ik koppel altijd de dieptemeter van de boot af iv.m. eventuele diefstal. hij staat hier gewoon onder de carpoort hoeft maar 1 leip langs te komen die er verstand van heeft en het eraf rooft. maar heel soms gaat ik wel vissen op wateren die ik te goed ken en dan laat ik gewoon de dieptemeter thuis
Rhea Gipsy
Hoer verder iemand naar voren zit,hoe moeilijker hij in planee gaat.
![[img width=700 height=525]http://94.100.114.67/367750001-367800000/367756201-367756300/367756218_6_aYLT.jpeg[/img]](http://94.100.114.67/367750001-367800000/367756201-367756300/367756218_6_aYLT.jpeg)
3pk 2 takt
maarik heb voor me werk hier nog een Buster M staan met 70 PK dat blaast super hard. is ook super mooie visboot, alleen nu maar gewoon in gebruik voor de Controles. en staat er ook op anders haed ik er zeker wel even wat beugeltjes op gemaakt zodat alles snel afneembaar was enzo.
Ik zegt for lure and fly lund 2x 250 pk en dan weten jullie genoeg
nee idd,dat haal ik net aan met 2man (220kg) erin
hehe zijn dure bootjes heb ik gehoordt
omdat je wat gehoord heb
dat denk je, heb veel verstand ervan gap
niet voor mensen die niet genoeg geld hebben
Waarom zou ik een eigen visboot kopen als men vismaat een super deluxe visboot heeft. Ik heb zelf een superdeluxe bellyboat
het blijft een tak van roofvissen. en zoveel geld hoe je er niet voor te hebben, als je beetje goed op marktplaats kijkt kan je daar soms wel bootjes voor 500 euro met motortje kopen ofzo.
Waarom zou ik een eigen visboot kopen als men vismaat een super deluxe visboot heeft.
alleen ik zou dan van dat geld van zo'n belly boat liever een mooie verticaal stok laten afbouwen ofzo. veel beter
ja en daarmee naar de volkerak met windkracht 5 neem zwemvest mee
Omdat je dan geen dank je wel hoef te zeggen en afhankelijk bent
Hengel laten bouwen is tegenwoordig zonde van je geld
Met een knappe hengel en een bellyboot vang je meer vis dan met alleen een super hengel
Omdat je dan geen dank je wel hoef te zeggen en afhankelijk bent
Ik vis ook all round maar zou toch echt niet meer zonder boot willen.Ik kan op elk moment op elke stek komen,ook voor de karpervisserij een groot voordeel.
Het eerste beste grote water is de IJssel maar daarvoor moet ik alweer een uur rijden.
Dankje wel zeg ik al niet eens meer. Als je al 10 jaar samen vist is alles normaal. Daarbij pas ik genoeg andere visserijen toe om niet altijd met de boot op pad te hoeven.
rue, daarbij hier in Twente heb je lang niet zoveel water als in het westen van het land. We hebben hier alleen het twentekanaal. Het eerste beste grote water is de IJssel maar daarvoor moet ik alweer een uur rijden
Maar ik rij het hele land door met de boot,wat is een uurtje rijden nou?
ik vis ook bijna door heel Nederland heen laatste tijd. heb nu de vecht, zwarte water enzo wel beetje gezien.... blijft toch wel je thuiswater waar je alles hebt geleerd
Ik heb dit jaar ook op heel veel plekken gevist. Rijn, Nederrijn, IJssel, Vecht, Zwarte water, Keteldiep, Muritzsee (600km rijden)