vandaag naar de beurs geweest,was weer hetzelfde zoals altijd
wel een gave boot gezien zit serieus te overwegen om zoiets te nemen.Voor de mensen die er nog heen gaan,hij is van aluminium en heeft een kajuit
Heeft er iemand ervaring met grote plastic swimbaits???
Het schijnt zo te zijn dat snoek een forel verkiest boven elk ander maaltje/vissoort
In grote aquariums(artis etc) voeren ze ook forel zodat de snoek de voorns en brazems met rust laat.
Nou heb ik een 20cm grote swimbait gekocht. Een perfecte forel imitatie.
En laat ik nou een stilstaand snoek water kennen waar ze jaren gelede forel in hebben uitgezet.
De forel is allang opgegeten door dier en mens, maar ben benieuwd of de snoeken hun lievelings maaltijd nog herkennen als ik daar ga vissen met mn nieuwe aasje
- Papa, ik zou graag een tattoo hebben.
- Nee, daar doen wij niet aan mee - en jij dus ook niet.
- Maar papa, waarom dan niet? Al mijn vriendinnen hebben een tattoo.
- Maar meisje toch, da's een lelijke plek op je lijf - dat gaat nooit en te nimmer meer weg!
- Toe papa, alleen een klein visje bij mijn navel....?
En er werd veel gediskussieerd en ik heb uiteindelijk beslist dat ze 't toch mocht doen.
Per slot van rekening wordt ze straks een jonge vrouw en kan ze daar zelf over beslissen.
En waarom moeilijk doen, een klein visje bij haar navel..., da's toch niet zo erg?
Maar kijk eens waarmee dat loeder naar huis kwam....!!!
vandaag naar de beurs geweest
die halve zool met zak snoep liep er ook weer rond
daarna ging bij de McDonalds die zelfde halve zool om een happy meal speeltje vragen bij zijn Big Tasty
ik trakteer dan op een dikke steak in rotjeknor als je hier voor een klein meerval bestand zorgt
nee doe ik niet, ik zorg alleen voor GROTE meervallen bestanden
denk dat haasie er meer verstand van heeft dit keer meervallen is niet echt mijn gebied, paar keer 1 gevangen en paar keer 1 verkloot, weet genoeg leuke watertjes waar ze zitten en weet ook wel mooie stekken maar nog niet echt gericht erop gevist.
k trakteer dan op een dikke steak in rotjeknor als je hier voor een klein meerval bestand zorgt
Als je hier met een feederhenggeltje gaat met een stukje lever vang je meerdere kleine meervalletjes op een avond
seizoen is weer afgelopen,alleen bij wamrwatercentrales vang je nu nog
Waar is hier?? in de grotere rivieren zit al meerval
gewoon op je haak prikken of dmv een hair?
zien wat daar dan zit
ik had er keertje 1 van 64cm tijdens het witvissen op de vecht zat gewoon met de feeder met 2 maden op me haak maatje 14 schrok me dood wist niet wat ik eraan kreeg. verder keertje 1 gevangen tijdens karperen op ruimzicht die was 91cm met bemosnteren zijn we ook verschillende tegen gekomen. daarna nog keertje met een 1 dags kuiken op de hair zitten vissen op ruimzicht maar toen 1 verspild tijdens de drill doordat ik de haak loste, verder ook nog wel op andere plekken met dikke voorn gezeten en dat het zo te keer ging dat het onmogelijk een snoek was. of het moet een monstersnoek zijn geweest die volgas tegen de stroom van de ijssel in zwemt whehehehheheheh.
maarre...snoeken zijn ook nie vies van kuikens hoor Ro...zou best kunnen
alhoewel...een snoek die tegen de stroom inzwemt volgas?
unsolved mysteries
100% meer blanken
screw meerval in nl dan maar
ik boek wel een vakantie naar de Ebro
lezen vriend, die eendagskuikentjes was op ruimzicht die heb ik gevangen. maar die dikke voorn was op de ijssel met die dikke run
Only God Know His Name
om daar maar te gaan blanken