jongens laten we het weer gewoon over vissen hebben,
alleen vissen of aan verwante zaken, als je alleen maar echt keiharde onzin hebt te posten ga je gewoon in een ander forum lopen kloten. en dus NIET HIER
vandaag nog ff wezen vissen, 2 snoekjes gevangen.
had namelijk een nieuwe "giant curly killer" van Rozemeijer gewonnen tijdens een klein wedstrijdje gisteren. heb er meteen 2 snoekjes mee geland 61 en 69 cm, niet verdomd groot maar het doet allemaal mee. ook nog een mooie rapala jointed verspild
gisteren de wedstrijd ging gewoon keihard klote,
moeilijk water dat moet ik er bij zeggen, werd door iedereen zeer slecht gevangen werden alleen aantal forsere baarzen gevangen van 30cm en een aantal kleinere baarzen, ook nog 2 forsere snoeken waarvan er 1 niet werd geland. en ik moest het doen met slechts 2 aanbeten van snoekbaars. waren mensen bij die helemaal niets vingen zelfs geen aanbeetje niets. werd dus zeer slecht gevangen en doen het hopelijk volgende keer wel weer beter. was voor mij ook een nieuw onbekend water en staat er op bekend dat er grote vis zit maar dat deze ook zeer moeilijk zijn te vangen.
hoe waren jullie vangsten dit weekend?? voor zover jullie het water op zijn geweest????