zoveel groot water in de buurt koop kunstaasvergunning van 1 euro en ga op oostvoornsemeer op forel
heb trouwens al verschillende dode reigers zien liggen hoe zullen de aalscholvers deze barre tijd overleveng? volgens mij hebben die straks ook eten tekort
hoe hebben de hazen dat eigenlijk
afschieten of kapot rijden die dingen
en als je er een paar heb bel je me
maakt mijn moeder wel eens
Je moet ook niet met je wielen over ze heen rijden maar aantikken met je bumper
Ik heb al twee zelfmoordkonijnen een kusje met mijn bumper gegeven. Stomme beesten.
Door eentje is zelfs mijn mistlamp kapot gegaan
kan mij het schelen kutbeesten
net ff mijn "viskamer" opgeruimd tering komt een halfe aanhanger rommel uit.nu moet ik de kasten nog doen
eeehm stuk of 35?
goed zo....wat goed helpt is om eerst de oude rommel weg te gooien ook maar eens gedaan.
Ik heb 1 spinhengel 15-50 gram, 1 dropshothengel, 3 karperstokken die ik nooit meer gebruik en nog een winkle-picker op leeftijd
4x 3lbs karper voor frankrijk
3x 3,5lbs karper voor afstand visserij zoals spodden
2x 2,75 lbs karper voor nl,gaan waarschijnlijk doodaas hengels vanuit de boot worden(afgezaagd handvat)
2x spodhengels
4x meerval stokken
2x jerkbait hengel
1x zware spinstok
1x middel
1x licht
vliegenhengel aftma 6/7
vliegenhengel aftma 9
2x vaste stok van 300cm
1x cheap zeehengel
instant fisherman heb ik weggegooit
kk ding,heb er wel snoekbaars meegevangen
Ik voel me nu echt een noob met die twee hengeltjes van me
misschien ga ik de komende weken maar benutten om een hengelstandaard te bouwen
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/74834246.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/74834246.jpg)
jawel hoor mijn pa of broertje komen er vaak mee thuis (ze jagen)
heb ik deze week gedaan echt super blij mee mijn gengels lagen ook altijd in de schuur
man...ding kwam toen op tv toen ik hem kreeg zeker al 13jaar geleden
Instant Fisherman
haha die wil ik nog hebben
Het is wel een kutding, maar als je daar snoek mee vangt ben je zowieso de man
Ik zou hem met het baarzen op de gevoelige stand zetten en op snoek de medium, maar als ik op haai vis doe ik dan de zware stand.