We wonen niet allemaal in dat putwater van het ruhr en maas gebied
Straks koop ik bij jou de ballen en vang ik net zo als jou alleen maar knolletjes Kom je ze ook brengen dan?
moet wel diepvries hebben
heb je ookiets wat op Sourceboilies lijkt van Dynamite Baits?
geweldig spul
zeur niet zo zeikert
tim heeft wel een beetje gelijk.
nooit meer ...niet gehoord?
hoe denk je anders dat ze zo groot worden op die kleine watertjes?
geen geld helaas (
ja idd tim, ik hoorde het ook poosje geleden. ik was er wel ff van geschrokken, maar idd niet verkeerd dat dit een proefperiode van 5 jaar is. kan de snoek, snoekbaars ff helemaal tot rust komen
vandaag weer roofbleien zien jagen bij de sluis donders wat mooi.
daarbij heb ik de windes ook nog weer ff gevoerd dus ik was weer helemala lekker in me element vandaag tijdens me werk
wrijf het er maar in die beesten van ons zijn gewoon naar Zwolle gezwommen wat ik je brom
voeren? je moet ze vangen
meeneem verbod? dan is het goed .maar toch geen algeheel verbod .
das dan alweer net zo erg als niet meer roken in de kroeg .
strax maken ze ook nog uit wat je op je boterham moet smeren .
tuurlijk zitten ze hier.
maar je snapt toch wel dat als je niet mag vissen tijdens werktijd, dan ga je ze toch maar voeren. samen met ome dick op het brugje staan, korstjes brood in het water gooien geweldig is dat.
was een taaie begin
260 snoeken
Roofvissers kom op met die plaatjes
het trollen met mais en maden was geen succes . officieel mag het dus toch maar geprobeerd
ook nog ff geverticaald met mais maar ook geen kans. ben zelfs gecontroleerd ze hadden er niets tegen in te brengen
deze is nieuw voor mij!!!
wat zeiden ze dr op?
keken zeker wel raar op?
ze wouden mij bekeuring geven waarop zei dat ik helemaal conform de regels aan het vissen was en dat ik gebruik maakte van een lek in de wet. daar tegen hadden ze niet veel in te brengen nadat ik het ze wel 4 keer had uitgelegd en wensten ze me nog een plezierige dag toe wahahhahh
deze is nieuw voor mij!!!
Wie weet hoe het in Duitsland zit met vergunningen enz?
Hier nog paar fotos van zweden
de Hele dag lekker werpenin een super omgeving met jerkbaits,en daarna "uitrusten"en lekker trollen
ken je de wortelplug al? ik weet niet of dat mag ,maar je snijd gewoon een plug uit een wortel en je fleurt er een haak doorheen , ik heb er al snoek mee gevangen.
en de kleinere versie is ook leuk voor de baars of roofblei.
DTC!!!!!!!!!!!!1!mag dat?
met groente vissen is bij mijn weten niet verboden