor dat kan je niet vergelijken met paris hilton die een hondje wil dat iedereen het wilt.
Maar hier gebeuren die dingen eigenlijk niet, kan ook aan de omgeving liggen maar je zult als ouder zijne toch wel invloed op je kids hebben :/

wat denk je van het HIV probleem ? :)

wat heeft dat met ouders te maken dan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Vmbo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:50:
K weet niet hoor dat kan je niet vergelijken met paris hilton die een hondje wil dat iedereen het wilt.

dat is precies hetzelfde! :yes:
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:50:
wat heeft dat met ouders te maken dan ?

het is nogal bekent dat antillianen het niet zo nauw nemen en zoveel mogelijk kinderen bij verschillende vrouwen opwekken
voor hun status,dus .......ze hebben misschien wel 10 vriendinnetjes en HIV komt vaker bij dit soort mensen voor ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:53:
dat is precies hetzelfde! :yes:

Ik zie de link echt niet :no:
het is nogal bekent dat antillianen het niet zo nauw nemen en zoveel mogelijk kinderen bij verschillende vrouwen opwekken
voor hun status,dus .......ze hebben misschien wel 10 vriendinnetjes en HIV komt vaker bij dit soort mensen voor ..

K snap gewoon echt niet wat die status boeit :/

Waarschuw beheerder
Gewoon allemaal die lamzakken sterilliseren, dan kunnen ze ook geen zaad meer lozen in zon wijf.

Waarschuw beheerder
hahaha racist

Noem het beestje alleen maar bij de naam (y)

Wel erg naief van die vrouwtjes dan en als ze op de hoogte zijn van papa's acties dan vind ik het helemaal kansloos :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 8 augustus 2008 om 00:37:
Waarom plaats je hier prive foto's van iemand of heb je dat ergens bij Fok ofzo vandaan gehaald?

Het enige dat ik doe is een plaatje van GS linken. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:56:
Ik zie de link echt niet

zal het eventjes uitleggen
Het je laten bezwangeren door een (Antilliaanse)bendeleider raakt onder Nederlandse meiden in Hellevoetsluis steeds meer in zwang. Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?, zo lijken de lokale jonge meiden daar te denken, schrijft vandaag het AD. Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind.

dit bedoel ik dus ze willen een mooi kindje en status :lol:
ik vergelijk dit modebeeld met chiwawas,hoevaak worden die kinderen wel niet gedumpt bij de ouders...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:59:
Wel erg naief van die vrouwtjes dan en als ze op de hoogte zijn van papa's acties dan vind ik het helemaal kansloos

vind ik ook , maaar die meiden vinden het zooo stoer! :roflol: en nemen daarom een kind

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 08:07:
wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?

Ken niemand die er WEL een wil :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nie! nie! nie! :no: hehehehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 08:08:
Ken niemand die er WEL een wil laatste aanpassing 8 augustus 2008 08:09

ik ken dr zat hier in 040 echt en ze staan dr allemaal alleen voor en hebben een uitkering/schulden/ellende/sociale isolatie, ze zijn beperk in hun ontwikkeling,als papa 1 of 2 keer in het jaar langskomt is er ellende,want ze voelen zich genaait

Waarschuw beheerder
Daarom zeg ik, als zo'n lamlul gewoon gesterilliseerd zou worden na zn 1e vergrijp (al is het n snickers jatten uit de schoolkantine) dan lost t probleem zich vanzelf op.

Als t mijn dochter zou zijn sneed ik zelf wel t zaakie van die gast dr af en zou k t aan de kat voeren :)

Waarschuw beheerder
Niet alleen blaffen die gozers chicks te pas en te onpas vol en lopen weg voor de gevolgen, ze roepen racisme op en benadelen hun welwillende 'land-'genoten (ze zijn niet echt buitenlands) op die manier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 08:16:
Als t mijn dochter zou zijn sneed ik zelf wel t zaakie van die gast dr af en zou k t aan de kat voeren

daarom zou ik mijn kinderen in de toekomst, alles uitleggen en ze alles laten zien bv over drugs/mannen / culturen etc
en altijd open en eerlijk naar elkaar zijn :)

Waarschuw beheerder
Ik ken mensen die hun kids met white supremacy-gedachtengoed opvoeden om dit soort problemen voor te zijn.

Heel erg triest natuurlijk, maar je zult al bijna moeten. Heb t geluk dat k zo'n grafkop heb, mijn dochter zal later waarschijnlijk niet snel de interesse van zo'n gast trekken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 08:21:
Ik ken mensen die hun kids met white supremacy-gedachtengoed opvoeden om dit soort problemen voor te zijn.

zo ben ik dus opgevoed ;p
maar kwam later in mn leven achter dat sommige dingen ook overdreven kunnen worden....
heb respect voor iedereeen! *boks*
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 08:21:
Heb t geluk dat k zo'n grafkop heb, mijn

hihi :bloos:
Waarschuw beheerder

Je moet gewoon voorkomen dat zulke zwakbegaafde, weerzinwekkende tokkies zich kunnen voortplanten!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 8 augustus 2008 om 08:37:
Je moet gewoon voorkomen dat zulke zwakbegaafde, weerzinwekkende tokkies zich kunnen voortplanten!

Dit is een opmerking die ik wel gemaakt had kunnen hebben :respect:
Waarschuw beheerder

sterilisatie kan een oplossing zijn

Waarschuw beheerder
wat zijn we het toch eens met elkaar vandaag :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 7 augustus 2008 om 13:20:
De Verenigde Straten!
Propz voor de woordspeling, daar niet van maar die gasten denken gvd. echt dat ze in een <insert lame gangsterclip> spelen.
En lekker met je praatjes en je gehosselde shit volop op internet en tv.
Masterminds.

Wat zullen ze een zwaar leven hebben in de hoods van NL.
Beetje hosselen, playen en roven! Geld is er niet in NL dus moet je er voor vechten hahhaah.
Staan ze weer elke week met hun poffertjes porums op AT5 omdat ze weer eens een pompstation beroven.
Fake gangsters, beschamend is het gewoon :roflol:
Waarschuw beheerder
+1

per ongeluk zwanger raken is al dom. Laat staan om bewust om zulke redenen zwanger te worden, dan ben je gewoon een enorm zielig achterlijk wijffie :X
Waarschuw beheerder
hoeveel bendes zijn er dan?

neem aan dat elke bende toch maar 1 of hooguit een paar leiders heeft..

Waarschuw beheerder
:roflol: hehehehehe
Waarschuw beheerder
+1
Is dat iets nieuws dan?? Hier in de mac is het al langere tijd een stalling voor kinderwagens lijkt wel, en als je in de wagens kijkt ligt er 9 van de 10 keer een donker kindje in. De dames komen daar om hun ervaring uit te wisselen geloof ik. Ik snap die meiden niet, ik ga zelf met een antilliaan (en nee ik heb geen kinderen) waarom een kindje nemen omdat je dan aanzicht krijgt.. Wat overigens ook nog vaak niet zo is, want ze worden vaak aan de kant gezet als oud vuil, soms met kind en al!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ......:cheer: op vrijdag 8 augustus 2008 om 12:32:
ik ga zelf met een antilliaan

:o

Uitspraak van ......:cheer: op vrijdag 8 augustus 2008 om 12:32:
en nee ik heb geen kinderen

Ow, dan is het goed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die meiden zijn zoooooooo dom he die kerels gaan van het ene nest in het andere nest en erg intelligent zijn ze ook niet, beetje jammmer dat je daar een kind voor moet opwekken voor respect?
als ik zoon meid zie lopen denk ik tut -tut wat een dommmert
probleem hiervan is dat de kinderen een kwade opvoeding gaan krijgen omdat papa een klootzak is omdat hij ieder wijf neukt ,en papa geen geld geeft voor luiers en melk zoon kind verdiend dat niet! dat kind is slachtoffer van die domme mensen en zullen waarschijnlijk later gaan dealen en op straat rondhangen..

Vicieuze cirkel?? :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe kansloos is de opvoeding als je gewoon een mooie mokka-baby wil
das hetzelfde om bv een chiwawa aanschaffen omdat Paris Hilton er 1 heeft

Idd :lol:

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Dit zijn meiden die om 08:00 uur de deur uit gaan (zogenaamd naar school) en dan vrolijk om 22:30 uur weer binnen komen wandelen op een doordeweekse dag:S
En als dit de mentaliteit is in een gezin, dan moeten pa- en ma-lief niet gek opkijken als dochterlief na 9 maanden geheel 'onverwacht' een caramelkleurig kindje uitpoept:p

:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik een slechte/kwaaie moeder word o:)
vooral als..........:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:27:
Dit zijn meiden die om 08:00 uur de deur uit gaan (zogenaamd naar school) en dan vrolijk om 22:30 uur weer binnen komen wandelen op een doordeweekse dag

ik zou er losse handjes van krijgen :x
Waarschuw beheerder

helaas ontstijgen mensen zelden het niveau van een apenrots

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Olde Skoele op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:57:
helaas ontstijgen mensen zelden het niveau van een apenrots

Idd ja:lol:

Apenrots :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Olde Skoele op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:57:
apenrots

[img width=800 height=600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bc/Summit_view.jpg/800px-Summit_view.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?

[img width=200 height=200]http://www.holland-at-home.nl/images/Duo-penotti.jpg[/img]

Waarschuw beheerder

Dit soort meisjes mogen van mij meteen naar een onbewoond eiland gestuurd worden :[
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
an kun je zeggen ‘ik ben zwanger van hém’. Je bent dan nummer 1 en niet nummer 3 of 4 voor zo’n jongen. Het geeft je aanzien; je bent immers de moeder van zijn kind. In de klas heb je het ook helemaal gemaakt.

En hoe leg je dat je kind dan uit als hij later 13/14 jaar is.

Zo'n kind is dan toch gewoon gedoemd te mislukken...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 15:55:
Dit soort meisjes mogen van mij

Een spuitje krijgen , wel zo humaan van mij he . Hoeft ze niet te lijden :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit soort meisjes mogen van mij meteen naar een onbewoond eiland gestuurd worden

wil haar ook wel neuken, damn mmmmmmmmmmmm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:08:
Een spuitje krijgen , wel zo humaan van mij he . Hoeft ze niet te lijden

En de ouders mogen van mij ook wel een gepaste straf krijgen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 8 augustus 2008 om 07:04:
T zal je dochter maar zijn die zo'n kind krijg

ja wie wil er nou een aapje als kind :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Het geeft je aanzien; je bent immers de moeder van zijn kind. In de klas heb je het ook helemaal gemaakt.''

:rot: door bij het clubje Nep-amerikaanse-wannabee-wiggaz te horen die in de maatschappij totaal dus geen aanzien hebben, en tot het onderste van de onderlaag van de bevolking horen.

Kan je je nog beter laten pakken door een loverboy, verdien je tenminste nog een paar centen, en die gasten hebben dus nog verstand van gerespecteerde Italiaanse merken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maatschappelijk werker Gerswhin Bonevacia van het ID-plein ziet de trend ook: ''Je ziet dat meisjes bewust zwanger raken van een populaire groepsleider om erbij te horen. Ze proberen hem dan ook vaak te binden, maar dat lukt niet. Voor de groepsleden werkt het krijgen van zoveel mogelijk kinderen bij zoveel mogelijk vrouwen statusverhogend. In sommige groepen komt dat zeker voor. Het is stoer op om je 20ste, 22ste te zeggen dat je zes kinderen bij zes verschillende vriendinnen hebt. De vrouw draait voor de zorg op.’’

dus..

Tamara baalt er wel van dat Antilliaanse mannen vaak in een kwaad daglicht worden gesteld. ''Ik weet dat Antilliaanse mannen bekend staan als niet erg betrouwbaar, maar ik zie dat die jonge meisjes daar overheen stappen. Ze klagen er een dag over, maar de andere dag zie ik ze toch weer bij zo’n jongen staan in het winkelcentrum. Bovendien, die meisjes willen het zelf. Ze kunnen altijd zelf beslissen of ze van hem zwanger willen raken.

Beetje jammer dat er niet bij staat of zij 't kind nu alleen heeft moeten opvoeden....
Waarschuw beheerder
donateur
Dit soort meisjes mogen van mij meteen naar een onbewoond eiland gestuurd worden

OMFG die meid is triest!! :|
Waarschuw beheerder
In de klas heb je het ook helemaal gemaakt.''

Tienermoeders zijn inderdaad echt de bom...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 08:16:
Daarom zeg ik, als zo'n lamlul gewoon gesterilliseerd zou worden na zn 1e vergrijp (al is het n snickers jatten uit de schoolkantine) dan lost t probleem zich vanzelf op.

Goed idee, dan blijven er slechts een paar vruchtbare mannen over, die voor het nageslacht gaan zorgen! ;)
Waarschuw beheerder
zucht............

Waarschuw beheerder
donateur
wtf? sick!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:45:
Tienermoeders zijn inderdaad echt de bom...

ofnie dan :d
:respect: voor tienermoeders

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:26:
en die gasten hebben dus nog verstand van gerespecteerde Italiaanse merken

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:45:
Tienermoeders

[img width=350 height=236]http://i286.photobucket.com/albums/ll101/BaByGirL_StePhaNiE/bitch.jpg[/img]
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur

dubbel? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 18:51:
Tienermoeders

[img width=453 height=604 cacheid=0000df860001d07527c62bac1a024d772a]http://i34.photobucket.com/albums/d144/chantalle101/07-08%20grade%2012/gangster.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begin vast met sparen om straks de nog hogere belastingen te kunnen ophoesten die nodig zijn om de volgende generatie legbatterij-bijstandsmoeders te helpen hun criminele kroost ergens halverwege het VMBO te krijgen.

Ik moet tenslotte door iemand berooft kunnen worden als ik op m'n 80ste met pensioen ga, niet waar? Gevaar houdt een mens scherp en alert.
Waarschuw beheerder
Whehehe waar gaat het heen zeg tering

Waarschuw beheerder

Vergelijk het maar met de trend onder de Nederlandse meiden van vroeger. Toen rees jouw ster ook als je de populairste jongen of meisje van de klas aan de haak had geslagen.''

Voor de groepsleden werkt het krijgen van zoveel mogelijk kinderen bij zoveel mogelijk vrouwen statusverhogend.

:roflol: dit is toch niet serieus ??
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn van die momenten wanneer ik denk: Dit planeet is klaar voor de Armageddon. Wij kunnen als ras en gemeenschap niet dieper zinken.

Laat de apen het maar proberen, die zien er tenminste nog allemaal even lelijk uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dude op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:36:
Uitspraak van cutierudie op donderdag 7 augustus 2008 om 10:18:

Echt, ik snap het nog steeds niet, als dit de Gershwin is die ik ken, dan kán hij gewoon geen maatschapppelijk werker zijn geworden man, of de gemeente is echt bezig om ( voormalig) criminelen aan te nemen :S...
Dan is t niet zo gek dat het hier achteruit gaat.

Uitspraak van The Dude op vrijdag 8 augustus 2008 om 16:36:
Beetje jammer dat er niet bij staat of zij 't kind nu alleen heeft moeten opvoeden....

Ja dus....
Ze heeft het alleen gedaan en ze heeft het ook nog eens vrij goed gedaan.
Ik zie mensen hier over tokkies praten...hmmm... Tamara is niet echt een tokkie te noemen hoor, zal niet zeggen dat ze hoogbegaafd is maar een domme bimbo is ze ook niet en haar dochter is een schatje, mooi meisje... Met een eigen willetje en stevig karakter, net als dr moeder.
Vind de reacties hier een beetje lomp, niemand kent haar en ja, ik ben het ermee eens dat ik de uitspraak van haar hierboven nogal pittig vind, dat je het helemaal gemaakt hebt als je een kind van een Anti krijgt met aanzien.
Respect en aanzien kan je ook op andere manieren krijgen....
Maar goed, tis haar mening en haar ervaring, ik weet het niet want ik ga verder niet met Anti's om. Ken wel meerdere meiden zoals zij, maar ik maak er gewoon een praatje mee en that's it.
Tamara heb ik beter leren kennen doordat we elkaar al van vroeger konden en ook omdat we een gemeenschappelijke vriendin hebben.
Er zijn ook meiden hier in Hellevoet, die hebben allemaal een kind van 1 gozer, kan al de hele tijd niet op zijn naam komen. Er lopen geloof ik wel 10 kinderen rond van hem en sommigen gaan ook nog naar dezelfde school. :vaag:
Lijkt me toch niet leuk als 10 verschillende mama's allemaal dezelfde papa voor hun kind hebben, maar goed.. moeten ze zelf weten.
Ik doe er in elk geval niet aan mee...

Waar ik me wel eens zorgen over maak, is de kwestie inteelt. :P
Als ze allemaal wat ouder zijn en elkaar uit het oog verliezen en later weer tegen komen, weten ze dan nog wel dat ze half-broers of zusjes zijn?
Geloof dat een aantal van de kinderen moeders achternaam hebben en anderen weer die van paps, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
doodschieten die wijven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 9 augustus 2008 om 00:15:
doodschieten die wijven

Zijn we het eens :cheer:

Waarschuw beheerder
-1
Waar is het zelfrespect :S.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb er ook vaak last van
en ik wil helemaal geen kinderen!
:S
Waarschuw beheerder
bendeleider kan ik nog inkomen..om de genen dan..
maar antiliaan:no:
Waarschuw beheerder
''Als je van een stoere, populaire Antilliaanse man zwanger raakt, dan heb je het gemaakt als meisje. Dan kun je zeggen ‘ik ben zwanger van hém’. Je bent dan nummer 1 en niet nummer 3 of 4 voor zo’n jongen. Het geeft je aanzien; je bent immers de moeder van zijn kind. In de klas heb je het ook helemaal gemaakt.''

Dit geeft je wel aanzien inderdaad. Zo'n verslonsd knetterstoned wijf met 34 wallen onder de ogen in haar tweedehands joggingpak met 2 kinderwagens. Diep respect voor deze vrouwen, papa ligt ondertussen ergens in een hangmat :respect:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
O M G!!!!
Kruizen met een varken en nooit meer vervoeren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 9 augustus 2008 om 00:26:
ach ja ook is een keer voor de rest hoop ik dat je zo snel mogelijk onder de grond ligt

:d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeezleBub op zaterdag 9 augustus 2008 om 14:40:
Kruizen met een varken en nooit meer vervoeren!

En hopen op de varkens pest en dan legaal af maken
Waarschuw beheerder
donateur
''Nederlandse meisjes van een jaar of 15, 16 die hangen rond groepen Antilliaanse jongeren. Ze zijn compleet onder de indruk van die stoere gozers. Ze bieden zichzelf

Vieze sletjes

Waarschuw beheerder
wat een gelul dat stukje
Waarschuw beheerder
-1
bij dat soort tienermeiden gelijk de kinderbijslag dichtdraaien
Waarschuw beheerder
Die meiden en die criminelen ophangen en klaar is het
Waarschuw beheerder
Dit soort meisjes mogen van mij meteen naar een onbewoond eiland gestuurd worden :[

Die reis is te duur, hoe kun je zoveel geld verspillen aan zo'n monster?
WTF, alleen die stem al..

Klerewijf! :/

Waarschuw beheerder
domme wijven :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sahin[HkW] op zondag 10 augustus 2008 om 13:17:
Die meiden en die criminelen ophangen en klaar is het

Eigenlijk vrij eenvoudig, dat nog niemand daaraan gedacht heeft 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 19:34:
Eigenlijk vrij eenvoudig, dat nog niemand daaraan gedacht heeft

B) komt vast door de christenunie dat het nog niet gebeurt is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
landverraders
smerige loeders
pak slaag geven dat ze 6 maanden blauw en rood zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 augustus 2008 om 23:50:
landverraders

Omdat ze niet vallen op zo'n bleke jongen zoals jij? :lol:

Waarschuw beheerder
+1
tja hier in de straat lopen ze ook , 16 jaar (soms jonger) en al een kind van een neger,

echt het IQ van een visstick die domme wijven, maar vaak uit gescheiden gezinnen dus lekker ontspoort

ja en heel de dag TMF kijken waar negers verheerlijkt worden

en SMS-en meer kunnen ze niet

Waarschuw beheerder
''Je hebt echt McDonald’s-momenten

[img width=1024 height=768 cacheid=000fcae2002c2a39f39a8c581a024dd234]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/McDonalds_Happy_Meal.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 09:13:
echt het IQ van een visstick die domme wijven

Waarschuw beheerder
+1
Het je laten bezwangeren door een (Antilliaanse)bendeleider raakt onder Nederlandse meiden in Hellevoetsluis steeds meer in zwang. Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?,

:\

Waarschuw beheerder
In Hellevoetsluis heb je niet veel donkere mensen toch .
Dus die antilliaanse players zijn daar hot terwijl ze in de rest van de grote steden worden gedist omdat iedereen weet hoe ze zijn .Bij mij in amsterdam wil geen enkele sma met die gasten klikken.Hier worden ze gespugd...

Kortom ben je wanabee gansta uit curacao verhuis dan naar een dorp, dan ben je de man.

je weet toch papi chulo's in Damsco worden jullie gescot .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 15:38:
Kortom ben je wanabee gansta uit curacao verhuis dan naar een dorp, dan ben je de man.

Zal dat even tegen gaan vallen, zo zonder matties.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 09:13:
ja en heel de dag TMF kijken waar negers verheerlijkt worden

Daar komt het door, tering zenders :dood:
Artiest {SHOWLIST artist 29841, 22933}
Waarschuw beheerder
Net week terug uit Kiev (Oekraine), daar geen 1 neger of wat dan ook gezien! Schijnt dat ze daar bang zijn om over straat te lopen, omdat het er dan weleens hard aantoe kan gaan haha! Oftewel al die gasten voor een jaar daarnaartoe Deporteren (samen met die wijfen), moet je dan eens kijken hoe lief ze dan zijn als ze terugkomen.... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 15:25:
domme wijven

Waarschuw beheerder
In Hellevoetsluis heb je niet veel donkere mensen toch .

En hoe kom je daar precies bij?
Hellevoetsluis is geen dorp hoor, is gewoon een stad met evenveel Antillianen en Surinamers als andere steden. Verder hebben we nog veel blanke criminelen, blank uitschot, 2 woonwagenkampen( waar je trouwens verder weinig last van hebt) en asootjes...
Gezellig wonen hier joh :lol:

Dus die antilliaanse players zijn daar hot terwijl ze in de rest van de grote steden worden gedist omdat iedereen weet hoe ze zijn .Bij mij in amsterdam wil geen enkele sma met die gasten klikken.Hier worden ze gespugd...

15 jaar geleden waren ze hier al hot.
Er is toen zelfs een plan geweest, omdat de donkere mensen bij elkaar in 2 wijken gingen wonen. De straten die bekend stonden als 'zwart' waren de Oester en de Harp.
OM het imago van die straten te verbeteren, hebben ze de straten 10 jaar geleden andere namen gegeven, maar de heren Anti's enz. zijn toen gewoon op een kluitje ergens anders gaan wonen.
NU staan de Berk en de Dennespanner bekend als 'zwart'.
Ik heb trouwens geen last van die gasten, ik zeg gewoon vriendelijk hallo en dag, en als ik ge-psssssttt word, dan reageer ik met een vriendelijk lachje en verder niks aan het handje.

Kortom ben je wanabee gansta uit curacao verhuis dan naar een dorp, dan ben je de man

Hellevoetsluis is dus geen dorp, maat.....Hellevoet is Rotterdam in het klein, zelfde soort mensen, zelfde verhoudingen qua diversiteit aan allochtonen.
Alleen soms denk ik dat het in Rotterdam nog rustiger wonen is. Moet je eens een maandje in me flatje komen wonen, dan praat je niet meer over een dorp hoor :lol:
Neem me buurman, leuke gast joh :dood: volOp smerig en knetterrr gestoord. Dit hing hij op de portiekraam, waar iedereen het lezen kon:
[img width=320 height=240 cacheid=000fcb3e002c2adab288b10a1a024de952]http://i221.photobucket.com/albums/dd206/Rosetta12/bordjebukspistoolgraffiti.jpg[/img]
Werd tie nog opgehaald door de politie ook, goh das nou toch wel vreemd he hahahaha....:lol:
Inwoners van Hellevoet noemen onze stad ook wel vaak Rellevoet, altijd wat hiero....

*Edit: ff aangepast, dat zijn adres ergens hangt, moet hij zelf weten maar aangezien het me buurman is, is het dus ook mijn adres :lol: hoeft niet iedereen hier te weten...:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 11 augustus 2008 om 18:26:
Hellevoetsluis is geen dorp hoor, is gewoon een stad met evenveel Antillianen en Surinamers als andere steden. Verder hebben we nog veel blanke criminelen, blank uitschot, 2 woonwagenkampen( waar je trouwens verder weinig last van hebt) en asootjes...
Gezellig wonen hier joh

Ik hoop dat het nooit zo ver komt met de 'familievriendelijke' gemeente Almere..
Nu al woont er (te) veel ghetto tuig afkomstig van de gesloopte flats uit de Amsterdamse Bijlmermeer:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neem me buurman, leuke gast joh volOp smerig en knetterrr gestoord. Dit hing hij op de portiekraam, waar iedereen het lezen kon:

Whahahahaha:lol: fantastisch :D :roflol:
Gelukkig ben jij geen aso rOx :p
Waarschuw beheerder
+1
psssssttt

Roxy moet jij geen negerkindje hebben

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
[img width=800 height=600 cacheid=00019efd0003b466ae76b5b91a024dec97]http://i48.photobucket.com/albums/f241/Nikolsranan/Curacao/Afscheid%20Lin%20en%20Nina/Suriname2006Curacao206.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
+1
smerige kuthoeren :no:
Waarschuw beheerder
+1
Je ziet het ook altijd aan die wijfen hun bek die met negers gaan ofniet

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 19:28:
smerige kuthoeren

We hebben die gasten binnengehaald en geen werkgever die zo'n Hopi aanneemt uiteraard; in een winkel bijvoorbeeld zal hij zeggen "Swa, zal ik je hosselen?" in plaats van "Wilt u afrekenen"? :frusty:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 11 augustus 2008 om 19:24:
Roxy moet jij geen negerkindje hebben

Neuhhh.... dank je.
Ken trouwens wel "negerkindjes" zoals jij het noemt, 1 ervan is me petekind (L). (Overigens is dat kind van een vriendin van me, die gewoon een lange relatie met een donkere man heb gehad )

Ik heb er geen moeite mee, iedereen moet lekker zelf doen wat tie wil. Als die meiden zich belangrijker of populair voelen met een getint kindje, so be it.
Ik doe alleen meestal niet mee met zulke trends, ik trek mijn eigen plan (Y)

Vind het wel een beetje bizar dat iemand met een getint kindje, hier meteen voor hoer e.d. word uitgemaakt. Er zijn ook blanke kindertjes die van verschillende vaders of moeders zijn.
Als iedereen zich nou eens lekker met zn eigen ding zou bemoeien, zou de wereld een stuk vreedzamer zijn.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 11 augustus 2008 om 19:33:
Vind het wel een beetje bizar dat iemand met een getint kindje, hier meteen voor hoer e.d. word uitgemaakt. Er zijn ook blanke kindertjes die van verschillende vaders of moeders zijn.
Als iedereen zich nou eens lekker met zn eigen ding zou bemoeien, zou de wereld een stuk vreedzamer zijn.....

Er is een verschil tussen verliefd worden op een getinte man/vrouw en daar een kind van krijgen dan op je 17e neuken met een of andere vieze criminele Antiliaan die hier drugs dealt en een uitkering krijgt (n) En dan alleen achterblijven met een kindje 9 maanden later. Of is dat in jouw ogen hetzelfde?

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 19:37:
op je 17e neuken met een of andere vieze criminele Antiliaan die hier drugs dealt en een uitkering krijgt En dan alleen achterblijven met een kindje 9 maanden later.

[img width=600 height=450 cacheid=000fcb49002c2af36b92030e1a024ded87]http://i248.photobucket.com/albums/gg164/spoetnik2/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-43.jpg?t=1218476553[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 11 augustus 2008 om 19:33:
Vind het wel een beetje bizar dat iemand met een getint kindje, hier meteen voor hoer e.d. word uitgemaakt.

Is terecht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er is een verschil tussen verliefd worden op een getinte man/vrouw en daar een kind van krijgen

[img width=430 height=470 cacheid=000fcb59002c2b0999b998af1a024dee7d]http://i225.photobucket.com/albums/dd292/jessicas0717/COUPLES.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Er is een verschil tussen verliefd worden op een getinte man/vrouw en daar een kind van krijgen dan op je 17e neuken met een of andere vieze criminele Antiliaan die hier drugs dealt en een uitkering krijgt En dan alleen achterblijven met een kindje 9 maanden later. Of is dat in jouw ogen hetzelfde?

(Y) Got your point...
Nee, das zeker niet hetzelfde nee....

En vind de meiden die een kind nemen om aanzien en respect te krijgen, ook zeker domme wijven ja.
Kan wel duizend andere manieren verzinnen om respect te verdienen.

Maar goed, in mijn ogen moeten ze dat zelf weten, vind het soms wel lullig voor de kids, sommige van die meiden zien ze dus blijkbaar als een soort van statussymbool...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 augustus 2008 om 19:43:
[img width=600 height=450 cacheid=000fcb49002c2af36b92030e1a024df7eb]http://i248.photobucket.com/albums/gg164/spoetnik2/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-43.jpg?t=1218476553[/img]

zo ja :[

kotsmisselijk van (n)

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 11 augustus 2008 om 20:08:
Maar goed, in mijn ogen moeten ze dat zelf weten

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 11 augustus 2008 om 20:08:
sommige van die meiden zien ze dus blijkbaar als een soort van statussymbool...

Dat soort mensen verdienen geen kinderen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 augustus 2008 om 19:33:

Wat een zeiktopic. Ik wil wedden dat we over een maand bericht krijgen dat het allemaal wel mee bleek te vallen en slechts om enkele echte gevallen en een hoop stoere praat te gaan.
Net als met dat seks-voor-een-breezer verhaal; daar bleek de gemiddelde 14-jarige net zo vreemd van op te kijken als de Telegraaf lezers die die verhalen allemaal maar slikten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 augustus 2008 om 19:33:
We hebben die gasten binnengehaald en geen werkgever die zo'n Hopi aanneemt uiteraard; in een winkel bijvoorbeeld zal hij zeggen "Swa, zal ik je hosselen?" in plaats van "Wilt u afrekenen"?

Je komt echt uit een ei he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 12 augustus 2008 om 08:51:
Je komt echt uit een ei he?

Dus jij blijft stug volhouden dat met dat soort kansloze figuren nog een land mee valt te bezeilen???
Waarschuw beheerder
Ik geloof inderdaad best dat die gasten ook kennen werken ja.
Ze gaan er nu alleen d'r best natuurlijk niet meer voor doen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 12 augustus 2008 om 09:43:
Ik geloof inderdaad best dat die gasten ook kennen werken ja.

Ben ik het wel met je eens:/
[img width=430 height=316]http://i10.photobucket.com/albums/a105/darthcolin/small_joint.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 12 augustus 2008 om 09:43:
k geloof inderdaad best dat die gasten ook kennen werken ja.

Kan je niet lezen soms?

Om het even te verduidelijken, er staat BENDELEIDERS. Criminelen dus. Tuig dat nooit ook maar zal denken aan een keurig bijbaantje bij de AH. Of een fatsoenlijke vervolg opleiding.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bah

Waarschuw beheerder
ach ja je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op zaterdag 9 augustus 2008 om 22:16:
Vieze sletjes

Waarschuw beheerder
En hoe kom je daar precies bij?
Hellevoetsluis is geen dorp hoor, is gewoon een stad met evenveel Antillianen en Surinamers als andere steden. Verder hebben we nog veel blanke criminelen, blank uitschot, 2 woonwagenkampen

okok ik kom niet zo vaak meer in hellevoetssluis...dus ben niet echt op de hoogte van de situatie .

Maar dat neemt niet weg dat die gasten zich sterker voelen in een kleinere gemeente dan in een grote stad.
Trouwens leuke buurman heb je :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 10:12:
Trouwens leuke buurman heb je

Waarschuw beheerder
gwn kei geak

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
...

Waarschuw beheerder
beter dan een 17 jarige die zelfs nog niet eens 2 katjes kan onderhouden en een jaar geleden nog ruzie maakte met een 2 jarige om een parasol :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 23:14:
daar bleek de gemiddelde 14-jarige net zo vreemd van op te kijken als de Telegraaf lezers die die verhalen allemaal maar slikten.

zoals ik dat verhaal toen begreep ging het over 10 t/m 12 jarigen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 23:27:
zoals ik dat verhaal toen begreep ging het over 10 t/m 12 jarigen

Ik hoor net dat je het daar nu helemaal gemaakt hebt als je nog voor je 13e verjaardag een orgie met minimaal vijf verschillende niet-westers-culturele uitschotjes hebt gehad. Maar een soa van Joran van der Sloot is ook goed.

Waarschuw beheerder
Triest nieuws, maar het is maar een spelt in de multiculturele hooiberg.

En wat kan men er aan doen? Ik zou zeggen, werp als overheid eens een kritische blik op hersenspoelzenders als TMF.
Zo niet, dan is de segregratie naar Amerikaans voorbeeld altijd nog een optie. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
snap het gejankt niet?
ze doen het toch zelf..

laat ze lekker neuken!
ik zal er in ieder geval geen seconde van wakker liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:30:
snap het gejankt niet?
ze doen het toch zelf..

laat ze lekker neuken!

Wij werken ons de pleuris om die jongen van die slingerapen te onderhouden, denk dat je dat die gasten die kinderen onderhouden. Wij betalen belasting voor hun uitkering, wij betalen belasting voor hun kosten die ze maken door met justitie te maken hebben en wij betalen belasting om te zorgen dat er voorzieningen zijn voor jonge moeders die geen inkomen hebben en een kind hebben. Dus ja het boeit zeker, en het zal je dochter zijn die zich af laat raggen door zo kansloze, die word op latere leeftijd door vaderlief zeker nog geaborteerd.
Waarschuw beheerder
+1
Domme tering wijfen

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Sahin[HkW] op dinsdag 19 augustus 2008 om 15:43:
Domme tering wijfen

haha ja je hebt ook van die neger hoertjes he :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 07:33:
snap het gejankt niet?
ze doen het toch zelf..

laat ze lekker neuken!

hahaha ja ik ik lig er nog minder van wakker

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 11 augustus 2008 om 15:44:
Daar komt het door, tering zenders

en het maar binnen blijven halen van dit soort tuig wat in ons landje niet thuis hoort.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 07:33:
denk dat je dat die gasten die kinderen onderhouden

Hoe? :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Zo hoort het.
Waarschuw beheerder
...........
Te triest voor woorden;

............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
wat zijn meiden ook dom heh :lol:
plant je een neger voort en dan smeer die vader hem
zo gaat dat vaak met die negerts
en nee hoor meiden zijn dom, die willen baby's van negerts
Waarschuw beheerder
+1
Ach dat zijn toch al verloren wijve..die zoeken het onheil zelf op dus als ze dan achter de ramen terecht komen of elk weekend afgeslagen worden door hun hosselende homie ken ik daar niet wakkr van liggen..

brainless bitches
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 13:54:
wat zijn meiden ook dom heh
plant je een neger voort en dan smeer die vader hem
zo gaat dat vaak met die negerts
en nee hoor meiden zijn dom, die willen baby's van negerts

Altijd gespijbeld tijdens het vak nederlands?

Waarschuw beheerder
+1
In mijn ogen verraad van je eigen volk en verlies van eigenwaarde.
Ze doen het echt niet uit liefde maar vanwege het feit dat het stoer is om met een Turk, marokkaan, antilliaan, of iets anders wat niet Nederlands te gaan of zelfs thuis te komen.
Als je dat ook ziet op die zenders als TMF, MTV etc, dan is die neger helemaal de man en dansen er een paar van die rare wijven omheen om te laten zien dat het zo stoer en hip is.
Om te kotsen!
Gelukkig is er altijd nog een slag vrouwelijk volk dat wel beter weet, al beginnen die steeds schaarser te worden, althans, daar lijkt het op.

Waarschuw beheerder
+1
weg ermee