3 volgers · 58190x bekeken
er zullen er wel een zoot dood zijn denk ik ja
anders mekaar opgevreten omdat er geen eten was
maarja morgen niet vissen dus ga zo de kroeg maar eens onveilig maken fijne avond allemaal
zuip ze
naar spanje heb je ook tolwegen dus veel succes
probleem is...aanvraag voor de verguning voor de boot kan 4 a 5 maanden duren...groter probleem is dat ik nog geen boot heb kan dus ook niks aanvragen
Of we huren een sta wagen met boot,kost 350 per persoon per week
hmmm...350 per week...met zn vieren valt wel te doen...87,50 de man dan, kweenie hoeveel er dan nog bijkomt voor de rest dan? scheelt wel iig met de troep die je mee moet slepen om er te komen
er zijn geen extra large boten
voordeel is dat je met een vaarbewijs 1tje kan huren met 25pk,die gaan wel redelijk 
pellets kosten altijd hetzelfde,rond de 55euro per 25kg
voor 4 man gaat er een zak per door doorheen.Maar je vist niet elke dag met pellets 
is kut man dat boot gebeure daar
snap niet waarom het zolang moet duren
pellets kosten altijd hetzelfde,rond de 55euro per 25kg
is kut man dat boot gebeure daar
er zijn geen extra large boten voordeel is dat je met een vaarbewijs 1tje kan huren met 25pk,die gaan wel redelijk
hmmmm
pellets kosten altijd hetzelfde,rond de 55euro per 25kg voor 4 man gaat er een zak per door doorheen.Maar je vist niet elke dag met pellets
aasvis?
ook stuk duurder
ach, beetje visvakantie mag van mij wel wat kosten
Vandaag snoek van 126 cm in het kanaal hier voor de deur
doe je netjes
hier bijt er geen ene fuck
Wel weer zonde van die mooie mako
ja!!!!!!!!!!!!!!
stomme ^%$#$%$#@yankees met hun %$#$%R$#2#$%toernooien waar ze alles doodmaken ipv catch&release
maar die Goliath Grouper...wat een baars om te vangennnnn
ze maken alles dood die kneusjes
ironisch dat die yanks catch&release uitgevonden hebben en geïntroduceerd in andere landen, maar het zelf niet eens toepassen
logisch dat de vispopulatie slechter word als je alle topvissen vermoord
zeg dat wel
wel netjes dat ze die mooie dogteeth tonijn weer terugzetten en hem opereerden toen zn zwemblaas niet goed funtioneerde zodat ie later toch weg kon zwemmen ipv hem in mootjes te hakken en als aas te gebruiken

![[img width=400 height=266]http://www.baggingup.co.uk/images/120kg-giant-siamese-carp-3.jpg[/img]](http://www.baggingup.co.uk/images/120kg-giant-siamese-carp-3.jpg)